Re: Wrocław czeka katastrofa komunikacyjna

Menu
 
wyjątkowa
Użytkownik 625 napisał:
[..][color=blue]
> ale i tak zatrzymacie się w rejonie Białoskórniczej i Św. Mikołaja.
> Gdzie już dziś w godzinach szczytu szybciej porusza się przy użyciu
> butów niż auta.[/color]

A dlaczego? Bo wydzielono tam - kosztem aut - pas dla tramwajów.
I z 4 pasów ruchu robi się... jeden!

[color=blue]
> ilości ulic, której nie da się zapchać samochodami. A jeśli dalej
> będziemy preferować samochody zamiast podróżować tramwajami,
> autobusami i rowerami - to nie zmniejszymy korków. A żaden normalny[/color]

Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
rowerami. I nie zmusisz ich do tego, co najwyżej będziesz psuł ludziom
jakość życia swoją chorą ideologią.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]



Arek <arek@eteria.net> wrote:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami. I nie zmusisz ich do tego, co najwyżej będziesz psuł ludziom
> jakość życia swoją chorą ideologią.[/color]

Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo szybkie i w
miare komfortowe. Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.

Arek <arek@eteria.net> wrote:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami. I nie zmusisz ich do tego, co najwyżej będziesz psuł ludziom
> jakość życia swoją chorą ideologią.[/color]

Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo szybkie i w
miare komfortowe. Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.

Użytkownik 625 napisał:[color=blue]
> umiesz liczyć do 2?
> [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/97/97394.jpg[/url][/color]

Wiesz co? Zaczynam odnosić wrażenie, że bijesz piane dla bicia piany.
Bo nie wierzę, że można się tak głupio upierać przy głupich tezach.

Nie o św. Mikołaja była mowa - sam załączyłeś mapkę gdzie jest korek! -
tylko na ul. Nowy Świat i Grodzkiej.

I jeszcze raz - dlaczego tam się robią korki!?

Bo :
1) wydzielono pas dla tramwajów zmniejszając w efekcie przepustowość o
połowę.

2) bo geniusz Dutkiewicza i jego ekipy wpadł na pomysł zamknięcia
ul. Szewskiej.

I jaką teraz trasą muszą jechać auta z Południowej części miasta by
przejechać na prawą stronę Odry!?
Nie mogą już pojechać na wprost ulicą Świdnicką, Widok, Szewską
i wjechać na most Uniwersytecki, muszą wpieprzyć się na Kazimierza
Wielkiego i potem utknąć na Nowym Świecie i Grodzkiej.
Zgadza się?

Więc jak mi jeszcze raz powiesz, to znaczy, że jesteś bezdennie głupi.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]



Użytkownik 625 napisał:[color=blue]
> umiesz liczyć do 2?
> [url]http://wroclaw.hydral.com.pl/foto/97/97394.jpg[/url][/color]

Wiesz co? Zaczynam odnosić wrażenie, że bijesz piane dla bicia piany.
Bo nie wierzę, że można się tak głupio upierać przy głupich tezach.

Nie o św. Mikołaja była mowa - sam załączyłeś mapkę gdzie jest korek! -
tylko na ul. Nowy Świat i Grodzkiej.

I jeszcze raz - dlaczego tam się robią korki!?

Bo :
1) wydzielono pas dla tramwajów zmniejszając w efekcie przepustowość o
połowę.

2) bo geniusz Dutkiewicza i jego ekipy wpadł na pomysł zamknięcia
ul. Szewskiej.

I jaką teraz trasą muszą jechać auta z Południowej części miasta by
przejechać na prawą stronę Odry!?
Nie mogą już pojechać na wprost ulicą Świdnicką, Widok, Szewską
i wjechać na most Uniwersytecki, muszą wpieprzyć się na Kazimierza
Wielkiego i potem utknąć na Nowym Świecie i Grodzkiej.
Zgadza się?

Więc jak mi jeszcze raz powiesz, to znaczy, że jesteś bezdennie głupi.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik tomi napisał:[color=blue]
> Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo
> szybkie i w miare komfortowe.
> Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.[/color]

Dobra ustalmy sobie wreszcie akcjomaty.
Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.
Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.
Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.

Jakkolwiek wolne byłyby auta - Komunikacja Zbiorowa będzie i tak
wolniejsza.
Zgadzamy się z tym czy nie? (pomijamy tu metro).

Komunikacja Zbiorowa nie podjedzie pod drzwi bramy domu,
nie umożliwia przeniesienia pakunków/bagażu do bagażnika,
a dzieci do fotelika

Komunikacja Zbiorowa jest droga, koszmarnie droga, niewyobrażalnie
droga. Dlatego nikt z miasta nawet nie chce podać ile tak naprawdę nas
kosztują te pieprzone tramwaje.

Wniosek
- Komunikacja Zbiorowa jest ZŁEM KONIECZNYM i dlatego gdyby ludzie tylko
mogli poruszaliby się OSOBISTYMI środkami lokomocji.

- promowanie ZŁA kosztem wygodnego środka lokomocji jest skrajnym
debilizmem, ale tak to już jest z ideologiami :(

Nie mam nic przeciwko KZ - ale pod warunkiem, że nie uprzywilejowuje się
jej kosztem rujnowania osobistego transportu co właśnie robi Dutkiewicz
i jego ekipa.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik tomi napisał:[color=blue]
> Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo
> szybkie i w miare komfortowe.
> Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.[/color]

Dobra ustalmy sobie wreszcie akcjomaty.
Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.
Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.
Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.

Jakkolwiek wolne byłyby auta - Komunikacja Zbiorowa będzie i tak
wolniejsza.
Zgadzamy się z tym czy nie? (pomijamy tu metro).

Komunikacja Zbiorowa nie podjedzie pod drzwi bramy domu,
nie umożliwia przeniesienia pakunków/bagażu do bagażnika,
a dzieci do fotelika

Komunikacja Zbiorowa jest droga, koszmarnie droga, niewyobrażalnie
droga. Dlatego nikt z miasta nawet nie chce podać ile tak naprawdę nas
kosztują te pieprzone tramwaje.

Wniosek
- Komunikacja Zbiorowa jest ZŁEM KONIECZNYM i dlatego gdyby ludzie tylko
mogli poruszaliby się OSOBISTYMI środkami lokomocji.

- promowanie ZŁA kosztem wygodnego środka lokomocji jest skrajnym
debilizmem, ale tak to już jest z ideologiami :(

Nie mam nic przeciwko KZ - ale pod warunkiem, że nie uprzywilejowuje się
jej kosztem rujnowania osobistego transportu co właśnie robi Dutkiewicz
i jego ekipa.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik 625 napisał:[color=blue][color=green]
>> Nie o św. Mikołaja była mowa - sam załączyłeś mapkę gdzie jest korek! -
>> tylko na ul. Nowy Świat i Grodzkiej.[/color]
>
>[color=green][color=darkred]
>>> ale i tak zatrzymacie się w rejonie Białoskórniczej i Św. Mikołaja.
>>> Gdzie już dziś w godzinach szczytu szybciej porusza się przy użyciu
>>> butów niż auta.[/color]
>> A dlaczego? Bo wydzielono tam - kosztem aut - pas dla tramwajów.
>> I z 4 pasów ruchu robi się... jeden![/color][/color]

[color=blue]
> to zobacz na mapkę, poszukaj też, gdzie we Wrocławiu jest ulica Św.
> Mikołaja, zobacz również, co to trasa WZ i co oznacza WZ - nie, nie
> północ.[/color]

Przestań się kompromitować.
Napisałeś wyraźnie:
"ale i tak zatrzymacie się w rejonie Białoskórniczej i Św. Mikołaja."

i jeszcze dołączyłeś mapkę gdzie na czerwono jest zaznaczony odcinek
Nowy Świat - Grodzka.
Więc Twoje wyskakiwanie z ul. Św. Mikołaja na odcinku do placu 1 Maja
jest żałosne.
[color=blue]
> po raz miliard setny powtórzę, że do tramwaju wejdzie więcej ludzi niż
> do 6 samochodów.[/color]

Guzik mnie obchodzi ile teoretycznie wejdzie ludzi do tramwaju.
Nie ma żadnego uzasadnienia w tamtym miejscu dla zabrania połowy jezdni
dla tramwajów. Jeździ tam raz na kilka minut i spokojnie mógłby
przejechać razem z autami.
Ale nie - jakiś geniusz oszalały z ideologii wydzielania ruchu dla
tramwajów zakosił pół jezdni i na dodatek całą ulicę Szewską.
Genialne!

Po prostu G E N I A L N E !

I potem inny geniusz wpada na grupę i pierdoli - jak nie wiesz co znaczy
to staropolskie słowo to sobie sprawdź w słowniku - że korki to nie jest
wynik zamykania ulic.
[color=blue]
> te inwektywy sobie daruj, świadczą tylko po raz kolejny o tym, że nie
> masz żadnych argumentów na swoje tezy.[/color]

Ty jesteś odporny na argumenty.
One mogłyby Ci do zupy wpaść a Ty byś powiedział, że to deszcz.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik 625 napisał:[color=blue][color=green]
>> Nie o św. Mikołaja była mowa - sam załączyłeś mapkę gdzie jest korek! -
>> tylko na ul. Nowy Świat i Grodzkiej.[/color]
>
>[color=green][color=darkred]
>>> ale i tak zatrzymacie się w rejonie Białoskórniczej i Św. Mikołaja.
>>> Gdzie już dziś w godzinach szczytu szybciej porusza się przy użyciu
>>> butów niż auta.[/color]
>> A dlaczego? Bo wydzielono tam - kosztem aut - pas dla tramwajów.
>> I z 4 pasów ruchu robi się... jeden![/color][/color]

[color=blue]
> to zobacz na mapkę, poszukaj też, gdzie we Wrocławiu jest ulica Św.
> Mikołaja, zobacz również, co to trasa WZ i co oznacza WZ - nie, nie
> północ.[/color]

Przestań się kompromitować.
Napisałeś wyraźnie:
"ale i tak zatrzymacie się w rejonie Białoskórniczej i Św. Mikołaja."

i jeszcze dołączyłeś mapkę gdzie na czerwono jest zaznaczony odcinek
Nowy Świat - Grodzka.
Więc Twoje wyskakiwanie z ul. Św. Mikołaja na odcinku do placu 1 Maja
jest żałosne.
[color=blue]
> po raz miliard setny powtórzę, że do tramwaju wejdzie więcej ludzi niż
> do 6 samochodów.[/color]

Guzik mnie obchodzi ile teoretycznie wejdzie ludzi do tramwaju.
Nie ma żadnego uzasadnienia w tamtym miejscu dla zabrania połowy jezdni
dla tramwajów. Jeździ tam raz na kilka minut i spokojnie mógłby
przejechać razem z autami.
Ale nie - jakiś geniusz oszalały z ideologii wydzielania ruchu dla
tramwajów zakosił pół jezdni i na dodatek całą ulicę Szewską.
Genialne!

Po prostu G E N I A L N E !

I potem inny geniusz wpada na grupę i pierdoli - jak nie wiesz co znaczy
to staropolskie słowo to sobie sprawdź w słowniku - że korki to nie jest
wynik zamykania ulic.
[color=blue]
> te inwektywy sobie daruj, świadczą tylko po raz kolejny o tym, że nie
> masz żadnych argumentów na swoje tezy.[/color]

Ty jesteś odporny na argumenty.
One mogłyby Ci do zupy wpaść a Ty byś powiedział, że to deszcz.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

>> Komunikacja Zbiorowa jest droga, koszmarnie droga, niewyobrażalnie[color=blue][color=green]
>> droga. Dlatego nikt z miasta nawet nie chce podać ile tak naprawdę nas
>> kosztują te pieprzone tramwaje.[/color]
>
> wiemy, wielokrotnie podawano - mniej niż auta.
>[/color]

Hehehehe... ja widziałem akurat odwrotne wyliczenia.

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

>> Komunikacja Zbiorowa jest droga, koszmarnie droga, niewyobrażalnie[color=blue][color=green]
>> droga. Dlatego nikt z miasta nawet nie chce podać ile tak naprawdę nas
>> kosztują te pieprzone tramwaje.[/color]
>
> wiemy, wielokrotnie podawano - mniej niż auta.
>[/color]

Hehehehe... ja widziałem akurat odwrotne wyliczenia.

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości
news:gecm3m$h2l$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Użytkownik tomi napisał:[color=green]
>> Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo
>> szybkie i w miare komfortowe.
> > Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.[/color]
>
> Dobra ustalmy sobie wreszcie akcjomaty.
> Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.
> Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.
> Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.[/color]

Co się tak denerwujesz? Nie wiem, czy to literówka, ale na wszelki wypadek
poprawię. Są akSjomaty i niestety żadne z twoich trzech zdań do nich
zakwalifikować się nie da.

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości
news:gecm3m$h2l$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Użytkownik tomi napisał:[color=green]
>> Zrozum ze ludzie chca sie przemieszczac, niewazne czym - byle to bylo
>> szybkie i w miare komfortowe.
> > Auta beda coraz wolniejsze i tego nie zmienisz.[/color]
>
> Dobra ustalmy sobie wreszcie akcjomaty.
> Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.
> Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.
> Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.[/color]

Co się tak denerwujesz? Nie wiem, czy to literówka, ale na wszelki wypadek
poprawię. Są akSjomaty i niestety żadne z twoich trzech zdań do nich
zakwalifikować się nie da.

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> Hehehehe... ja widziałem akurat odwrotne wyliczenia.[/color]
>
>[color=green]
>> [url]http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/f39e6291-bea1-42da-9491-01[/url]...
>> Wplywy:
>> Podatek od srodkow transportowych: 16 097 500 PLN
>> Wplywy z komunikacji zbiorowej: 132 422 950 PLN[/color]
>[color=green]
>> Wydatki:
>> [url]http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/43488a6d-0820-4591-88a8-6e[/url]...
>> Transport Zbiorowy: 309 958 185 PLN
>> Drogi publiczne w miastach: 343 859 106 PLN
>> Drogi gminne: 45 949 948 PLN[/color]
>
> ale wróćmy do meritum, czyli wniosku z artykułu > obwodnice nic nie
> dadzą. korki będą takie same, a utopionej kasy mnóstwo.[/color]

Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza, czy
po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

625 pisze:[color=blue][color=green]
>> Hehehehe... ja widziałem akurat odwrotne wyliczenia.[/color]
>
>[color=green]
>> [url]http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/f39e6291-bea1-42da-9491-01[/url]...
>> Wplywy:
>> Podatek od srodkow transportowych: 16 097 500 PLN
>> Wplywy z komunikacji zbiorowej: 132 422 950 PLN[/color]
>[color=green]
>> Wydatki:
>> [url]http://wrosystem.um.wroc.pl/beta_4/webdisk/43488a6d-0820-4591-88a8-6e[/url]...
>> Transport Zbiorowy: 309 958 185 PLN
>> Drogi publiczne w miastach: 343 859 106 PLN
>> Drogi gminne: 45 949 948 PLN[/color]
>
> ale wróćmy do meritum, czyli wniosku z artykułu > obwodnice nic nie
> dadzą. korki będą takie same, a utopionej kasy mnóstwo.[/color]

Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza, czy
po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Arek pisze:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami. I nie zmusisz ich do tego, co najwyżej będziesz psuł ludziom
> jakość życia swoją chorą ideologią.[/color]

Ale jak nie chcą jak właśnie chcą.

--
Ziemo

Arek pisze:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami. I nie zmusisz ich do tego, co najwyżej będziesz psuł ludziom
> jakość życia swoją chorą ideologią.[/color]

Ale jak nie chcą jak właśnie chcą.

--
Ziemo

Użytkownik oliveira napisał:[color=blue]
> Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
> UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza, czy
> po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?[/color]

On pomija wszystko co przeczy jego chorej teorii.

Nawet to, że drogi tyle kosztują bo rozwalają je - przede wszystkim -
tramwaje, autobusy i ciężarówki, a nie osobówki.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik oliveira napisał:[color=blue]
> Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
> UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza, czy
> po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?[/color]

On pomija wszystko co przeczy jego chorej teorii.

Nawet to, że drogi tyle kosztują bo rozwalają je - przede wszystkim -
tramwaje, autobusy i ciężarówki, a nie osobówki.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik Ziemo napisał:[color=blue]
> Ale jak nie chcą jak właśnie chcą.[/color]

Kto chce ?

Jeśli już to muszą.
I dlatego Dutkiewicz chce ludzi zmusić.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik Ziemo napisał:[color=blue]
> Ale jak nie chcą jak właśnie chcą.[/color]

Kto chce ?

Jeśli już to muszą.
I dlatego Dutkiewicz chce ludzi zmusić.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami.[/color]

Ja chcę. Kim zatem jestem?

[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami.[/color]

Ja chcę. Kim zatem jestem?

Użytkownik jerry napisał:[color=blue]
>[color=green]
>> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
>> rowerami.[/color]
>
> Ja chcę. Kim zatem jestem?[/color]

szaleńcem? masochistą? wyjątkiem?

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik jerry napisał:[color=blue]
>[color=green]
>> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
>> rowerami.[/color]
>
> Ja chcę. Kim zatem jestem?[/color]

szaleńcem? masochistą? wyjątkiem?

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

> Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.

Na glowe nie pada, jest gdzie usiasc - mi wystarczy
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.[/color]

Tym smiechem na sali jestem piastowska-wisniowa w 22 minuty.
pokaz jak szybko da sie samochodem - przejedz ta trase w krotszym
czasie w godzinach 15-17. Jestem otwarty na zaklady.
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.[/color]

no jak 146 sie wbilo na zwierzynieckim to tylko pasazerowie osobowek
byli ranni ;] tak wiec znowu no bonus.
[color=blue]
> Jakkolwiek wolne byłyby auta - Komunikacja Zbiorowa będzie i tak
> wolniejsza.[/color]

Powiedz czym jezdzisz, z checia pomacham Ci ze smigajacego tramwaju,
jak bedziesz grzecznie stal w korku :)
[color=blue]
> Zgadzamy się z tym czy nie? (pomijamy tu metro).[/color]

nie :)
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa nie podjedzie pod drzwi bramy domu,[/color]

Zalezy kto gdzie mieszka.
[color=blue]
> nie umożliwia przeniesienia pakunków/bagażu do bagażnika,[/color]

Umozliwiaja za to przeniesienie pakunkow/bagazu do srodka pojazdu.
[color=blue]
> a dzieci do fotelika[/color]

Maja wydzielone miejsce na wozki, a jak juz dziecko za duze, to
podrozuje z rodzicem, ktory ma chwile czasu zajac sie dzieckiem,
a nie klac na korki z przedniego rzedu siedzen.

Idac Twoim tokiem rozumowania:
W samochodach osobowych nie mozna sobie postac, jak ktos ma np.
hemoroidy - smiech na sali ;)
Bedac nastukanym nie mozesz przemiescic sie swoim samochodem
z punktu A do B jako kierowca - musisz miec szofera, ew taksowke.
Komunikacja miejsca załatwia to biletem za 2,40.
Samochody osobowe - smiech na sali ;)

> Komunikacja Zbiorowa a komfort to... śmiech na sali.

Na glowe nie pada, jest gdzie usiasc - mi wystarczy
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa a szybkość to... śmiech na sali.[/color]

Tym smiechem na sali jestem piastowska-wisniowa w 22 minuty.
pokaz jak szybko da sie samochodem - przejedz ta trase w krotszym
czasie w godzinach 15-17. Jestem otwarty na zaklady.
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa a bezpieczeństwo to... śmiech na sali.[/color]

no jak 146 sie wbilo na zwierzynieckim to tylko pasazerowie osobowek
byli ranni ;] tak wiec znowu no bonus.
[color=blue]
> Jakkolwiek wolne byłyby auta - Komunikacja Zbiorowa będzie i tak
> wolniejsza.[/color]

Powiedz czym jezdzisz, z checia pomacham Ci ze smigajacego tramwaju,
jak bedziesz grzecznie stal w korku :)
[color=blue]
> Zgadzamy się z tym czy nie? (pomijamy tu metro).[/color]

nie :)
[color=blue]
> Komunikacja Zbiorowa nie podjedzie pod drzwi bramy domu,[/color]

Zalezy kto gdzie mieszka.
[color=blue]
> nie umożliwia przeniesienia pakunków/bagażu do bagażnika,[/color]

Umozliwiaja za to przeniesienie pakunkow/bagazu do srodka pojazdu.
[color=blue]
> a dzieci do fotelika[/color]

Maja wydzielone miejsce na wozki, a jak juz dziecko za duze, to
podrozuje z rodzicem, ktory ma chwile czasu zajac sie dzieckiem,
a nie klac na korki z przedniego rzedu siedzen.

Idac Twoim tokiem rozumowania:
W samochodach osobowych nie mozna sobie postac, jak ktos ma np.
hemoroidy - smiech na sali ;)
Bedac nastukanym nie mozesz przemiescic sie swoim samochodem
z punktu A do B jako kierowca - musisz miec szofera, ew taksowke.
Komunikacja miejsca załatwia to biletem za 2,40.
Samochody osobowe - smiech na sali ;)

Arek wrote:[color=blue][color=green]
>> Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
>> UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza,
>> czy po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?[/color]
>
> On pomija wszystko co przeczy jego chorej teorii.
>
> Nawet to, że drogi tyle kosztują bo rozwalają je - przede wszystkim -
> tramwaje, autobusy i ciężarówki, a nie osobówki.[/color]

aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.
ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też udowodnić
tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy autobusy kz. o rowerach
nie wspominam nawet.
to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?

--
artek

Arek wrote:[color=blue][color=green]
>> Już ci pisałem, że wrocławskie drogi, to nie tylko drogi pod zarządem
>> UM, ale pominąłeś wątek jako niewygodny dla swoich teorii. Skleroza,
>> czy po prostu pomijanie argumentów obalających twoje teorie?[/color]
>
> On pomija wszystko co przeczy jego chorej teorii.
>
> Nawet to, że drogi tyle kosztują bo rozwalają je - przede wszystkim -
> tramwaje, autobusy i ciężarówki, a nie osobówki.[/color]

aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.
ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też udowodnić
tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy autobusy kz. o rowerach
nie wspominam nawet.
to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?

--
artek

Użytkownik artek napisał:[color=blue]
> aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.[/color]

Nakłady, które były policzone bez kosztów rozwalania dróg i budynków
przez tramwaje.

I to płaci za AOW miasto?
I służy przede wszystkim mieszkańcom miasta?
[color=blue]
> ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też udowodnić
> tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy autobusy kz. o rowerach
> nie wspominam nawet.
> to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?[/color]

Wiesz - nawet mi się nie chce gadać na takim poziomie, który sam w sobie
pokazuje Wasze ideologiczne zacięcie antysamochodowe.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik artek napisał:[color=blue]
> aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.[/color]

Nakłady, które były policzone bez kosztów rozwalania dróg i budynków
przez tramwaje.

I to płaci za AOW miasto?
I służy przede wszystkim mieszkańcom miasta?
[color=blue]
> ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też udowodnić
> tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy autobusy kz. o rowerach
> nie wspominam nawet.
> to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?[/color]

Wiesz - nawet mi się nie chce gadać na takim poziomie, który sam w sobie
pokazuje Wasze ideologiczne zacięcie antysamochodowe.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Thus wrote Arek <arek@eteria.net>:[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i[/color]

Oh, przestań się uważać za reprezentatywnego przedstawiciela ludzkości.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * Software is like sex, it's better when it's free. -- Linus |

Thus wrote Arek <arek@eteria.net>:[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i[/color]

Oh, przestań się uważać za reprezentatywnego przedstawiciela ludzkości.

Paweł

--
(___) | Pawel Wiecek ----------------- Coven / Svart --------------------- |
< o o > | [url]http://www.coven.vmh.net/[/url] <coven@vmh.net> GSM: +48603240006 |
\ ^ / | GPG/PGP info in message headers * [ Debian GNU/Linux developer ] |
(") | * Software is like sex, it's better when it's free. -- Linus |

Arek pisze:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami.[/color]

Pamiętam kiedyś taką rozmowę z Tobą: (cytuję niedosłownie)
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Ludzie nie chcą jeździć zbiorkomem. Chyba że to metro.[/color]
>> Czemu wg Ciebie nie pojadą szybkim tramwajem, a pojadą metrem, skoro[/color][/color]
szybkość jest ta sama?[color=blue]
> Bo metro jeździ pod ziemią.[/color]

Oplułem klawiaturę. Czyżby podziemność wg Ciebie generowała tajemnicze
pole przyciągające pasażerów? ;]

No i sam sobie odpowiedz na pytanie, co jest tańsze: wydzielić 100%
torowisk w mieście za pomocą, niech będzie, kilku ton farby
chlorokauczukowej (z pewnymi wyjątkami tam, gdzie jest za wąsko),
przeprogramować sygnalizacje świetlne w całym mieście i mieć szybką i
sprawną KZ, a tym samym nie musieć stać w korku, czy też, tak jak Ty
proponujesz, usunąć i zaasfaltować zaasfaltować wszystkie torowiska
tramwajowe, kupić kilkaset autobusów na akumulatory (a może od razu
trolejbusów?) oraz zasypać i zaasfaltować fosę? :P

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

Arek pisze:
[color=blue]
> Zrozum w końcu, że ludzie NIE CHCĄ jeździć autobusami, tramwajami i
> rowerami.[/color]

Pamiętam kiedyś taką rozmowę z Tobą: (cytuję niedosłownie)
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Ludzie nie chcą jeździć zbiorkomem. Chyba że to metro.[/color]
>> Czemu wg Ciebie nie pojadą szybkim tramwajem, a pojadą metrem, skoro[/color][/color]
szybkość jest ta sama?[color=blue]
> Bo metro jeździ pod ziemią.[/color]

Oplułem klawiaturę. Czyżby podziemność wg Ciebie generowała tajemnicze
pole przyciągające pasażerów? ;]

No i sam sobie odpowiedz na pytanie, co jest tańsze: wydzielić 100%
torowisk w mieście za pomocą, niech będzie, kilku ton farby
chlorokauczukowej (z pewnymi wyjątkami tam, gdzie jest za wąsko),
przeprogramować sygnalizacje świetlne w całym mieście i mieć szybką i
sprawną KZ, a tym samym nie musieć stać w korku, czy też, tak jak Ty
proponujesz, usunąć i zaasfaltować zaasfaltować wszystkie torowiska
tramwajowe, kupić kilkaset autobusów na akumulatory (a może od razu
trolejbusów?) oraz zasypać i zaasfaltować fosę? :P

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

Użytkownik Piotr Waszkielewicz napisał:[color=blue]
> Oplułem klawiaturę. Czyżby podziemność wg Ciebie generowała tajemnicze
> pole przyciągające pasażerów? ;][/color]

Jakie było pytanie taka odpowiedź.
[color=blue]
> No i sam sobie odpowiedz na pytanie, co jest tańsze: wydzielić 100%
> torowisk w mieście za pomocą, niech będzie, kilku ton farby
> chlorokauczukowej (z pewnymi wyjątkami tam, gdzie jest za wąsko),
> przeprogramować sygnalizacje świetlne w całym mieście i mieć szybką i
> sprawną KZ, a tym samym nie musieć stać w korku, czy też, tak jak Ty
> proponujesz, usunąć i zaasfaltować zaasfaltować wszystkie torowiska
> tramwajowe, kupić kilkaset autobusów na akumulatory (a może od razu
> trolejbusów?) oraz zasypać i zaasfaltować fosę? :P[/color]

Tańsze jest to drugie. O dżisus! Wręcz niewyobrażalnie tańsze!

Chyba, że jesteś kolejnym, który uważa, że budowa torowisk, ich
konserwacja, naprawa zniszczonych jezdni przez tramwaje, trzęsące się i
sypiące się przez to budynki itd. to nie są koszty związane z tramwajami?

Trolejbusy są dziś bez sensu - akumulatorowe busy to jest to.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik Piotr Waszkielewicz napisał:[color=blue]
> Oplułem klawiaturę. Czyżby podziemność wg Ciebie generowała tajemnicze
> pole przyciągające pasażerów? ;][/color]

Jakie było pytanie taka odpowiedź.
[color=blue]
> No i sam sobie odpowiedz na pytanie, co jest tańsze: wydzielić 100%
> torowisk w mieście za pomocą, niech będzie, kilku ton farby
> chlorokauczukowej (z pewnymi wyjątkami tam, gdzie jest za wąsko),
> przeprogramować sygnalizacje świetlne w całym mieście i mieć szybką i
> sprawną KZ, a tym samym nie musieć stać w korku, czy też, tak jak Ty
> proponujesz, usunąć i zaasfaltować zaasfaltować wszystkie torowiska
> tramwajowe, kupić kilkaset autobusów na akumulatory (a może od razu
> trolejbusów?) oraz zasypać i zaasfaltować fosę? :P[/color]

Tańsze jest to drugie. O dżisus! Wręcz niewyobrażalnie tańsze!

Chyba, że jesteś kolejnym, który uważa, że budowa torowisk, ich
konserwacja, naprawa zniszczonych jezdni przez tramwaje, trzęsące się i
sypiące się przez to budynki itd. to nie są koszty związane z tramwajami?

Trolejbusy są dziś bez sensu - akumulatorowe busy to jest to.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Arek wrote:[color=blue]
> Użytkownik artek napisał:[color=green]
>> aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.[/color]
>
> Nakłady, które były policzone bez kosztów rozwalania dróg i budynków
> przez tramwaje.[/color]

koszty aow policzone za samo wykonastwo, bez kosztów przygotowań wykupu
ziemi, kosztów społecznych (np. mieszkańców maślic) itd itp
[color=blue]
> I to płaci za AOW miasto?[/color]

a co za różnica?
[color=blue]
> I służy przede wszystkim mieszkańcom miasta?[/color]

służy przede wszystkim kierowcom niezależnie skąd są
[color=blue][color=green]
>> ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też
>> udowodnić tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy
>> autobusy kz. o rowerach nie wspominam nawet.
>> to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?[/color]
>
> Wiesz - nawet mi się nie chce gadać na takim poziomie, który sam w
> sobie pokazuje Wasze ideologiczne zacięcie antysamochodowe.[/color]

ależ ja nie mam nic przeciwko samochodom!
chciałbym tylko, żeby były wyłącznie tam, gdzie ich miejsce - a nie jest ich
miejscem miasto! miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów. wolę miasto
czyste, ciche, bez smrodu i wszechobecnego hałasu. i bez blaszanych pudeł
wciskających się w każdy możliwy skrawek przestrzeni publicznej - nawet
trawników, chodników, deptaków, parków ...
nie wątpię, że nie chciałbyś mieszkać w garażu - no nie, nie jestem pewien,
po tobie wielu odchyłek się można spodziewać. w każdym razie ja nie chcę aby
ani moje mieszkanie, ani moje miasto garażem nie było. ani trasą wolnego czy
szybkiego ruchu.
that's all
i nie ma w tym żadnej ideologii ani ekologii.
--
artek

Arek wrote:[color=blue]
> Użytkownik artek napisał:[color=green]
>> aow kosztować ma 3,5 miliarda zł. to dwunastoletnie nakłady na kz.[/color]
>
> Nakłady, które były policzone bez kosztów rozwalania dróg i budynków
> przez tramwaje.[/color]

koszty aow policzone za samo wykonastwo, bez kosztów przygotowań wykupu
ziemi, kosztów społecznych (np. mieszkańców maślic) itd itp
[color=blue]
> I to płaci za AOW miasto?[/color]

a co za różnica?
[color=blue]
> I służy przede wszystkim mieszkańcom miasta?[/color]

służy przede wszystkim kierowcom niezależnie skąd są
[color=blue][color=green]
>> ciężko zaprzeczyć, że aow nie prowadzi przez miasto. ciężko też
>> udowodnić tezę, że najbardziej rozwalać ją będą tramwaje czy
>> autobusy kz. o rowerach nie wspominam nawet.
>> to co, dalej brniesz w swoje chore teoryjki?[/color]
>
> Wiesz - nawet mi się nie chce gadać na takim poziomie, który sam w
> sobie pokazuje Wasze ideologiczne zacięcie antysamochodowe.[/color]

ależ ja nie mam nic przeciwko samochodom!
chciałbym tylko, żeby były wyłącznie tam, gdzie ich miejsce - a nie jest ich
miejscem miasto! miasto jest dla ludzi, nie dla samochodów. wolę miasto
czyste, ciche, bez smrodu i wszechobecnego hałasu. i bez blaszanych pudeł
wciskających się w każdy możliwy skrawek przestrzeni publicznej - nawet
trawników, chodników, deptaków, parków ...
nie wątpię, że nie chciałbyś mieszkać w garażu - no nie, nie jestem pewien,
po tobie wielu odchyłek się można spodziewać. w każdym razie ja nie chcę aby
ani moje mieszkanie, ani moje miasto garażem nie było. ani trasą wolnego czy
szybkiego ruchu.
that's all
i nie ma w tym żadnej ideologii ani ekologii.
--
artek

Arek pisze:
[color=blue]
> Tańsze jest to drugie. O dżisus! Wręcz niewyobrażalnie tańsze![/color]

Przedstaw konkretne wyliczenia.
[color=blue]
> Chyba, że jesteś kolejnym, który uważa, że budowa torowisk, ich
> konserwacja, naprawa zniszczonych jezdni przez tramwaje, trzęsące się i
> sypiące się przez to budynki itd. to nie są koszty związane z tramwajami?[/color]

Ile budynków trzeba było naprawić w ostatnim roku z powodu tramwajów? O
niszczeniu ulic już pisałem wielokrotnie.
[color=blue]
> Trolejbusy są dziś bez sensu - akumulatorowe busy to jest to.[/color]

Nie chce mi się z Tobą gadać.

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

Arek pisze:
[color=blue]
> Tańsze jest to drugie. O dżisus! Wręcz niewyobrażalnie tańsze![/color]

Przedstaw konkretne wyliczenia.
[color=blue]
> Chyba, że jesteś kolejnym, który uważa, że budowa torowisk, ich
> konserwacja, naprawa zniszczonych jezdni przez tramwaje, trzęsące się i
> sypiące się przez to budynki itd. to nie są koszty związane z tramwajami?[/color]

Ile budynków trzeba było naprawić w ostatnim roku z powodu tramwajów? O
niszczeniu ulic już pisałem wielokrotnie.
[color=blue]
> Trolejbusy są dziś bez sensu - akumulatorowe busy to jest to.[/color]

Nie chce mi się z Tobą gadać.

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates