Ostrzeżenie - Inteligo okrada konta swoich klientów

Menu
 
wyjątkowa
Witam
21 grudnia 2006 roku robiłem zakupy w markecie na niewielką kwotę
18,09 złotych płacąc kartą VISA Electron. Należność 18,09
złotych została na moim koncie automatycznie zablokowana a 27 grudnia
2006 roku została przeprowadzona transakcja przelewu z mojego konta na
konto marketu kwoty 18,09 złotych za zakupy dokonane. 21 grudnia 2006
roku.

Dnia 8 stycznia 2007 roku dokonano transakcji ponownie zabierając
kwotę 18,09 złotych za zakupy w dniu 21 grudnia 2006 roku mimo że
należność za zakupy dokonane 21 grudnia 2006 roku została
uregulowana transakcją przeprowadzoną 27 grudnia 2006 roku. W
godzinach przedpołudniowych 8.02.2007 roku byłem w markecie aby
wyjaśnić tą sytuację. I okazało się (tak przynajmniej twierdzą
pracownicy marketu) dnia 8.01.2007 roku do mojego tam przyjścia nawet
z Inteligo nie przeprowadzały żadnej transakcji. Oczywiście nie mam
100% pewności względem uczciwości pracowników marketu i tego że
mówili prawdę, jednak zaistniałe fakty wyraźnie wskazują że
kradzieży dokonał Bank Inteligo.Obowiązkiem każdego banku, a więc
także Inteligo jest zapewnienia bezpieczeństwa pieniądzom które
zdeponowali klienci, nie do pomyślenia nawet jest aby transakcje
przelewów za zobowiązania płacone kartą nie zostawały odnotowywane
i placówki realizujące zapłaty katami VISA Electron mogły bez
żadnego trudu pobierać zapłaty nawet tysiące razy za jedno
zobowiązanie. Gdyby tak jednak było to bank Inteligo popełnił
poważne przestępstwo świadomie narażając swoich klientów na
straty i zatajając przed nimi to niebezpieczeństwo, bowiem sklepy i
inne placówki w których dokonujemy płatności kartą mogą brz
żadnych problemów dowolną ilość razy obciążać nasze konta za
jedno i to samo zobowiązanie. Jest jeszcze jeden argument świadczący
że kradzieży dokonał Bank Inteligo, a mianowicie transakcje
przelewów dotyczących zobowiązań wynikających z kart poprzedzają
blokady kwot tych zobowiązań, a skoro nie było blokady to przed
dokonaniem transakcji obowiązkiem banku jest dokładnie sprawdzić czy
zobowiązanie nie zostało dotychczas uiszczone, a u mnie 8.01.2007
roku nie było żadnej blokady na koncie a zobowiązanie zostało
uiszczone 27 grudnia 2006 roku. W rozmowie z konsultantami Inteligo nie
dało się niczego wyjaśnić, poza chaotycznym klepaniem na pamięć
wyuczonych formułek nie potrafili nic merytorycznego powiedzieć.

Wszystko wskazuje więc na to że Bank Inteligo systematycznie okrada
swoich klientów z drobnych kwot, większość tego nie zauważa a ci
co zauważą to kwoty są tak drobne że nie chce im się robić szumu.
Bank Inteligo wyciąga pieniądze z kont swoich klientów identycznie
jak złodziej kieszonkowiec wyciąga pieniądze z kieszeni swoich
ofiar, może z tą tylko różnicą że złodziej kieszonkowiec
wyciąga z kieszeni wszystkie pieniądze jakie tam znajdzie, natomiast
Bank Inteligo wyciąga tylko drobne kwoty z kont swoich klientów.

Mnie o systematycznym okradaniu klijentów przez Bank Inteligo
utwierdza w przekonaniu fakt że podobny przypadek zdarzył się już
wcześniej. 5 grudnia 2006 roku w innym markecie robiłem zakupy
płacąc również kartą VISA. Mimo iż miałem środki na koncie Bank
Inteligo dwukrotnie odrzucił transakcję, tak że musiałem zapłacić
gotówką. Pomimo że Bank Inteligo dwukrotnie odmówił transakcji to
tak samo dwukrotnie zablokował mi należności na koncie jakby te
transakcje się odbyły. Zrobiłem trochę szumu, więc po 7 dniach
czyli 12.12.2006 roku zablokowana kwota została odblokowana, ale
gdybym tej blokady nie zauważył lub nic nie mówił to pewnie
zablokowane środki zostałyby zagarnięte przez Inteligo.

Analizując to powyższe zajście można z całą pewnością
wykluczyć że nastąpiła tutaj jakaś pomyłka, pieniądze z mojego
konta zostały świadomie i celowo zagarnięte. Nie wierzę aby ktoś
połaszczył się tylko na moje głupie 18,09 złotych, widzę w tym
czubek afery systematycznego okradania kont klientów. W Inteligo jest
ponad 6 mln posiadaczy kont, niechaj tylko 2 mln dokonuje płatności
kartami i wystarczy jak miesięcznie tylko pół miliona zostanie
oszukanych na drobne kwoty kilkunastu złotych.

Posiadaczom kont Inteligo którzy dokonywali zakupów kartą polecam
sprawdzenie w "historii rachunku" czy nie zostali obciążeni dwa lub
więcej razy za te same zakupy, zaś poszkodowanych proszę o kontakt.
Może razem uda nam się rozbić ten złodziejski gang.

Pozdrawiam

Adam



info napisał(a):

jak na czarny PR to dosyc kiepsko ci wyszlo

--
c l i c k 'n' r i d e | *rekreacyjne DH*
[url]www.speed4fun.org/PlasticPotU[/url] |
|| |||| || |||| | |||||||
cigarettes and coffee, man, that's a combination

NTG

k.

9 Jan 2007 02:23:17 -0800, w
<1168338196.973357.156890@v33g2000cwv.googlegroups.com>, "info"
<trade@konto.pl> napisał(-a):
[color=blue]
> Posiadaczom kont Inteligo którzy dokonywali zakupów kartą polecam
> sprawdzenie w "historii rachunku" czy nie zostali obciążeni dwa lub[/color]

Zapomniałeś tylko dopisać jak skończyła się procedura reklamacyjna, no ale to
nie może ci przeszkadzać w gadaniu głupot.



Dnia 09-01-2007 o 11:23:17 info <trade@konto.pl> napisał:
[color=blue]
> Witam
> 21 grudnia 2006 roku robiłem zakupy w markecie na niewielką kwotę
> 18,09 złotych płacąc kartą VISA Electron. Należność 18,09
>[/color]

Prześlij do Inteligo ten list bez żadnych zmian.
Na 100% sprawa zostanie załatwiona.

--
Pozdrawiam serdecznie,

Krzysztof Wiktor

[url]www.sw.org.pl[/url]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates