Witam, urząd zatrudni informatyka (service desk)
więcej informacji na stronie [url]http://tinyurl.com/3xdkcl[/url]
Pozdrawiam
Jacek
On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=blue] > Witam, > urząd zatrudni informatyka (service desk) > > więcej informacji na stroniehttp://tinyurl.com/3xdkcl > > Pozdrawiam > > Jacek[/color]
1. potrzebujecie administratora sieci!! 2. ile chcecie płacić, bo z tego co piszecie to podejrzewam, że nie więcej niż 1500zł na rękę? 3. Po co Wam wykształcenie wyższe techniczne, skoro większość licealistów po klasie informatycznej ma wymaganą wiedzę (nie mówiąc o studentach kierunków informatycznych (zaoczni, dzienni itp))...
Jaruś pisze: [color=blue] > 1. potrzebujecie administratora sieci!![/color]
Coś ty dobrze napisali potrzebują informatyka.Tam będzie pewno ludek od wszystkiego a głownie będzie zajmował sie wklepywaniem (brudnymi łapskami od noszenia starych komputerów) tysiąca danych do arkuszy kalkulacyjnych. [color=blue] > 2. ile chcecie płacić, bo z tego co piszecie to podejrzewam, że nie > więcej niż 1500zł na rękę?[/color]
Ehhhh przesadziłeś pewno 1100 .... [color=blue] > 3. Po co Wam wykształcenie wyższe techniczne, skoro większość > licealistów po klasie informatycznej ma wymaganą wiedzę (nie mówiąc o > studentach kierunków informatycznych (zaoczni, dzienni itp))...[/color]
Amen .... P.S. Kiedy ludzie naucza się odróżniać stanowisko informatyka od stanowiska technika ....
-- Bushi
Użytkownik <cieslaj@gmail.com> napisał w wiadomości news:e05b9910-a761-480a-9714-2f69d0227be3@d50g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue] > Witam, > urząd zatrudni informatyka (service desk) > więcej informacji na stronie [url]http://tinyurl.com/3xdkcl[/url][/color]
Witam,
Z lektury tego ogłoszenia wynika, że potrzebujecie co najmniej dwóch ludzi - technika informatyka, i administratora sieci. No chyba, ze to sieć na 10 komputerów... bo inaczej człowiek od wszystkiego jest zazwyczaj do...
Pozdr. TC
On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=blue] > Witam, > urząd zatrudni informatyka (service desk)[/color]
Co to service desk?:)
Dnia Tue, 20 Nov 2007 11:37:05 -0800, Jaruś napisał(a): [color=blue] > On 20 Lis, 10:07, cies...@gmail.com wrote:[color=green] >> Witam, >> urząd zatrudni informatyka (service desk)[/color] > > Co to service desk?:)[/color]
Taki help desk tylko że zajmuje się wszystkim co ma związek z komputerami, włącznie z udzielaniem korepetycji z podstaw informatyki a nawet podstaw życia (znam przypadki gdzie prawy i lewy klawisz myszy to było nierozróżnialne pojęcie).
-- Pozdrawiam KrzychK2
RadXcell replies to Krzysztof Kardas <news:47433c80$0$23008$f69f905@mamut2.aster.pl>:[color=blue][color=green] >> Co to service desk?:)[/color] > Taki help desk[/color]
nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata. i nawet troche maja racje ;)
pozdr, rdx
On Fri, 23 Nov 2007 20:12:33 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl> wrote: [color=blue] > nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color]
Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny, nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>
A sama aplikacja... Palce lizać... :/
r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: [url]http://www.stratopolonez.pl[/url] I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
RadXcell replies to Robert Rędziak <news:slrnfkegjm.ir6.rekin@lazarus.wkurw.org>:[color=blue][color=green] >> nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color] > Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny, > nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem > wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>[/color] ej, nie podkrecaj mnie :). gadasz gosciem, ktory ma red badge'a ;). to dobry model, w idealnym swiecie, do ktorego chetnie dazymy... [color=blue] > A sama aplikacja... Palce lizać... :/[/color] masz na mysli OVSD?
pozdr, rdx
On Sat, 24 Nov 2007 09:56:29 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl> wrote: [color=blue] > ej, nie podkrecaj mnie :). gadasz gosciem, ktory ma red badge'a ;).[/color]
A Ty gadasz gościem, który musi przykładać te teoretyczne dyrdymały do praktyki, która nijak nie chce się zgadzać z boską teorią =P [color=blue] > to dobry model, w idealnym swiecie, do ktorego chetnie dazymy...[/color]
Ale widzisz, taka prosta rzecz: my, administratorzy, nie pracujemy na wyimaginowanych usługach, tylko na rzeczywistych maszynach, które te usługi świadczą (i raz jedna maszyna do kilka usług, a innym razem jedna usługa to kilka maszyn). I to już wywraca całą ITIL-ową ideologię do góry nogami =P [color=blue] > masz na mysli OVSD?[/color]
Wersja 4.5.
r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak mailto:spambox-at-supersonic-dot-plukwa-dot-net klubsubaru.pl uratuj stratopoloneza: [url]http://www.stratopolonez.pl[/url] I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrnfkegjm.ir6.rekin@lazarus.wkurw.org...[color=blue] > On Fri, 23 Nov 2007 20:12:33 +0100, radxcell <sp____ks@o2.pl> > wrote: >[color=green] >> nie do konca. wg filozofii ITIL, service desk to centrum wszechswiata.[/color] > > Taaa... A najgorsze w ITIL-u jest to, że oferuje kolejny, > nieprzystający do twardej rzeczywistości model, którym potem > wszyscy menedżerowie się chętnie posługują ;>[/color]
Robert, ITIL to tylko wskazówki, które trzeba przystosować do modelu danej firmy. Niektorzy chcieliby, aby była to recepta na "całe zło", czasem szkoda, że tak nie jest :)
Pozdr. TC
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|