[remonty]znacie? to poczytajcie

Menu
 
wyjątkowa
Dyrektor Promostu Edmund Budka uważa jednak, że sam remont mostu to
niepotrzebne zawracanie głowy: - Tam jest ciasno i zwyczajnie
niebezpiecznie. Trzeba to zmienić. Obiekty mostowe buduje się na 100,
góra 120 lat. Tymczasem Zwierzyniecki ma już 111 lat. Przy tak dużym
natężeniu ruchu ryzyko jego uszkodzeń jest ogromne.

Prof. Janowi Biliszczukowi z Politechniki Wrocławskiej, jednemu z
najbardziej znanych polskich konstruktorów mostów, pomysł się podoba.
- Mostem Zwierzynieckim jeździ się z duszą na ramieniu. Obiekt jest
stary i powoli zbliża się do kresu żywota. Już w 1934 r. Niemcy
planowali dobudowę drugiego mostu w tamtym miejscu. My doszliśmy do
tego po ponad 70 latach.

Ale Marek Żabiński, wicedyrektor miejskiego Biura Rozwoju Wrocławia,
uważa, że dziś można zrobić tylko remont: - Teraz nie ma pieniędzy na
budowę nowej przeprawy. Są ważniejsze zadania - jak obwodnica
autostradowa i śródmiejska. Wyjazd z Biskupina jest trudny, ale w
innych miejscach też są korki.

[url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5279430,Zakorkowany_Biskupin_potrzebuje_drugiego_mostu.html[/url]

to ze 2 lata remonciku, a potem wyjdzie na jaw, ze jednak most ma
powazny defekt...

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]



click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:[color=blue]
> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5279430,Zakorkowany_Biskupin_potrzebuje_drugiego_mostu.html[/url]
>
> to ze 2 lata remonciku, a potem wyjdzie na jaw, ze jednak most ma
> powazny defekt...[/color]

Tylko po ch. ten drugi most, skoro w jedną stronę korkuje się Grunwald,
a w drugą skręt w Wystawową. Nawet ośmiopasmowy most nie pomoże. Pomijam
to, że to jeden z ładniejszych mostów - po Szczytnickim (w obecnej formie,
tzn. z metalowymi barierkami) czy Warszawskim specjalnie bym nie płakał.

P.

Paszczak napisał(a):[color=blue]
> click <click_n_ride@psychop.op.pl> wrote:[color=green]
>> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,5279430,Zakorkowany_Biskupin_potrzebuje_drugiego_mostu.html[/url]
>>
>> to ze 2 lata remonciku, a potem wyjdzie na jaw, ze jednak most ma
>> powazny defekt...[/color]
>
> Tylko po ch. ten drugi most,[/color]

po to zeby byl jakikolwiek most?
nikt nie mowi o burzeniu starego, tylko przeniesienu ruchu na nowy
bo stry sie moze rozsypac
moze to taki PR na rzecz budowy nowego, ale jesli stary nie jest
rzeczeywiscie w najlepszym stanie, to nie wiem co bardziej oplacalne -
remontowac stary, czy budowac nowy

--
c l i c k 'n' r i d e | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Paszczak <szczapak@huga.pl> wrote:
[color=blue]
> Tylko po ch. ten drugi most, skoro w jedną stronę korkuje się Grunwald,
> a w drugą skręt w Wystawową. Nawet ośmiopasmowy most nie pomoże. Pomijam
> to, że to jeden z ładniejszych mostów - po Szczytnickim (w obecnej formie,
> tzn. z metalowymi barierkami) czy Warszawskim specjalnie bym nie płakał.[/color]

Ja bym go wzial na barke i przewiozl gdzies obok ;) A na jego miejscu
postawil cos troche szerszego. :)



click pisze:[color=blue]
> Ale Marek Żabiński, wicedyrektor miejskiego Biura Rozwoju Wrocławia,
> uważa, że dziś można zrobić tylko remont: - Teraz nie ma pieniędzy na
> budowę nowej przeprawy. Są ważniejsze zadania - jak obwodnica
> autostradowa i śródmiejska. Wyjazd z Biskupina jest trudny, ale w innych
> miejscach też są korki.[/color]

Prawda jest taka, że polityka rozładowania korków w centrum polega na
maksymalnym opóźnieniu dodarcia samochodów do owego centrum. Każdy sobie
stoi w swoim korku, a w mieście luzik...

pozdrawiam
--
Kffiatek

Dnia Fri, 06 Jun 2008 13:54:23 +0000, Tomi napisał(a):
[color=blue]
> Ja bym go wzial na barke i przewiozl gdzies obok ;)[/color]

Dobry pomysł. Atrakcją większą by to było niż fontanna. Naprzeciwko
politechniki ma być kładka, może by się nadał.

--
.. JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
.. mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim
.. web: [url]http://rmrmg.com[/url] | stopniu abstrakcji
_______ RMRMG signature version 0.0.6 ________

On Fri, 06 Jun 2008 18:50:13 +0200, kffiatek wrote:[color=blue]
>click pisze:[color=green]
>> Ale Marek Żabiński, wicedyrektor miejskiego Biura Rozwoju Wrocławia,
>> uważa, że dziś można zrobić tylko remont: - Teraz nie ma pieniędzy na
>> budowę nowej przeprawy. Są ważniejsze zadania - jak obwodnica
>> autostradowa i śródmiejska. Wyjazd z Biskupina jest trudny, ale w innych
>> miejscach też są korki.[/color]
>
>Prawda jest taka, że polityka rozładowania korków w centrum polega na
>maksymalnym opóźnieniu dodarcia samochodów do owego centrum. Każdy sobie
>stoi w swoim korku, a w mieście luzik...[/color]

No wiesz - do tego sie korki sprowadzaja.

Tylko tu koledzy dobrze pisza - nie w tym moscie waskie gardlo,
a IMO -zeby rozladowac korek w centrum to trzeba zrobic objazd
omijajacy centrum - czyli np most na Biskupinie ..

J.

J.F. pisze:[color=blue]
> Tylko tu koledzy dobrze pisza - nie w tym moscie waskie gardlo,
> a IMO -zeby rozladowac korek w centrum to trzeba zrobic objazd
> omijajacy centrum - czyli np most na Biskupinie ..[/color]

czyli z dawna (czyli od ok. 80 lat) zaplanowane połączenie 9 maja z al.
armii krajowej. a potem przedłużenie paderewskiego do wylotu na
warszawę. i wystarczy na kolejne 100 lat.

--
artek

On Sun, 08 Jun 2008 06:47:36 +0200, artek wrote:[color=blue]
>J.F. pisze:[color=green]
>> Tylko tu koledzy dobrze pisza - nie w tym moscie waskie gardlo,
>> a IMO -zeby rozladowac korek w centrum to trzeba zrobic objazd
>> omijajacy centrum - czyli np most na Biskupinie ..[/color]
>
>czyli z dawna (czyli od ok. 80 lat) zaplanowane połączenie 9 maja z al.
>armii krajowej. a potem przedłużenie paderewskiego do wylotu na
>warszawę. i wystarczy na kolejne 100 lat.[/color]

I to trzeba robic szybko, bo otworza mosty i sie jajo zablokuje :-)

A przeciez Psie Pole sie rozbudowuje i ruchu tam przybedzie ..

J.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates