|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Ze strony muzeum: [url]http://www.muzkol.pl/[/url]
Z przykrością informujemy, że Polskie Koleje Państwowe S. A. w dniu 30 lipca 2009 roku złożyły w Muzeum pismo wymawiające Muzeum Kolejnictwa umowę użyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazując nam jednocześnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do 31 sierpnia 2009 roku. Muzeum Kolejnictwa będzie kwestionować to wypowiedzenie, jako niezgodne z treścią umowy użyczenia, jednakże fakt jego złożenia przez PKP S.A. może oznaczać, że sierpień 2009 będzie ostatnim miesiącem, w którym udostępniamy zwiedzającym nasze eksponaty, a to unikatowe miejsce bezpowrotnie zniknie z mapy Warszawy. Niestety PKP S.A., mimo wcześniejszych zapewnień, nie wskazały nam nowej lokalizacji, a zaproponowana bocznica przy ulicy Grodzieńskiej w Warszawie, to jedynie zaniedbany tor, nie posiadający żadnego zaplecza-administracyjnego. Ponadto, ze względu na specyfikę naszych zbiorów, w szczególności zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do nowej siedziby byłby ogromny. Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. letniej historii kolei na ziemiach polskich.
Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie
Ferdynand B. Ruszczyc
> Użytkownik "Krzysztof Olszak" [ciach] [color=blue] > Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w > Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, > archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. > letniej historii kolei na ziemiach polskich. > Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie > Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
Zlomiarze calego Mazowsza laczcie sie ! Beda zniwa jak jeszcze nigdy dotad ! AM
[color=blue] > Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w > Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, > archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. > letniej historii kolei na ziemiach polskich. > > Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie > > Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
Coraz piękniej. Słuszną linię mają nasze partie. O w mordę - kto to powiedział? Zabierzcie narodowi historię a.....
jedyny sluszny argument za tym manewrem to reaktywacja dworca glownego, ale wszyscy dobrze wiemy ze nie o to chodzi. Moze PKP chce sprzedac dzialke...
z drugiej strony bardziej niegospodarnej spolki chyba ze swieczka szukac:
[url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url]
przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
KuFeL wrote:[color=blue] > [url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url] > > przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)[/color]
Magia PKP. Nawet Intercity teraz ma słabe wyniki. Zajmowali się tylko drogimi połączeniami i mieli taki zysk, że mało na giełdę nie weszli. Przejęli regionalne i klęska :]
Niedługo wejdą zagraniczne koleje i "rozbiorą" PKP w rok :]. Mam nadzieję, że państwo zbuduje przynajmniej infrastrukturę, żeby zagraniczni mogli tu normalnie działać :]
pozdrawiam, Kosu
Kosu pisze:[color=blue] > KuFeL wrote:[color=green] >> [url]http://pb.pl/a/2009/08/03/Wojna_na_torach[/url] >> >> przeszlo do samorzadow i nagle stalo sie rentowne ;)[/color] > > Magia PKP. Nawet Intercity teraz ma słabe wyniki. Zajmowali się tylko > drogimi połączeniami i mieli taki zysk, że mało na giełdę nie weszli. > Przejęli regionalne i klęska :] > > Niedługo wejdą zagraniczne koleje i "rozbiorą" PKP w rok :]. Mam > nadzieję, że państwo zbuduje przynajmniej infrastrukturę, żeby > zagraniczni mogli tu normalnie działać :] >[/color] przeczytales ze zrozumeniem? ;) PKP PR przeszlo do samorzadow. PKP IC i PR teraz ze soba konkuruja. Jedni standardem, inni cena... az ze cena najwazniejsza to IC zaczyna czuc oddech na plecach
a PKP juz rozlozone jest i tylko dzieki temu niektore spolki przetrwaja a inne padna i bedzie posprzatane.
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
KuFeL wrote:[color=blue] > przeczytales ze zrozumeniem? ;) PKP PR przeszlo do samorzadow. PKP IC i > PR teraz ze soba konkuruja. Jedni standardem, inni cena... az ze cena > najwazniejsza to IC zaczyna czuc oddech na plecach[/color]
Co nie zmienia faktu, że wedle mojej wiedzy InterRegio nadal rentowne nie są, choć już zarządzane lepiej niż w czasach sterowania centralnego.
IC popełniło podstawowy błąd w przejęciu, o którym pisałem. Mogli być mniejszą firmą obsługującą wymagającego klienta. Ten rynek jest wystarczający i będzie rósł tak długo, jak w Polsce nie będzie sieci tanich lotów krajowych (co prawdopodobnie nigdy nie nastąpi).
Poza tym w artykule nie ma nic, o czym bym nie słyszał w telewizji. Tak naprawdę nikt nie wie jak PKP działało przez te wszystkie lata. Pewnie mniej więcej tak jak komunizm trochę wcześniej, czyli wcale :]
pozdrawiam, Kosu
grzech <siwik.USUNTO@poczta.onet.pl> wrote: [color=blue][color=green] >> Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w >> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, >> archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. >> letniej historii kolei na ziemiach polskich. >> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie >> Ferdynand B. Ruszczyc[/color] > Coraz piękniej. Słuszną linię mają nasze partie. > O w mordę - kto to powiedział? Zabierzcie narodowi historię a.....[/color]
Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego:
[url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url]
to jakoś cicho było...
-- Pozdrawiam, Mateusz Nowaczyk
Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Ze strony muzeum: > [url]http://www.muzkol.pl/[/url] > > Z przykrością informujemy, że Polskie Koleje Państwowe S. A. w dniu 30 > lipca 2009 roku złożyły w Muzeum pismo wymawiające Muzeum Kolejnictwa > umowę użyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazując nam > jednocześnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do > 31 sierpnia 2009 roku. Ponadto, ze względu na specyfikę naszych zbiorów, > w szczególności zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do > nowej siedziby byłby ogromny. > Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w > Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, > archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. > letniej historii kolei na ziemiach polskich. > > Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie > > Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
1 Może sprobujemy znaleźć w Warszawie teren z dużą ilością torów a nie będący własnością PKP gdzie muzeum mogłoby dalej funkcjonować.Może np są takie tory w Ursusie. 2 Rozstanie z Towarową 1 było pewne od kilku lat. Było to tylko kwestią czasu.Co robiła dyrekcja muzeum? Obecny płacz jest mocno spóźnionym. 3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne. Te które muszą być uratowane jak z pożaru. Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem. Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy odpowiadają. Dyrektorzy też. Też transportowiec Roman
Roman <ar.wozniak@neostrada.pl> wrote: [color=blue] > 3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne.[/color]
Widocznie jakiś tam ma - SD80 (ze zdjęcia) był mniej istotny niż ST44-001... [color=blue] > Te które muszą być uratowane jak z pożaru. > Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o > małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem. > Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy > odpowiadają. Dyrektorzy też.[/color]
Dyrektor się ostatnio zmienił, ale chyba nic nie zdążył zrobić :/
-- Pozdrawiam, Mateusz Nowaczyk
Roman pisze:[color=blue] > UÂżytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisaÂł w wiadomoÂści > news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=green] >> Ze strony muzeum: >> [url]http://www.muzkol.pl/[/url] >> >> Z przykroÂściÂą informujemy, Âże Polskie Koleje PaĂąstwowe S. A. w dniu 30 >> lipca 2009 roku zÂłoÂżyÂły w Muzeum pismo wymawiajÂące Muzeum Kolejnictwa >> umowĂŞ uÂżyczenia budynków przy ulicy Towarowej 1, nakazujÂąc nam >> jednoczeÂśnie opuszczenie naszej siedziby w nieprzekraczalnym terminie do >> 31 sierpnia 2009 roku. Ponadto, ze wzglĂŞdu na specyfikĂŞ naszych zbiorów, >> w szczególnoÂści zabytkowy tabor, koszt ewentualnego ich transportu do >> nowej siedziby byÂłby ogromny. >> Tak wiĂŞc stajemy w obliczu zakoĂączenia dziaÂłalnoÂści Muzeum Kolejnictwa w >> Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalĂŞ gromadzi, >> archiwizuje i udostĂŞpnia szerokiej publicznoÂści spuÂściznĂŞ ponad 150. >> letniej historii kolei na ziemiach polskich. >> >> Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie >> >> Ferdynand B. Ruszczyc[/color] > > 1 MoÂże sprobujemy znaleŸÌ w Warszawie teren z du¿¹ iloÂściÂą torów a nie > bĂŞdÂący wÂłasnoÂściÂą PKP > gdzie muzeum mogÂłoby dalej funkcjonowaĂŚ.MoÂże np sÂą takie tory w Ursusie. > 2 Rozstanie z TowarowÂą 1 byÂło pewne od kilku lat. ByÂło to tylko kwestiÂą > czasu.Co robiÂła dyrekcja muzeum? > Obecny pÂłacz jest mocno spóÂźnionym. > 3 Czy muzeum ma podziaÂł na wartoÂściowe zbiory i mniej istotne. Te które > muszÂą byĂŚ uratowane jak z poÂżaru. > Zaprezentowane zdjĂŞcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o > maÂłym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem. > Bo w muzeum znajduje siĂŞ nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy > odpowiadajÂą. Dyrektorzy teÂż. > TeÂż transportowiec > Roman > >[/color] Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo? Mozna by zapytac czemu muzeum PW nie wie co z kasa robic, tyle jej ma - i bardzo dobrze ze ma. A takie, nie mniej istotne, muzeum jest tak zaniedbane.
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:h5h2em$scv$2@inews.gazeta.pl...[color=blue][color=green] >>[/color] > Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo? Mozna by zapytac czemu > muzeum PW nie wie co z kasa robic, tyle jej ma - i bardzo dobrze ze ma. A > takie, nie mniej istotne, muzeum jest tak zaniedbane.[/color]
Jednym celnym pytaniem zdemaskowałeś spisek. To oczywiste.
KuFeL pisze: [color=blue] > Muzeum podlega pod miasto czy pod wojewodztwo?[/color]
Ani tu, ani tu. Pod urzad marszalkowski.
Krzysztof
Witam,
Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl... [color=blue] > Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez > dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego: > [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] > to jakoś cicho było...[/color]
Doprowadzone przez dyrekcje muzeum.... Ciekawe stwierdzenie. Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum? Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na p.r.w. Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś. Czyj był i dlaczego tam stał? I dlaczego sie zestarzał?
To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie. To prawie szkoła Czapelskiego :)))
-- Pozdrawiam Szuwaks
Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości news:h5hqhm$ip2$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Witam, > > Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości > news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl... >[color=green] >> Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez >> dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego: >> [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] >> to jakoś cicho było...[/color] > > Doprowadzone przez dyrekcje muzeum.... > Ciekawe stwierdzenie. > Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum? > Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na > p.r.w. > Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś. > Czyj był i dlaczego tam stał? > I dlaczego sie zestarzał? > > To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie. > To prawie szkoła Czapelskiego :)))[/color]
Brawo, jaki rzeczowy argument. Tak jak oskarżenia PiS-u masowo umarzane przez prokuraturę.
Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości news:h5f7io$5on$4@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Ze strony muzeum: > [url]http://www.muzkol.pl/[/url] > > Tak więc stajemy w obliczu zakończenia działalności Muzeum Kolejnictwa w > Warszawie, jedynej instytucji w Polsce, która na taka skalę gromadzi, > archiwizuje i udostępnia szerokiej publiczności spuściznę ponad 150. > letniej historii kolei na ziemiach polskich. > > Dyrektor Muzeum Kolejnictwa w Warszawie > > Ferdynand B. Ruszczyc[/color]
Dzień w dzień potwierdza się, że moge być dumny z bycia polakiem:] Same bystrzachy tu mieszkaja.. Pocieszam sie ze 6 miliardow ludzi to podobne bystrzachy...
Szuwaks pisze: [color=blue] > Doprowadzone przez dyrekcje muzeum.... > Ciekawe stwierdzenie.[/color]
Jak najbardziej prawdziwe. To dzielo poprzedniego dyrektora. [color=blue] > Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum? > Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na p.r.w. > Było głośno, ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś. > Czyj był i dlaczego tam stał? > I dlaczego sie zestarzał?[/color]
SD80 zostal w stanie *czynnym* przekazany do Muzeum Kolejnictwa w polowie lat 70. stal na W. Glownej, pozniej po uszkodzeniu prezez wandali zostal odeslany na Odolany, gdzie zostal rozszabrowany. Potem wyladowal w "magazynie" MK, kolo dawnej parowozowni Warszawa Zachodnia, gdzie jeszcze stoi. W stanie jak na zdjeciu. Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie tylko tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie. A obecna nie ma zielonego pojecia o kolejnictwie.
To muzeum ma permanentego pecha.
Krzysztof
Szuwaks <szuwaks@go2.pl> wrote: [color=blue] > Witam, > Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości > news:h5fiie$m04$1@news.wp.pl...[color=green] >> Teraz to się płacz podnosi, a jak przez lata eksponaty zostały przez >> dyrekcję "mauzoleum" doprowadzone do stanu takiego: >> [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] >> to jakoś cicho było...[/color] > Doprowadzone przez dyrekcje muzeum.... > Ciekawe stwierdzenie. > Wnioskujesz tylko na podsawie tego zdjęcia i bliskości muzeum? > Mogę Ci podesłać n zdjęć tego zabytku i linki do dyskusji, choćby na > p.r.w.[/color]
To podeślij... [color=blue] > Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color]
To czyj był ten wagon?
[color=blue] > Czyj był i dlaczego tam stał? > I dlaczego sie zestarzał? > To co piszesz to jest dopiero bicie piany w ty temacie. > To prawie szkoła Czapelskiego :)))[/color]
Ok, rzućcie więc jakieś materiały o tym SD80, czemu on tak zbutwiał ;)
-- Pozdrawiam, Mateusz Nowaczyk
Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości news:h5h1f5$gei$1@news.wp.pl...[color=blue] > Roman <ar.wozniak@neostrada.pl> wrote: >[color=green] >> 3 Czy muzeum ma podział na wartościowe zbiory i mniej istotne.[/color] > > Widocznie jakiś tam ma - SD80 (ze zdjęcia) był mniej istotny niż > ST44-001... >[color=green] >> Te które muszą być uratowane jak z pożaru. >> Zaprezentowane zdjęcie [url]http://danieluk.net/fotoblog/2011.jpg[/url] swiadczy o >> małym zainteresowaniu powierzonym mu mieniem. >> Bo w muzeum znajduje się nasze wspólne mienie i za jego stan pracownicy >> odpowiadają. Dyrektorzy też.[/color] > > > Dyrektor się ostatnio zmienił, ale chyba nic nie zdążył zrobić :/[/color]
Zdążył. Odnowili wnętrze, wyrwali od PKP kolejną salę, zabrali się za odmalowanie lokomotyw, dwie już są udostępnione zwiedzającym. Aktualnie remontują salę lustrzaną (Organizowane tam wieczorki taneczne zostały zawieszone do odwołania). Pojawił się sklepik/barek - skromny ale można kupić w nim wodę, usiąść pod parasolem i posiedzieć słuchając odgłosów przejezdzających w poblizu pociągów.
Ostatnio byłem w muzeum 2 tygodnie temu, miałem okazję porozmawiać z pracownikiem muzeum, przesympatycznym panem, muzealnikiem z zamiłowania, wie prawie wszystko o wszystkich eksponatach. Porozmawialiśmy o przeszłości i przyszłości Muzeum. O nowym dyrektorze wypowiadał się raczej ciepło. Mówił, że jest to pierwszy człowiek od bardzo dawna, który działa, walczy a efekty widać gołym okiem. Na pytanie o poprzednie dyrekcje, Pan jedynie westchnął i machnął reką.
W szczenięcych latach, do Muzeum Kolejnictwa zabierał mnie dziadek. Z wypiekami na twarzy oglądałem wieeeelkie lokomotywy, zachwycałem się pociągiem pancernym - wyobraznia pracowała na najwyższych obrotach. Dzisiaj bywam tam z córeczką - ma 11 miesięcy i z oczywistych powodów nie jest specjalnie zainteresowana czytaniem opisów ale już widze, że sporą ciekawostką dla niej są makiety i modele pociągów. Kolej, szczególnie historyczna, ma w sobie nieprawdopodobną magię, która przyciąga jak magnes. Tony stali, setki nitów, specyficzny zapach... Wystarczy zamknąć oczy i już jesteś w innym świecie - zgrzytów, stukotu, gwizdów, syczenia pary, szczęku sprzęgów itd. Całe szczęście, że moja pociecha będzie miała pamiatkę w postaci fotografii.
Nigdy nie potrafiłem zrozumieć dlaczego Muzeum, pomimo świetnej lokalizacji, jest w tak opłakanym stanie. Trochę chęci, pieniędzy i odrobina pracy mogłony zmienić dość surowy i mało przyjazny teren w świetne miejsce kulturalno -rekreacyjne, przyciągające całe rodziny. KApitaliści zaraz powiedzą, że jest to świetna lokalizacja dla biurowca, centrum handlowego lub kinopleksu i prawdopodobnie będą mieli rację ale Muzeum Kolejnictwa jako takie jest bardzo potrzebne. Wiekszość sprawnego historycznego taboru nie została zezłomowna a sprzedana za granicę w cenie złomu... Sądzę, że w przypadku (upraszczając) lokomotyw potrzebna jest akcja "ocalić od zapomnienia" jednak dzisiaj oprócz idei potrzebne sa pieniądze a przy dobrym pomyśle i sprawnym zarządzaniu znajdą się i złotówki dla inwestorów.
-- Pozdrawiam QBA
Witam,
Użytkownik "Krzysztof Olszak" <oelka_AAA@koelj.pl> napisał w wiadomości news:h5i5d8$5m7$1@inews.gazeta.pl... [color=blue] > Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie tylko > tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie.[/color]
Tego nie wiedziałem, może zapomniałem. Stara sprawa. Ale To nie oznacza, że muzeum można ot tak sobie skreślić. [color=blue] > A obecna nie ma zielonego pojecia o kolejnictwie.[/color]
Ale za to ma pojęcie o muzealnictwie. :) [color=blue] > To muzeum ma permanentego pecha.[/color]
Rzeczywiście. :(
-- Pozdrawiam Szuwaks
Witam,
Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl...
[color=blue][color=green] >> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color] > To czyj był ten wagon?[/color]
OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak. Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :)))
Jednak zapuszczenie tej SD80 nie jest argumentem na rzecz likwidacji Muzeum Kolejnictwa. Nie uważasz?
-- Pozdrawiam Szuwaks
Szuwaks pisze: [color=blue][color=green] >> Poprzednia dyrekcja miala wiecej ciekawych spraw na sumieniu. Nie >> tylko tu, ale tez i w oddziale w Sochaczewie.[/color] > > Tego nie wiedziałem, może zapomniałem. > Stara sprawa. > Ale To nie oznacza, że muzeum można ot tak sobie skreślić.[/color]
Ja w ogole nie bardzo widze mozliwosc, ot tak likwidacji muzeum. Muzeum nie ma na przyklad z tego co pamietam, mozliwosci sprzedazy eksponatow.
Krzysztof
Użytkownik "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> napisał w wiadomości news:h5jgqe$a1q$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Witam, > > Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości > news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl... > >[color=green][color=darkred] >>> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color] >> To czyj był ten wagon?[/color] > > OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak. > Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :)))[/color]
Dziękuję. Nawet pamięć półgłówka się liczy w dzisiejszych czasach.
Dnia Sat, 08 Aug 2009 11:51:35 +0200, Krzysztof Olszak napisał(a): [color=blue] > Ja w ogole nie bardzo widze mozliwosc, ot tak likwidacji muzeum. Muzeum > nie ma na przyklad z tego co pamietam, mozliwosci sprzedazy eksponatow.[/color]
Owszem, ale jezeli podlega pod Ministerstwo Kultury - to zostanie zapakowane w skrzynie i zamkniete w magazynach wynajetych przez ministerstwo. Powola sie dyrektora Muzeum w stanie hibernacji i juz...
-- Pozdrawiam Piotr Biegała Warszawa - South Praga
Szuwaks <szuwaks@go2.pl> wrote: [color=blue] > Witam, > Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości > news:h5i5k8$7vr$1@news.wp.pl...[color=green][color=darkred] >>> Było głośno , ale czy to eksponat był MK to nie sprawdziłeś.[/color] >> To czyj był ten wagon?[/color] > OK. Miałeś rację, o czym uświadomił mnie Krzyś Olszak. > Odszczekuję wszystko prócz Czapelskiego :))) > Jednak zapuszczenie tej SD80 nie jest argumentem na rzecz likwidacji > Muzeum Kolejnictwa. > Nie uważasz?[/color]
Powodem samo w sobie nie jest, ale jeśli miałbym wybierać między przekazaniem eksponatów gdzieś indziej (do Chabówki?), a pozostawieniem ich w MK pod obecnym nieudolnym nadzorem, to wolę to pierwsze...
-- Pozdrawiam, Mateusz Nowaczyk
Witam,
Użytkownik "Mateusz Nowaczyk" <niedasie@pkp.pl> napisał w wiadomości news:h5rsdh$mtv$1@news.wp.pl... [color=blue] > Powodem samo w sobie nie jest, ale jeśli miałbym wybierać między > przekazaniem eksponatów gdzieś indziej (do Chabówki?), a pozostawieniem > ich w MK pod obecnym nieudolnym nadzorem, to wolę to pierwsze...[/color]
Ja też, stąd kiedyś zaangażowałem sie w przeniesienie do Chabówki "eksponatów" kolejowego IT. Ale te były mniejszym problemem. Zmieściłyby sie do jednej dużej ciężarówki. Przeciągnięcie tych wszystkich ciuchciów, które tam stoją to projekt nietrywialny i nietani :) Zobacz rzut okiem :) [url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url]
-- Pozdrawiam Szuwaks
Dnia Thu, 06 Aug 2009 23:15:13 +0200, Kosu napisał(a): [color=blue] > Co nie zmienia faktu, że wedle mojej wiedzy InterRegio nadal rentowne > nie są,[/color]
Masz zatem braki w wiedzy.
-- FâŻAâŻâź
Szuwaks pisze: [color=blue] > Zobacz rzut okiem :) > [url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url] >[/color]
a gdzie pociung pancyrny ?? :(
Witam,
Użytkownik "FD" <fakedetector@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6joie$3ig$1@nemesis.news.neostrada.pl... [color=blue][color=green] >> [url]http://img406.imageshack.us/img406/8029/muzeum1m.jpg[/url][/color] > a gdzie pociung pancyrny ?? :([/color]
Wcięło :( Może pojechał na wojnę?
-- Pozdrawiam Szuwaks
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|