Wielka wazelina, za obsługę klienta na ¶wiatowym poziomie! Zepsuł mi się stary aparat - ot, wada fabryczna dała popalić. Przez jaki¶ czas zastanawiałem się, czy warto w ogóle podejmować jakie¶ kroki - aparat miał już dobrych parę lat, a gwarancja przeminęła daawno, ale się przemogłem i zapytałem czy nie mogliby się podj±ć naprawy je¶li nie będzie to kosztowało za dużo. I co? OdpowiedĽ z serwisu: naprawa jest nieopłacalna, wysyłamy nowy model.
Dla nich w sumie niewielki koszt, a takim posunięciem sprawili że dobrze wiem jakiej firmy produkty będę polecał :)
Pozdrawiam, -- Jacek Osiecki [email]joshua@ceti.pl[/email] GG:3828944 I don't want something I need. I want something I want.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|