No i Wyzwolenia przy Giedroycia ma nowy układ=2E=2E=2E

Menu
 
wyjątkowa
Układ, modne słowo, ale jakoś nikt nie zauważył, ze nowe przejście
(docelowo do kładki nad Staszica) zostało otwarte i sygnalizacyja też
działa. Ciekawym, jak Wasze wrażenia. Odsunięcie przejścia od ronda,
miało spowodować upłynnienie ruchu samochodów.

--
TLZ.| [url]http://rtfm.killfile.pl/#wybierz[/url]



Użytkownik "SP 1 QXL" <sp1qxl@com.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Układ, modne słowo, ale jakoś nikt nie zauważył, ze nowe przejście
> (docelowo do kładki nad Staszica) zostało otwarte i sygnalizacyja też
> działa. Ciekawym, jak Wasze wrażenia. Odsunięcie przejścia od ronda, miało
> spowodować upłynnienie ruchu samochodów.[/color]

Ciekawe kiedy mnie rozjedzie tramwaj czekając na zielone.

BTW, to przejście jest nielegalne (niezgodne z przepisami), no ale widać GW
dała w łapkę...

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

SP 1 QXL wrote:[color=blue]
> Układ, modne słowo, ale jakoś nikt nie zauważył, ze nowe przejście
> (docelowo do kładki nad Staszica) zostało otwarte i sygnalizacyja też
> działa. Ciekawym, jak Wasze wrażenia. Odsunięcie przejścia od ronda,
> miało spowodować upłynnienie ruchu samochodów.[/color]

Mialem okazje przejezdzac tam wczoraj, moim zdaniem super :) - w kwestii
wjazdu na rondo.

Ze zjazdem zauwazylem problem polegajacy na korkowaniu sie odcinka
rondo-swiatla. Ustawila sie kolejka samochodow do samego ronda, po
zmianie swiatel zdazyla przejechac polowa z nich co spowodowalo kolejny
sznurek.

--
Arek

Do kina w Szczecinie?
Sprawdz co jest grane: [url]http://kino.szczecin.pl[/url]

Mareczek napisał(a):[color=blue]
>
> Ciekawe kiedy mnie rozjedzie tramwaj czekając na zielone.[/color]

Czekający na zielone tramwaj będzie Cię ścigał w jakiś szczególny
sposób? ;-))

Dominika



Użytkownik "Dominika Widawska" <dominika@ble.man.szczecin.pl> napisał w
[color=blue]
> Czekający na zielone tramwaj będzie Cię ścigał w jakiś szczególny sposób?
> ;-))[/color]

Nie zrozumiałaś o co mi chodzi. Zobacz jaka jest szerokość chodnika przy
przejściu z przystanku w kierunku Manhattanu.

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Kryptonim Mareczek nadawał:[color=blue]
> Nie zrozumiałaś o co mi chodzi. Zobacz jaka jest szerokość chodnika przy
> przejściu z przystanku w kierunku Manhattanu.[/color]

zrozumiała co napisałeś, a jej to wina, że napisałeś co innego niż miałeś na
myśli?
P.

Rano czekałem tam na tramwaj. O ile kiedyś płynnie zjeżdżało sie z ronda
to teraz robią się korki, może nie zbyt uciążliwe bo czerwone światło
dla samochodów zapalało się co ok. 15 - 20 sekund, ale jak będzie
większy ruch to na bank będzie się korkowało rondo. Przypuszczam że na
dniach będą mieszać w sygnalizacji i wydłużą opóźnienie zapalania się
zielonego światła dla pieszych.
Rano stało tam dwóch żuczków ze straży miejskiej, po obu stronach
przejścia, z kapownikami w ręku wymuszali na pieszych przechodzenie
tylko na zielonym świetle. Coś mi sie wydaje że będą mieli tam stały
etat ;-)

Co osobiście myślę na temat przesunięcia przejścia nie powiem, bo już
dziś przez nadrabianie kilkudziesięciu metrów tramwaj mi sp... to znaczy
odjechał sobie :-/

--
"Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."

Kryptonim Arek P. nadawał:[color=blue]
> Ze zjazdem zauwazylem problem polegajacy na korkowaniu sie odcinka
> rondo-swiatla. Ustawila sie kolejka samochodow do samego ronda, po zmianie
> swiatel zdazyla przejechac polowa z nich co spowodowalo kolejny sznurek.[/color]

rano to samo... jak nie zmienią będzie cyrk z opuszczeniem ronda. Chociaż na
razie Staszica jest zamknięta a część ruchu na pewno przejmie.
P.

> rano to samo... jak nie zmienią będzie cyrk z opuszczeniem ronda.[color=blue]
> Chociaż na razie Staszica jest zamknięta a część ruchu na pewno przejmie.
> P.[/color]

Staszica już otwarta!!!
Kierunkowskazy OBJAZD znikły wczoraj!

TLZ

PS. Tak, w domu nadal jesteś w KF, w pracy Cię widzę...

> > Układ, modne słowo, ale jakoś nikt nie zauważył, ze nowe przejście[color=blue][color=green]
> > (docelowo do kładki nad Staszica) zostało otwarte i sygnalizacyja też
> > działa. Ciekawym, jak Wasze wrażenia. Odsunięcie przejścia od ronda,[/color][/color]
miało[color=blue][color=green]
> > spowodować upłynnienie ruchu samochodów.[/color]
>
> Ciekawe kiedy mnie rozjedzie tramwaj czekając na zielone.
>
> BTW, to przejście jest nielegalne (niezgodne z przepisami), no ale widać[/color]
GW[color=blue]
> dała w łapkę...[/color]

Tak swoja droga trawmwaj nie ma w tym miejscu tez swiatel ?

Ja zauwazylem jedna wade : w kierunku ronda powinno byc tez swiatlo po lewej
stronie a nie tylko na gorze i po prawej.
Do tego rondo dzisiaj przejezdne bez problemu.
A co do opuszczania ronda to chyba tamtedy nie jezdzicie. Chyba nie myslicie
ze do tej pory sie z tego ronda zjezdzalo szybciej niz teraz ?? Ja tam
przejezdzam codzienni kilka razy. W godzinach szczytu, przejechanie jednego
samochodu w Wyzwolenia to masakra. Ciagly ruch pieszcyh. Teraz bedzie
zdecydowanie lepiej.
A najciekawsze jest to, ze w koncu zrobili to na co kazdy czekal, a tu co
drugi post juz same bledy wytyka i problemy. Chyba Ci co to pisza maja
problemy sami z soba.

Fantom

Kryptonim SP1QXL nadawał:[color=blue]
> Staszica już otwarta!!!
> Kierunkowskazy OBJAZD znikły wczoraj![/color]

no to dalej będzie kicha przy zjeździe albo wyregulują światła, co pewnie
następi za pół roku najwcześniej "bo takie procedury".
BTW czy ktoś potwierdzi że się wjeżdżało ok na rondo w godzinach szczytu od
Wyzwolenia?
[color=blue]
> PS. Tak, w domu nadal jesteś w KF, w pracy Cię widzę...[/color]

a co mnie to?
Jak będziesz się zachowywał jak palant to nadal będę to wytykał, jak
będziesz gadał normalnie, to normalnie będę z Tobą rozmawiał.
P.

Użytkownik "Fantom" <szczukot@SPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> A najciekawsze jest to, ze w koncu zrobili to na co kazdy czekal, a tu co
> drugi post juz same bledy wytyka i problemy. Chyba Ci co to pisza maja
> problemy sami z soba.[/color]

O, pan z lobby samochodego, czyt. samochodzik ważniejszy od życia ludzkiego.
Szkoda, że tyle drzew tam wycięto, nie ma teraz gdzie pana powiesić :/

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Mareczek <mpaw82@wupe.peel> napisał(a):
[color=blue]
> Nie zrozumiałaś o co mi chodzi.[/color]

Zrozumiała. Czepiła się tylko sformułowania: wszedł Marek na lód i zaczął
pękać ;]

Pozdro
Tomek

--

Mareczek <mpaw82@wupe.peel> napisał(a):
[color=blue]
> O, pan z lobby samochodego, czyt. samochodzik ważniejszy od życia
> ludzkiego.
> Szkoda, że tyle drzew tam wycięto, nie ma teraz gdzie pana powiesić :/[/color]

Może tak ostro bym nie podchodził do tematu, jednak nie zmienia faktu, że
tym, którzy mają z definicji przesrane, czyli pieszym, dosrano jeszcze
bardziej, znacznie wydłużając drogę. W samochodzie zyskasz może z kilka
sekund (jeśli w ogóle, bo może się okazać, że ugrzęźniesz na kolejnym
skrzyżowaniu). Z kapcia będziesz miał o wiele dłużej. IMO inwestycja jest psu
na budę. 3mln wyrzucone w błoto. Co innego fragment jakiejś obwodnicy na
zadupiu, a co innego ruch w niemal samym śródmieściu.

--

Użytkownik "SHP" <shp80.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Zrozumiała. Czepiła się tylko sformułowania: wszedł Marek na lód i zaczął
> pękać ;][/color]

Już widzę o co chodzi. Dobra, nie będę się prostował ;>

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Użytkownik "SHP" <shp80.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Może tak ostro bym nie podchodził do tematu,[/color]

Po tym co się tam dzieje inaczej się nie da :/
[color=blue]
> jednak nie zmienia faktu, że
> tym, którzy mają z definicji przesrane, czyli pieszym, dosrano jeszcze
> bardziej, znacznie wydłużając drogę.[/color]

Dokładnie. W 1999 r. na tramwaj szedłem 20 sekund. Teraz 3 minuty.
[color=blue]
> IMO inwestycja jest psu
> na budę. 3mln wyrzucone w błoto.[/color]

Na początku było 2x mniej wg pana Rabendy, ale jak to inteligentny
dziennikarz, nawet swoich pomysłów nie potrafi przeliczyć.

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

>[color=blue]
> Dokładnie. W 1999 r. na tramwaj szedłem 20 sekund. Teraz 3 minuty.
>[/color]

Nastał czas, żebyś się przesiadł do samochodu po tylu latach;]

A kolejna sprawa , to to że w 1999 nie było tyle samochodów co teraz.

Użytkownik "Grzesiek G." <spam@smsnet.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Nastał czas, żebyś się przesiadł do samochodu po tylu latach;][/color]

Póki co o tym nie myśle. Za duże koszta.
[color=blue]
> A kolejna sprawa , to to że w 1999 nie było tyle samochodów co teraz.[/color]

Jakby nie przebudowali szedłbym tyle samo, trawniczkiem na przystanek który
był przed skrzyżowaniem i już.

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Grzesiek G. wrote:
[color=blue][color=green]
>> Dokładnie. W 1999 r. na tramwaj szedłem 20 sekund. Teraz 3 minuty.
>>[/color]
>
> Nastał czas, żebyś się przesiadł do samochodu po tylu latach;][/color]

Tak. Szczecin jest jeszcze stosunkowo przejezdny, więc jedyne, czego mu
brakuje, to większej ilości samochodów na ulicach. ;]
[color=blue]
> A kolejna sprawa , to to że w 1999 nie było tyle samochodów co teraz.[/color]

Samochodów przybywa, a rozwiązań, które mogłyby stanowić dla nich
alternatywę, jakoś niewiele (mam tu na myśli tak i KM jak i np.
infrastrukturę okołorowerową, stanowiącą dosyć znaczącą funkcję w krajach
europejskich). A na przykładzie kładki przy Staszica widać, że korzystanie z
tej innej od samochodu alternatywy, wręcz się utrudnia. Osobiście odbieram
to jako zachętę do jeżdżenia samochodem, a nie jako próbę rozwiązania
problemów komunikacyjnych, których, w centrach miast, za pomocą programu
"zlikwidujmy przejścia naziemne", nikt jeszcze nie rozwiązał. Pewnie, gdy
tylko kierowcy się zorientują, że po Giedroycia jeździ się lepiej (jeśli tak
będzie rzeczywiście), to szybko zapełnią istniejące luki. ;]

Pozdro
Tomek
--
[url]http://www.rowerowy.szczecin.pl[/url]

>> A najciekawsze jest to, ze w koncu zrobili to na co kazdy czekal, a tu co[color=blue][color=green]
>> drugi post juz same bledy wytyka i problemy. Chyba Ci co to pisza maja
>> problemy sami z soba.[/color]
>
> O, pan z lobby samochodego, czyt. samochodzik ważniejszy od życia
> ludzkiego. Szkoda, że tyle drzew tam wycięto, nie ma teraz gdzie pana
> powiesić :/[/color]

Delikatnie mowiac przesadziles frajerze. Jak dla mnie to faktycznie czytajac
Twoja wypowiedz zaczne wyzawac to co napsiales i z checia cie trafie jak
bedziesz gdzies nielegalnie przechodzil przez jezdnie. A jak masz problemy z
sercem to idz do lekarza. Bo rozumiem z twojej wypowiedzi, ze to ze bedziesz
dluzej szedl piechota na przystanek spowoduje zawal serca (albo spadniesz z
kladki) - innej smierci tam nie widze.

Co do drzew sie nie wypowiadam bo nie wiem.

A co glownego watku potwierdzam -wszyscy kierowcy czekali na jakies
rozwiazanie na tym rondzie - i sie doczekalismy !

Fantom
ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w korku -
super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac niektorych). bo
tylko z ich winy tam sie korkowalo. Nie potrafili nigdy przejsc grupa -
zawsze gesiego (a moze to PISowcy i szli jak kaczki jeden za drugim ?). I
przez to byly korki. Nawet jak dzialaly swiatla dla pieszych i pallio sie
czerowne to lezli i lezli - a samochody staly az po Binetics/szpital
miejski. Wiec twierdzenie ze samochod postoi 2 sekundy dluzej a ktos bedzie
szedl 3 minuty dluzej zamiast 20 sekund jest klamstwem. Dluzej bedzie sie
szlo minute (a moze mniej) a samochod zamaist stac 10 min bedzie stal jedna
(mam taka nadzieje - praktyka pokaze).

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
[color=blue]
> A jak masz problemy z sercem to idz do lekarza.[/color]

Niech się kolega nie denerwuje, to naprawdę szkodzi zdrowiu.
[color=blue]
> A co glownego watku potwierdzam -wszyscy kierowcy czekali na jakies
> rozwiazanie na tym rondzie - i sie doczekalismy ![/color]

Tak, jest super! Jak już pisał Tomek, będziesz się cieszył płynnym
przejazdem przez miesiąc, a potem wszystko znowu stało, bo luki się
zapełnią. I Ty będziesz miał problem i ja. Najlepiej z tego chyba wyszła GW,
przynajmniej redaktorzyna ma co siać w swoich artykułach.
[color=blue]
> Fantom
> ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w korku -
> super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac niektorych).[/color]

Niech Ci się tylko spierpsuje samochodzik, to zobaczymy czy będziesz pisał
to samo, gdy będziesz musiał tamtędy zasuwać dzień w dzień.

bo[color=blue]
> tylko z ich winy tam sie korkowalo.[/color]

A samochody blokowały pieszych, którzy musieli się przeciskać między
puszkami. Klapki to masz równo zamontowane!
[color=blue]
> Wiec twierdzenie ze samochod postoi 2 sekundy dluzej a ktos bedzie szedl 3
> minuty dluzej zamiast 20 sekund jest klamstwem.[/color]

Ja tylko piszę fakty.
[color=blue]
> Dluzej bedzie sie szlo minute (a moze mniej) a samochod zamaist stac 10
> min bedzie stal jedna (mam taka nadzieje - praktyka pokaze).[/color]

No i jest świetnie. Samochodziki mają płynny przejazd a piesi znowu dostali
po dupie. Brakuje tylko kładki nad Wyzwolenia z sygnalizacją zamontowaną na
niej.

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

>> A co glownego watku potwierdzam -wszyscy kierowcy czekali na jakies[color=blue][color=green]
>> rozwiazanie na tym rondzie - i sie doczekalismy ![/color]
>
> Tak, jest super! Jak już pisał Tomek, będziesz się cieszył płynnym
> przejazdem przez miesiąc, a potem wszystko znowu stało, bo luki się
> zapełnią. I Ty będziesz miał problem i ja. Najlepiej z tego chyba wyszła
> GW, przynajmniej redaktorzyna ma co siać w swoich artykułach.[/color]

Ale co ma sie zmienic za miesiac ze przestanie to dzialac ??
[color=blue][color=green]
>> Fantom
>> ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w korku -
>> super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac niektorych).[/color]
>
> Niech Ci się tylko spierpsuje samochodzik, to zobaczymy czy będziesz pisał
> to samo, gdy będziesz musiał tamtędy zasuwać dzień w dzień.[/color]

Na szczescie mam dwa :)
[color=blue]
> bo[color=green]
>> tylko z ich winy tam sie korkowalo.[/color]
>
> A samochody blokowały pieszych, którzy musieli się przeciskać między
> puszkami. Klapki to masz równo zamontowane![/color]

Bo wlasnie byl za maly bufor miedzy rondem a przejsciem - i zostalo to teraz
poprawione. Wtedy miesicilo sie 1,5 samochodu.
[color=blue][color=green]
>> Wiec twierdzenie ze samochod postoi 2 sekundy dluzej a ktos bedzie szedl
>> 3 minuty dluzej zamiast 20 sekund jest klamstwem.[/color]
>
> Ja tylko piszę fakty.[/color]

To akurat do innego postu sie odnosilo, gdzie ktos twierdzi ze szedl 20 sek
a teraz idzie 3 min. Z petli autobusowej nie dal rady dojsc w 20 sekund
(chyba ze biegeiem i wlasnie olewajac i blokujac auta). A teraz tez nie
bedzie szedl tylko moze z 2.
[color=blue][color=green]
>> Dluzej bedzie sie szlo minute (a moze mniej) a samochod zamaist stac 10
>> min bedzie stal jedna (mam taka nadzieje - praktyka pokaze).[/color]
>
> No i jest świetnie. Samochodziki mają płynny przejazd a piesi znowu
> dostali po dupie. Brakuje tylko kładki nad Wyzwolenia z sygnalizacją
> zamontowaną na niej.[/color]

Oooo, ciesze sei ze przyznales ze samochody maja przejazd. Super. A na calym
swiecie tak jest, ze transport jest wazniejszy od pieszego. I nic tego nie
zmieni. Czy to w kontekscie transportu miejskiego (ludzie) czy tez
towarowego itp.
Moze wolisz wszytsko robic pod pieszych ? Tylko potem bedziesz musial isc po
mleko do mleczarni a po ubranie isc do Lodzi. Bo zaden towar Ci do sklepu
nie dojedzie a ty tez nigdzie nie dojedziesz. ale w sumie... moze tak zdrowo
pochodzic do Chin po jakis TV.

Fantom

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Ale co ma sie zmienic za miesiac ze przestanie to dzialac ??[/color]

"W sierpniu wyprodukowano w Polsce niemal 47 tysięcy samochodów osobowych i
dostawczych, co oznacza 42,6 procent wzrostu w stosunku do ubiegłego roku"
[color=blue]
> Na szczescie mam dwa :)[/color]

Nieszczęścia chodzą parami :P
[color=blue][color=green]
>> Ja tylko piszę fakty.[/color]
>
> To akurat do innego postu sie odnosilo, gdzie ktos twierdzi[/color]

Ja
[color=blue]
> ze szedl 20 sek a teraz idzie 3 min.[/color]

Takie są fakty.
[color=blue]
> Z petli autobusowej nie dal rady dojsc w 20 sekund (chyba ze biegeiem i
> wlasnie olewajac i blokujac auta).[/color]

Jakbyś pamiętał, to 7 lat temu przystanek tramwajowy (2 i 12) był przed
skrzyżowaniem a ruch samochodów odbywał się tylko w kierunku Niebuszewa
(Ronda Sybiraków).
[color=blue]
> Oooo, ciesze sei ze przyznales ze samochody maja przejazd. Super. A na
> calym swiecie tak jest, ze transport jest wazniejszy od pieszego. I nic
> tego nie zmieni. Czy to w kontekscie transportu miejskiego (ludzie) czy
> tez towarowego itp.[/color]

Berlin, Poznań. Pochodź trochę po świecie to się przekonasz, jak jest w
cywilizowanych miastach.
[color=blue]
> Moze wolisz wszytsko robic pod pieszych ?[/color]

Zrobić tak, aby jednego nie robiło się kosztem drugiego. Da się, o kasie
tutaj nie piszę.
[color=blue]
> Tylko potem bedziesz musial isc po mleko do mleczarni a po ubranie isc do
> Lodzi. Bo zaden towar Ci do sklepu nie dojedzie a ty tez nigdzie nie
> dojedziesz.[/color]

Dokładnie. Nikt nie dojedzie do mleczarni ani nie przywiezie ubrań dla
dzieci, bo pieszemu wydłuża się drogę, Ci nie zdąrzają na tramwaje,
przesiadają się z biegiem czasu na samochody i proszę. Gdańska, jeden pas
zablokowany - stoi całe miasto!

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Fantom wrote:
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> A co glownego watku potwierdzam -wszyscy kierowcy czekali na jakies
>>> rozwiazanie na tym rondzie - i sie doczekalismy ![/color][/color][/color]

Ciesz się, póki masz okazję. ;]
[color=blue][color=green]
>> Tak, jest super! Jak już pisał Tomek, będziesz się cieszył płynnym
>> przejazdem przez miesiąc, a potem wszystko znowu stało, bo luki się
>> zapełnią. I Ty będziesz miał problem i ja. Najlepiej z tego chyba
>> wyszła GW, przynajmniej redaktorzyna ma co siać w swoich artykułach.[/color]
>
> Ale co ma sie zmienic za miesiac ze przestanie to dzialac ??[/color]

Ja tam się nie znam, ale skoro na ulice Szczecina wyjeżdża co roku kilka
tysięcy nowych samochodów, to nie będzie to raczej obojętne dla miejskiej
przestrzeni.
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Fantom
>>> ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w
>>> korku - super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac
>>> niektorych).[/color][/color][/color]

Jesteś pewny, że dzięki temu rozwiązaniu na Giedroycia zyskałeś aż 10 minut?
Jakoś nie chce mi się w to wierzyć i z chęcią tam się przejadę w najbliższym
czasie. Ja tam samochodem stałem nie dłużej jak 3, może 4 minuty.
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Wiec twierdzenie ze samochod postoi 2 sekundy dluzej a ktos bedzie
>>> szedl 3 minuty dluzej zamiast 20 sekund jest klamstwem.[/color]
>>
>> Ja tylko piszę fakty.[/color]
>
> To akurat do innego postu sie odnosilo, gdzie ktos twierdzi ze szedl
> 20 sek a teraz idzie 3 min. Z petli autobusowej nie dal rady dojsc w
> 20 sekund (chyba ze biegeiem i wlasnie olewajac i blokujac auta). A
> teraz tez nie bedzie szedl tylko moze z 2.
>[color=green][color=darkred]
>>> Dluzej bedzie sie szlo minute (a moze mniej) a samochod zamaist
>>> stac 10 min bedzie stal jedna (mam taka nadzieje - praktyka pokaze).[/color]
>>
>> No i jest świetnie. Samochodziki mają płynny przejazd a piesi znowu
>> dostali po dupie. Brakuje tylko kładki nad Wyzwolenia z sygnalizacją
>> zamontowaną na niej.[/color]
>
> Oooo, ciesze sei ze przyznales ze samochody maja przejazd. Super. A
> na calym swiecie tak jest, ze transport jest wazniejszy od pieszego.[/color]

Radziłbym poczytać kilka mądrych rzeczy na temat transportu w miastach i
zastanowić się, dlaczego Londyn, czy Sztokholm, wprowadziły opłaty za wjazd
do centrum, pomimo dosyć rozbudowanych obwodnic. W Nowym Jorku, w czasie
styczniowego strajku komunikacji miejskiej nie wpuszczano do centrum
samochodów, w którym siedział tylko sam kierowca. Wolność pełną gębą ;-]
Transport, owszem, jest istotny, bo wiele branży dzięki niemu funkcjonuje,
ale co ma wspólnego z tym zagadnieniem przejazd tylko i wyłącznie jednej
osoby na przestrzeni 10m2 i pozostawienie samochodu na 8 godzin, prócz tego,
że utrudnia innym np. dowóz mleka?
[color=blue]
> I nic tego nie zmieni. Czy to w kontekscie transportu miejskiego
> (ludzie) czy tez towarowego itp.[/color]

Chcesz powiedzieć, że solidarnie, razem z kierowcami, w korkach powinni stać
wszyscy uczestnicy ruchu?
[color=blue]
> Moze wolisz wszytsko robic pod pieszych ?[/color]

W śródmieściu, w którym i tak nigdy nie uzyskasz zadowalającej płynności
ruchu, czemu nie? Takie są właśnie tendencje w cywilizowanej Europie.
Choćbyś pieszych wysłał na księżyc, to utrudnienia w ruchu będziesz miał
zawsze. Tylko, że zamiast z piechotą, będziesz toczył walkę z innymi
kierowcami.
[color=blue]
> Tylko potem bedziesz musial
> isc po mleko do mleczarni a po ubranie isc do Lodzi.[/color]

Rozwozisz mleko? Znaczy, że zarabiasz jeżdżąc samochodem. Nie mogłeś tak
odrazu? ;P

Pozdr
Tomek
--
[url]http://www.rowerowy.szczecin.pl[/url]

> > Oooo, ciesze sei ze przyznales ze samochody maja przejazd. Super. A na[color=blue][color=green]
> > calym swiecie tak jest, ze transport jest wazniejszy od pieszego. I nic
> > tego nie zmieni. Czy to w kontekscie transportu miejskiego (ludzie) czy
> > tez towarowego itp.[/color]
>
> Berlin, Poznań. Pochodź trochę po świecie to się przekonasz, jak jest w
> cywilizowanych miastach.[/color]

Oj wiem wiem. Wszytsko idzie w kierunku zorganizowanego transportu
miejskiego !! Czyli nadal pojazdy a nie piechota. Tylko ze autobusy,
tramwaje, metro itd.
[color=blue][color=green]
> > Moze wolisz wszytsko robic pod pieszych ?[/color]
>
> Zrobić tak, aby jednego nie robiło się kosztem drugiego. Da się, o kasie
> tutaj nie piszę.[/color]

Tak juz jest - mniejsze zlo.

Fantom

> >> Tak, jest super! Jak już pisał Tomek, będziesz się cieszył płynnym[color=blue][color=green][color=darkred]
> >> przejazdem przez miesiąc, a potem wszystko znowu stało, bo luki się
> >> zapełnią. I Ty będziesz miał problem i ja. Najlepiej z tego chyba
> >> wyszła GW, przynajmniej redaktorzyna ma co siać w swoich artykułach.[/color]
> >
> > Ale co ma sie zmienic za miesiac ze przestanie to dzialac ??[/color]
>
> Ja tam się nie znam, ale skoro na ulice Szczecina wyjeżdża co roku kilka
> tysięcy nowych samochodów, to nie będzie to raczej obojętne dla miejskiej
> przestrzeni.[/color]

Na to nie mamy wplywu. Jest normalne ze samochodow bedzie przybywac i
dlatego wczesniej tr\eba szykowac pod to inwestycje.
[color=blue][color=green][color=darkred]
> >>> Fantom
> >>> ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w
> >>> korku - super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac
> >>> niektorych).[/color][/color]
>
> Jesteś pewny, że dzięki temu rozwiązaniu na Giedroycia zyskałeś aż 10[/color]
minut?[color=blue]
> Jakoś nie chce mi się w to wierzyć i z chęcią tam się przejadę w[/color]
najbliższym[color=blue]
> czasie. Ja tam samochodem stałem nie dłużej jak 3, może 4 minuty.[/color]

Oj tak. Nie raz stalem juz pod Bineticsem w korku. I stalem 10 min. Czasami
objezdzalem to przez Niebuszewo.
[color=blue][color=green][color=darkred]
> >>> Wiec twierdzenie ze samochod postoi 2 sekundy dluzej a ktos bedzie
> >>> szedl 3 minuty dluzej zamiast 20 sekund jest klamstwem.
> >>
> >> Ja tylko piszę fakty.[/color]
> >[/color]
> Radziłbym poczytać kilka mądrych rzeczy na temat transportu w miastach i
> zastanowić się, dlaczego Londyn, czy Sztokholm, wprowadziły opłaty za[/color]
wjazd[color=blue]
> do centrum, pomimo dosyć rozbudowanych obwodnic. W Nowym Jorku, w czasie
> styczniowego strajku komunikacji miejskiej nie wpuszczano do centrum
> samochodów, w którym siedział tylko sam kierowca. Wolność pełną gębą ;-]
> Transport, owszem, jest istotny, bo wiele branży dzięki niemu funkcjonuje,
> ale co ma wspólnego z tym zagadnieniem przejazd tylko i wyłącznie jednej
> osoby na przestrzeni 10m2 i pozostawienie samochodu na 8 godzin, prócz[/color]
tego,[color=blue]
> że utrudnia innym np. dowóz mleka?
>
>
> W śródmieściu, w którym i tak nigdy nie uzyskasz zadowalającej płynności
> ruchu, czemu nie? Takie są właśnie tendencje w cywilizowanej Europie.
> Choćbyś pieszych wysłał na księżyc, to utrudnienia w ruchu będziesz miał
> zawsze. Tylko, że zamiast z piechotą, będziesz toczył walkę z innymi
> kierowcami.[/color]

Zgadzam sie z powyzszym jak najbardziej. Tylko ze to ciagle TRANSPORT. Tyle
ze zbiorowy. I nic tego nie zmieni. NAdal pieszy bedzie "pokrzywdzony" na
rzecz transportu.
Mam zanjomego w USA. PEwnego razu chcial dojsc do pracy piechota> Jak to sie
skonczylo ? Musial wrocic po auto bo nie byl w stanie na samym koncu przebyc
przez autostarde 2x6 pasow ruchu ;)
[color=blue][color=green]
> > Tylko potem bedziesz musial
> > isc po mleko do mleczarni a po ubranie isc do Lodzi.[/color]
>
> Rozwozisz mleko? Znaczy, że zarabiasz jeżdżąc samochodem. Nie mogłeś tak
> odrazu? ;P[/color]

:)

Fantom

Użytkownik "Fantom" <szczukot@SPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> Oj wiem wiem. Wszytsko idzie w kierunku zorganizowanego transportu
> miejskiego !! Czyli nadal pojazdy a nie piechota.[/color]

Ale żeby do nich dojść robi się udogodnienia a nie dodatkowe komplikacje!

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

> Co osobiście myślę na temat przesunięcia przejścia nie powiem, bo już dziś[color=blue]
> przez nadrabianie kilkudziesięciu metrów tramwaj mi sp... to znaczy
> odjechał sobie :-/
>[/color]

Taak te kilkadziesiąt kroków rozwali niejednemu piechurowi rozkład jazdy ;)
A skacz przez płotek to będziesz prędzej w...notatniczku żuczków :)

Tom

Fantom wrote:
[color=blue]
> Na to nie mamy wplywu. Jest normalne ze samochodow bedzie przybywac i
> dlatego wczesniej tr\eba szykowac pod to inwestycje.[/color]

Inwestycje, które sprawią, że średnia prędkość podróżna przez śródmieście
wzrośnie z 23,4km/h do 23,5km/h?
To nie jest inwestycja. To jest tymczasowy, drogi lifting. Moim zdaniem
miejsce kładek jest na autostradach, w miejscach, gdzie piechoty jest mało,
a samochodów dużo, a ruch jest szybki. Wtedy to ma jakieś uzasadnienie. Ale
w miejscu, gdzie i tak ruch poprzeczny innych pojazdów utrudniaja jazdę?
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>>>> Fantom
>>>>> ps. w koncu wczoraj pierwszy powrot po pracy i nie stalem tam w
>>>>> korku - super super super. A piesi maja za swoje (nie obrazajac
>>>>> niektorych).[/color]
>>
>> Jesteś pewny, że dzięki temu rozwiązaniu na Giedroycia zyskałeś aż
>> 10 minut? Jakoś nie chce mi się w to wierzyć i z chęcią tam się
>> przejadę w najbliższym czasie. Ja tam samochodem stałem nie dłużej
>> jak 3, może 4 minuty.[/color]
>
> Oj tak. Nie raz stalem juz pod Bineticsem w korku. I stalem 10 min.
> Czasami objezdzalem to przez Niebuszewo.[/color]

Mam wrażenie, że dłużej się stało na niejednych światłach.
[color=blue]
> Zgadzam sie z powyzszym jak najbardziej. Tylko ze to ciagle
> TRANSPORT. Tyle ze zbiorowy. I nic tego nie zmieni. NAdal pieszy
> bedzie "pokrzywdzony" na rzecz transportu.[/color]

Tyle, że pomiędzy pieszym i transportem zbiorowym istnieje pewna korelacja.
Utrudniając życie pieszym, utrudniasz efektywniejsze korzystanie z
transportu zbiorowego. Takimi działaniami sprawisz, że przy transporcie
zbiorowym pozostaną tylko ci, którzy np. nie mają wyjścia i np. pasjonaci.
Reszta, przy najbliższej okazji, przesiądzie się do własnych czterech kółek
i w duszy będzie miała KM oferującą taką jakość usług.
[color=blue]
> Mam zanjomego w USA. PEwnego razu chcial dojsc do pracy piechota> Jak
> to sie skonczylo ? Musial wrocic po auto bo nie byl w stanie na samym
> koncu przebyc przez autostarde 2x6 pasow ruchu ;)[/color]

Dlatego mam nadzieję, że nie będziemy dążyć do takiego modelu miast, w
których nikt nie mieszka (bo się nie da normalnie żyć z uwagi na hałas itp)
, ale wszyscy tu pracują i się uczą. I wszyscy chcą dojeżdać własnymi
czterama kółkami, bo oczywiście mieszkając w Wygwizdowie Dolnym, nie ma
wygodniejszego sposobu dotarcia do śródmieścia, nie wspominając o
przemieszczaniu się pieszo. Po to m.in. wprowadza się uprzywilejowanie dla
ruchu pieszego, by w konsekwencji wyszło na dobre wszystkim, łącznie z tymi,
którzy muszą samochodami.

Pozdro
Tomek
--
[url]http://www.rowerowy.szczecin.pl[/url]

A co mnie zniechea do komunikacji miejskiej?

Pracuje głęboko w porcie. Tam nic nie dojeżdża. Godzinny spacer może być
fajny ale nie wtedy gdy sie go wykonuje dzień w dzień bez względu na porę
roku i warunki meteo. Albo po 12 godzinach pracy

"Mój" najlepszy autobus jeżdzi tylko w godzinach szczytu w dni robocze.
Nagminnie z 2 autobusów jakie powinny byc na trasie pojawia siee tylko
jeden.

Mój drugi autobus wieczorem jeżdzi co 40 minut - postawilbym takiego
dyrektorka MZK, czy diabli wiedzą kto tam odpowiada za komunikacje, na
mrozie albo deszczu na 40 minut.

Zupełnie mnie nie dziwi, że ludzie wla samochód. Nawet stojac w korku siedzą
sobie wygodnie, jest cieplo, gra muzyczka ..,

> > A najciekawsze jest to, ze w koncu zrobili to na co kazdy czekal,[color=blue]
>
> Chyba zapomniałeś dopisać "każdy kierowca". A i tak mam nadzieję, że[/color]
jednak[color=blue]
> nie każdy, tylko taki, który nie rozumie, że pogarszając warunki ruchu[/color]
innym[color=blue]
> doprowadzi do wzrostu ruchu samochodowego, co jemu poruszania się
> ostatecznie nie ułatwi.[/color]

Masz racje : kazdy kierowca.
[color=blue][color=green]
> > a tu co
> > drugi post juz same bledy wytyka i problemy.[/color]
>
> To pogorszę nieco statystykę. Tramwaje jadące w kierunku miasta mają dla
> siebie sygnał przez 10 sekund, i to po samochodach (na przykład tych, co
> raczą ustawić się na torach, bo "muszą" skręcić w lewo). Super.[/color]

Badz realista a nie szukasz wlasnie kolejnych problemow. Jezdzisz tam
kiedykolwiek ? Jedyny skret w lewo w tym miejscu jest na parking poczty. Tam
z tego miesjca skreca moze jeen samochod na godzine ! Tak patzrac to kazde
rozwiazanie w calym swiecie na kazdym m2 ma wady. NAwet na pustyni bo mrowka
przejsc nie moze jak jej dwa ziarenka leza przed nosem a nie jedno.
[color=blue][color=green]
> > Chyba Ci co to pisza maja
> > problemy sami z soba.[/color]
>
> "A kto się ze mną nie zgadza ten jest gupi".[/color]

Jak najbardziej nie o to chodzi. Ludzie ktorzy czytaja ta liste od niedawna
sie z nas smieja. Bo co drugi post jest na temat "ale mieszkamy na zadupiu,
prowincji, nic nie potrafimy itd". Kazda inicjatywa (nie wazne czy sluszna
czy nie) jest od razu traktowana ze jest do bani i po co to robili i po co
tyle kasy itd. Jakby "nasze" marudy wyjechaly do Wroclawia Gdyni KRakowa itp
to role by sie odrwocily. Okazaloby sie ze Szczecin sie rozwiaj a tamte
miasta sa BE. Bo miasta i opinie tworza tylko i wylacznie ludzie.

Fantom

> Rano czekałem tam na tramwaj. O ile kiedyś płynnie zjeżdżało sie z ronda[color=blue]
> to teraz robią się korki, może nie zbyt uciążliwe bo czerwone światło
> dla samochodów zapalało się co ok. 15 - 20 sekund, ale jak będzie
> większy ruch to na bank będzie się korkowało rondo. Przypuszczam że na
> dniach będą mieszać w sygnalizacji i wydłużą opóźnienie zapalania się
> zielonego światła dla pieszych.
> Rano stało tam dwóch żuczków ze straży miejskiej, po obu stronach
> przejścia, z kapownikami w ręku wymuszali na pieszych przechodzenie
> tylko na zielonym świetle. Coś mi sie wydaje że będą mieli tam stały
> etat ;-)
>
> Co osobiście myślę na temat przesunięcia przejścia nie powiem, bo już
> dziś przez nadrabianie kilkudziesięciu metrów tramwaj mi sp... to znaczy
> odjechał sobie :-/[/color]

Statystycznie patrzac, to nastepnym razem zamiast czekac dwie minuty trafisz
od razu i nie bedziesz stal na przystanku - wiec gdzie problem ? A moze to
wina windy ze stala na 2 a nie na 8 pietrze ? Albo ze wybrales zly okres na
sznurowanie buta itd itd.
Taka gadka moze dotyczyc tylko i wylacznie jak ktos mial polaczenie na
"sztywno" ze gdzies konkretnym srodkiem przyjezdzal i sie przesiadal na
nastepny. Ale biorac pod uwage terminowosc jazdy srodkow komunikacji
miejskiej to nie ma to zadnego znaczenia - sznasa tarfienia byla i tak zadna

Fantom
ps. Ostatnio pokazywali jak chyba w Toruniu prezydent kazal urzednikom przez
jakis czas jezdzic autobusami. I po kilku dniach okazalo sie jacy sa
zalamani. Zawsze wszedzie samochodem a tu nagle sie okazjuje ze co 2 autobus
sie wogole nie pojawail a kazdy inny jezdzil jak chcial i nie mial zadnego
zwiazku z rozkladem jazdy)


[color=blue]
> zalamani. Zawsze wszedzie samochodem a tu nagle sie okazjuje ze co 2[/color]
autobus[color=blue]
> sie wogole nie pojawail a kazdy inny jezdzil jak chcial i nie mial zadnego
> zwiazku z rozkladem jazdy)[/color]

ostanio pan radny Jędruś Wijas musiał wyjatkowo skorzystać z komunikacji
miejskiej i doznał takiego szoku , że aż interpelacje napisał!!!!

[url]http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11201&soid=6454A6023C6A48E2A5BFF8DF75AD7CBD[/url]

Użytkownik "skuter" <skuterek70wywal@o2.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> "Mój" najlepszy autobus jeżdzi tylko w godzinach szczytu w dni robocze.
> Nagminnie z 2 autobusów jakie powinny byc na trasie pojawia siee tylko
> jeden.[/color]

Który jeżeli mozna wiedzieć?
[color=blue]
> Mój drugi autobus wieczorem jeżdzi co 40 minut - postawilbym takiego
> dyrektorka MZK, czy diabli wiedzą kto tam odpowiada za komunikacje, na
> mrozie albo deszczu na 40 minut.[/color]

Jak już to do ZDiTM. MZK jest tylko od tramwajów.

A czemu taki stan rzeczy? To pytanie chyba trzeba zadać radnym, którzy
grzeją stołki i głosują. Niestety, w tym roku kolejne, 5% cięcia :/

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

> > "Mój" najlepszy autobus jeżdzi tylko w godzinach szczytu w dni robocze.[color=blue][color=green]
> > Nagminnie z 2 autobusów jakie powinny byc na trasie pojawia sie tylko
> > jeden.[/color]
>
> Który jeżeli mozna wiedzieć?[/color]

68 - plac rodła -kormoranów
[color=blue]
> A czemu taki stan rzeczy? To pytanie chyba trzeba zadać radnym, którzy
> grzeją stołki i głosują. Niestety, w tym roku kolejne, 5% cięcia :/[/color]

ten stan rzeczy powstał przy zmianach w komunikacji na koncu urzedowania
prezydenta rujnowicza

przzeprowadzono badania wg ktorych podobniez autobus linii 57 jezdzil
pusty:)

radni jakto radni - komunikacji miejskiej z autopsji nie znaja:)

Użytkownik "skuter" <skuterek70wywal@o2.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> 68 - plac rodła -kormoranów[/color]

A to witaj w klubie ;> Mieszkasz gdzieś na Badurskiego/Kormoranów? BTW,
brygady są 3 i zazwyczaj wszystkie jeżdżą (o punktualności nie mówię).
[color=blue]
> przzeprowadzono badania wg ktorych podobniez autobus linii 57 jezdzil
> pusty:)[/color]

Pusty nie, ale stowarzyszenie które opracowywało wyniki badań przyjęło, że
wszystkie autobusy muszą jeździć w napełnieniu 7-8 os/m^2, niezależnie od
pory dnia. I wyszły, że 57 wieczorem ma jeździć co 50-60 minut. Na szczęście
ludzie w ZDiTM mają trochę głowy, więc patrzą tylko na badania a nie
propozycje cięć, z resztą przygotowane przez ludzi z Krakowa.

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************


[color=blue]
> A to witaj w klubie ;> Mieszkasz gdzieś na Badurskiego/Kormoranów?[/color]

no wsiadam na koncowym:)

BTW,[color=blue]
> brygady są 3 i zazwyczaj wszystkie jeżdżą (o punktualności nie mówię).[/color]

ja jakos mam pecha - rano jeszcze jest niezle ale po poludniu kilka razy pod
rzad stalem po 30 minut

[color=blue]
> Pusty nie, ale stowarzyszenie które opracowywało wyniki badań przyjęło, że
> wszystkie autobusy muszą jeździć w napełnieniu 7-8 os/m^2,[/color]

ja nie jestem specjalista ale wydaje mi sie, ze na m2 trudno postawic obok
siebie 8 osob a w autobusach sa jeszcze mniej pojemne miejsca siedzace:)

niezależnie od[color=blue]
> pory dnia. I wyszły, że 57 wieczorem ma jeździć co 50-60 minut.[/color]

ja jakos nawet teraz wieczorem zykle jade w tloku

Użytkownik "skuter" <skuterek70wywal@o2.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> no wsiadam na koncowym:)[/color]

No to mieszkamy blisko siebie ;P
[color=blue]
> ja jakos mam pecha - rano jeszcze jest niezle ale po poludniu kilka razy
> pod
> rzad stalem po 30 minut[/color]

No niestety, ale za czasow korków na Matejki niektórym brygadom wypadały po
dwa kursy (kółka) w ciągu 4 godzinnej służby...
[color=blue][color=green]
>> Pusty nie, ale stowarzyszenie które opracowywało wyniki badań przyjęło,
>> że
>> wszystkie autobusy muszą jeździć w napełnieniu 7-8 os/m^2,[/color]
>
> ja nie jestem specjalista ale wydaje mi sie, ze na m2 trudno postawic obok
> siebie 8 osob a w autobusach sa jeszcze mniej pojemne miejsca siedzace:)[/color]

Takie normy były przyjmowane w latach 80-tych i stąd obliczano pojemności
pojazdów komunikacji miejskiej. Oczywiście to istne szaleństwo, bo do wagonu
105N wejdzie z max. 80 osób, a wg norm powinno wejść 125! Np. norma
niemiecka wynosi 4 osoby na m2.
[color=blue]
> ja jakos nawet teraz wieczorem zykle jade w tloku[/color]

Wg niektórych powinien być jeszcze większy tłok :/

--
Pzdr Marek Pawlukowicz | GG #1317273
******************************************
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *
* ..: Statystyki grup dyskusyjnych :.. *
* [url]www.statystyki.z.pl[/url] *
******************************************

Tom pisze:[color=blue]
> Taak te kilkadziesiąt kroków rozwali niejednemu piechurowi rozkład jazdy ;)[/color]

Jeśli ma trzy przesiadki zanim dojedzie do pracy? Tak, rozwali.
Głupie 30 sekund funduje ~10 minut stania na jednym przystanku, a potem
kolejne ~10 na drugim.

--
"Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."

> > Taak te kilkadziesiąt kroków rozwali niejednemu piechurowi rozkład jazdy
;)[color=blue]
>
> Jeśli ma trzy przesiadki zanim dojedzie do pracy? Tak, rozwali.
> Głupie 30 sekund funduje ~10 minut stania na jednym przystanku, a potem
> kolejne ~10 na drugim.[/color]

Gratulacje. Probowalem kiedys jezdzic komunikacja miejska z jedna
przesiadak. Mimo rpoby znalezienia systemu aby podczas tej przesiadki (na
Giedroycia zreszta) trafic w jakis tramwaj zgodnie z rokladem - nie dualo mi
sie. Nie wazne o ktorej bylem na przystanku i tak trafialem w losowy
trawmaj, bo na rozklad nei bylo co patrzec. A Ty majac TRZY przesiadki
potrafisz to wyczuc co do 30 sekund. Szczere gratulacje.
Przy okazji mozesz mi powiedziec skad-dokad jedziesz ? Bo jezeli sa Ci
potzrebne az trzy przesiadki to mzoe warto uderzyc do ZDITM itp w celu
zmainy rozkladow transportu miejskiego. Nie zdazylo mi sie nigdy znalezc
polaczenia na weicej nie 2 przesiadki, a jezeli takie faktycznie sa to moze
byc cos poprawili.

Fantom

Fantom pisze:
[color=blue]
> Gratulacje. Probowalem kiedys jezdzic komunikacja miejska z jedna
> przesiadak. Mimo rpoby znalezienia systemu aby podczas tej przesiadki (na
> Giedroycia zreszta) trafic w jakis tramwaj zgodnie z rokladem - nie dualo mi
> sie.[/color]

Może za mało poruszasz się komunikacją miejską i nie masz doświadczenia
w planowaniu przejazdu?
[color=blue]
> ... A Ty majac TRZY przesiadki
> potrafisz to wyczuc co do 30 sekund. Szczere gratulacje.[/color]

~30 sekund to czas o jaki wydłużyło mi się dojście do przystanku
tramwajowego. Dochodząc do starego przejścia bez problemów wsiadałem do
tramwaju, który właśnie zjeżdżał z ronda na przystanek. Wsiadałem do
drugiego wagonu, a teraz muszę przejść całą długość przystanku, trafić
albo nie na światła i dopiero mogę wsiadać do tramwaju.
[color=blue]
> Przy okazji mozesz mi powiedziec skad-dokad jedziesz ? Bo jezeli sa Ci
> potzrebne az trzy przesiadki to mzoe warto uderzyc do ZDITM itp w celu
> zmainy rozkladow transportu miejskiego.[/color]

Z tą zmianą rozkładu to dobry żart, musiało by mnie być ze 2 tysiące,
żeby w ogóle zaczęli sie zastanawiać.
Pytałeś o połączenie - z Cyryla i Metodego na Narutowicza.

Zresztą EOT bo życie zmusiło mnie do zmiany 'rozkładu jazdy' i nasza
dyskusja nic tu nie zmieni

--
"Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates