witam wszystkich Krakowiakow i Krakowianki; za kilka tygodni tez bede mieszkal w tym miescie i zaraz musze zrobic przeglad auta, polecicie ktorys serwis toyoty, ewentualnie jast jakis, ktorego nalezy sie wystrzegac ? z gory dzieki; zapewne za jakis czas bede mial wiecej pytan ... :) JA
JA pisze:[color=blue] > witam wszystkich Krakowiakow i Krakowianki; > za kilka tygodni tez bede mieszkal w tym miescie > i zaraz musze zrobic przeglad auta, polecicie ktorys > serwis toyoty, ewentualnie jast jakis, ktorego nalezy > sie wystrzegac ? > z gory dzieki; > zapewne za jakis czas bede mial wiecej pytan ... :) > JA[/color]
jeżeli chodzi o autoryzowany to należy wystrzegać się każdego
az
Tomek wrote: [color=blue] > JA pisze:[color=green] >> witam wszystkich Krakowiakow i Krakowianki; >> za kilka tygodni tez bede mieszkal w tym miescie >> i zaraz musze zrobic przeglad auta, polecicie ktorys >> serwis toyoty, ewentualnie jast jakis, ktorego nalezy >> sie wystrzegac ?[/color][/color]
9 lat serwisuję Toyotę Yaris u Sowiera na ul. Wrocławskiej 97 generalnie nie narzekam, parę lat temu stracili autoryzację Toyoty i od tego czasu maja przyzwoite ceny.
Generalnie zgadzam się z poprzednikiem, że wszelkich autoryzowanych należy się wystrzegać (zwłaszcza jeżeli samochód jest po gwarancji).
Pozdrawiam -- dr Krzysztof Woźniak WWW: [url]http://mfiles.pl/pl/index.php/Krzysztof_Wozniak[/url]
dzieki obu panom za opinie, a z czego wynika tak zle zdanie o punktach autoryzowanych ? J.A
JA pisze:[color=blue] > > dzieki obu panom za opinie, > a z czego wynika tak zle zdanie o punktach > autoryzowanych ? > J.A[/color]
z cen, branych z sufitu części kupuj na 29 listopada w sklepie JC, serwis w warsztacie SERVIS PARTNER 411 77 44, obok cmentarza w Batowicach, współpracuje z JC ( połowę tańszy niż Sovier)
az
JA wrote: [color=blue] > > dzieki obu panom za opinie, > a z czego wynika tak zle zdanie o punktach > autoryzowanych ? > J.A[/color] cena, cena i jeszcze raz cena Póki, samochód jest na gwarancji nie ma problemu, później trzeba za wszystko płacić grubą kasę. Autoryzowany punkt może nam sprzedać jedynie oryginalne części (2-3 razy droższe od FIRMOWYCH zamienników, które są identyczne jak oryginalne, produkowane przez takie firmy jak np. Bosch).
Ciekawy przykład miałem u Sowiera, po tym jak stracili autoryzację Toyoty Pan uprzejmie mi proponował do wyboru czy chcę część oryginalną czy zamiennik (padł mi alternator w Yarisie po 8 latach i miałem wybór oryginalny Toyoty za prawie 700 pln albo polski zamiennik za 150, decyzja była prosta, już jeżdzę na nim 3 rok)
Serwis, który ma autoryzację producenta ma OBOWIĄZEK wciskania oryginalnych części bo inaczej pewnie straciłby autoryzację.
Druga sprawa, że Toyoty praktycznie się nie psują (przez 9 lat raz wymieniałem alternator, raz akumulator i robiłem standardowe przeglądy) tak więc wizyty w serwisie nie były jakoś szczególnie częste.
Czego wszystkim właścicielom samochodów (także innych marek) życzę ;-)
-- dr Krzysztof Woźniak WWW: [url]http://mfiles.pl/pl/index.php/Krzysztof_Wozniak[/url]
jeszcze rza dzieki, zapewne w punkcie na Wroclawskiej przybedzie jeszcze jeden klient :) J.A
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|