Plama na martycy

Menu
 
wyjÄ…tkowa
Czesc,
Mam Asusa A6. W prawym dolnym rogu na matrycy pojawila sie jasniejsza
plama. Wszystkie piksele w obrebie tej plamy sa jasniejsze. Szczegolnie
zauwazalne przy kolorze bialym - wtedy tej jest az jaskrawo bialy.
Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial
taki problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)

pozdrawiam,
Marta



eM <ajEm@littlebit.of> wrote:
<snip>
Mialem kiedys podobnie na suficie jak padal deszcz.

--
Lukasz Zamel
JID: zami lzamel.eu

Je¶li laptop jest na gwarancji - oddaj go do serwisu, dok³adnie opisz
wadê i czekaj cierpliwie na naprawiony sprzêt.

g.

U¿ytkownik "eM" napisa³:
[color=blue]
> Czesc,
> Mam Asusa A6. W prawym dolnym rogu na matrycy pojawila sie jasniejsza
> plama. Wszystkie piksele w obrebie tej plamy sa jasniejsze. Szczegolnie >
> zauwazalne przy kolorze bialym - wtedy tej jest az jaskrawo bialy. Patrzac
> pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial taki
> problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)[/color]

Mia³em podobny problem w laptopie Aristo. Prawy dolny róg matrycy wygl±da³
jakby siê ¿arzy³. Okaza³o siê, ¿e to jakie¶ uszkodzenie styków w matrycy.
Naprawa w serwisie ( po up³ywie gwarancji ) kosztowa³a ok. 250 z³. Je¶li to
to samo, to lepiej nie u¿ytkowaæ matrycy, bo mo¿e siê trwale uszkodziæ.

syn B.



On Wed, 06 Jun 2007 18:21:39 +0200
eM <ajEm@nospam.onet.pl> wrote:

[...cut...][color=blue]
> Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej. Czy ktos z was mial
> taki problem. Co na to serwis Asusa? (mam jeszcze 1,5 roku gwarancji)[/color]

Witaj

Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu
jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.

Pozdrawiam
m00se.
--
Archiwum grupy: [url]http://niusy.onet.pl/pl.regionalne.wroclaw[/url]

m00se pisze:[color=blue]
> Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu
> jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.[/color]

a przy okazji poczytac sobie conieco o tym serwisie ;/


U¿ytkownik "eM" <ajEm@littlebit.of> napisa³ w wiadomo¶ci[color=blue]
> pozdrawiam,
> Marta[/color]

I nawet Pooh nie zauwazyl, ze sie Marcie grupy pomylily ;-)

Pozdrawiam
Deni

Dnia Wed, 06 Jun 2007 22:42:17 +0200, "Marcin J. Kowalczyk"
<kowalma@kowalma.com>,napisal(-a):
[color=blue]
>m00se pisze:[color=green]
>> Naturalnie proponujê oddaæ do serwisu. Z tego co siê orientujê to we Wroc³awiu
>> jest ORIKA. Mo¿na do nich zanie¶æ osobi¶cie. Pokazaæ na miejscu o co chodzi.[/color]
>
>a przy okazji poczytac sobie conieco o tym serwisie ;/[/color]

A niby o czym?
Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos
czytales..slyszales?
--
Pozdrawiam
Artur

Dnia Thu, 7 Jun 2007 10:21:41 +0200, Deni napisa³(a):[color=blue]
> I nawet Pooh nie zauwazyl, ze sie Marcie grupy pomylily ;-)[/color]
Pooh siê na urlop zbiera i nie ¶ledzi grup w czasie rzeczywistym :P
Zaraz co¶ odpiszê :P

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer te¿ mo¿e byæ wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Dnia Wed, 06 Jun 2007 18:21:39 +0200, eM napisa³(a):[color=blue]
> Patrzac pod katem widac, ze piksele swieca inaczej.[/color]
Hmmm... A to nie jest tak, ¿e ¶wieci pod¶wietlenie od spodu a piksele
filtruj± to ¶wiat³o? :->
No chyba, ¿e OLED ju¿ montuj± w laptopach :->
[color=blue]
> Co na to serwis Asusa?[/color]
Ale tu nie serwis Asusa tylko grupa dyskusyjna o Wroc³awiu - nas nie pytaj.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Twój komputer te¿ mo¿e byæ wolontariuszem! [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]
Tanie hotele w Europie i nie tylko! [url]http://skocz.pl/tanie_hotele[/url]

Arti pisze:[color=blue]
> A niby o czym?[/color]

o podejsciu i czasie serwisowania...
[color=blue]
> Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos
> czytales..slyszales?[/color]

bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo
zaczelo sie tak:

Ari (20-02-2006 16:01)
kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to
orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak
lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara
actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze
czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy
konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy...
Ari (20-02-2006 16:03)
hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w
okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial
chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu

Marcin J. Kowalczyk napisa³(a):[color=blue]
> Arti pisze:[color=green]
>> A niby o czym?[/color]
>
> o podejsciu i czasie serwisowania...
>[color=green]
>> Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos
>> czytales..slyszales?[/color]
>
> bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo
> zaczelo sie tak:
>
> Ari (20-02-2006 16:01)
> kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to
> orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak
> lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara
> actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze
> czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy
> konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy...
> Ari (20-02-2006 16:03)
> hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w
> okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial
> chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu[/color]

mmm... chyba oni od 1.marca nie serwisuja juz gwarancyjnych Asus'ow?
Twoj jest pogwarancyjny?

Krzys pisze:[color=blue]
> mmm... chyba oni od 1.marca nie serwisuja juz gwarancyjnych Asus'ow?
> Twoj jest pogwarancyjny?[/color]

Ari (20-02-2006 16:03)
^^^^

zobacz rok.

Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.com> napisa³(a):
[color=blue]
> Arti pisze:[color=green]
> > A niby o czym?[/color]
>
> o podejsciu i czasie serwisowania...
>[color=green]
> > Masz problem, ktory Ciebie osobiscie dotyczyl...czy tylko cos
> > czytales..slyszales?[/color]
>
> bylem osobisice w sprawie kumpla asusa... boczna od brucknera. bo
> zaczelo sie tak:
>
> Ari (20-02-2006 16:01)
> kupilem lapka - Asus'a no i po miesiacu sie zje... jedyny serwis to
> orika we Wrocku...sek w tym ze w czwartek bedzie juz ponad 30 dni jak
> lapek jest w serwisie...mowiles ze miales jakies przeboje ze swoja stara
> actina o ile dobrze pamietam. serwisowales tez w Orice?pamietasz moze
> czy gwarancja podlega pod ustawe o szczegolnych warunkach sprzedazy
> konsumenckiej?czy sa na to jakies inne paragrafy...
> Ari (20-02-2006 16:03)
> hmmm..dodzwonic sie do nich nie mozna...moze przelatujesz gdzies w
> okolicach ul. Koscierzynskiej i bys luknal tam do nich jakbys mial
> chwile?jakby cos to dam Ci dane zgloszenia do serwisu[/color]

Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie
posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?

--

Arti pisze:[color=blue]
> Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie
> posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?[/color]

Jak *jedyny* serwis w kraju nie ma czesci bo "producent nie dostarczyl"
to jest to "lekko" smieszne wytulmaczenie. Moge podpowiedziec jak dziala
serwis IBM.

Kumpel ktory pracuje w duzej miedzynarodowej koropracji dostal +- 1.5
roku temu wypasionego T43 z matryca 14" SXGA+. Po jakims czasie byl
jakis problem z matryca - padla jednia linia czy cos takiego. Serwis dal
zastepczego lapka, po tygodniu zadzwonili sami ze naprawa sie
przeciagnie, bo na stanie w EU nie ma takich matryc i czy mu lapek
zastepczy odpowiada, czy chce mocniejszego.

Dell - kumplowi padlo DVD-RW, kurier przyjechal zabral stara nagrywarke,
dal nowa - koniec. Calosc trwala ~tydzien.

Moj ojciec ma notebook'a HP dosc starego (NX9010, PIV 3.0HT) - trzy
tygodnie *po koncu* gwarancji padl mu FDD - z glupia franc zadzwonil do
HP ze padl mu FDD, a chwile wczesniej skonczyla sie gwarancja i czy da
sei cos z tym zrobic. Serwis poprosil o wyslanie samego notebook'a (bez
FV czy karty GW) i po 3 dniach roboczych wrocil z naprawionym FDD.
Przypominam, ze gwarancja sie skonczyla 3tyg wczesniej - fakt, byly to
czasy kiedy ten lapek kosztowal kolo 10k pln.

Zeby nie bylo tak rozowo - w czasie jak ojciec serwisowal swojego HP ja
walczylem z serwisem Actiny - moja poprzednia actina (odradzam zakup)
wizytowala serwis "tylko" *szesc* razy - pierwsza wizyta po 3 tygodniach
od zakupu. Za kazdym razem lezakowala tam 2-3 tygodnie. Po ostatniej
naprawie gwarancynej gdzie wymieniono prawie cale bebechy (osta³a siê
tylko matryca, hdd, ram, procek) lacznie z obudowa problemy sie skonczyly.

Nie wiem jak z innymi lapopami, ale Orika + ASUS = porazka i stracony
czas i nerwy.

Dnia Thu, 07 Jun 2007 23:45:51 +0200, "Marcin J. Kowalczyk"
<kowalma@kowalma.com>,napisal(-a):
[color=blue]
>Arti pisze:[color=green]
>> Przykre, ze naprawa tyle trwala ale powiedz mi co ma zrobic serwis jezeli nie
>> posiada czesci poniewaz nie dostarczyl ich producent?[/color]
>
>Jak *jedyny* serwis w kraju nie ma czesci bo "producent nie dostarczyl"
>to jest to "lekko" smieszne wytulmaczenie. Moge podpowiedziec jak dziala
>serwis IBM.[/color]

I nadal sadzisz, ze w tym przypadku to wina firmy serwisujacej czy
raczej producenta, ktory nie obliczyl sie ze sprzedaza i czesciami
potrzebnymi do serwisowania?
[color=blue]
>Kumpel ktory pracuje w duzej miedzynarodowej koropracji dostal +- 1.5
>roku temu wypasionego T43 z matryca 14" SXGA+. Po jakims czasie byl
>jakis problem z matryca - padla jednia linia czy cos takiego. Serwis dal
>zastepczego lapka, po tygodniu zadzwonili sami ze naprawa sie
>przeciagnie, bo na stanie w EU nie ma takich matryc i czy mu lapek
>zastepczy odpowiada, czy chce mocniejszego.[/color]

To strasznie dlugo.....Orika teraz naprawia uszkodzonego notebooka
dostarczonego do siedziby w 2 dni robocze (wymiana plyty glownej)..

[color=blue]
>Dell - kumplowi padlo DVD-RW, kurier przyjechal zabral stara nagrywarke,
>dal nowa - koniec. Calosc trwala ~tydzien.[/color]

Wymiana napedu w Orice w ubieglym tygodniu.....od reki.

To jest efekt w momencie kiedy sa czesci...ale jezeli producent ma w
d...uzym powazaniu uzupelnianie na biezaco stanow magazynowych to
niestety nie ma szans na szybka naprawe czy to bedzie Dell, IBM, Asus,
Aristo, HP czy tez Toshiba....takie sa fakty.

--
Pozdrawiam
Artur

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates