ZURIT na Chopina

Menu
 
wyjątkowa
jak oceniacie ten serwis?
Kiedyś byla to chała i partacze dlatego pewnie nie tylko ja omijałem go z
daleka.
Pytam czy moze sie poprawiła jakość obsługi i serwisu
gdyz czeka mnie naprawa dosyc drogiego sprzetu i zastanawiam sie czy można
im zaufać

Stoout



Stoout napisał(a):[color=blue]
> jak oceniacie ten serwis?
> Kiedyś byla to chała i partacze dlatego pewnie nie tylko ja omijałem go
> z daleka.
> Pytam czy moze sie poprawiła jakość obsługi i serwisu
> gdyz czeka mnie naprawa dosyc drogiego sprzetu i zastanawiam sie czy
> można im zaufać
>
> Stoout[/color]

Odkąd odszedł pan Piotr (slalem na niego skargi do Wawy do siedziby
glownej Sony Polska ) jest ok.Naprawialem discmana Panasonic to nawet
naprawili w ramach gwarancji to czego nie powinni (ewidetne uszkodzenie
mechaniczne z mojej winy )

adams99 napisał(a):
[color=blue]
> Odkąd odszedł pan Piotr (slalem na niego skargi do Wawy do siedziby
> glownej Sony Polska ) jest ok.Naprawialem discmana Panasonic to nawet
> naprawili w ramach gwarancji to czego nie powinni (ewidetne uszkodzenie
> mechaniczne z mojej winy )[/color]

Kilka lat temu mialem telefon z Zurita, niby o standard swiadczonych
uslug itp. I mily Pan zaczal pytac o ceny napraw, czy mialem rachunki za
naprawe, czy placilem w warsztaciku czy na recepcji ;) Wygladalo jakby
ktos tam lewizne trzepal.
Ale to bylo kilka ladnych lat temu.
Pozdrawiam

Tomek S. wrote:[color=blue]
> adams99 napisał(a):
>[color=green]
>> Odkąd odszedł pan Piotr (slalem na niego skargi do Wawy do siedziby
>> glownej Sony Polska ) jest ok.Naprawialem discmana Panasonic to nawet
>> naprawili w ramach gwarancji to czego nie powinni (ewidetne
>> uszkodzenie mechaniczne z mojej winy )[/color]
>
> Kilka lat temu mialem telefon z Zurita, niby o standard swiadczonych
> uslug itp. I mily Pan zaczal pytac o ceny napraw, czy mialem rachunki
> za naprawe, czy placilem w warsztaciku czy na recepcji ;) Wygladalo
> jakby ktos tam lewizne trzepal.
> Ale to bylo kilka ladnych lat temu.[/color]

Oj klepał, klepał.
Ja zawiozłem tam VCR (lat temu z 10) - do wymiany głowicy na gwarancji
(zajeżdżałem VCR maksymalnie i szybko wysiadła). Niby mi wymienili, a
niewiele się zmieniło. I jakoś nie chcieli mi pokazać tej wymienionej.
Mechanizm był widac prosty. Ja ci jedynie oczyszcze głowicę, nową opchnę
na lewo, a Panasonic zapłaci za wymianę. Po reklamacji usługi jakoś się
udało poprawić widocznie jakość obrazu. Więcej tam nie byłem ...
Leszek



> jak oceniacie ten serwis?[color=blue]
> Kiedyś byla to chała i partacze dlatego pewnie nie tylko ja omijałem go z[/color]

I wydaje mi się, że dalej jest chała. Kiedyś mi tam naprawiali wieżę Sony,
jedno zrobili a co innego zjebali.
Kilka dni temu dzwoniłem do nich w sprawie kamery Sony o awarii której
zresztą pisałem dopiero co na grupie. Tłumaczyłem serwisantowi jakie są
objawy a on mi na to że to mógł walnąć obiektyw który kosztuje ok 1500 (nowe
kamery są za tyle). Na pytanie czy przed naprawą sprawdziliby jakie jest
uszkodzenie i ile to będzie kosztowało, "miły" pan powiedział, że absolutnie
tego nie zrobią. Gościu na koniec odesłał mnie do konkurencji (!?) na
Piastów.

W duchu powiedziałem sobie - pocałujcie mnie w dupę pseudo fachowcy.

NIE POLECAM TEGO SERWISU !!!!!!

T68

Użytkownik "Stoout"[color=blue]
> jak oceniacie ten serwis?
> Kiedyś byla to chała i partacze dlatego pewnie nie tylko ja omijałem go z
> daleka.
> Pytam czy moze sie poprawiła jakość obsługi i serwisu
> gdyz czeka mnie naprawa dosyc drogiego sprzetu i zastanawiam sie czy można
> im zaufać[/color]

ja tam nie polecam. Wprawdzie doświadczenia mam sprzed paru lat, ale bardzo
złe.
Dałem do naprawy martwy magnetowid + prośbę o regulację. Naprawę wycenili na
400 zł, za diagnozę 200 zł odliczana w przypadku chęci naprawy.
Regulacji nie zrobili, naprawa polegała na wymianie kondensatora w
zasilaczu, o tym, że to częsta usterka dowiedziałem się później.
Nie będe pisał jak inni, że skasowali za wymianę 400 a część kosztowała 3,5,
bo wiem, że za wiedzę się płaci, ale skasowanie za wymianę sto razy więcej
niż wartość elementu to gruba przesada. W przypadku 100 zł słowa bym nie
powiedział. Wyregulowałem go potem sam, na oko mi lepiej wyszło niż oni to
zrobili.
Jednym zdaniem partacze i naciągacze.
P.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates