wroclaw.pl znowu rzuca bledami ASP

Menu
 
wyjątkowa

Wchodze na [url]www.wroclaw.pl[/url] a tam tekst jak ponizej. Nie pierwszy to raz,
choć komunikaty bywały inne. Widać, że nie lada fachowcy zrobili ten
serwis...

[IOException: Za mało miejsca na dysku.
]
System.IO.__Error.WinIOError(Int32 errorCode, String str) +723
System.IO.FileStream.WriteCore(Byte[] buffer, Int32 offset, Int32 count)
+134
System.IO.FileStream.FlushWrite() +55
System.IO.FileStream.Flush() +39
System.IO.StreamWriter.Flush(Boolean flushStream, Boolean flushEncoder)
+169
System.IO.StreamWriter.Dispose(Boolean disposing) +35
System.IO.StreamWriter.Close() +9
Wroclaw.PortalCtrl_Content.OnLoad(EventArgs e)
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +35
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +98
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +98
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain() +750

Przy okazji można się dowiedzieć, że:
Informacje o wersji: Wersja Microsoft .NET Framework:1.1.4322.2032; Wersja
ASP.NET:1.1.4322.2032

--
CGC



On 2010-05-03 17:27:30 +0200, CGC <cez@ry.org> said:
[color=blue]
> [IOException: Za mało miejsca na dysku.[/color]

byyyyło ;) już od rana.

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

CGC <cez@ry.org> wrote:[color=blue]
>
> [IOException: Za mało miejsca na dysku.[/color]

Już któryś raz brakuje im miejsca, ciekawe czy w końcu zaczną to
monitorować...

a.

Dnia Mon, 3 May 2010 17:27:30 +0200, CGC napisał(a):
[color=blue]
> Wchodze na [url]www.wroclaw.pl[/url] a tam tekst jak ponizej. Nie pierwszy to raz,
> choć komunikaty bywały inne. Widać, że nie lada fachowcy zrobili ten
> serwis...[/color]

Czepiasz się, po prostu ktoś zapomniał w piątek torrenty wyłączyć ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl



Dnia Mon, 3 May 2010 15:53:36 +0000 (UTC), Wemif napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> [IOException: Za mało miejsca na dysku.[/color]
>
> Już któryś raz brakuje im miejsca, ciekawe czy w końcu zaczną to
> monitorować...[/color]

Sam fakt, że aplikacja sypie wyjątkami na ekran, zamiast wyświetlić jakiś
zjadliwy komunikat jest żenujące i świadczy o fuszerce wykonawcy.

A ja kilka razy widziałem inne błędy, w tym raz jakieś race condition.
Wszystko to zebrane do kupy jasno pokazuje, że ten portal działa na słowo
honoru, bo napisano go z taką starannością, z jaką ułożono kostkę brukową
na Grunwaldzkim.

--
CGC

On 2010-05-03 17:53:36 +0200, [email]wemif@amsnet.pl[/email] (Wemif) said:
[color=blue]
> CGC <cez@ry.org> wrote:[color=green]
>>
>> [IOException: Za mało miejsca na dysku.[/color]
>
> Już któryś raz brakuje im miejsca, ciekawe czy w końcu zaczną to
> monitorować...[/color]

Ależ już mają doskonałe narzędzie do monitoringu... nazywa się
pl.regionalne.wroclaw ;)))

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

Dnia Mon, 3 May 2010 18:31:06 +0200, CGC napisał(a):
[color=blue]
> A ja kilka razy widziałem inne błędy, w tym raz jakieś race condition.
> Wszystko to zebrane do kupy jasno pokazuje, że ten portal działa na słowo
> honoru, bo napisano go z taką starannością, z jaką ułożono kostkę brukową
> na Grunwaldzkim.[/color]

Nie martw się, idzie nowe, teraz będziesz miał wyjątki Javy :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

CGC wrote:[color=blue]
> Wchodze na [url]www.wroclaw.pl[/url] a tam [...][/color]

Patrz: dzisiejszy wątek z 8:46

W dniu 2010-05-03 18:50, Borys Pogoreło pisze:
[color=blue]
> Nie martw się, idzie nowe, teraz będziesz miał wyjątki Javy :)
>[/color]

Java w bruku na Grunwaldzie ???
Pomnik jakiś nowy?
Jakieś części od jawy jeszcze mam...
:D

Dnia Mon, 3 May 2010 18:50:39 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> A ja kilka razy widziałem inne błędy, w tym raz jakieś race condition.
>> Wszystko to zebrane do kupy jasno pokazuje, że ten portal działa na słowo
>> honoru, bo napisano go z taką starannością, z jaką ułożono kostkę brukową
>> na Grunwaldzkim.[/color]
>
> Nie martw się, idzie nowe, teraz będziesz miał wyjątki Javy :)[/color]

Dziś czytamy:
"W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania błędu.
- Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
usuwanie trwało około 10 godzin."

Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.

--
CGC

CGC wrote:[color=blue]
> Dnia Mon, 3 May 2010 18:50:39 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> A ja kilka razy widziałem inne błędy, w tym raz jakieś race condition.
>>> Wszystko to zebrane do kupy jasno pokazuje, że ten portal działa na słowo
>>> honoru, bo napisano go z taką starannością, z jaką ułożono kostkę brukową
>>> na Grunwaldzkim.[/color]
>> Nie martw się, idzie nowe, teraz będziesz miał wyjątki Javy :)[/color]
>
> Dziś czytamy:
> "W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
> dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania błędu.
> - Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
> usuwanie trwało około 10 godzin."
>
> Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.
>[/color]

1. To, ze dyzuruja nie znaczy, ze wiedza o bledzie.
2. Jak sie dowiedzieli to sie zabrali.

8 godzin dowiedzenie sie, 1 godzina znalezienie dyzurnego, 45 minut
dojazd, 15 minut nagranie i skasowanie logow.

A podanie o nowy dysk lezy dalej na czyims biurku.

Dnia Tue, 04 May 2010 14:53:30 -0500, witek napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>>> A ja kilka razy widziałem inne błędy, w tym raz jakieś race condition.
>>>> Wszystko to zebrane do kupy jasno pokazuje, że ten portal działa na słowo
>>>> honoru, bo napisano go z taką starannością, z jaką ułożono kostkę brukową
>>>> na Grunwaldzkim.
>>> Nie martw się, idzie nowe, teraz będziesz miał wyjątki Javy :)[/color]
>>
>> Dziś czytamy:
>> "W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
>> dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania błędu.
>> - Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
>> usuwanie trwało około 10 godzin."
>>
>> Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.[/color]
>
> 1. To, ze dyzuruja nie znaczy, ze wiedza o bledzie.
> 2. Jak sie dowiedzieli to sie zabrali.
>
> 8 godzin dowiedzenie sie, 1 godzina znalezienie dyzurnego, 45 minut
> dojazd, 15 minut nagranie i skasowanie logow.
>
> A podanie o nowy dysk lezy dalej na czyims biurku.[/color]

Taaaa.

Po 9 godzinach grania w Counter Strike admin poszedł sprawdzić, czy
ściągnęły się najnowsze filmy.
- Stefan, co to za katalog o nazwie "milf bestiality"? Zajmuje pół
terabajta! K****, strona główna nie działa!
- Spoko, to takie fachowe filmiki instruktażowe o montowaniu okien
dachowych. Wiesz, że ja teraz dom buduję. Ściągałem w nocy, bo lepszy
transfer.
- Zabierz to cholerstwo z macierzy, bo mamy wyjątki ASPowe na wroclaw.pl.
- Dobra, czekaj, tylko znajdę gdzieś wolne płytki do wypalenia... Wyluzuj,
powiemy Czumie, że logi się przepełniły. I że to jest "poważna awaria
serwera", buahahahaha.

--
CGC

On 2010-05-04 21:53:30 +0200, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> said:
[color=blue][color=green]
>>
>> Dziś czytamy:
>> "W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
>> dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania błędu.
>> - Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
>> usuwanie trwało około 10 godzin."
>>
>> Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.[/color]
>
> 1. To, ze dyzuruja nie znaczy, ze wiedza o bledzie.[/color]

To po co dyżurować? ;) Dla niewiedzy?

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

DJ wrote:[color=blue]
> On 2010-05-04 21:53:30 +0200, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> said:
>[color=green][color=darkred]
>>>
>>> Dziś czytamy:
>>> "W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
>>> dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania
>>> błędu.
>>> - Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
>>> usuwanie trwało około 10 godzin."
>>>
>>> Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.[/color]
>>
>> 1. To, ze dyzuruja nie znaczy, ze wiedza o bledzie.[/color]
>
> To po co dyżurować? ;) Dla niewiedzy?
>[/color]

ze jak sie juz dowiedzą miał kto naprawić.

tak samo jak dyżurny hydraulik nie przyleci do pękniętej rury dopoki nie
bedzie o niej wiedzial.

On 2010-05-05 22:30:27 +0200, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> said:
[color=blue]
> DJ wrote:[color=green]
>> On 2010-05-04 21:53:30 +0200, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> said:
>>[color=darkred]
>>>>
>>>> Dziś czytamy:
>>>> "W magistracie dowiedzieliśmy się, że informatycy urzędu dyżurują całą
>>>> dobę, więc od razu dowiedzieli o awarii i zabrali się do naprawiania błędu.
>>>> - Awaria serwera związana była z przepełnieniem pliku z logami. Jej
>>>> usuwanie trwało około 10 godzin."
>>>>
>>>> Wow. 10 godzin, na spakowanie starych logów i wypalenie ich na DVD.
>>>
>>> 1. To, ze dyzuruja nie znaczy, ze wiedza o bledzie.[/color]
>>
>> To po co dyżurować? ;) Dla niewiedzy?
>>[/color]
>
> ze jak sie juz dowiedzą miał kto naprawić.
>
> tak samo jak dyżurny hydraulik nie przyleci do pękniętej rury dopoki
> nie bedzie o niej wiedzial.[/color]

Aaa... to trzeba było tak od razu, że to hydraulik miał dyżur... ;) I
ścierał wodę co nalała się do dysku... A jej wycieranie trwało 10
godzin ;)

--
DJ

PS. przy odpisywaniu na priv usun antyspamowy wpis z adresu

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates