|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
dzieje sie i mi sie to podoba. Wrazenie jest jakby ZDM zaczal myslec, albo ma jakies parcie ;)
[url]http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,5781851,Beda_nowe_parkingi_przesiadkowe.html[/url]
Trzy nowe parkingi przesiadkowe:
- stoklosy - Ursynow - Mlociny
Tylko jeszcze pytanie czy maja pomysl na ten scisk w metrze w godzinach porannych...
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
On Wed, 08 Oct 2008 09:38:08 +0200, KuFeL <kufel@tnij_k_tnij.o2.pl> wrote: [color=blue] >Trzy nowe parkingi przesiadkowe: > >- stoklosy >- Ursynow >- Mlociny[/color]
Dwa pierwsze zupełnie od czapy. Kto ma z nich korzystać? Mieszkańcy Ursynowa raczej nie - mimo wszytko dojazd komunikacją miejską jest. Mieszkańcy Piaseczna i okolic? Oni już nie korzytają z parkingu przy stacji Wilanowska bo jest on akurat w miejscu gdzie ruch Puławską staje się płynniejszy. Nie wyobrażam sobie by przebijali sie na Ursynów a następnie próbowali sie wbić na Puławską tylko po to żeby jechac zatłoczonym rano metrem. Od strony Konstancina i Wilanowa to już zupełna paranoja - trezba sie do tych parkingów przepchać zatkaną dolinką Służewiecką i cofnąć na Ursynów. Łatwiej jest do tego na Wilanowskiej a i tak świeci on pustkami. Te parkingi będa miały sens gdy powstaną porządne wjazdy i wyjazdy na Ursynów - zwłaszcza trasa wzdłuż Płaskowickiej. W chwili obecnej jest to mydlenie oczu ludziom nie znającym lokalnej sytuacji. Sens miałby np. parking na wysokości Pyr i tramwaj od niego - ale to za skomplikowane dla warszawskich decydentów. Podobnie jak taki parking w okolicach Wilanowa i tez tramwaj. Albo parking przy Modlińskiej i też szybki tramwaj stamtąd. Ale o tym można tylko marzyć...
Zdrówko
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:kvqoe4ltqji74okh8iqsfccbgoths93tun@4ax.com...[color=blue] > Sens miałby np. parking na wysokości > Pyr i tramwaj od niego - ale to za skomplikowane dla warszawskich > decydentów. Podobnie jak taki parking w okolicach Wilanowa i tez > tramwaj. Albo parking przy Modlińskiej i też szybki tramwaj stamtąd.[/color]
E tam tramwaj. I przesiadki. Nie można jak w cywilizowanych miastach wyprowadzić metra na powierzchnię na przedmieściach?
Pozdrawiam FJ
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue][color=green] >>- stoklosy >>- Ursynow >>- Mlociny[/color] > > Dwa pierwsze zupełnie od czapy. Kto ma z nich korzystać? Mieszkańcy > Ursynowa raczej nie - mimo wszytko dojazd komunikacją miejską jest. > Mieszkańcy Piaseczna i okolic? Oni już nie korzytają z parkingu przy > stacji Wilanowska bo jest on akurat w miejscu gdzie ruch Puławską > staje się płynniejszy. Nie wyobrażam sobie by przebijali sie na > Ursynów a następnie próbowali sie wbić na Puławską tylko po to żeby > jechac zatłoczonym rano metrem.[/color]
Naprawde uwazasz, ze z Piaseczna jest latwiej dojechac na Wilanowska niz na Stoklosy?
Przy stacji Ursynow to sie zgadzam, ze tylko dla osob, ktore jeden-dwa przystanki musza podjechac samochodem. [color=blue] > Łatwiej jest do tego na Wilanowskiej a i tak świeci on pustkami.[/color]
O ile mi wiadomo, parking jest pelny. [color=blue] > nie znającym lokalnej sytuacji. Sens miałby np. parking na wysokości > Pyr i tramwaj od niego[/color]
Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.
A swoja droga szkoda, ze metro zbudowano w ten sposob, ze jego przedluzenie z koncowej stacji jest praktycznie niemozliwe i trzeba by robic odgalezienie chyba od Dworca Poludniowego wzdluz Pulawskiej.
MJ
"Samochód zostawimy tam za darmo, pod warunkiem że skasujemy jeden z biletów okresowych (np. dobowy albo 30-dniowy)."
czyli normalny bilet skasowany na tej samej stacji metra nie wystarczy?
On Wed, 08 Oct 2008 11:09:44 +0200, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >Naprawde uwazasz, ze z Piaseczna jest latwiej dojechac na Wilanowska >niz na Stoklosy?[/color]
Rankiem jest podobnie. Czas potrzebny do dotarcia do Centrum Via Stokłosy i via Wilanowska jest w tej chwili podobny. Najszybciej zresztą z okolic Piaseczna do Centrum jest koleją - tylko PKP jest mało elastyczna - jeszcze mniej niż miasto. [color=blue] >Przy stacji Ursynow to sie zgadzam, ze tylko dla osob, ktore jeden-dwa >przystanki musza podjechac samochodem.[/color]
A ma być 3 razuy większy jak na Stokłosy. [color=blue] >O ile mi wiadomo, parking jest pelny.[/color]
Kiedy tam byłeś? Ja wczoraj koło 12.00 - pasowało mi zosatwić samochód jak od teściów musiaęłm do centrum skoczyć. Zajęte tak na oko 20-30% miejsc a to środek dnia. [color=blue] >Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP >Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna >zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze >bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color]
Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy. [color=blue] >A swoja droga szkoda, ze metro zbudowano w ten sposob, ze jego >przedluzenie z koncowej stacji jest praktycznie niemozliwe i trzeba by >robic odgalezienie chyba od Dworca Poludniowego wzdluz Pulawskiej.[/color]
Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego dałoby sie je pociągnąc dalej.
Zdrówko
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue][color=green] >>Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP >>Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna >>zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze >>bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color] > > Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma > wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo > idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy.[/color]
Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii bardzo lajtowy. [color=blue] > Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie > ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego > dałoby sie je pociągnąc dalej.[/color]
Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze niedasie.
MJ
Michal Jankowski pisze:[color=blue] > "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: >[color=green][color=darkred] >>> Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP >>> Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna >>> zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze >>> bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color] >> Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma >> wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo >> idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy.[/color] > > Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii > bardzo lajtowy. >[color=green] >> Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie >> ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego >> dałoby sie je pociągnąc dalej.[/color] > > Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze > niedasie.[/color]
Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)
-- Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]
Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes: [color=blue][color=green] >> Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze >> niedasie.[/color] > > Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)[/color]
O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje postojowa.
MJ PS. Ile jest prawdy w tym, ze pracownicy metra jezdzili sobie po zakupy tym torem?
Michal Jankowski pisze:[color=blue] > Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes: >[color=green][color=darkred] >>> Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze >>> niedasie.[/color] >> Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)[/color] > > O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje > postojowa.[/color]
Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?
Nie widze przeciwskazan trzeba dobudowac rozjazdy zasilanie i plastikowa tube (pociagi nei sa wodoszczelne na dluzsza mete) i jeden/dwa tory mozna do Pulawskiej puscic robiac tam wezel przesiadkowy. Nie da sie ?
-- Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]
Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes: [color=blue][color=green] >> O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje >> postojowa.[/color] > > Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?[/color]
Nie wiem. Niedasie.
Zobacz, od 13 lat nie daje sie uruchomic innego sterowania ruchem niz semafory...
MJ
Michal Jankowski pisze:[color=blue] > Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes: >[color=green][color=darkred] >>> O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje >>> postojowa.[/color] >> Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?[/color] > > Nie wiem. Niedasie. > > Zobacz, od 13 lat nie daje sie uruchomic innego sterowania ruchem niz > semafory...[/color]
Ale to sa wydumane problemy ktore bystry menadzer rozwiazuje a ze "tym sie niechce" i "nie da sie" to ja sie zgadza. Technicznie i fizycznie i prawnie da sie tylko checi brak[color=blue] > > MJ[/color]
-- Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]
On Wed, 08 Oct 2008 12:51:59 +0200, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii >bardzo lajtowy.[/color]
Wisz - tramwaj możesz puścić co 2-3 minuty mimo że jego wagony są mnie mobilne niż kible. Pociągu w takim taktowaniu nie wiedzę - w tej chwili w szczycie czyli między 6.00 a 10.00 masz ~10 kursów i więcej jest ciezko wcisnąć. Już nawet nie chodzi o linię w Piasecznie ale o wpuszczenie tego ruchu na linię średnicową. A zapchane sa poważnie. Szwagier zza Zalesia dosć często woli jechac samochodem bo ma problemy z dostaniem sie do pociągu. [color=blue] >Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze >niedasie.[/color]
Stacja postojowa jest na powierzchni ziemii. Raczej bałbym się o ostryu zakręt chociaż jakby chodziło o kierunek Piaseczna to aż prosi się o tunel pod Lasem Kabackim.
Zdrówko
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue] > Wisz - tramwaj możesz puścić co 2-3 minuty mimo że jego wagony są mnie > mobilne niż kible. Pociągu w takim taktowaniu nie wiedzę - w tej > chwili w szczycie czyli między 6.00 a 10.00 masz ~10 kursów i więcej > jest ciezko wcisnąć. Już nawet nie chodzi o linię w Piasecznie ale o > wpuszczenie tego ruchu na linię średnicową.[/color]
No nie zartuj, 10 kursow przez 4 godziny to jest smiech na sali. Srednica tego w ogole nie czuje. Pociag pietrowy o dlugosci 3xEN57 powiedzmy co 15 minut przewiezie wiecej ludzi, niz tramwaj za tramwajem. Trzeba tylko taki pociag miec.
MJ
On Wed, 08 Oct 2008 14:20:07 +0200, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >No nie zartuj, 10 kursow przez 4 godziny to jest smiech na sali. >Srednica tego w ogole nie czuje. Pociag pietrowy o dlugosci 3xEN57 >powiedzmy co 15 minut przewiezie wiecej ludzi, niz tramwaj za >tramwajem. Trzeba tylko taki pociag miec.[/color]
Czy średnica to tylko ruch z Piaseczna? Czy na lini piaseczyńskiej jest tylko ruch podmiejski i nie ma innego? Jak z koordynacją ruchu z innych kierunków? Jak w końcu z gęstością przystanków? I jeśli da się to czemu od lat co najmniej spółki kolejowe mają z tym problem i ilosc kursów sie zmniejsza zamiast zwiększa mimo że obłożenie wzrasta?
Wiesz ja przestałem - mimo że lata to robiłem - dojeżdżać do Warszawy koleją z Legionowa. A wiesz dlaczego? Dlatego że PKP i inne spółki układają rozkład i wielkość składów tak jak to jest im wygodne. A nie tak żebybyć wygodne dla pasażerów. Jeśli ktoś mi tłumaczy że mam jechaż pociągiem a mam go co 30 czy 40 minut tak napakowany że cięzko wsiąść bo przewoźni k uważa że 2 kible wystrczą choć 3 byłoby za mało - to wolę promowac tramwaj na trasach wylotowych. Bo TW dziaąją jednak zdecydowanie sprawniej. No i mają od zawsze i stale wspólny bilet z reszt a komunkacji miejskiej.
Zdrówko
Uzytkownik "KuFeL" <kufel@tnij_k_tnij.o2.pl> napisal w wiadomosci news:gcho0u$9d2$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > dzieje sie i mi sie to podoba. Wrazenie jest jakby ZDM zaczal myslec,[/color]
Od kiedy ZDM zajmuje sie parkingami P+R? :->
-- kl ~~~ AWARIA, WYPADEK, WYKOLEJENIE Dzwon: 604-272-170 lub 9285 !!!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|