|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Witam 21 grudnia 2006 roku robiłem zakupy w markecie na niewielką kwotę 18,09 złotych płacąc kartą VISA Electron. Należność 18,09 złotych została na moim koncie automatycznie zablokowana a 27 grudnia 2006 roku została przeprowadzona transakcja przelewu z mojego konta na konto marketu kwoty 18,09 złotych za zakupy dokonane. 21 grudnia 2006 roku.
Dnia 8 stycznia 2007 roku dokonano transakcji ponownie zabierając kwotę 18,09 złotych za zakupy w dniu 21 grudnia 2006 roku mimo że należność za zakupy dokonane 21 grudnia 2006 roku została uregulowana transakcją przeprowadzoną 27 grudnia 2006 roku. W godzinach przedpołudniowych 8.02.2007 roku byłem w markecie aby wyjaśnić tą sytuację. I okazało się (tak przynajmniej twierdzą pracownicy marketu) dnia 8.01.2007 roku do mojego tam przyjścia nawet z Inteligo nie przeprowadzały żadnej transakcji. Oczywiście nie mam 100% pewności względem uczciwości pracowników marketu i tego że mówili prawdę, jednak zaistniałe fakty wyraźnie wskazują że kradzieży dokonał Bank Inteligo.Obowiązkiem każdego banku, a więc także Inteligo jest zapewnienia bezpieczeństwa pieniądzom które zdeponowali klienci, nie do pomyślenia nawet jest aby transakcje przelewów za zobowiązania płacone kartą nie zostawały odnotowywane i placówki realizujące zapłaty katami VISA Electron mogły bez żadnego trudu pobierać zapłaty nawet tysiące razy za jedno zobowiązanie. Gdyby tak jednak było to bank Inteligo popełnił poważne przestępstwo świadomie narażając swoich klientów na straty i zatajając przed nimi to niebezpieczeństwo, bowiem sklepy i inne placówki w których dokonujemy płatności kartą mogą brz żadnych problemów dowolną ilość razy obciążać nasze konta za jedno i to samo zobowiązanie. Jest jeszcze jeden argument świadczący że kradzieży dokonał Bank Inteligo, a mianowicie transakcje przelewów dotyczących zobowiązań wynikających z kart poprzedzają blokady kwot tych zobowiązań, a skoro nie było blokady to przed dokonaniem transakcji obowiązkiem banku jest dokładnie sprawdzić czy zobowiązanie nie zostało dotychczas uiszczone, a u mnie 8.01.2007 roku nie było żadnej blokady na koncie a zobowiązanie zostało uiszczone 27 grudnia 2006 roku. W rozmowie z konsultantami Inteligo nie dało się niczego wyjaśnić, poza chaotycznym klepaniem na pamięć wyuczonych formułek nie potrafili nic merytorycznego powiedzieć.
Wszystko wskazuje więc na to że Bank Inteligo systematycznie okrada swoich klientów z drobnych kwot, większość tego nie zauważa a ci co zauważą to kwoty są tak drobne że nie chce im się robić szumu. Bank Inteligo wyciąga pieniądze z kont swoich klientów identycznie jak złodziej kieszonkowiec wyciąga pieniądze z kieszeni swoich ofiar, może z tą tylko różnicą że złodziej kieszonkowiec wyciąga z kieszeni wszystkie pieniądze jakie tam znajdzie, natomiast Bank Inteligo wyciąga tylko drobne kwoty z kont swoich klientów.
Mnie o systematycznym okradaniu klijentów przez Bank Inteligo utwierdza w przekonaniu fakt że podobny przypadek zdarzył się już wcześniej. 5 grudnia 2006 roku w innym markecie robiłem zakupy płacąc również kartą VISA. Mimo iż miałem środki na koncie Bank Inteligo dwukrotnie odrzucił transakcję, tak że musiałem zapłacić gotówką. Pomimo że Bank Inteligo dwukrotnie odmówił transakcji to tak samo dwukrotnie zablokował mi należności na koncie jakby te transakcje się odbyły. Zrobiłem trochę szumu, więc po 7 dniach czyli 12.12.2006 roku zablokowana kwota została odblokowana, ale gdybym tej blokady nie zauważył lub nic nie mówił to pewnie zablokowane środki zostałyby zagarnięte przez Inteligo.
Analizując to powyższe zajście można z całą pewnością wykluczyć że nastąpiła tutaj jakaś pomyłka, pieniądze z mojego konta zostały świadomie i celowo zagarnięte. Nie wierzę aby ktoś połaszczył się tylko na moje głupie 18,09 złotych, widzę w tym czubek afery systematycznego okradania kont klientów. W Inteligo jest ponad 6 mln posiadaczy kont, niechaj tylko 2 mln dokonuje płatności kartami i wystarczy jak miesięcznie tylko pół miliona zostanie oszukanych na drobne kwoty kilkunastu złotych.
Posiadaczom kont Inteligo którzy dokonywali zakupów kartą polecam sprawdzenie w "historii rachunku" czy nie zostali obciążeni dwa lub więcej razy za te same zakupy, zaś poszkodowanych proszę o kontakt. Może razem uda nam się rozbić ten złodziejski gang.
Pozdrawiam
Adam
info napisał(a):
jak na czarny PR to dosyc kiepsko ci wyszlo
-- c l i c k 'n' r i d e | *rekreacyjne DH* [url]www.speed4fun.org/PlasticPotU[/url] | || |||| || |||| | ||||||| cigarettes and coffee, man, that's a combination
NTG
k.
9 Jan 2007 02:23:17 -0800, w <1168338196.973357.156890@v33g2000cwv.googlegroups.com>, "info" <trade@konto.pl> napisał(-a): [color=blue] > Posiadaczom kont Inteligo którzy dokonywali zakupów kartą polecam > sprawdzenie w "historii rachunku" czy nie zostali obciążeni dwa lub[/color]
Zapomniałeś tylko dopisać jak skończyła się procedura reklamacyjna, no ale to nie może ci przeszkadzać w gadaniu głupot.
Dnia 09-01-2007 o 11:23:17 info <trade@konto.pl> napisał: [color=blue] > Witam > 21 grudnia 2006 roku robiłem zakupy w markecie na niewielką kwotę > 18,09 złotych płacąc kartą VISA Electron. Należność 18,09 >[/color]
Prześlij do Inteligo ten list bez żadnych zmian. Na 100% sprawa zostanie załatwiona.
-- Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof Wiktor
[url]www.sw.org.pl[/url]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|