|
|
|
wyjÄ…tkowa |
|
|
Czesc, Mam Asusa A6. W prawym dolnym rogu na matrycy pojawila sie jasniejsza plama. Wszystkie piksele w obrebie tej plamy sa jasniejsze. Szczegolnie zauwazalne przy kolorze bialym - wtedy tej jest az jaskrawo bialy. Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial taki problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)
pozdrawiam, Marta
eM <ajEm@littlebit.of> wrote: <snip> Mialem kiedys podobnie na suficie jak padal deszcz.
-- Lukasz Zamel JID: zami lzamel.eu
Je¶li laptop jest na gwarancji - oddaj go do serwisu, dok³adnie opisz wadê i czekaj cierpliwie na naprawiony sprzêt.
g.
U¿ytkownik "eM" napisa³: [color=blue] > Czesc, > Mam Asusa A6. W prawym dolnym rogu na matrycy pojawila sie jasniejsza > plama. Wszystkie piksele w obrebie tej plamy sa jasniejsze. Szczegolnie > > zauwazalne przy kolorze bialym - wtedy tej jest az jaskrawo bialy. Patrzac > pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial taki > problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)[/color]
Mia³em podobny problem w laptopie Aristo. Prawy dolny róg matrycy wygl±da³ jakby siê ¿arzy³. Okaza³o siê, ¿e to jakie¶ uszkodzenie styków w matrycy. Naprawa w serwisie ( po up³ywie gwarancji ) kosztowa³a ok. 250 z³. Je¶li to to samo, to lepiej nie u¿ytkowaæ matrycy, bo mo¿e siê trwale uszkodziæ.
syn B.
On Wed, 06 Jun 2007 18:21:39 +0200 eM <ajEm@nospam.onet.pl> wrote:
[...cut...][color=blue] > Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial > taki problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)[/color]
Witaj
Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.
Pozdrawiam m00se. -- Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]
m00se pisze:[color=blue] > Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu > jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.[/color]
a przy okazji poczytac sobie conieco o tym serwisie ;/
U¿ytkownik "eM" <ajEm@littlebit.of> napisa³ w wiadomo¶ci[color=blue] > pozdrawiam, > Marta[/color]
I nawet Pooh nie zauwazyl, ze sie Marcie grupy pomylily ;-)
Pozdrawiam Deni
Dnia Wed, 06 Jun 2007 22:42:17 +0200, "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.com>,napisal(-a): [color=blue] >m00se pisze:[color=green] >> Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu >> jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.[/color] > >a przy okazji poczytac sobie conieco o tym serwisie ;/[/color]
A niby o czym? Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos czytales..slyszales? -- Pozdrawiam Artur
Dnia Thu, 7 Jun 2007 10:21:41 +0200, Deni napisa³(a):[color=blue] > I nawet Pooh nie zauwazyl, ze sie Marcie grupy pomylily ;-)[/color] Pooh siê na urlop zbiera i nie ¶ledzi grup w czasie rzeczywistym :P Zaraz co¶ odpiszê :P
-- Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Twój komputer te¿ mo¿e byæ wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url] Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]
Dnia Wed, 06 Jun 2007 18:21:39 +0200, eM napisa³(a):[color=blue] > Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej.[/color] Hmmm... A to nie jest tak, ¿e ¶wieci pod¶wietlenie od spodu a piksele filtruj± to ¶wiat³o? :-> No chyba, ¿e OLED ju¿ montuj± w laptopach :-> [color=blue] > Co na to serwis Asusa?[/color] Ale tu nie serwis Asusa tylko grupa dyskusyjna o Wroc³awiu - nas nie pytaj.
-- Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]
Twój komputer te¿ mo¿e byæ wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url] Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]
Arti pisze:[color=blue] > A niby o czym?[/color]
o podejsciu i czasie serwisowania... [color=blue] > Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos > czytales..slyszales?[/color]
bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo zaczelo sie tak:
Ari (20-02-2006 16:01) kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy... Ari (20-02-2006 16:03) hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu
Marcin J. Kowalczyk napisa³(a):[color=blue] > Arti pisze:[color=green] >> A niby o czym?[/color] > > o podejsciu i czasie serwisowania... >[color=green] >> Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos >> czytales..slyszales?[/color] > > bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo > zaczelo sie tak: > > Ari (20-02-2006 16:01) > kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to > orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak > lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara > actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze > czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy > konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy... > Ari (20-02-2006 16:03) > hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w > okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial > chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu[/color]
mmm... chyba oni od 1.marca nie serwisuja juz gwarancyjnych Asus'ow? Twoj jest pogwarancyjny?
Krzys pisze:[color=blue] > mmm... chyba oni od 1.marca nie serwisuja juz gwarancyjnych Asus'ow? > Twoj jest pogwarancyjny?[/color]
Ari (20-02-2006 16:03) ^^^^
zobacz rok.
Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.com> napisa³(a): [color=blue] > Arti pisze:[color=green] > > A niby o czym?[/color] > > o podejsciu i czasie serwisowania... >[color=green] > > Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos > > czytales..slyszales?[/color] > > bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo > zaczelo sie tak: > > Ari (20-02-2006 16:01) > kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to > orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak > lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara > actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze > czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy > konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy... > Ari (20-02-2006 16:03) > hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w > okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial > chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu[/color]
Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?
--
Arti pisze:[color=blue] > Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie > posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?[/color]
Jak *jedyny* serwis w kraju nie ma czesci bo "producent nie dostarczyl" to jest to "lekko" smieszne wytulmaczenie. Moge podpowiedziec jak dziala serwis IBM.
Kumpel ktory pracuje w duzej miedzynarodowej koropracji dostal +- 1.5 roku temu wypasionego T43 z matryca 14" SXGA+. Po jakims czasie byl jakis problem z matryca - padla jednia linia czy cos takiego. Serwis dal zastepczego lapka, po tygodniu zadzwonili sami ze naprawa sie przeciagnie, bo na stanie w EU nie ma takich matryc i czy mu lapek zastepczy odpowiada, czy chce mocniejszego.
Dell - kumplowi padlo DVD-RW, kurier przyjechal zabral stara nagrywarke, dal nowa - koniec. Calosc trwala ~tydzien.
Moj ojciec ma notebook'a HP dosc starego (NX9010, PIV 3.0HT) - trzy tygodnie *po koncu* gwarancji padl mu FDD - z glupia franc zadzwonil do HP ze padl mu FDD, a chwile wczesniej skonczyla sie gwarancja i czy da sei cos z tym zrobic. Serwis poprosil o wyslanie samego notebook'a (bez FV czy karty GW) i po 3 dniach roboczych wrocil z naprawionym FDD. Przypominam, ze gwarancja sie skonczyla 3tyg wczesniej - fakt, byly to czasy kiedy ten lapek kosztowal kolo 10k pln.
Zeby nie bylo tak rozowo - w czasie jak ojciec serwisowal swojego HP ja walczylem z serwisem Actiny - moja poprzednia actina (odradzam zakup) wizytowala serwis "tylko" *szesc* razy - pierwsza wizyta po 3 tygodniach od zakupu. Za kazdym razem lezakowala tam 2-3 tygodnie. Po ostatniej naprawie gwarancynej gdzie wymieniono prawie cale bebechy (osta³a siê tylko matryca, hdd, ram, procek) lacznie z obudowa problemy sie skonczyly.
Nie wiem jak z innymi lapopami, ale Orika + ASUS = porazka i stracony czas i nerwy.
Dnia Thu, 07 Jun 2007 23:45:51 +0200, "Marcin J. Kowalczyk" <kowalma@kowalma.com>,napisal(-a): [color=blue] >Arti pisze:[color=green] >> Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie >> posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?[/color] > >Jak *jedyny* serwis w kraju nie ma czesci bo "producent nie dostarczyl" >to jest to "lekko" smieszne wytulmaczenie. Moge podpowiedziec jak dziala >serwis IBM.[/color]
I nadal sadzisz, ze w tym przypadku to wina firmy serwisujacej czy raczej producenta, ktory nie obliczyl sie ze sprzedaza i czesciami potrzebnymi do serwisowania? [color=blue] >Kumpel ktory pracuje w duzej miedzynarodowej koropracji dostal +- 1.5 >roku temu wypasionego T43 z matryca 14" SXGA+. Po jakims czasie byl >jakis problem z matryca - padla jednia linia czy cos takiego. Serwis dal >zastepczego lapka, po tygodniu zadzwonili sami ze naprawa sie >przeciagnie, bo na stanie w EU nie ma takich matryc i czy mu lapek >zastepczy odpowiada, czy chce mocniejszego.[/color]
To strasznie dlugo.....Orika teraz naprawia uszkodzonego notebooka dostarczonego do siedziby w 2 dni robocze (wymiana plyty glownej)..
[color=blue] >Dell - kumplowi padlo DVD-RW, kurier przyjechal zabral stara nagrywarke, >dal nowa - koniec. Calosc trwala ~tydzien.[/color]
Wymiana napedu w Orice w ubieglym tygodniu.....od reki.
To jest efekt w momencie kiedy sa czesci...ale jezeli producent ma w d...uzym powazaniu uzupelnianie na biezaco stanow magazynowych to niestety nie ma szans na szybka naprawe czy to bedzie Dell, IBM, Asus, Aristo, HP czy tez Toshiba....takie sa fakty.
-- Pozdrawiam Artur
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|