|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
[url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url]
po prostu super
On 2009-10-29 00:08:58 +0100, "tymek" <tymekderbin@wp.pl> said: [color=blue] > [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] > > po prostu super[/color]
Długa ogniskowa i skrót perspektywiczny obnażył niedoskonałości pewnie niewidoczne gołym okiem. Zobaczymy (poczujemy) jak się*będzie jeździło po nowej nawierzchni.
Lot
tymek wrote:[color=blue] > [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] > > po prostu super[/color]
bedzie ładnie bujało i wszyscy pojda spac
On 29 Paź, 00:37, Lot <Lot> wrote:[color=blue] > On 2009-10-29 00:08:58 +0100, "tymek" <tymekder...@wp.pl> said: >[color=green] > >[url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url][/color] >[color=green] > > po prostu super[/color] > > Długa ogniskowa i skrót perspektywiczny obnażył niedoskonałości pewnie > niewidoczne gołym okiem. Zobaczymy (poczujemy) jak się*będzie jeździło > po nowej nawierzchni. > > Lot[/color]
Gołym okiem widać to samo, wystarczy stanąć na linii torów.
pozdr M
Użytkownik "tymek" <tymekderbin@wp.pl> napisał w wiadomości news:hcaj1a$i95$1@news.mm.pl...[color=blue] > [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] > > po prostu super[/color]
A pomyślałeś o tym, że studzienki wstawia sie co jakiś odcinek drogi a co za tym idzie wypadałoby zrobić spadki tak aby woda deszczowa miała jak do tych studzienek spłynąć?
Wojtek
> A pomyślałeś o tym, że studzienki wstawia sie co jakiś odcinek drogi a co za[color=blue] > tym idzie wypadałoby zrobić spadki tak aby woda deszczowa miała jak do tych > studzienek spłynąć? >[/color]
czy mnie pamiec nie myli, od remontu jezdze tamtedy sporadycznie ale na tym odcinku torowisko nie jest wydzielone? Wtedy Twoja teoria jest do kitu.
tymek pisze:[color=blue] > [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] > > po prostu super[/color]
Ostatnio grywam namiętnie w CMR2 - i tam jest miejscami "hopa, hopa, hopa". Tak mi się jakoś skojarzyło :)
Cyprian
Alti wrote:[color=blue] > > Użytkownik "tymek" <tymekderbin@wp.pl> napisał w wiadomości > news:hcaj1a$i95$1@news.mm.pl...[color=green] >> [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] >> >> po prostu super[/color] > > A pomyślałeś o tym, że studzienki wstawia sie co jakiś odcinek drogi a > co za tym idzie wypadałoby zrobić spadki tak aby woda deszczowa miała > jak do tych studzienek spłynąć? >[/color]
ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni?
> ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni?
I wzdłuż i w poprzek. Drogi i torowiska mają (muszą mieć) spadek podłużny i poprzeczny. Najpierw woda zlatuje do krawężnika a następnie ciurkiem do wpustu.
-- __________________________________________MAT_______
Lagod wrote:[color=blue][color=green] >> ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni?[/color] > > I wzdłuż i w poprzek. Drogi i torowiska mają (muszą mieć) spadek > podłużny i poprzeczny. > Najpierw woda zlatuje do krawężnika a następnie ciurkiem do wpustu. >[/color]
to czemu ta hustawka jest na środku drogi, a nie przy krawężniku, gdzie woda ma spływać? Może trzeba ją najpierw rozbujać?
tymek pisze:[color=blue] > [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] > > po prostu super[/color]
Jechalem dzis Grabiszynska. Fragment od wiaduktu do FAT jest tak zrobiony ze nie czuc wcale torow. Jestem w szoku! :)
at Fri 30 of Oct 2009 00:47, Krzysiek wrote: [color=blue] > tymek pisze:[color=green] >> [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] >> >> po prostu super[/color] > > Jechalem dzis Grabiszynska. Fragment od wiaduktu do FAT jest tak > zrobiony ze nie czuc wcale torow.[/color]
Faktycznie. nie śmierdzą. [color=blue] > Jestem w szoku! :)[/color]
-- nb
Użytkownik <Lot> napisał w wiadomości news:4ae8d5cb@news.home.net.pl...[color=blue] > On 2009-10-29 00:08:58 +0100, "tymek" <tymekderbin@wp.pl> said: >[color=green] >> [url]http://static1.blip.pl/user_generated/update_pictures/589984.jpg[/url] >> >> po prostu super[/color] > > Długa ogniskowa i skrót perspektywiczny obnażył niedoskonałości pewnie > niewidoczne gołym okiem. Zobaczymy (poczujemy) jak się będzie jeździło po > nowej nawierzchni.[/color]
Niczego nie obnażył. Taka perspektywa pokazuje to, czego przeciętny użytkownik drogi gołym okiem nie dostrzega, że każda droga/ulica _NIGDY_ nie jest pozioma, zawsze jest kombinacją (niewielkich) spadków, wzniesień i łuków pionowych. Swoją drogą to bardzo ładne zdjęcie z punktu widzenia edukacyjnego.
pzdrw gl12d4
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hcccsq$k3b$3@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Lagod wrote:[color=green][color=darkred] >>> ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni?[/color] >> >> I wzdłuż i w poprzek. Drogi i torowiska mają (muszą mieć) spadek podłużny >> i poprzeczny. >> Najpierw woda zlatuje do krawężnika a następnie ciurkiem do wpustu. >>[/color] > > to czemu ta hustawka jest na środku drogi, a nie przy krawężniku, gdzie > woda ma spływać? > Może trzeba ją najpierw rozbujać?[/color]
Hm, wytrzeszczu się nabawiam, ale krawężnika nie dostrzegam.
pzdrw gl12d4
gl12d4 wrote:[color=blue] > > Niczego nie obnażył. > Taka perspektywa pokazuje to, czego przeciętny użytkownik drogi gołym > okiem nie dostrzega, że każda droga/ulica ....[/color]
w Polsce
[color=blue] > ... _NIGDY_ nie jest pozioma,[/color]
[color=blue] > zawsze jest kombinacją (niewielkich) spadków, wzniesień i łuków > pionowych ...[/color]
w szczególności w miejscach gdzie ich być nie powinno.
gl12d4 wrote:[color=blue] > Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości > news:hcccsq$k3b$3@inews.gazeta.pl...[color=green] >> Lagod wrote:[color=darkred] >>>> ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni? >>> >>> I wzdłuż i w poprzek. Drogi i torowiska mają (muszą mieć) spadek >>> podłużny i poprzeczny. >>> Najpierw woda zlatuje do krawężnika a następnie ciurkiem do wpustu. >>>[/color] >> >> to czemu ta hustawka jest na środku drogi, a nie przy krawężniku, >> gdzie woda ma spływać? >> Może trzeba ją najpierw rozbujać?[/color] > > > Hm, wytrzeszczu się nabawiam, ale krawężnika nie dostrzegam. >[/color]
no właśnie. to tym bardziej tej hustawki tam nie powinno być, szczególnie na środku.
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hcccsq$k3b$3@inews.gazeta.pl...[color=blue] > Lagod wrote:[color=green][color=darkred] >>> ma spływać wzdłuż czy w poprzek jezdni?[/color] >> >> I wzdłuż i w poprzek. Drogi i torowiska mają (muszą mieć) spadek podłużny >> i poprzeczny. >> Najpierw woda zlatuje do krawężnika a następnie ciurkiem do wpustu. >>[/color] > > to czemu ta hustawka jest na środku drogi, a nie przy krawężniku, gdzie > woda ma spływać?[/color]
Pozazdrościć ci wyobraźni przestrzennej.
pzdrw gl12d4
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hcfkuf$t0n$2@inews.gazeta.pl...[color=blue] > gl12d4 wrote:[color=green] >> >> Niczego nie obnażył. >> Taka perspektywa pokazuje to, czego przeciętny użytkownik drogi gołym >> okiem nie dostrzega, że każda droga/ulica ....[/color] > > w Polsce >[color=green] >> ... _NIGDY_ nie jest pozioma, zawsze jest kombinacją (niewielkich) >> spadków, wzniesień i łuków pionowych ...[/color] > > w szczególności w miejscach gdzie ich być nie powinno.[/color]
Twoje obnoszenie się ignorancją kiedyś wpędzi cię w kłopoty :)
pzdrw gl12d4
gl12d4 wrote:[color=blue] > Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości > news:hcfkuf$t0n$2@inews.gazeta.pl...[color=green] >> gl12d4 wrote:[color=darkred] >>> >>> Niczego nie obnażył. >>> Taka perspektywa pokazuje to, czego przeciętny użytkownik drogi gołym >>> okiem nie dostrzega, że każda droga/ulica ....[/color] >> >> w Polsce >>[color=darkred] >>> ... _NIGDY_ nie jest pozioma, zawsze jest kombinacją (niewielkich) >>> spadków, wzniesień i łuków pionowych ...[/color] >> >> w szczególności w miejscach gdzie ich być nie powinno.[/color] > > Twoje obnoszenie się ignorancją kiedyś wpędzi cię w kłopoty :) >[/color] widze, ze sie znasz, pewnie na polibudzie inzynierie ruchu studiowales u tego samego co twierdzil, ze jaby zamknac most grunwaldzi to problem korkow na grunawldzkim by sie skonczyl.
[color=blue] > widze, ze sie znasz, > pewnie na polibudzie inzynierie ruchu studiowales u tego samego co > twierdzil, ze jaby zamknac most grunwaldzi to problem korkow na > grunawldzkim by sie skonczyl.[/color]
nie ma się z czego śmiać, to prawda:
[url]http://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox[/url]
Przemek wrote:[color=blue][color=green] >> widze, ze sie znasz, >> pewnie na polibudzie inzynierie ruchu studiowales u tego samego co >> twierdzil, ze jaby zamknac most grunwaldzi to problem korkow na >> grunawldzkim by sie skonczyl.[/color] > > nie ma się z czego śmiać, to prawda: > > [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox[/url][/color]
a w ogólności, gdyby zabronić jazdy po wrocławiu samochodem, to wrocław miałby najszybsze drogi tranzytowe przez miasto bez koniecznosci wkladania w nie jakiejkolwiek kasy. Zdaje sie, ze dutkiewicz też sie na tym zna.
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hcijc6$f6g$12@inews.gazeta.pl...[color=blue] > gl12d4 wrote:[color=green] >> Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości >> news:hcfkuf$t0n$2@inews.gazeta.pl...[color=darkred] >>> gl12d4 wrote:[/color][/color][/color] [color=blue][color=green][color=darkred] >>>> ... _NIGDY_ nie jest pozioma, zawsze jest kombinacją (niewielkich) >>>> spadków, wzniesień i łuków pionowych ... >>> >>> w szczególności w miejscach gdzie ich być nie powinno.[/color][/color][/color] [color=blue] > widze, ze sie znasz, > pewnie na polibudzie inzynierie ruchu[/color]
Ona nie ma nic wspólnego z profilami jezdni czy chodników. [color=blue] > studiowales u tego samego co twierdzil, ze jaby zamknac most grunwaldzi to > problem korkow na grunawldzkim by sie skonczyl.[/color]
Nie trzeba studiowania, żeby o dziedzinach, o ktorych nie mam zielonego pojęcia się z pozycji znawcy nie wypowiadać. Tym bardziej z pozycji guru :)
pzdrw gl12d4
gl12d4 wrote:[color=blue] >[color=green] >> widze, ze sie znasz, >> pewnie na polibudzie inzynierie ruchu[/color] > > Ona nie ma nic wspólnego z profilami jezdni czy chodników.[/color]
ale z zamykaniem mostu grunwaldzkiego juz ma. [color=blue] >[color=green] >> studiowales u tego samego co twierdzil, ze jaby zamknac most >> grunwaldzi to problem korkow na grunawldzkim by sie skonczyl.[/color] > > Nie trzeba studiowania, żeby o dziedzinach, o ktorych nie mam zielonego > pojęcia się z pozycji znawcy nie wypowiadać. Tym bardziej z pozycji guru :) >[/color]
wiec chetnie wysłucham twojego wykładu na ten temat. W szczególności oczekuję wyjasnienia, tych wzlotów i upadków na omawianym w tym wątku zdjęciu.
On Mon, 02 Nov 2009 10:14:39 -0600, witek wrote:[color=blue] >Przemek wrote:[color=green][color=darkred] >>> widze, ze sie znasz, >>> pewnie na polibudzie inzynierie ruchu studiowales u tego samego co >>> twierdzil, ze jaby zamknac most grunwaldzi to problem korkow na >>> grunawldzkim by sie skonczyl.[/color] >> nie ma się z czego śmiać, to prawda: >> [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Braess's_paradox[/url][/color][/color]
Wydaje sie ze nie ma tu zastosowania. [color=blue] >a w ogólności, gdyby zabronić jazdy po wrocławiu samochodem, to wrocław >miałby najszybsze drogi tranzytowe przez miasto bez koniecznosci >wkladania w nie jakiejkolwiek kasy.[/color]
Tylko ze niestety drogi przez takie miasto nigdy nie sa szybkie. Za duzo skrzyzowan [z innym tranzytem, albo z autobusami], przejsc, swiatel, limit do 50km/h ..
No chyba ze wladza by wrescie potrafila zaprowadzic zielona fale :-)
J.
[color=blue] > Wydaje sie ze nie ma tu zastosowania.[/color]
ma, problem węzła na Społecznym - mostów G i P.
On Nov 3, 12:15*am, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote: [color=blue] > No chyba ze wladza by wrescie potrafila zaprowadzic zielona fale :-)[/color]
Dla samochodów zielona fala _istnieje_ tylko trzeba jechać 50 a nie 90.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|