Koniec Muzeum Kolejnictwa?

Menu
 
wyjątkowa
Ze strony muzeum:
[url]http://www.muzkol.pl/[/url]

Z przykrością informujemy, że Polskie Koleje Państwowe S. A. w dniu 30
lipca 2009 roku złożyły w Muzeum pismo wymawiające Muzeum Kolejnictwa
umowę użyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazując nam
jednocześnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do
31 sierpnia 2009 roku. Muzeum Kolejnictwa będzie kwestionować to
wypowiedzenie, jako niezgodne z treścią umowy użyczenia, jednakże fakt
jego złożenia przez PKP S.A. może oznaczać, że sierpień 2009 będzie
ostatnim miesiącem, w którym udostępniamy zwiedzającym nasze eksponaty,
a to unikatowe miejsce bezpowrotnie zniknie z mapy Warszawy.
Niestety PKP S.A., mimo wcześniejszych zapewnień, nie wskazały nam nowej
lokalizacji, a zaproponowana bocznica przy ulicy Grodzieńskiej w
Warszawie, to jedynie zaniedbany tor, nie posiadający żadnego
zaplecza-administracyjnego.
Ponadto, ze względu na specyfikę naszych zbiorów, w szczególności
zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do nowej siedziby
byłby ogromny.
Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
letniej historii kolei na ziemiach polskich.

Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie

Ferdynand B. Ruszczyc



> Użytkownik "Krzysztof Olszak"
[ciach]
[color=blue]
> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]

Zlomiarze calego Mazowsza laczcie sie ! Beda zniwa jak jeszcze
nigdy dotad !
AM

[color=blue]
> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
>
> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
>
> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]

Coraz piękniej. Słuszną linię mają nasze partie.
O w mordę - kto to powiedział? Zabierzcie narodowi historię a.....

jedyny sluszny argument za tym manewrem to reaktywacja dworca glownego,
ale wszyscy dobrze wiemy ze nie o to chodzi. Moze PKP chce sprzedac
dzialke...

z drugiej strony bardziej niegospodarnej spolki chyba ze swieczka szukac:

[url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url]

przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url]
[url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78



KuFeL wrote:[color=blue]
> [url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url]
>
> przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)[/color]

Magia PKP. Nawet Intercity teraz ma słabe wyniki. Zajmowali się tylko
drogimi połączeniami i mieli taki zysk, że mało na giełdę nie weszli.
Przejęli regionalne i klęska :]

Niedługo wejdą zagraniczne koleje i "rozbiorą" PKP w rok :]. Mam
nadzieję, że państwo zbuduje przynajmniej infrastrukturę, żeby
zagraniczni mogli tu normalnie działać :]

pozdrawiam,
Kosu

Kosu pisze:[color=blue]
> KuFeL wrote:[color=green]
>> [url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url]
>>
>> przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)[/color]
>
> Magia PKP. Nawet Intercity teraz ma słabe wyniki. Zajmowali się tylko
> drogimi połączeniami i mieli taki zysk, że mało na giełdę nie weszli.
> Przejęli regionalne i klęska :]
>
> Niedługo wejdą zagraniczne koleje i "rozbiorą" PKP w rok :]. Mam
> nadzieję, że państwo zbuduje przynajmniej infrastrukturę, żeby
> zagraniczni mogli tu normalnie działać :]
>[/color]
przeczytales ze zrozumeniem? ;) PKP PR przeszlo do samorzadow. PKP IC i
PR teraz ze soba konkuruja. Jedni standardem, inni cena... az ze cena
najwazniejsza to IC zaczyna czuc oddech na plecach

a PKP juz rozlozone jest i tylko dzieki temu niektore spolki przetrwaja
a inne padna i bedzie posprzatane.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url]
[url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78

KuFeL wrote:[color=blue]
> przeczytales ze zrozumeniem? ;) PKP PR przeszlo do samorzadow. PKP IC i
> PR teraz ze soba konkuruja. Jedni standardem, inni cena... az ze cena
> najwazniejsza to IC zaczyna czuc oddech na plecach[/color]

Co nie zmienia faktu, że wedle mojej wiedzy InterRegio nadal rentowne
nie są, choć już zarządzane lepiej niż w czasach sterowania centralnego.

IC popełniło podstawowy błąd w przejęciu, o którym pisałem. Mogli być
mniejszą firmą obsługującą wymagającego klienta. Ten rynek jest
wystarczający i będzie rósł tak długo, jak w Polsce nie będzie sieci
tanich lotów krajowych (co prawdopodobnie nigdy nie nastąpi).

Poza tym w artykule nie ma nic, o czym bym nie słyszał w telewizji. Tak
naprawdę nikt nie wie jak PKP działało przez te wszystkie lata. Pewnie
mniej więcej tak jak komunizm trochę wcześniej, czyli wcale :]

pozdrawiam,
Kosu

grzech <siwik.USUNTO@poczta.onet.pl> wrote:
[color=blue][color=green]
>> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
>> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
>> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
>> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
>> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
>> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
> Coraz piękniej. Słuszną linię mają nasze partie.
> O w mordę - kto to powiedział? Zabierzcie narodowi historię a.....[/color]

Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez
dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego:

[url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url]

to jakoś cicho było...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Nowaczyk


Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości
news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Ze strony muzeum:
> [url]http://www.muzkol.pl/[/url]
>
> Z przykrością informujemy, że Polskie Koleje Państwowe S. A. w dniu 30
> lipca 2009 roku złożyły w Muzeum pismo wymawiające Muzeum Kolejnictwa
> umowę użyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazując nam
> jednocześnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do
> 31 sierpnia 2009 roku. Ponadto, ze względu na specyfikę naszych zbiorów,
> w szczególności zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do
> nowej siedziby byłby ogromny.
> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
>
> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
>
> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]

1 Może sprobujemy znaleźć w Warszawie teren z dużą ilością torów a nie
będący własnością PKP
gdzie muzeum mogłoby dalej funkcjonować.Może np są takie tory w Ursusie.
2 Rozstanie z Towarową 1 było pewne od kilku lat. Było to tylko kwestią
czasu.Co robiła dyrekcja muzeum?
Obecny płacz jest mocno spóźnionym.
3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne. Te które
muszą być uratowane jak z pożaru.
Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o
małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem.
Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy
odpowiadają. Dyrektorzy też.
Też transportowiec
Roman

Roman <ar.wozniak@neostrada.pl> wrote:
[color=blue]
> 3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne.[/color]

Widocznie jakiś tam ma - SD80 (ze zdjęcia) był mniej istotny niż ST44-001...
[color=blue]
> Te które muszą być uratowane jak z pożaru.
> Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o
> małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem.
> Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy
> odpowiadają. Dyrektorzy też.[/color]

Dyrektor się ostatnio zmienił, ale chyba nic nie zdążył zrobić :/

--
Pozdrawiam,
Mateusz Nowaczyk

Roman pisze:[color=blue]
> UÂżytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisaÂł w wiadomoÂści
> news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=green]
>> Ze strony muzeum:
>> [url]http://www.muzkol.pl/[/url]
>>
>> Z przykroÂściÂą informujemy, Âże Polskie Koleje PaĂąstwowe S. A. w dniu 30
>> lipca 2009 roku zÂłoÂżyÂły w Muzeum pismo wymawiajÂące Muzeum Kolejnictwa
>> umowĂŞ uÂżyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazujÂąc nam
>> jednoczeÂśnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do
>> 31 sierpnia 2009 roku. Ponadto, ze wzglĂŞdu na specyfikĂŞ naszych zbiorów,
>> w szczególnoÂści zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do
>> nowej siedziby byÂłby ogromny.
>> Tak wiĂŞc stajemy w obliczu zakoĂączenia dziaÂłalnoÂści Muzeum Kolejnictwa w
>> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalĂŞ gromadzi,
>> archiwizuje i udostĂŞpnia szerokiej publicznoÂści spuÂściznĂŞ ponad 150.
>> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
>>
>> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
>>
>> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
>
> 1 MoÂże sprobujemy znaleŸÌ w Warszawie teren z du¿¹ iloÂściÂą torów a nie
> bĂŞdÂący wÂłasnoÂściÂą PKP
> gdzie muzeum mogÂłoby dalej funkcjonowaĂŚ.MoÂże np sÂą takie tory w Ursusie.
> 2 Rozstanie z TowarowÂą 1 byÂło pewne od kilku lat. ByÂło to tylko kwestiÂą
> czasu.Co robiÂła dyrekcja muzeum?
> Obecny pÂłacz jest mocno spóÂźnionym.
> 3 Czy muzeum ma podziaÂł na wartoÂściowe zbiory i mniej istotne. Te które
> muszÂą byĂŚ uratowane jak z poÂżaru.
> Zaprezentowane zdjĂŞcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o
> maÂłym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem.
> Bo w muzeum znajduje siĂŞ nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy
> odpowiadajÂą. Dyrektorzy teÂż.
> TeÂż transportowiec
> Roman
>
>[/color]
Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo? Mozna by zapytac czemu
muzeum PW nie wie co z kasa robic, tyle jej ma - i bardzo dobrze ze ma.
A takie, nie mniej istotne, muzeum jest tak zaniedbane.

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url]
[url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78

Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h5h2em$scv$2@inews.gazeta.pl...[color=blue][color=green]
>>[/color]
> Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo? Mozna by zapytac czemu
> muzeum PW nie wie co z kasa robic, tyle jej ma - i bardzo dobrze ze ma. A
> takie, nie mniej istotne, muzeum jest tak zaniedbane.[/color]

Jednym celnym pytaniem zdemaskowałeś spisek. To oczywiste.

KuFeL pisze:
[color=blue]
> Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo?[/color]

Ani tu, ani tu. Pod urzad marszalkowski.

Krzysztof

Witam,

Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl...
[color=blue]
> Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez
> dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego:
> [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url]
> to jakoś cicho było...[/color]

Doprowadzone przez dyrekcje muzeum....
Ciekawe stwierdzenie.
Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum?
Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na p.r.w.
Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.
Czyj był i dlaczego tam stał?
I dlaczego sie zestarzał?

To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie.
To prawie szkoła Czapelskiego :)))

--
Pozdrawiam
Szuwaks

Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości
news:h5hqhm$ip2$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Witam,
>
> Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
> news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl...
>[color=green]
>> Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez
>> dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego:
>> [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url]
>> to jakoś cicho było...[/color]
>
> Doprowadzone przez dyrekcje muzeum....
> Ciekawe stwierdzenie.
> Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum?
> Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na
> p.r.w.
> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.
> Czyj był i dlaczego tam stał?
> I dlaczego sie zestarzał?
>
> To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie.
> To prawie szkoła Czapelskiego :)))[/color]

Brawo, jaki rzeczowy argument. Tak jak oskarżenia PiS-u masowo umarzane
przez prokuraturę.

Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości
news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Ze strony muzeum:
> [url]http://www.muzkol.pl/[/url]
>
> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w
> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi,
> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150.
> letniej historii kolei na ziemiach polskich.
>
> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
>
> Ferdynand B. Ruszczyc[/color]

Dzień w dzień potwierdza się, że moge być dumny z bycia polakiem:] Same
bystrzachy tu mieszkaja.. Pocieszam sie ze 6 miliardow ludzi to podobne
bystrzachy...

Szuwaks pisze:
[color=blue]
> Doprowadzone przez dyrekcje muzeum....
> Ciekawe stwierdzenie.[/color]

Jak najbardziej prawdziwe. To dzielo poprzedniego dyrektora.
[color=blue]
> Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum?
> Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na p.r.w.
> Było głośno, ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.
> Czyj był i dlaczego tam stał?
> I dlaczego sie zestarzał?[/color]

SD80 zostal w stanie *czynnym* przekazany do Muzeum Kolejnictwa w
polowie lat 70. stal na W. Glownej, pozniej po uszkodzeniu prezez
wandali zostal odeslany na Odolany, gdzie zostal rozszabrowany. Potem
wyladowal w "magazynie" MK, kolo dawnej parowozowni Warszawa Zachodnia,
gdzie jeszcze stoi. W stanie jak na zdjeciu.
Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie tylko
tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie. A obecna nie ma zielonego
pojecia o kolejnictwie.

To muzeum ma permanentego pecha.

Krzysztof

Szuwaks <szuwaks@go2.pl> wrote:
[color=blue]
> Witam,
> Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
> news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl...[color=green]
>> Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez
>> dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego:
>> [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url]
>> to jakoś cicho było...[/color]
> Doprowadzone przez dyrekcje muzeum....
> Ciekawe stwierdzenie.
> Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum?
> Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na
> p.r.w.[/color]

To podeślij...
[color=blue]
> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color]

To czyj był ten wagon?

[color=blue]
> Czyj był i dlaczego tam stał?
> I dlaczego sie zestarzał?
> To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie.
> To prawie szkoła Czapelskiego :)))[/color]

Ok, rzućcie więc jakieś materiały o tym SD80, czemu on tak zbutwiał ;)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Nowaczyk


Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
news:h5h1f5$gei$1@news.wp.pl...[color=blue]
> Roman <ar.wozniak@neostrada.pl> wrote:
>[color=green]
>> 3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne.[/color]
>
> Widocznie jakiś tam ma - SD80 (ze zdjęcia) był mniej istotny niż
> ST44-001...
>[color=green]
>> Te które muszą być uratowane jak z pożaru.
>> Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o
>> małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem.
>> Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy
>> odpowiadają. Dyrektorzy też.[/color]
>
>
> Dyrektor się ostatnio zmienił, ale chyba nic nie zdążył zrobić :/[/color]

Zdążył. Odnowili wnętrze, wyrwali od PKP kolejną salę, zabrali się za
odmalowanie lokomotyw, dwie już są udostępnione zwiedzającym. Aktualnie
remontują salę lustrzaną (Organizowane tam wieczorki taneczne zostały
zawieszone do odwołania). Pojawił się sklepik/barek - skromny ale można
kupić w nim wodę, usiąść pod parasolem i posiedzieć słuchając odgłosów
przejezdzających w poblizu pociągów.

Ostatnio byłem w muzeum 2 tygodnie temu, miałem okazję porozmawiać z
pracownikiem muzeum, przesympatycznym panem, muzealnikiem z zamiłowania, wie
prawie wszystko o wszystkich eksponatach. Porozmawialiśmy o przeszłości i
przyszłości Muzeum. O nowym dyrektorze wypowiadał się raczej ciepło. Mówił,
że jest to pierwszy człowiek od bardzo dawna, który działa, walczy a efekty
widać gołym okiem.
Na pytanie o poprzednie dyrekcje, Pan jedynie westchnął i machnął reką.

W szczenięcych latach, do Muzeum Kolejnictwa zabierał mnie dziadek. Z
wypiekami na twarzy oglądałem wieeeelkie lokomotywy, zachwycałem się
pociągiem pancernym - wyobraznia pracowała na najwyższych obrotach.
Dzisiaj bywam tam z córeczką - ma 11 miesięcy i z oczywistych powodów nie
jest specjalnie zainteresowana czytaniem opisów ale już widze, że sporą
ciekawostką dla niej są makiety i modele pociągów. Kolej, szczególnie
historyczna, ma w sobie nieprawdopodobną magię, która przyciąga jak magnes.
Tony stali, setki nitów, specyficzny zapach... Wystarczy zamknąć oczy i już
jesteś w innym świecie - zgrzytów, stukotu, gwizdów, syczenia pary, szczęku
sprzęgów itd. Całe szczęście, że moja pociecha będzie miała pamiatkę w
postaci fotografii.

Nigdy nie potrafiłem zrozumieć dlaczego Muzeum, pomimo świetnej lokalizacji,
jest w tak opłakanym stanie. Trochę chęci, pieniędzy i odrobina pracy
mogłony zmienić dość surowy i mało przyjazny teren w świetne miejsce
kulturalno -rekreacyjne, przyciągające całe rodziny. KApitaliści zaraz
powiedzą, że jest to świetna lokalizacja dla biurowca, centrum handlowego
lub kinopleksu i prawdopodobnie będą mieli rację ale Muzeum Kolejnictwa jako
takie jest bardzo potrzebne. Wiekszość sprawnego historycznego taboru nie
została zezłomowna a sprzedana za granicę w cenie złomu...
Sądzę, że w przypadku (upraszczając) lokomotyw potrzebna jest akcja "ocalić
od zapomnienia" jednak dzisiaj oprócz idei potrzebne sa pieniądze a przy
dobrym pomyśle i sprawnym zarządzaniu znajdą się i złotówki dla inwestorów.

--
Pozdrawiam
QBA

Witam,

Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości
news:h5i5d8$5m7$1@inews.gazeta.pl...
[color=blue]
> Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie tylko
> tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie.[/color]

Tego nie wiedziałem, może zapomniałem.
Stara sprawa.
Ale To nie oznacza, że muzeum można ot tak sobie skreślić.
[color=blue]
> A obecna nie ma zielonego pojecia o kolejnictwie.[/color]

Ale za to ma pojęcie o muzealnictwie. :)
[color=blue]
> To muzeum ma permanentego pecha.[/color]

Rzeczywiście. :(

--
Pozdrawiam
Szuwaks

Witam,

Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl...

[color=blue][color=green]
>> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color]
> To czyj był ten wagon?[/color]

OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak.
Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :)))

Jednak zapuszczenie tej SD80 nie jest argumentem na rzecz likwidacji Muzeum
Kolejnictwa.
Nie uważasz?

--
Pozdrawiam
Szuwaks

Szuwaks pisze:
[color=blue][color=green]
>> Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie
>> tylko tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie.[/color]
>
> Tego nie wiedziałem, może zapomniałem.
> Stara sprawa.
> Ale To nie oznacza, że muzeum można ot tak sobie skreślić.[/color]

Ja w ogole nie bardzo widze mozliwosc, ot tak likwidacji muzeum. Muzeum
nie ma na przyklad z tego co pamietam, mozliwosci sprzedazy eksponatow.

Krzysztof

Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości
news:h5jgqe$a1q$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Witam,
>
> Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
> news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl...
>
>[color=green][color=darkred]
>>> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color]
>> To czyj był ten wagon?[/color]
>
> OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak.
> Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :)))[/color]

Dziękuję. Nawet pamięć półgłówka się liczy w dzisiejszych czasach.

Dnia Sat, 08 Aug 2009 11:51:35 +0200, Krzysztof Olszak napisał(a):
[color=blue]
> Ja w ogole nie bardzo widze mozliwosc, ot tak likwidacji muzeum. Muzeum
> nie ma na przyklad z tego co pamietam, mozliwosci sprzedazy eksponatow.[/color]

Owszem, ale jezeli podlega pod Ministerstwo Kultury - to zostanie
zapakowane w skrzynie i zamkniete w magazynach wynajetych przez
ministerstwo. Powola sie dyrektora Muzeum w stanie hibernacji i juz...

--
Pozdrawiam
Piotr Biegała
Warszawa - South Praga

Szuwaks <szuwaks@go2.pl> wrote:
[color=blue]
> Witam,
> Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
> news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl...[color=green][color=darkred]
>>> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color]
>> To czyj był ten wagon?[/color]
> OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak.
> Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :)))
> Jednak zapuszczenie tej SD80 nie jest argumentem na rzecz likwidacji
> Muzeum Kolejnictwa.
> Nie uważasz?[/color]

Powodem samo w sobie nie jest, ale jeśli miałbym wybierać między
przekazaniem eksponatów gdzieś indziej (do Chabówki?), a pozostawieniem ich
w MK pod obecnym nieudolnym nadzorem, to wolę to pierwsze...

--
Pozdrawiam,
Mateusz Nowaczyk

Witam,

Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości
news:h5rsdh$mtv$1@news.wp.pl...
[color=blue]
> Powodem samo w sobie nie jest, ale jeśli miałbym wybierać między
> przekazaniem eksponatów gdzieś indziej (do Chabówki?), a pozostawieniem
> ich w MK pod obecnym nieudolnym nadzorem, to wolę to pierwsze...[/color]

Ja też, stąd kiedyś zaangażowałem sie w przeniesienie do Chabówki
"eksponatów" kolejowego IT.
Ale te były mniejszym problemem.
Zmieściłyby sie do jednej dużej ciężarówki.
Przeciągnięcie tych wszystkich ciuchciów, które tam stoją to projekt
nietrywialny i nietani :)
Zobacz rzut okiem :)
[url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url]

--
Pozdrawiam
Szuwaks

Dnia Thu, 06 Aug 2009 23:15:13 +0200, Kosu napisał(a):
[color=blue]
> Co nie zmienia faktu, że wedle mojej wiedzy InterRegio nadal rentowne
> nie są,[/color]

Masz zatem braki w wiedzy.

--
F♯A♯∼

Szuwaks pisze:
[color=blue]
> Zobacz rzut okiem :)
> [url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url]
>[/color]

a gdzie pociung pancyrny ?? :(

Witam,

Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości
news:h6joie$3ig$1@nemesis.news.neostrada.pl...
[color=blue][color=green]
>> [url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url][/color]
> a gdzie pociung pancyrny ?? :([/color]

Wcięło :(
Może pojechał na wojnę?

--
Pozdrawiam
Szuwaks

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates