potrzebny informatyk

Menu
 
wyjątkowa
Witam,
urząd zatrudni informatyka (service desk)

więcej informacji na stronie [url]http://tinyurl.com/3xdkcl[/url]

Pozdrawiam

Jacek



On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=blue]
> Witam,
> urząd zatrudni informatyka (service desk)
>
> więcej informacji na stroniehttp://tinyurl.com/3xdkcl
>
> Pozdrawiam
>
> Jacek[/color]

1. potrzebujecie administratora sieci!!
2. ile chcecie płacić, bo z tego co piszecie to podejrzewam, że nie
więcej niż 1500zł na rękę?
3. Po co Wam wykształcenie wyższe techniczne, skoro większość
licealistów po klasie informatycznej ma wymaganą wiedzę (nie mówiąc o
studentach kierunków informatycznych (zaoczni, dzienni itp))...

Jaruś pisze:
[color=blue]
> 1. potrzebujecie administratora sieci!![/color]

Coś ty dobrze napisali potrzebują informatyka.Tam będzie pewno ludek od
wszystkiego a głownie będzie zajmował sie wklepywaniem (brudnymi
łapskami od noszenia starych komputerów) tysiąca danych do arkuszy
kalkulacyjnych.
[color=blue]
> 2. ile chcecie płacić, bo z tego co piszecie to podejrzewam, że nie
> więcej niż 1500zł na rękę?[/color]

Ehhhh przesadziłeś pewno 1100 ....
[color=blue]
> 3. Po co Wam wykształcenie wyższe techniczne, skoro większość
> licealistów po klasie informatycznej ma wymaganą wiedzę (nie mówiąc o
> studentach kierunków informatycznych (zaoczni, dzienni itp))...[/color]

Amen ....
P.S.
Kiedy ludzie naucza się odróżniać stanowisko informatyka od stanowiska
technika ....

--
Bushi


Użytkownik <cieslaj@gmail.com> napisał w wiadomości
news:e05b9910-a761-480a-9714-2f69d0227be3@d50g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue]
> Witam,
> urząd zatrudni informatyka (service desk)
> więcej informacji na stronie [url]http://tinyurl.com/3xdkcl[/url][/color]

Witam,

Z lektury tego ogłoszenia wynika, że potrzebujecie co najmniej
dwóch ludzi - technika informatyka, i administratora sieci.
No chyba, ze to sieć na 10 komputerów... bo inaczej
człowiek od wszystkiego jest zazwyczaj do...

Pozdr. TC



On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=blue]
> Witam,
> urząd zatrudni informatyka (service desk)[/color]

Co to service desk?:)

Dnia Tue, 20 Nov 2007 11:37:05 -0800, Jaruś napisał(a):
[color=blue]
> On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=green]
>> Witam,
>> urząd zatrudni informatyka (service desk)[/color]
>
> Co to service desk?:)[/color]

Taki help desk tylko że zajmuje się wszystkim co ma związek z komputerami,
włącznie z udzielaniem korepetycji z podstaw informatyki a nawet podstaw
życia (znam przypadki gdzie prawy i lewy klawisz myszy to było
nierozróżnialne pojęcie).

--
Pozdrawiam
KrzychK2

RadXcell replies to Krzysztof Kardas
<news:47433c80$0$23008$f69f905@mamut2.aster.pl>:[color=blue][color=green]
>> Co to service desk?:)[/color]
> Taki help desk[/color]

nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata. i nawet
troche maja racje ;)

pozdr, rdx

On Fri, 23 Nov 2007 20:12:33 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl>
wrote:
[color=blue]
> nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color]

Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny,
nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem
wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>

A sama aplikacja... Palce lizać... :/

r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: [url]http://www.stratopolonez.pl[/url]
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

RadXcell replies to Robert Rędziak
<news:slrnfkegjm.ir6.rekin@lazarus.wkurw.org>:[color=blue][color=green]
>> nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color]
> Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny,
> nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem
> wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>[/color]
ej, nie podkrecaj mnie :). gadasz gosciem, ktory ma red badge'a ;).
to dobry model, w idealnym swiecie, do ktorego chetnie dazymy...
[color=blue]
> A sama aplikacja... Palce lizać... :/[/color]
masz na mysli OVSD?

pozdr, rdx

On Sat, 24 Nov 2007 09:56:29 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl>
wrote:
[color=blue]
> ej, nie podkrecaj mnie :). gadasz gosciem, ktory ma red badge'a ;).[/color]

A Ty gadasz gościem, który musi przykładać te teoretyczne
dyrdymały do praktyki, która nijak nie chce się zgadzać z boską
teorią =P
[color=blue]
> to dobry model, w idealnym swiecie, do ktorego chetnie dazymy...[/color]

Ale widzisz, taka prosta rzecz: my, administratorzy, nie
pracujemy na wyimaginowanych usługach, tylko na rzeczywistych
maszynach, które te usługi świadczą (i raz jedna maszyna do
kilka usług, a innym razem jedna usługa to kilka maszyn). I to
już wywraca całą ITIL-ową ideologię do góry nogami =P
[color=blue]
> masz na mysli OVSD?[/color]

Wersja 4.5.

r.
--
_________________________________________________________________
robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net
klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: [url]http://www.stratopolonez.pl[/url]
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości
news:slrnfkegjm.ir6.rekin@lazarus.wkurw.org...[color=blue]
> On Fri, 23 Nov 2007 20:12:33 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl>
> wrote:
>[color=green]
>> nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color]
>
> Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny,
> nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem
> wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>[/color]

Robert, ITIL to tylko wskazówki, które trzeba przystosować
do modelu danej firmy. Niektorzy chcieliby, aby była to recepta
na "całe zło", czasem szkoda, że tak nie jest :)

Pozdr. TC

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates