Canon Polska

Menu
 
wyjÄ…tkowa
Wielka wazelina, za obsługę klienta na ¶wiatowym poziomie!
Zepsuł mi się stary aparat - ot, wada fabryczna dała popalić.
Przez jaki¶ czas zastanawiałem się, czy warto w ogóle podejmować jakie¶
kroki - aparat miał już dobrych parę lat, a gwarancja przeminęła daawno,
ale się przemogłem i zapytałem czy nie mogliby się podj±ć naprawy je¶li
nie będzie to kosztowało za dużo. I co? OdpowiedĽ z serwisu: naprawa jest
nieopłacalna, wysyłamy nowy model.

Dla nich w sumie niewielki koszt, a takim posunięciem sprawili że dobrze
wiem jakiej firmy produkty będę polecał :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki [email]joshua@ceti.pl[/email] GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright © 2006 MySite. Designed by Web Page Templates