|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
witam, właśnie oglądałem w tivi informacje o pomyśle rozszerzenia strefy płatnego parkowania (obszarowo) i wydłużenia czasu obowiązywania do 22. Tak próbuje podejść do tego bez emocji, taki pomysł faktycznie może służyć mieszkańcom? Na zasadzie żebym jechał tramem a nie własnym pudłem do miasta żeby nie robić ścisku? Co Wy na to? -- pozdrawiam jureko
jureko napisal:[color=blue] > właśnie oglądałem w tivi informacje o pomyśle rozszerzenia strefy płatnego > parkowania (obszarowo) i wydłużenia czasu obowiązywania do 22. > Tak próbuje podejść do tego bez emocji, taki pomysł faktycznie może służyć > mieszkańcom? Na zasadzie żebym jechał tramem a nie własnym pudłem do miasta > żeby nie robić ścisku? Co Wy na to?[/color]
Pomysl jest tak kretynski, ze na okreslenie pomyslodawcy cisna sie na usta tylko najbardziej skrajne epitety. -- Pozdrawiam,
Jacek
>> właśnie oglądałem w tivi informacje o pomyśle rozszerzenia strefy[color=blue][color=green] >> płatnego >> parkowania (obszarowo) i wydłużenia czasu obowiązywania do 22. >> Tak próbuje podejść do tego bez emocji, taki pomysł faktycznie może >> służyć >> mieszkańcom? Na zasadzie żebym jechał tramem a nie własnym pudłem do >> miasta >> żeby nie robić ścisku? Co Wy na to?[/color] > > Pomysl jest tak kretynski, ze na okreslenie pomyslodawcy > cisna sie na usta tylko najbardziej skrajne epitety.[/color]
Kiedyś jeździło się także Floriańską i po Rynku... Przyzwyczaisz się i do strefy w weekendy i do 22.
Chociaż imho wystarczyłoby do 19, z tą 22 to już faktycznie przesada, zwłaszcza że częstotliwość transportu zbiorowego gwałtownie spada po 20 osiągając wartości wręcz komiczne (np. co 30 minut).
Pozdrawiam, Pan Łoś.
Użytkownik "Pan Łoś" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hiis0j$m3i$1@news.onet.pl... [color=blue] > Chociaż imho wystarczyłoby do 19, z tą 22 to już faktycznie przesada, > zwłaszcza że częstotliwość transportu zbiorowego gwałtownie spada po 20 > osiągając wartości wręcz komiczne (np. co 30 minut).[/color]
To krakowskim targiem - do 20-tej. Mysle, ze to bylby calkiem dobry pomysl. Ale to nie przejdzie. Bedzie do 22, bo przeciez tyle kasy z parkowania przepada. :/
Thomas
Thomas wrote:
krakowskim targiem - do 20-tej. Mysle, ze to bylby calkiem dobry[color=blue] > pomysl. Ale to nie przejdzie. Bedzie do 22, bo przeciez tyle kasy z > parkowania przepada. :/[/color]
pani z UM stwierdziła że wpływy z wydłużenia czasu działania strefy są potrzebne na sfinansowanie kosztów rozszerzenia strefy... -- pozdrawiam jureko
[url]http://ww6.tvp.pl/369,20100112953972.strona[/url]
pozdr miki
Użytkownik "jureko" <skasuj.jerys@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hiirfj$3nf$1@news.interia.pl...[color=blue] > Thomas wrote: > > krakowskim targiem - do 20-tej. Mysle, ze to bylby calkiem dobry[color=green] >> pomysl. Ale to nie przejdzie. Bedzie do 22, bo przeciez tyle kasy z >> parkowania przepada. :/[/color] > > pani z UM stwierdziła że wpływy z wydłużenia czasu działania strefy są > potrzebne na sfinansowanie kosztów rozszerzenia strefy...[/color]
Taaaa.. w ten sposob to moze niech strefe w ogole rozszerza na caly Krakow i niech obowiazuje przez 24 godziny? :)
"Pan Łoś" napisal:[color=blue] > Kiedyś jeździło się także Floriańską i po Rynku... > Przyzwyczaisz się i do strefy w weekendy i do 22.[/color]
Nie przyzwyczaje sie. To debilnie zarzadzane miasto po prostu zbankrutuje, bo sporo firm JUZ sie wynosi poza miasto. Ludzie tez sie wynosza. Kolejni kretyni od inzynierii spolecznej sie znalezli, debile cholerni. [color=blue] > Chociaż imho wystarczyłoby do 19, z tą 22 to już faktycznie przesada, > zwłaszcza że częstotliwość transportu zbiorowego gwałtownie spada po 20 > osiągając wartości wręcz komiczne (np. co 30 minut).[/color]
Tym bardziej idiotow nalezy odsunac od wladzy w miescie. Tych urzedniczych tez. -- Pozdrawiam,
Jacek
ciesze się, że mam w dupie całe to centrum i Kraków za jednym zamachem. Skończyły się czasy kiedy byłem dumny z bycia Krakowianinem dość dawno temu. To miast schodzi na psy i nie pomoga tutaj ani strefy ani cuda na kiju.
Roger
jureko wrote:[color=blue] > witam, > właśnie oglądałem w tivi informacje o pomyśle rozszerzenia strefy > płatnego parkowania (obszarowo) i wydłużenia czasu obowiązywania do > 22. > Tak próbuje podejść do tego bez emocji, taki pomysł faktycznie może > służyć mieszkańcom? Na zasadzie żebym jechał tramem a nie własnym > pudłem do miasta żeby nie robić ścisku? Co Wy na to?[/color]
a czy zasrany pomysłodawca wytrzepei z rękawa forsę na zwiększenie częstotliwości kursowania maskomu po godzienie 17:00. Niech sie kurna radni zajmą ważneijszymi problemami niż pierdoły.
Jest tyle poważnych problemów do załatwienia a tutaj cała para idzie w gwizdek.
[color=blue] > a czy zasrany pomysłodawca wytrzepei z rękawa forsę na zwiększenie > częstotliwości kursowania maskomu po godzienie 17:00. Niech sie kurna > radni zajmą ważneijszymi problemami niż pierdoły. > > Jest tyle poważnych problemów do załatwienia a tutaj cała para idzie w > gwizdek.[/color]
nie no, chwila, chwila, nie w gwizdek, przecież robią wszystko by maksymalizować wpływy z biletów MPK, jeden z ostatnich przykładów to skrócenie linii 502, a wcześniej cała reorganizacja kursowania linii MPK, co prawda w cywilizacji robi się tak, by człowiekowi łatwo było się dostać komunikacją miejską z punktu A do pkt. B, ale do tego też dojdziemy...kiedyś, brat
W dniu 2010-01-12 22:43, jureko pisze:[color=blue] > witam, > właśnie oglądałem w tivi informacje o pomyśle rozszerzenia strefy płatnego > parkowania (obszarowo) i wydłużenia czasu obowiązywania do 22. > Tak próbuje podejść do tego bez emocji, taki pomysł faktycznie może służyć > mieszkańcom? Na zasadzie żebym jechał tramem a nie własnym pudłem do miasta > żeby nie robić ścisku? Co Wy na to?[/color]
Dla mnie bez sensu. Akurat mieszkam w strefie C i jestem w pracy poza strefa od 10-18 zatem zawsze parkowalem pod domem za darmo (bo platne parkowanie w godz 18-10 nie obowiazywalo), a po zmianie musialbym placic :)
Przez strefe B przelatuje spokojnie na podstawie zameldowania w strefie C i mialem moze ze 3 zatrzymania przez policje/straz miejska (wawel i barbakan). Za kazdym razem wyjasnilem, ze mieszkam w strefie C i jade do pracy/do domu, a abonament nazywa sie "abonament postojowy" i jest oplata za parkowanie, a nie za przejazd przez strefe B i za kazdym razem bez problemu mnie puszczali.
-- jarek
bratPit[pr] wrote:[color=blue][color=green] >> a czy zasrany pomysłodawca wytrzepei z rękawa forsę na zwiększenie >> częstotliwości kursowania maskomu po godzienie 17:00. Niech sie kurna >> radni zajmą ważneijszymi problemami niż pierdoły. >> >> Jest tyle poważnych problemów do załatwienia a tutaj cała para idzie >> w gwizdek.[/color] > > nie no, chwila, chwila, nie w gwizdek, przecież robią wszystko by > maksymalizować wpływy z biletów MPK, jeden z ostatnich przykładów to > skrócenie linii 502, a wcześniej cała reorganizacja kursowania linii > MPK, co prawda w cywilizacji robi się tak, by człowiekowi łatwo było > się dostać komunikacją miejską z punktu A do pkt. B, ale do tego też > dojdziemy...kiedyś,[/color]
no właśnie mam takie wrażenie że celem enie jest wygoda mieszkańców tylko przychody do budżetu miejskiego.
Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hik97c$pg6$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > nie no, chwila, chwila, nie w gwizdek, przecież robią wszystko by > maksymalizować wpływy z biletów MPK, jeden z ostatnich przykładów to > skrócenie linii 502, a wcześniej cała reorganizacja kursowania linii MPK, > co prawda w cywilizacji robi się tak, by człowiekowi łatwo było się dostać > komunikacją miejską z punktu A do pkt. B, ale do tego też > dojdziemy...kiedyś,[/color]
Na szczęście od poniedziałku wrowadzili linię 522, która jeździ tak jak dawne 502, chociaż tylko w dni powszednie rano i po południu.
Kasia
> Na szczęście od poniedziałku wrowadzili linię 522, która jeździ tak jak[color=blue] > dawne 502, chociaż tylko w dni powszednie rano i po południu.[/color]
Czy na szczęście, to bym polemizował. Utrzymywanie w mieście długich linii (jak dotychczasowe 502), które kursują bardzo rzadko nie ma sensu. W ubiegłym roku bardzo często dochodziło do sytuacji, w których na przystanek podjeżdżał planowo autobus linii 512, a minutę po nim podjeżdżał spóźniony o osiem minut 502. W efekcie oba jechały obok siebie, drugi woził powietrze, w pierwszym był ścisk, a potem znów była kilkunastominutowa przerwa.
Komunikacja miejska POWINNA się opierać na stosunkowo niewielkiej liczbie linii, ale kursujących często. Wtedy są tak samo wrażliwe na wszelkie przestoje, korki itp. Wtedy nawet jeśli wystąpią zakłócenia ruchu, to częstotliwość nie jest tak znacząco naruszana jak w przypadku długich linii. Najlepszym krokiem do takich zmian byłaby całkowita likwidacja biletów jednorazowych i "na jedną linię", przy jednoczesnym wzbogaceniu oferty biletów czasowych oraz biletów abonamentowych trasowanych.
Pan Łoś
Użytkownik "Pan Łoś" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hikhno$jlq$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green] > > Na szczęście od poniedziałku wrowadzili linię 522, która jeździ tak jak > > dawne 502, chociaż tylko w dni powszednie rano i po południu.[/color] > > Czy na szczęście, to bym polemizował. Utrzymywanie w mieście długich linii > (jak dotychczasowe 502), które kursują bardzo rzadko nie ma sensu. W > ubiegłym roku bardzo często dochodziło do sytuacji, w których na[/color] przystanek[color=blue] > podjeżdżał planowo autobus linii 512, a minutę po nim podjeżdżał spóźniony[/color] o[color=blue] > osiem minut 502. W efekcie oba jechały obok siebie, drugi woził powietrze,[/color] w[color=blue] > pierwszym był ścisk, a potem znów była kilkunastominutowa przerwa.[/color]
Pewnie masz i trochę racji, ale w efekcie mieszkańcy Bieżanowa i Rżąki (okolice przystanku Prokocim CPN) zostali pozbawieni jedynej linii w kierunku centrum. Akurat na tej trasie jeździłam 502 w godzinach szczytu prawie codziennie i nigdy nie woził on powietrza. Moim zdaniem to linia 512 była zupełnie niepotrzebna, no chyba, że dla mieszkańców NH, ale to nie oni ucierpieli na tych zmianach.
Kasia
> Pewnie masz i trochę racji, ale w efekcie mieszkańcy Bieżanowa i Rżąki[color=blue] > (okolice przystanku Prokocim CPN) zostali pozbawieni jedynej linii w > kierunku centrum. Akurat na tej trasie jeździłam 502 w godzinach szczytu > prawie codziennie i nigdy nie woził on powietrza. Moim zdaniem to linia > 512 > była zupełnie niepotrzebna, no chyba, że dla mieszkańców NH, ale to nie > oni > ucierpieli na tych zmianach.[/color]
Ależ ja absolutnie nie chciałbym pozbawiać tamtych okolic dojazdu. Tylko, że niekoniecznie linią, która jedzie przez całe miasto, a punktualność jest w stanie utrzymać tylko w święta i wczesnym rankim (bo późnym wieczorem i tak była zachwiana po całym dniu korków). Chociaż, nie zrozum mnie źle, ale gdyby to ode mnie zależało, wprowadziłbym 1 (słownie: jeden) autobus kursujący przez całe osiedle i dowożący mieszkańców do tramwaju. Taki autobus mógłby sobie jeździć z częstotliwością 3-4 min.
Tylko w tym celu najpierw przydałaby się reforma biletów, o czym pisałem wyżej...
Pozdrawiam, Pan Łoś
Użytkownik "Pan Łoś" <brak@nospam.pl> napisał w wiadomości news:hikl0t$u02$1@news.onet.pl...[color=blue] > Ależ ja absolutnie nie chciałbym pozbawiać tamtych okolic dojazdu. Tylko,[/color] że[color=blue] > niekoniecznie linią, która jedzie przez całe miasto, a punktualność jest w > stanie utrzymać tylko w święta i wczesnym rankim (bo późnym wieczorem i[/color] tak[color=blue] > była zachwiana po całym dniu korków). Chociaż, nie zrozum mnie źle, ale > gdyby to ode mnie zależało, wprowadziłbym 1 (słownie: jeden) autobus > kursujący przez całe osiedle i dowożący mieszkańców do tramwaju. Taki > autobus mógłby sobie jeździć z częstotliwością 3-4 min. > > Tylko w tym celu najpierw przydałaby się reforma biletów, o czym pisałem > wyżej...[/color]
Ten autobus to myślę, że niewiele by dał, bo z braku 502 przez pierwszy tydzień stycznia i tak wszyscy dojeżdżali do tramwaju innymi autobusami, a tramwaj - i tu jest mały problem - podczas przesiadki już był wypełniony ludźmi dość ściśle... Ja na dodatek musiałam przesiadać się jeszcze raz z tramwaju do innego autobusu. Może rozwiązaniem byłoby skrócenie dawnej 502 od Bieżanowa do Dworca Głównego. Wtedy do centrum każdy dojedzie, autobus nie zdąży się za dużo spóźnić, a jak chce jechać dalej po trasie starego 502 lub w kierunku NH to miałby stare 512.
Kasia
[color=blue] > no właśnie mam takie wrażenie że celem enie jest wygoda mieszkańców tylko > przychody do budżetu miejskiego.[/color]
chyba tylko idiota mysli inaczej :)
Roger
> pani z UM stwierdziła że wpływy z wydłużenia czasu działania strefy są[color=blue] > potrzebne na sfinansowanie kosztów rozszerzenia strefy...[/color]
To moze zlikwidowac strefe bo jednoczesnie nie bedzie trzeba jej oplacac (pracownikow itd) wiec wyjdzie na jedno... Nudza sie w UM chyba.
-- STOP.PL - serwis tylko dla kierowców. Pierwszy system zliczania punktów drogowych online. [url]http://stop.pl[/url]
Roger from Cracow pisze:[color=blue] > > ciesze się, że mam w dupie całe to centrum i Kraków za jednym > zamachem. Skończyły się czasy kiedy byłem dumny z bycia > Krakowianinem dość dawno temu. To miast schodzi na psy > i nie pomoga tutaj ani strefy ani cuda na kiju. > > Roger[/color]
Nie wiem, czy przypadkiem caly ten kraj na psy nie schodzi...
-- STOP.PL - serwis tylko dla kierowców. Pierwszy system zliczania punktów drogowych online. [url]http://stop.pl[/url]
-- STOP.PL -- Marcin pisze:[color=blue] > Roger from Cracow pisze:[color=green] >> >> ciesze się, że mam w dupie całe to centrum i Kraków za jednym >> zamachem. Skończyły się czasy kiedy byłem dumny z bycia >> Krakowianinem dość dawno temu. To miast schodzi na psy >> i nie pomoga tutaj ani strefy ani cuda na kiju. >> >> Roger[/color] > > Nie wiem, czy przypadkiem caly ten kraj na psy nie schodzi...[/color]
Zależy, co rozumiesz przez "cały kraj". Są w tym kraju miejsca dobrze zarządzane. Miejmy nadzieję, że będzie ich coraz więcej.
Pozdrawiam, argothiel
> "Pan Ĺ�oĹ�" napisal:[color=blue][color=green] > > KiedyĹ� jeździĹ�o siÄ� także FloriaĹ�skÄ� i po Rynku... > > Przyzwyczaisz siÄ� i do strefy w weekendy i do 22.[/color] > > Nie przyzwyczaje sie. To debilnie zarzadzane miasto po prostu > zbankrutuje, bo sporo firm JUZ sie wynosi poza miasto. Ludzie > tez sie wynosza. Kolejni kretyni od inzynierii spolecznej sie > znalezli, debile cholerni. >[/color]
Moze im zalezy zeby ludzie wcale nie jezdzili do centrum ? Ja centrum juz dawno spisalem na straty, nie ma tam po co jezdzic. Nie da sie dojechac, nie ma gdzie parkowac, a nawet gdyby zrobili te podziemne parkingi to w takich cenach ze niech sobie sami tam parkuja. MPK nie mam ochoty jezdzic. Na szczescie jest duzy wybor marketow i galerii w miejscach z dobrym dojazdem i darmowym parkingiem. A czego sie tam nie da kupic mozna kupic przez internet. Centrum raczej pozostaje dla turystow, bo dla stalych mieszkancow to zadna atrakcja.
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
xXx wrote:[color=blue][color=green] >> "Pan Ĺ�oĹ�" napisal:[color=darkred] >>> KiedyĹ� jeździĹ�o siÄ� także >>> FloriaĹ�skÄ� i po Rynku... Przyzwyczaisz siÄ� >>> i do strefy w weekendy i do 22.[/color] >> >> Nie przyzwyczaje sie. To debilnie zarzadzane miasto po prostu >> zbankrutuje, bo sporo firm JUZ sie wynosi poza miasto. Ludzie >> tez sie wynosza. Kolejni kretyni od inzynierii spolecznej sie >> znalezli, debile cholerni. >>[/color] > > Moze im zalezy zeby ludzie wcale nie jezdzili do centrum ? Ja centrum > juz dawno spisalem na straty, nie ma tam po co jezdzic. Nie da sie > dojechac, nie ma gdzie parkowac, a nawet gdyby zrobili te podziemne > parkingi to w takich cenach ze niech sobie sami tam parkuja. MPK nie > mam ochoty jezdzic. Na szczescie jest duzy wybor marketow i galerii w > miejscach z dobrym dojazdem i darmowym parkingiem. A czego sie tam > nie da kupic mozna kupic przez internet. Centrum raczej pozostaje dla > turystow, bo dla stalych mieszkancow to zadna atrakcja.[/color]
no i turyści powinni płacić za parkowanie tak z 10zł na godzinę przez całą dobę.
i mieć kapcie na butach jak łażą po chodnikach.
Dnia Thu, 14 Jan 2010 19:31:03 +0100, xXx napisał(a):[color=blue] > Moze im zalezy zeby ludzie wcale nie jezdzili do centrum ? Ja centrum juz dawno > spisalem na straty, nie ma tam po co jezdzic. Nie da sie dojechac, nie ma gdzie > parkowac, a nawet gdyby zrobili te podziemne parkingi to w takich cenach ze > niech sobie sami tam parkuja. MPK nie mam ochoty jezdzic. Na szczescie jest duzy > wybor marketow i galerii w miejscach z dobrym dojazdem i darmowym parkingiem. A > czego sie tam nie da kupic mozna kupic przez internet. Centrum raczej pozostaje > dla turystow, bo dla stalych mieszkancow to zadna atrakcja.[/color]
Czyli mieszkasz nie w Krakowie tylko w Hipermarketowie, amerikan łej of lajf :-P
pozdr TO
>> Nie przyzwyczaje sie. To debilnie zarzadzane miasto po prostu[color=blue][color=green] >> zbankrutuje, bo sporo firm JUZ sie wynosi poza miasto. Ludzie >> tez sie wynosza. Kolejni kretyni od inzynierii spolecznej sie >> znalezli, debile cholerni. >>[/color] > Moze im zalezy zeby ludzie wcale nie jezdzili do centrum ? Ja centrum juz > dawno > spisalem na straty, nie ma tam po co jezdzic. Nie da sie dojechac, nie ma > gdzie > parkowac, a nawet gdyby zrobili te podziemne parkingi to w takich cenach > ze > niech sobie sami tam parkuja. MPK nie mam ochoty jezdzic. Na szczescie > jest duzy > wybor marketow i galerii w miejscach z dobrym dojazdem i darmowym > parkingiem. A > czego sie tam nie da kupic mozna kupic przez internet. Centrum raczej > pozostaje > dla turystow, bo dla stalych mieszkancow to zadna atrakcja.[/color]
A jakbyś Ty to zrobił? załóżmy, że może zrobić to po swojemu, chętnie poczytam :)
Pan Łoś
>> Nie wiem, czy przypadkiem caly ten kraj na psy nie schodzi...[color=blue] > > Zależy, co rozumiesz przez "cały kraj". Są w tym kraju miejsca dobrze > zarządzane. Miejmy nadzieję, że będzie ich coraz więcej.[/color]
Oczywiscie. Uogulnienie jest z pewnoscia krzywdzace dla wielu miejscowosci, jednak tych negatywnych wzorcow jest imo zdecydowanie wiecej. Swego czasu mieszkalem w Szczecinie - tam to jest dopiero dzungla...
-- STOP.PL - serwis tylko dla kierowców. Pierwszy system zliczania punktów drogowych online. [url]http://stop.pl[/url]
Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami.
Mc
McZapkie napisal:[color=blue] > Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. > Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami.[/color]
No to kontrpropozycja: powinno byc wprowadzone myto dla wyjezdzajacych z miasta. A co maja innym gminom drogi rozjezdzac za friko. Niech korzystaja ze zbior-komu :D -- Pozdrawiam,
Jacek
Jacek_P pisze:[color=blue] > McZapkie napisal:[color=green] >> Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. >> Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami.[/color] > > No to kontrpropozycja: powinno byc wprowadzone myto dla wyjezdzajacych > z miasta. A co maja innym gminom drogi rozjezdzac za friko. > Niech korzystaja ze zbior-komu :D[/color]
Rogatki na granicach międzydzielnicowych? A może na każdym skrzyżowaniu?
pzdr
TRad
On 2010-01-19, Tomasz Radko wrote:[color=blue] > Jacek_P pisze:[color=green] >> McZapkie napisal:[color=darkred] >>> Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. >>> Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami.[/color] >> >> No to kontrpropozycja: powinno byc wprowadzone myto dla wyjezdzajacych >> z miasta. A co maja innym gminom drogi rozjezdzac za friko. >> Niech korzystaja ze zbior-komu :D[/color] > > Rogatki na granicach międzydzielnicowych? A może na każdym skrzyżowaniu?[/color]
Światła zapalające zielone na monety :))
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
Jan Srzednicki pisze:[color=blue] > On 2010-01-19, Tomasz Radko wrote:[color=green] >> Jacek_P pisze:[color=darkred] >>> McZapkie napisal: >>>> Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. >>>> Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami. >>> No to kontrpropozycja: powinno byc wprowadzone myto dla wyjezdzajacych >>> z miasta. A co maja innym gminom drogi rozjezdzac za friko. >>> Niech korzystaja ze zbior-komu :D[/color] >> Rogatki na granicach międzydzielnicowych? A może na każdym skrzyżowaniu?[/color] > > Światła zapalające zielone na monety :)) >[/color]
Ja Cię bardzo, ale to bardzo proszę: anuluj posta. Natychmiast. Jeszcze ktoś z urzędu miasta przeczyta.
pzdr
TRad
Tomasz Radko napisal:[color=blue] > Rogatki na granicach międzydzielnicowych? A może na każdym skrzyżowaniu?[/color]
UE powoli sie do tego przymierza. Brukselska biurokracja chce wprowadzic oplombowane liczniki kilometrow (cos jak kasy fiskalne) na podstawie ktorych co roku obliczany bylby podatek drogowy. -- Pozdrawiam,
Jacek
Jacek_P pisze:[color=blue] > Tomasz Radko napisal:[color=green] >> Rogatki na granicach międzydzielnicowych? A może na każdym skrzyżowaniu?[/color] > > UE powoli sie do tego przymierza. Brukselska biurokracja chce wprowadzic > oplombowane liczniki kilometrow (cos jak kasy fiskalne) na podstawie ktorych > co roku obliczany bylby podatek drogowy.[/color]
Bez sensu. Natomiast naliczanie opłat w zależności od tego, po której drodze i o jakiej porze się jedzie - o, inna rozmowa. Ale podejście ełropejskie to walka o wieczną zimę, a nie próba rynkowego podejścia do problemu "ograniczonego pasma" na drogach.
pzdr
TRad
Dnia Tue, 19 Jan 2010 14:36:55 +0100, Tomasz Radko napisał(a):[color=blue] > Bez sensu. > Natomiast naliczanie opłat w zależności od tego, po której drodze i o > jakiej porze się jedzie - o, inna rozmowa. Ale podejście ełropejskie to > walka o wieczną zimę, a nie próba rynkowego podejścia do problemu > "ograniczonego pasma" na drogach.[/color]
Właśnie tak to ma wyglądac. Jedziesz w godzinach szczytu-płacisz drożej, poza szczytem taniej itd. Dodatkowo ma byc uzaleznione od masy pojazdu (OIDW)
pozdr T
On 2010-01-19, Tomek wrote:[color=blue] > Dnia Tue, 19 Jan 2010 14:36:55 +0100, Tomasz Radko napisał(a):[color=green] >> Bez sensu. >> Natomiast naliczanie opłat w zależności od tego, po której drodze i o >> jakiej porze się jedzie - o, inna rozmowa. Ale podejście ełropejskie to >> walka o wieczną zimę, a nie próba rynkowego podejścia do problemu >> "ograniczonego pasma" na drogach.[/color] > > Właśnie tak to ma wyglądac. Jedziesz w godzinach szczytu-płacisz drożej, > poza szczytem taniej itd. > Dodatkowo ma byc uzaleznione od masy pojazdu (OIDW)[/color]
I jak oni to chcą technicznie zrealizować?
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
Dnia 19-01-2010 o 19:07:12 Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): [color=blue] > I jak oni to chcą technicznie zrealizować?[/color]
GPS + GPRS na przykład Cały problem w tym kto i na jakiej podstawie będzie miał ustalaćstawki. No i pewnie to niestety nie będzie opłata za przejazd ZAMIAST dotychczasowych podatków drogowych, tylko kolejny podatek.
A przy okazji można będzie ten system zintegrować z drukarką mandatów...
-- SW3 ---- "Trudniej jest nie dać rządzić sobą niż rządzić innymi." /Franciszek de La Rochefoucaul
On 2010-01-19, SW3 wrote:[color=blue] > Dnia 19-01-2010 o 19:07:12 Jan Srzednicki ><w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a): >[color=green] >> I jak oni to chcą technicznie zrealizować?[/color] > > GPS + GPRS na przykład[/color]
Ciekawe, jak oni by chcieli to zintegrować ze starszymi samochodami bez żadnych mądrzejszych komputerów - jak oni sobie wyobrażają wymuszenie ciągłości działania takiego ustrojstwa?
-- Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: [url]http://wrzask.pl/[/url]
Dnia Tue, 19 Jan 2010 20:14:30 +0100, SW3 napisał(a): [color=blue][color=green] >> I jak oni to chcą technicznie zrealizować?[/color] > > GPS + GPRS na przykład[/color]
Prościej to RFID... [color=blue] > Cały problem w tym kto i na jakiej podstawie będzie miał ustalać stawki. > No i pewnie to niestety nie będzie opłata za przejazd ZAMIAST > dotychczasowych podatków drogowych, tylko kolejny podatek.[/color]
A wystarczy drogi sprywatyzować...
-- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]
Jacek_P <Lato-i-Upal@cyf-kr.edu.pl> wrote:[color=blue] > McZapkie napisal:[color=green] > > Moim zdaniem powinni wprowadzic myto na rogatkach miasta. > > Plus parkingi P+R przed tymi rogatkami.[/color][/color] [color=blue] > No to kontrpropozycja: powinno byc wprowadzone myto dla wyjezdzajacych > z miasta.[/color]
A prosze bardzo, mnie wszystko jedno. Tylko niech sobie przestana robic z mojej uliczki tranzytowke! Ja rozumiem ze za Krakowem dzialki sa tansze, ale gwaltowny wzrost budowwnictwa satelickiego juz spowodowal ze mnostwo ludzi dojezdza do pracy autami (no bo trudno zeby autobusem 200ilestam raz na 1.5h) a bedzie jeszcze gorzej, patrzac ile sie buduje oraz widzac tabliczki "sprzedam ziemie"! Deweloperzy tylko czesza kase a nic sie nie dokladaja do infrastruktury. Patrze na plan zagospodarowania - w planie nowe osiedle, parkingi P+R, nowe ulice i przystanek PKP. Stoje w korku na wylotowce na Warszawe - widze tylko nowe osiedla.
Mc
[email]McZapkie@pt47.pl[/email] napisal:[color=blue] > A prosze bardzo, mnie wszystko jedno. > Tylko niech sobie przestana robic z mojej uliczki tranzytowke! > Ja rozumiem ze za Krakowem dzialki sa tansze, ale gwaltowny wzrost > budowwnictwa satelickiego juz spowodowal ze mnostwo ludzi dojezdza do pracy > autami (no bo trudno zeby autobusem 200ilestam raz na 1.5h) > a bedzie jeszcze gorzej, patrzac ile sie buduje oraz widzac tabliczki "sprzedam ziemie"! > Deweloperzy tylko czesza kase a nic sie nie dokladaja do infrastruktury. > Patrze na plan zagospodarowania - w planie nowe osiedle, parkingi P+R, nowe ulice i przystanek PKP. > Stoje w korku na wylotowce na Warszawe - widze tylko nowe osiedla.[/color]
Biorac pod uwage tzw. 'strumienie ludzkie' to wydaje mi sie, ze osiedla satelickie osiagnely juz wielkosc uzasadniajaca wprowadzenie komunikacji tramwajowej skoro metro z dziwnych przyczyn jest w Krakowie wyklete.
Tak jak piszesz: chetnie przesiade sie do zbiorkomu jezdzacego co 15 minut, ale nie bede czekal na autobus kursujacy co dwie godziny. -- Pozdrawiam,
Jacek
Dnia Fri, 22 Jan 2010 11:39:24 +0000 (UTC), [email]McZapkie@Pt47.pl[/email] napisał(a): [color=blue] > A prosze bardzo, mnie wszystko jedno. > Tylko niech sobie przestana robic z mojej uliczki tranzytowke![/color]
To w nastepnych wyborach sprawdź, kto ma w programie takie wymagania dla developerów.
-- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ GG: 3524356 ___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|