parkingi przesiadkowe

Menu
 
wyjątkowa
dzieje sie i mi sie to podoba. Wrazenie jest jakby ZDM zaczal myslec,
albo ma jakies parcie ;)

[url]http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,5781851,Beda_nowe_parkingi_przesiadkowe.html[/url]

Trzy nowe parkingi przesiadkowe:

- stoklosy
- Ursynow
- Mlociny

Tylko jeszcze pytanie czy maja pomysl na ten scisk w metrze w godzinach
porannych...

Pzdr,
KuFeL
--
gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url]
[url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78



On Wed, 08 Oct 2008 09:38:08 +0200, KuFeL <kufel@tnij_k_tnij.o2.pl>
wrote:
[color=blue]
>Trzy nowe parkingi przesiadkowe:
>
>- stoklosy
>- Ursynow
>- Mlociny[/color]

Dwa pierwsze zupełnie od czapy. Kto ma z nich korzystać? Mieszkańcy
Ursynowa raczej nie - mimo wszytko dojazd komunikacją miejską jest.
Mieszkańcy Piaseczna i okolic? Oni już nie korzytają z parkingu przy
stacji Wilanowska bo jest on akurat w miejscu gdzie ruch Puławską
staje się płynniejszy. Nie wyobrażam sobie by przebijali sie na
Ursynów a następnie próbowali sie wbić na Puławską tylko po to żeby
jechac zatłoczonym rano metrem. Od strony Konstancina i Wilanowa to
już zupełna paranoja - trezba sie do tych parkingów przepchać zatkaną
dolinką Służewiecką i cofnąć na Ursynów. Łatwiej jest do tego na
Wilanowskiej a i tak świeci on pustkami. Te parkingi będa miały sens
gdy powstaną porządne wjazdy i wyjazdy na Ursynów - zwłaszcza trasa
wzdłuż Płaskowickiej. W chwili obecnej jest to mydlenie oczu ludziom
nie znającym lokalnej sytuacji. Sens miałby np. parking na wysokości
Pyr i tramwaj od niego - ale to za skomplikowane dla warszawskich
decydentów. Podobnie jak taki parking w okolicach Wilanowa i tez
tramwaj. Albo parking przy Modlińskiej i też szybki tramwaj stamtąd.
Ale o tym można tylko marzyć...

Zdrówko

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:kvqoe4ltqji74okh8iqsfccbgoths93tun@4ax.com...[color=blue]
> Sens miałby np. parking na wysokości
> Pyr i tramwaj od niego - ale to za skomplikowane dla warszawskich
> decydentów. Podobnie jak taki parking w okolicach Wilanowa i tez
> tramwaj. Albo parking przy Modlińskiej i też szybki tramwaj stamtąd.[/color]

E tam tramwaj. I przesiadki.
Nie można jak w cywilizowanych miastach wyprowadzić metra na powierzchnię na
przedmieściach?

Pozdrawiam
FJ

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue][color=green]
>>- stoklosy
>>- Ursynow
>>- Mlociny[/color]
>
> Dwa pierwsze zupełnie od czapy. Kto ma z nich korzystać? Mieszkańcy
> Ursynowa raczej nie - mimo wszytko dojazd komunikacją miejską jest.
> Mieszkańcy Piaseczna i okolic? Oni już nie korzytają z parkingu przy
> stacji Wilanowska bo jest on akurat w miejscu gdzie ruch Puławską
> staje się płynniejszy. Nie wyobrażam sobie by przebijali sie na
> Ursynów a następnie próbowali sie wbić na Puławską tylko po to żeby
> jechac zatłoczonym rano metrem.[/color]

Naprawde uwazasz, ze z Piaseczna jest latwiej dojechac na Wilanowska
niz na Stoklosy?

Przy stacji Ursynow to sie zgadzam, ze tylko dla osob, ktore jeden-dwa
przystanki musza podjechac samochodem.
[color=blue]
> Łatwiej jest do tego na Wilanowskiej a i tak świeci on pustkami.[/color]

O ile mi wiadomo, parking jest pelny.
[color=blue]
> nie znającym lokalnej sytuacji. Sens miałby np. parking na wysokości
> Pyr i tramwaj od niego[/color]

Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP
Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna
zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze
bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.

A swoja droga szkoda, ze metro zbudowano w ten sposob, ze jego
przedluzenie z koncowej stacji jest praktycznie niemozliwe i trzeba by
robic odgalezienie chyba od Dworca Poludniowego wzdluz Pulawskiej.

MJ



"Samochód zostawimy tam za darmo, pod warunkiem że skasujemy jeden z
biletów okresowych (np. dobowy albo 30-dniowy)."

czyli normalny bilet skasowany na tej samej stacji metra nie wystarczy?

On Wed, 08 Oct 2008 11:09:44 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>Naprawde uwazasz, ze z Piaseczna jest latwiej dojechac na Wilanowska
>niz na Stoklosy?[/color]

Rankiem jest podobnie. Czas potrzebny do dotarcia do Centrum Via
Stokłosy i via Wilanowska jest w tej chwili podobny. Najszybciej
zresztą z okolic Piaseczna do Centrum jest koleją - tylko PKP jest
mało elastyczna - jeszcze mniej niż miasto.
[color=blue]
>Przy stacji Ursynow to sie zgadzam, ze tylko dla osob, ktore jeden-dwa
>przystanki musza podjechac samochodem.[/color]

A ma być 3 razuy większy jak na Stokłosy.
[color=blue]
>O ile mi wiadomo, parking jest pelny.[/color]

Kiedy tam byłeś? Ja wczoraj koło 12.00 - pasowało mi zosatwić samochód
jak od teściów musiaęłm do centrum skoczyć. Zajęte tak na oko 20-30%
miejsc a to środek dnia.
[color=blue]
>Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP
>Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna
>zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze
>bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color]

Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma
wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo
idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy.
[color=blue]
>A swoja droga szkoda, ze metro zbudowano w ten sposob, ze jego
>przedluzenie z koncowej stacji jest praktycznie niemozliwe i trzeba by
>robic odgalezienie chyba od Dworca Poludniowego wzdluz Pulawskiej.[/color]

Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie
ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego
dałoby sie je pociągnąc dalej.

Zdrówko

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue][color=green]
>>Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP
>>Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna
>>zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze
>>bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color]
>
> Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma
> wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo
> idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy.[/color]

Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii
bardzo lajtowy.
[color=blue]
> Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie
> ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego
> dałoby sie je pociągnąc dalej.[/color]

Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze
niedasie.

MJ

Michal Jankowski pisze:[color=blue]
> "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>[color=green][color=darkred]
>>> Parkingi powinny byc przy PKP Jeziorki, PKP Nowa Iwiczna i PKP
>>> Piaseczno. Owszem, na razie kolej jezdzi za rzadko. Ale to mozna
>>> zmienic znacznie latwiej, niz zbudowac tramwaj (ktory i tak zawsze
>>> bedzie wolniejszy). I mam nadzieje, ze tak bedzie.[/color]
>> Ale pojemnijeszy i bardziej elastyczny. Zwłaszcza że tramwaj ma
>> wyłacznośc na swoej torowisko. Pociągi podmiejskie nie za bardzo bo
>> idzie tam takze ruch dalokobieżny i towarowy.[/color]
>
> Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii
> bardzo lajtowy.
>[color=green]
>> Metro zbudowano tak by maksymalnei obsługiwało nową dzielnicę a nie
>> ruch aglomeracyjny - stąd taki układ. IMHO wzdłuż Lasu Kabackiego
>> dałoby sie je pociągnąc dalej.[/color]
>
> Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze
> niedasie.[/color]

Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]

Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes:
[color=blue][color=green]
>> Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze
>> niedasie.[/color]
>
> Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)[/color]

O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje
postojowa.

MJ
PS. Ile jest prawdy w tym, ze pracownicy metra jezdzili sobie po
zakupy tym torem?

Michal Jankowski pisze:[color=blue]
> Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes:
>[color=green][color=darkred]
>>> Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze
>>> niedasie.[/color]
>> Jakie niedasie skoro tor lezy do samej Pulawskiej :)[/color]
>
> O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje
> postojowa.[/color]

Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?

Nie widze przeciwskazan trzeba dobudowac rozjazdy zasilanie i plastikowa
tube (pociagi nei sa wodoszczelne na dluzsza mete) i jeden/dwa tory
mozna do Pulawskiej puscic robiac tam wezel przesiadkowy. Nie da sie ?

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]

Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes:
[color=blue][color=green]
>> O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje
>> postojowa.[/color]
>
> Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?[/color]

Nie wiem. Niedasie.

Zobacz, od 13 lat nie daje sie uruchomic innego sterowania ruchem niz
semafory...

MJ

Michal Jankowski pisze:[color=blue]
> Jan Strybyszewski <gdzies@w.pl> writes:
>[color=green][color=darkred]
>>> O, nawet dalej, ale nikt nie wpusci skladu z pasazerami na stacje
>>> postojowa.[/color]
>> Bo ? moga byc tam szpiedzy rosyjscy ?[/color]
>
> Nie wiem. Niedasie.
>
> Zobacz, od 13 lat nie daje sie uruchomic innego sterowania ruchem niz
> semafory...[/color]

Ale to sa wydumane problemy ktore bystry menadzer rozwiazuje a ze "tym
sie niechce" i "nie da sie" to ja sie zgadza. Technicznie i fizycznie i
prawnie da sie tylko checi brak[color=blue]
>
> MJ[/color]

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - [url]http://www.inwestowanie.org.pl/[/url]

On Wed, 08 Oct 2008 12:51:59 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>Tramwaj pojemniejszy od pociagu? A ruch towarowy to jest na tej linii
>bardzo lajtowy.[/color]

Wisz - tramwaj możesz puścić co 2-3 minuty mimo że jego wagony są mnie
mobilne niż kible. Pociągu w takim taktowaniu nie wiedzę - w tej
chwili w szczycie czyli między 6.00 a 10.00 masz ~10 kursów i więcej
jest ciezko wcisnąć. Już nawet nie chodzi o linię w Piasecznie ale o
wpuszczenie tego ruchu na linię średnicową. A zapchane sa poważnie.
Szwagier zza Zalesia dosć często woli jechac samochodem bo ma problemy
z dostaniem sie do pociągu.
[color=blue]
>Ktoredy i dokad? Juz samo ominiecie stacji postojowej to jest duze
>niedasie.[/color]

Stacja postojowa jest na powierzchni ziemii. Raczej bałbym się o
ostryu zakręt chociaż jakby chodziło o kierunek Piaseczna to aż prosi
się o tunel pod Lasem Kabackim.

Zdrówko

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue]
> Wisz - tramwaj możesz puścić co 2-3 minuty mimo że jego wagony są mnie
> mobilne niż kible. Pociągu w takim taktowaniu nie wiedzę - w tej
> chwili w szczycie czyli między 6.00 a 10.00 masz ~10 kursów i więcej
> jest ciezko wcisnąć. Już nawet nie chodzi o linię w Piasecznie ale o
> wpuszczenie tego ruchu na linię średnicową.[/color]

No nie zartuj, 10 kursow przez 4 godziny to jest smiech na sali.
Srednica tego w ogole nie czuje. Pociag pietrowy o dlugosci 3xEN57
powiedzmy co 15 minut przewiezie wiecej ludzi, niz tramwaj za
tramwajem. Trzeba tylko taki pociag miec.

MJ

On Wed, 08 Oct 2008 14:20:07 +0200, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>No nie zartuj, 10 kursow przez 4 godziny to jest smiech na sali.
>Srednica tego w ogole nie czuje. Pociag pietrowy o dlugosci 3xEN57
>powiedzmy co 15 minut przewiezie wiecej ludzi, niz tramwaj za
>tramwajem. Trzeba tylko taki pociag miec.[/color]

Czy średnica to tylko ruch z Piaseczna? Czy na lini piaseczyńskiej
jest tylko ruch podmiejski i nie ma innego? Jak z koordynacją ruchu z
innych kierunków? Jak w końcu z gęstością przystanków? I jeśli da się
to czemu od lat co najmniej spółki kolejowe mają z tym problem i ilosc
kursów sie zmniejsza zamiast zwiększa mimo że obłożenie wzrasta?

Wiesz ja przestałem - mimo że lata to robiłem - dojeżdżać do Warszawy
koleją z Legionowa. A wiesz dlaczego? Dlatego że PKP i inne spółki
układają rozkład i wielkość składów tak jak to jest im wygodne. A nie
tak żebybyć wygodne dla pasażerów. Jeśli ktoś mi tłumaczy że mam
jechaż pociągiem a mam go co 30 czy 40 minut tak napakowany że cięzko
wsiąść bo przewoźni k uważa że 2 kible wystrczą choć 3 byłoby za mało
- to wolę promowac tramwaj na trasach wylotowych. Bo TW dziaąją jednak
zdecydowanie sprawniej. No i mają od zawsze i stale wspólny bilet z
reszt a komunkacji miejskiej.

Zdrówko

Uzytkownik "KuFeL" <kufel@tnij_k_tnij.o2.pl> napisal w wiadomosci
news:gcho0u$9d2$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> dzieje sie i mi sie to podoba. Wrazenie jest jakby ZDM zaczal myslec,[/color]

Od kiedy ZDM zajmuje sie parkingami P+R? :->

--
kl
~~~
AWARIA, WYPADEK, WYKOLEJENIE
Dzwon: 604-272-170 lub 9285 !!!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates