Remonty mostów

Menu
 
wyjątkowa
Codziennie przejeżdżam przez most Warszawski i mosty Jarka i Leszka.
Codziennie zalewa mnie krew bo żeby się znaleźć na tych mostach musze
odczekac swoje 30min a gdy juz się znajde w pobliżu to widzę że nic się nie
dzieje. Jaśnie wielmożna Skanska wywalczyła sobie termin na wiosne 2k8 więc
ma w dupie. Robota nie chuj ale tez może postac. Codziennie odnosze wrazenie
że na moscie szytnickim pracuje banda patałachów (a właściwie nie pracuje bo
tam w zasadzie nigdy nikogo nie widać) co maja wszytko w dupie. Wiedzą że
roboty jest tak na prawde na 2mc dla sprawnej ekipy, czasu maja multum więc
po kiego grzyba oddać cos wcześniej. Niech wrocławianie stoja w korkach, a
jak sie nie podoba to niech sobie co najwyżej ponarzekają.
Dlaczego miasto daje tyle czasu na remonty? To jest jakaś paranoja, że w
wielce wspaniałym Wrocławiu, o którym mówi się, że się najlepiej w polsce
rozwija, ekipy remontowe bija rekordy w opierdalaniu się. Który jełop
wymyśla takie terminy zakończenia prac? Na głupi mostek warszawski - 2.5
roku, na remont szczytnickiego 2 lata. Przeciez tak strategiczne punkty -
wąskie gardła - powinno sie robic pół roku, góra rok.
Cos tu jest nie tak....
Wojtek



> wymyśla takie terminy zakończenia prac? Na głupi mostek warszawski - 2.5[color=blue]
> roku, na remont szczytnickiego 2 lata. Przeciez tak strategiczne punkty -
> wąskie gardła - powinno sie robic pół roku, góra rok.[/color]

Kolega wie o czym pisze, czy tyko przypuszcza?
Jak taki jesteś dziarski, to trzeba było złożyć lepsza ofertą.

--
__________________________________________MAT_______

In <news:f3hag8$hoh$1@news.onet.pl>, Alti wrote:
[color=blue]
> Cos tu jest nie tak....[/color]

Normalka w inwestycjach publicznych. Na prywatnych budowach to potrafią
od 6 do 22 pracować. Wystarczy sobie przypomnieć przebudowę skrzyżowania
Swobodna/Powstańców, poszło w mig a tramwaje wznowiły jazdę jak tylko
torowisko położyli, nikt nie czekał na resztę. Po takich niuansach
widać, kto liczy pieniądze.

--
Perian
Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości
news:f3hag8$hoh$1@news.onet.pl...[color=blue]
> ma w dupie. Robota nie chuj ale tez może postac. Codziennie odnosze
> wrazenie że na moscie szytnickim pracuje banda patałachów (a właściwie
> nie pracuje bo tam w zasadzie nigdy nikogo nie widać) co maja wszytko w
> dupie.[/color]

Trochę tam się dzieje. Niedługo będzie gotowa droga dojazdowa od strony
Kochanowskiego - ale co z tego skoro może za rok nią dopiero pojedziemy...
wolałbym jakby więcej sił przerzucili w remont tego mostu bo wizualnie to
faktycznie tak jakby nie wiele się działo chociaż kto wie... może coś tam
skrobią i nie widać tego dokładnie.

Najgorsze jest to, że zabrali się za remont Szczytnickiego wtedy kiedy
Warszawski jest jeszcze niegotowy bo przez to nie ma jak z Psiego Pola do
centrum dojechać no ale widocznie sprawa była pilna więc trzeba przeboleć
te dwa lata. Mnie tam to mało boli bo rano jadę od centrum a po południu do
centrum i codziennie oglądam te kilometrowe sznury samochodów stojących do
mostu od drugiej strony.
[color=blue]
> rozwija, ekipy remontowe bija rekordy w opierdalaniu się. Który jełop
> wymyśla takie terminy zakończenia prac? Na głupi mostek warszawski - 2.5
> roku, na remont szczytnickiego 2 lata. Przeciez tak strategiczne punkty -
> wąskie gardła - powinno sie robic pół roku, góra rok.[/color]

No właśnie mnie to też dziwi. Dlaczego remont mostu Szczytnickiego ma trwać
niespełna 2 lata (22 miesiące!!!) skoro np. estakadę na Gądowie wybudowali
w mniej-więcej tyle samo a jest ona kilkanaście razy dłuższa, nie mówiac
już o jej dużo bardziej niż most szczytnicki budowie... Dlaczego remont
mostu Szczytnickiego (on ma chociaż 200 metrów?) ma trwać tak długo skoro
estakady na Klecińskiej stawiają w kilka miesięcy? (a też są dłuższe) Czy
nie lepiej było wysadzić ten most w powietrze i zbudować od nowa?

A wiecie jak długo trwała budowa mostu Milenijnego? Od rozpoczęcia prac
barek do zakończenia prac minęły 2 lata i 2 miesiące... Coś tu k... jest
nie tak! 2 lata most Milenijny, 2 lata Szczytnicki, paranoja...



Alti pisze:[color=blue]
> Dlaczego miasto daje tyle czasu na remonty? To jest jakaś paranoja, że w
> wielce wspaniałym Wrocławiu, o którym mówi się, że się najlepiej w
> polsce rozwija, ekipy remontowe bija rekordy w opierdalaniu się.[/color]

To pewnie wina krasnoludków. Jak były wybory to nasz najlepszy na
świecie prezydent miasta postawił policjantów na zatłoczonych
skrzyżowaniach. Jak się wybory skończyły, to policjanci zniknęli. No ale
ja się nie znam (dwa razy dziennie przejeżdżam przez most warszawski).


Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał w wiadomości
news:f3hfg8$ie7$1@atlantis.news.tpi.pl...
[...][color=blue]
> 2 lata most Milenijny, 2 lata Szczytnicki, paranoja...[/color]

raczej prosta zasada: jak chodzi o most to potrzeba 2 lata :)

Użytkownik "mulczas" <mulczas@o.pl> napisał w wiadomości
news:f3hgi7$sda$1@news.dialog.net.pl...[color=blue][color=green]
>> 2 lata most Milenijny, 2 lata Szczytnicki, paranoja...[/color]
>
> raczej prosta zasada: jak chodzi o most to potrzeba 2 lata :)[/color]

Chyba tak. A estakada pół roku.

Gdyby most miał 50 metrów długości to pewnie też dwa lata by robili,
oczywiście tylko wtedy gdyby miał tak strategiczne dla komunikacji
znaczenie jak Warszawski czy Szczytnicki.

Dnia Tue, 29 May 2007 17:37:16 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue]
> Chyba tak. A estakada pół roku.
>
> Gdyby most miał 50 metrów długości to pewnie też dwa lata by robili,
> oczywiście tylko wtedy gdyby miał tak strategiczne dla komunikacji
> znaczenie jak Warszawski czy Szczytnicki.[/color]

Pomyśl co by było, gdyby mieli wybudować coś takiego:
[url]http://www.archibase.net/archinews/13563.html[/url]

Gdzie indziej takiego potwora potrafią zrobić w cztery lata...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
[color=blue]
> Dnia Tue, 29 May 2007 17:37:16 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
>[color=green]
> > Chyba tak. A estakada pół roku.
> >
> > Gdyby most miał 50 metrów długości to pewnie też dwa lata by robili,
> > oczywiście tylko wtedy gdyby miał tak strategiczne dla komunikacji
> > znaczenie jak Warszawski czy Szczytnicki.[/color]
>
> Pomyśl co by było, gdyby mieli wybudować coś takiego:
> [url]http://www.archibase.net/archinews/13563.html[/url]
>
> Gdzie indziej takiego potwora potrafią zrobić w cztery lata...
>[/color]

Te ekipy co robią wymienione nieszczęśliwe mosty nie będą w stanie czegoś
takiego zrealizować.

--

[color=blue]
> Codziennie przejeżdżam przez most Warszawski i mosty Jarka i Leszka.
> Codziennie zalewa mnie krew bo żeby się znaleźć na tych mostach musze
> odczekac swoje 30min a gdy juz się znajde w pobliżu to widzę że nic się
> nie dzieje.[/color]

Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak widze
codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch

Jaśnie wielmożna Skanska wywalczyła sobie termin na wiosne 2k8 więc[color=blue]
> ma w dupie. Robota nie chuj ale tez może postac.[/color]

Skoro nie nie wiesz kto ustala termin robót nie zabieraj głosu.

Codziennie odnosze wrazenie[color=blue]
> że na moscie szytnickim pracuje banda patałachów (a właściwie nie pracuje
> bo tam w zasadzie nigdy nikogo nie widać) co maja wszytko w dupie. Wiedzą
> że roboty jest tak na prawde na 2mc dla sprawnej ekipy, czasu maja multum
> więc po kiego grzyba oddać cos wcześniej.[/color]

Przecież przetarg na most był otwarty, trzeba było wziąc ekipe z
podwórka i wystartować z pewnością już by Wrocławianie śmigali po nowym
moście o ile jeszcze by sie nie zawalił....

[color=blue]
> Dlaczego miasto daje tyle czasu na remonty?[/color]

Jak wyżej, nie wiesz kto wyznacza termin nie zabieraj głosu

I tak na koniec panie kolego, twierdzisz że inwestycje mostu
Szczytnickiego można zrobić w 2 miesiące hmmm, tak jak troszkę się
rozejżysz w około to zobacz że most jest tylko jednym z elementów
inwestycji, nie zapominaj o setkach metrów rur do wymiany ( gaz, woda,
kanalizacja sanitarna i deszczowa, co, telekomunikacja, elektryka,
pozaprojektowa siec informatyczna WASK, zupełnie nowa sieć sygnalizacyjna)
Nie zapominaj że trzeba było postawić nowy tymczasowy most po to żebyś mógł
śmigac po nim przez czas budowy a co za tym idzie położenie tymczasowych
sieci ( tak dla twojej informacji samych kabli Sn i Nn tymczasowych jest
ponad 1200 metrów), ah i bym zapomniał nawet w 2 miesiace zrobienie samego
mostu nie jest mozliwe ze wzgledów technicznych, choćby dlatego że elementy
konstrukcji stalowej nie daja sie spawac tak o sobie gdzie sie chce i kiedy
sie chce, polecam literature o budowie mostów może wyciagniesz jakieś
wnioski zanim skrytykujesz postep prac...


Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał
[color=blue]
> Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak widze
> codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
> lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch[/color]

Uważasz że całą Kochanowskiego w kierunku do centrum powinni zrobić
jednopasmową?
Skąd ci do głowy przyszedł ten idiotyczny pomysł że kierowcy zajmujący oba
pasy Kochanowskiego to rozwiazanie o mniejszej przepustowości niz tylko
jeden pas?
Widziałeś co się dzieje przed Kochanowskiego?

[color=blue]
> I tak na koniec panie kolego, twierdzisz że inwestycje mostu
> Szczytnickiego można zrobić w 2 miesiące hmmm,[/color]

Po primo nie jestem twoim kolega.
Po secundo przeczytaj to co ja napisałem a zobaczysz że ja mówię o pół roku
do roku.

tak jak troszkę się[color=blue]
> rozejżysz w około to zobacz że most jest tylko jednym z elementów
> inwestycji,[/color]

Tertio to na budowie nic a to kompletnie nic sie nie dzieje. Ogrom prac o
którym piszesz możnaby zrobić w pół roku gdyby pracowało na budowie tyle
osób ile w niektóre dni na początku budowy było widać.
Od kilku mc na budowie nic się nie dzieje. Co najwyzej pojawi się 4 facetów
z fajka w zębach ogladających jak piaty wkleja gdzieś krawężnik.
A co do moich kompetencji to owszem nie jestem budowniczym ale wiedziałem w
zyciu wiele remontów i budów w tym mostów, więc pozwalam sobie na
stwierdzenie, że tempo ślimacze byłoby komplementem dla firmy Skanska w
przypadku remontu m. Szczytnickiego.
Piszesz że jak nie wiem kto wyznacza termin to żebym nie zabierał głosu.
No to napisz nam kto ten termin wyznacza. I proszę nie pisz nic o reżimach
technologicznych bo opluję monitor...
Wojtek


Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> I tak na koniec panie kolego, twierdzisz że inwestycje mostu
> Szczytnickiego można zrobić w 2 miesiące hmmm, tak jak troszkę się
> rozejżysz w około to zobacz że most jest tylko jednym z elementów
> inwestycji, nie zapominaj o setkach metrów rur do wymiany ( gaz, woda,
> kanalizacja sanitarna i deszczowa, co, telekomunikacja, elektryka,
> pozaprojektowa siec informatyczna WASK, zupełnie nowa sieć sygnalizacyjna)[/color]

Aha i jeszcze jedno. Jesteś jakoś związany z tą budową?
Wojtek

Alti pisze:[color=blue]
> Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
>[color=green]
>> I tak na koniec panie kolego, twierdzisz że inwestycje mostu
>> Szczytnickiego można zrobić w 2 miesiące hmmm, tak jak troszkę się
>> rozejżysz w około to zobacz że most jest tylko jednym z elementów
>> inwestycji, nie zapominaj o setkach metrów rur do wymiany ( gaz, woda,
>> kanalizacja sanitarna i deszczowa, co, telekomunikacja, elektryka,
>> pozaprojektowa siec informatyczna WASK, zupełnie nowa sieć sygnalizacyjna)[/color]
>
> Aha i jeszcze jedno. Jesteś jakoś związany z tą budową?
> Wojtek[/color]

To ten gość, który tak narzekał na rzekomych studentów, co barierki
pokradli i przez nich gigantyczny ślizg był. Może to cieć?

Cyprian
--
Robótki Marzeny
[url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]

[color=blue][color=green]
>> Aha i jeszcze jedno. Jesteś jakoś związany z tą budową?
>> Wojtek[/color][/color]

Tak owszem jestem związany z tą budową, jak i paroma innymi we
Wrocławiu ale z firmą Skanska nie mam nic wspólnego.

[color=blue][color=green]
>>No to napisz nam kto ten termin wyznacza. I proszę nie pisz nic o reżimach
>>technologicznych bo opluję monitor...[/color][/color]

Jak pewnie zauważyłeś budowa to inwestycja częściowo UE wiec kto ustala
termin sam sobie odpowiedz.

[color=blue][color=green]
>>Po primo nie jestem twoim kolega.[/color][/color]
Używałeś kiedyś Cb radia ?? Jeśli nie to rozumiem twoje zażenowanie.

[color=blue]
> To ten gość, który tak narzekał na rzekomych studentów, co barierki
> pokradli i przez nich gigantyczny ślizg był. Może to cieć?[/color]

Nie, nie jestem "cieciem", Jeśli już masz tak dobrą pamięć to nie pisałem że
pokradli a wrzucili do wykopu/odry...

[color=blue]
>
> Cyprian
> --
> Robótki Marzeny
> [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url][/color]


Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>>No to napisz nam kto ten termin wyznacza. I proszę nie pisz nic o
>>>reżimach technologicznych bo opluję monitor...[/color][/color]
>
> Jak pewnie zauważyłeś budowa to inwestycja częściowo UE wiec kto ustala
> termin sam sobie odpowiedz.[/color]

Znaczy sie gdyby remont został zrealizowany w 1 rok to UE by sie obraziła i
powiedziała, że nie da już Polscew żadnych pieniędzy bo za szybko robia....

[color=blue][color=green][color=darkred]
>>>Po primo nie jestem twoim kolega.[/color][/color]
> Używałeś kiedyś Cb radia ?? Jeśli nie to rozumiem twoje zażenowanie.[/color]

Tak używam CB i potrafie rozróżnić czy w danej chwili gadam przez radio czy
jestem na usenetcie. Widze różnicę pomiędzy netykietą a CB-zwyczajami.

Wojtek

ps. Nie odpowiedziałeś mi czy lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie
Kochanowskiego jednopasmową do centrum.

Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:f3ibuu$l1l$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak widze
> codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
> lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch[/color]

Dlaczego debili? Bardzo dobrze że jadą dwoma pasami bo inaczej korek miałby
prawie dwa razy większą długość a zawsze ktoś i tak by się próbował włączyć
na prawy pas. Dodatkowo jak sam dobrze wiesz na Kochanowskiego przed mostem
jest przystanek autobusowy. Gdyby wszyscy jechali grzecznie prawym pasem to
mieliby co kilkadziesiąt metrów kilkudziesięciosekundowy postój (autobus na
przystanku).

Gdy korek ma 300-400 metrów to akurat prawie wszyscy kierowcy jadą
grzecznie w jednym sznurku, gdy jest dłuższy to sam wyjeżdżam od Moniuszki
/ Śniadeckich na lewy pas bo prawy okupują zabłąkane TIRy, autobusy które
kawałek dalej mają przystanek itd... A kierowcy przed zwężeniem wjeżdżają
na zasadzie zamka błyskawicznego - i mnie puszczają i ja puszczam gdy jadę
prawym pasem.

>> Codziennie przejeżdżam przez most Warszawski i mosty Jarka i Leszka.[color=blue][color=green]
>> Codziennie zalewa mnie krew bo żeby się znaleźć na tych mostach musze
>> odczekac swoje 30min a gdy juz się znajde w pobliżu to widzę że nic się
>> nie dzieje.[/color]
> Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak widze
> codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
> lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch
> Jaśnie wielmożna Skanska wywalczyła sobie termin na wiosne 2k8 więc[/color]

Uważasz, że jakby nie korzystali z drugiego pasa, tylko się ustawili w
jednym rządku aż do Długołęki to by ruch był bardziej płynny? Z tego co
widziałem, to kierowcy bardzo ładnie wpuszczają się na wzajem (zamek
błyskawiczny) i ruch jest bardzo płynny-oczywiście mniej płynny niż gdyby
były 4 pasy wolne.
--
__________________________________________MAT_______

> Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości[color=blue][color=green]
>> I tak na koniec panie kolego, twierdzisz że inwestycje mostu
>> Szczytnickiego można zrobić w 2 miesiące hmmm, tak jak troszkę się
>> rozejżysz w około to zobacz że most jest tylko jednym z elementów
>> inwestycji, nie zapominaj o setkach metrów rur do wymiany ( gaz, woda,
>> kanalizacja sanitarna i deszczowa, co, telekomunikacja, elektryka,
>> pozaprojektowa siec informatyczna WASK, zupełnie nowa sieć
>> sygnalizacyjna)[/color]
> Aha i jeszcze jedno. Jesteś jakoś związany z tą budową?
> Wojtek[/color]

Wystarczy być związanym z jakąkolwiek budową, by mieć jakiekolwiek pojęcie o
inwestycji, a szczególnie tak bardzo tródnej jak most.
Jak się nie ma żadnego pojęcia o inwestycji to się plecie androny w stylu,
że prywatne inwestycje trwają krócej itp.

--
__________________________________________MAT_______

[color=blue]
> Normalka w inwestycjach publicznych. Na prywatnych budowach to potrafią
> od 6 do 22 pracować.[/color]

Katowice - rondo chorzowskie - inwestycja publiczna - pracowali 24/7.
Nie było mowy o przekroczeniu terminu z uwagi na strategiczne znaczenie
tego miejsca. No ale to trzeba mieć doświadczenie przy organziacji
przetargów i negocjacjach.


[color=blue]
> Znaczy sie gdyby remont został zrealizowany w 1 rok to UE by sie obraziła
> i powiedziała, że nie da już Polscew żadnych pieniędzy bo za szybko
> robia....[/color]

Nie wiem czy by się obraziła ale skoro wyznaczyli takie terminy to
wiedzą co robia a skoro placą to i wymagaja.

[color=blue]
> ps. Nie odpowiedziałeś mi czy lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie
> Kochanowskiego jednopasmową do centrum.[/color]

Nie, wystarczyło by przestrzegać przepisów ( dotyczy tirowców i jeździć
objazdem) nie pchać sie na "chama do końca lewym pasem a później wbijać się
po 3-4 auta przed autobus


[color=blue]
> Dlaczego debili? Bardzo dobrze że jadą dwoma pasami bo inaczej korek
> miałby prawie dwa razy większą długość a zawsze ktoś i tak by się próbował
> włączyć na prawy pas. Dodatkowo jak sam dobrze wiesz na Kochanowskiego
> przed mostem jest przystanek autobusowy. Gdyby wszyscy jechali grzecznie
> prawym pasem to mieliby co kilkadziesiąt metrów kilkudziesięciosekundowy
> postój (autobus na przystanku).[/color]

Zupełnie się z Toba zgadzam, wszystko ok powinni jechać 2 pasami po ta
własnie chyba są, tylko ze wszystko jest ok jak kierowcy się wpuszczają na
zasadzie "zamka błyskawicznego" Ale wystarczy że chcesz wpuścić 1 auto a za
nim dopychają sie 2 kolejne zaczynaja się przestoje.

Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:f3ibuu$l1l$1@news.onet.pl...
| Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak
widze
| codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
| lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch

Ales ty gupi - jadąc do konca dwoma pasami i w jeden pas wjezdzająć na
zakładkę, raz z lewej , raz z prawej jest zdecydowanie najsprawniej dla
wszystkich. Niemcy sie juz nauczyli...
Ale takie ciołki jak ty jadąc prawym od 2 km usiłuja uniemożliwic tym z
lewej właczenie sie do ruchu powodują utratę płynnosci jady dla wszystkich.
I korki.

Pewnie sie obraziłeś na "ciołka"? No to sobie odpowiedz na pytanie - gdyby
wszyscy jeżdzili prawym tak jak sobie zażyczyłeś to jak daleko sięgałby
korek. Do korony zapewne. A po drodze zakorkowane byłyby wszystkie
skrzyżowania... I korki rozrosłyby sie na boczne uliczki. Nie po to mamy
dwupasmową jezdnie zeby jeździć po jednym pasie.

b.


Użytkownik "Budyń" <budyn@wywalto.riders.pl> napisał
[color=blue]
> No to sobie odpowiedz na pytanie - gdyby
> wszyscy jeżdzili prawym tak jak sobie zażyczyłeś to jak daleko sięgałby
> korek. Do korony zapewne.[/color]

W poniedziałek o 7.20 rano korek zaczynał się ok 1km przed koroną, jeszcze
przed zjazdem z Psiego Pola.
Ale co z tego jak robotnicy maja czas do czerwca 2008.....
Wojtek

> Zupełnie się z Toba zgadzam, wszystko ok powinni jechać 2 pasami po ta[color=blue]
> własnie chyba są, tylko ze wszystko jest ok jak kierowcy się wpuszczają
> na zasadzie "zamka błyskawicznego" Ale wystarczy że chcesz wpuścić 1 auto
> a za nim dopychają sie 2 kolejne zaczynaja się przestoje.[/color]

No to wtedy chamstwo jest, chyba że kierowca z prawego pasa wpuszcza dwóch
to wtedy też niedobrze. Ale generalnie od Śniadeckich do mostu całkiem
szybko się suną auta - przejazd tego odcinka do mostu zajmuje mi może 3
minuty.

Najlepiej by było jednak zrobić to co jest po drugiej stronie mostu -
osobne światła dla dwóch pasów ruchu i to załatwiłoby od razu sprawę
pieszych dosyć często przechodzących przez jezdnię co powoduje spore
spowolnienie ruchu.

[url]http://wroclaw.hydral.com.pl/tmp/szczytnicki.gif[/url]

Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości
news:f3jgr9$1qn$1@news.onet.pl...[color=blue]
>[color=green]
>> No to sobie odpowiedz na pytanie - gdyby
>> wszyscy jeżdzili prawym tak jak sobie zażyczyłeś to jak daleko sięgałby
>> korek. Do korony zapewne.[/color]
>
> W poniedziałek o 7.20 rano korek zaczynał się ok 1km przed koroną,
> jeszcze przed zjazdem z Psiego Pola.[/color]

O qrwa... I to tak cała Krzywoustego, Al.Kromera, Brucknera i
Kochanowskiego zawalone aż do mostów? Ja dojeżdżam rano od centrum do
połowy Kochanowskiego i w każdy poniedziałek nie widać gdzie to się ten
sznur aut kończy. Ile paliwa i czasu ludzie tam tracą...

Ale czy nie lepiej jest z Psiego Pola jechać przez Kowale dalej przez
Mickiewicza i Skłodowskiej Curie? Tu chyba tak tragicznie nie jest.
[color=blue]
> Ale co z tego jak robotnicy maja czas do czerwca 2008.....[/color]

Do połowy kwietnia. Jeszcze 10 miesięcy i 14 dni... :-( Jak już jeden most
otworzą to sytuacja wróci do normy.


Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał
[color=blue]
> O qrwa... I to tak cała Krzywoustego, Al.Kromera, Brucknera i
> Kochanowskiego zawalone aż do mostów?[/color]

Krzywoustego zawalona, kawałek bruknera jest luz, pożniej korek do świateł,
przejeżdżasz skrzyzowanie i stakjesz na pierwszym moście jagielońskim lub
nawet jeszcze przed nim.
Zajebiście nie?
Później stoisz całą kochanowskiego i dojeżdżasz do mostów na których nic sie
nie dzieje i jedyne co potrafię z siebie wykrztusic co rano to: "Kurwa,
robota znowy wre ze hej"

Ja dojeżdżam rano od centrum do[color=blue]
> połowy Kochanowskiego i w każdy poniedziałek nie widać gdzie to się ten
> sznur aut kończy. Ile paliwa i czasu ludzie tam tracą...[/color]

Mój samochód pali o 2-3l wiecej /100km niż przed tymi remontami. Robiac
20kkm rocznie z czego 2/3 po mieście to wychodzi że sam z własnej kieszeni
dzięki remontom wyrzucam: 20000km *2/3 /100km * 3l = 400l paliwa rocznie w
pizdu.
Wrocławian i innych dojeżdżających z północno wschodniej części Wrocławia i
okolicznych miejscowości myślę że jest conajmniej 20000 samochodów.
20000*400l = 8 000 000l (co najmniej, to skape obliczenia)paliwa spalonego w
skali roku. Troche tego idzie w atmosfere ale chuj, nie ważne bo jest termin
i chłopaki sie wyrobią....

[color=blue]
> Ale czy nie lepiej jest z Psiego Pola jechać przez Kowale dalej przez
> Mickiewicza i Skłodowskiej Curie? Tu chyba tak tragicznie nie jest.[/color]

Nie jest zbyt ciekawie bo jak juz przejadę mydlana i skrece w mickiewicza to
tempo nie jest imponujace

Wojtek

Dnia Wed, 30 May 2007 12:01:13 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue]
> Do połowy kwietnia. Jeszcze 10 miesięcy i 14 dni... :-( Jak już jeden most
> otworzą to sytuacja wróci do normy.[/color]

Ha ha. A ile to remontów oddano w terminie przez ostatnie parę lat, a
szczególnie tych większych? :>

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

PYTON napisał(a):
[color=blue]
> Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak widze
> codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do końca
> lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch[/color]

ROTFL
twoim zdaniem sytuacje poprawiloby zjezdzanie na pas prawy tuz za
mostami J. czy jeszcze przed?
dla plynnosci ruchu akurat wieksze znaczenie ma plynnosc w
przechodzeniu z 2 pasow w jeden
ale tego nie potrafia zrozumiec tak ci jadacy lewym, jak i ci jadacy
prawym
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
[url]www.speed4fun.org[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Borys Pogoreło napisał(a):[color=blue]
> Dnia Wed, 30 May 2007 12:01:13 +0200, Neo[EZN] napisał(a):
>[color=green]
>> Do połowy kwietnia. Jeszcze 10 miesięcy i 14 dni... :-( Jak już jeden most
>> otworzą to sytuacja wróci do normy.[/color]
>
> Ha ha. A ile to remontów oddano w terminie przez ostatnie parę lat, a
> szczególnie tych większych? :>
>[/color]

a ile trzeba po 3-6 latach "poprawiac"?
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
[url]www.speed4fun.org[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]


Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał
[color=blue]
> ROTFL
> twoim zdaniem sytuacje poprawiloby zjezdzanie na pas prawy tuz za mostami
> J. czy jeszcze przed?[/color]

Codziennie przejeżdżajać przez te okolice wiem jaka ilość aut musi sie
tamtedy przebić. Gdyby wszycy mieli od razu siedziec na prawym pasie korek
siegałby Mirkowa, a kto wie czy i nie Długołęki.
Wojtek


Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości
news:f3jjg2$bbr$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Krzywoustego zawalona, kawałek bruknera jest luz, pożniej korek do
> świateł, przejeżdżasz skrzyzowanie i stakjesz na pierwszym moście
> jagielońskim lub nawet jeszcze przed nim.
> Zajebiście nie?[/color]

Ulala... masakra :-O To ja już bym jechał Krzywoustego i Kromera - tu chyba
jest bliżej do Warszawskiego niż od Jagiellońskich do Szczytnickiego.
[color=blue]
> Później stoisz całą kochanowskiego i dojeżdżasz do mostów na których nic
> sie nie dzieje i jedyne co potrafię z siebie wykrztusic co rano to:
> "Kurwa, robota znowy wre ze hej"[/color]

.... część kierowców zjeżdża w lewo w Kochanowskiego zapychając okoliczne
ulice (Czackiego) ;] i potem wraca na nią za Moniuszki.
[color=blue]
> Wrocławian i innych dojeżdżających z północno wschodniej części Wrocławia
> i okolicznych miejscowości myślę że jest conajmniej 20000 samochodów.[/color]

Do samego Wrocławia w godz.6:00-13:00 wjeżdża 6500 samochodów. Samych
Wrocławian dojeżdżających z pn-wsch części Wrocławia do centrum może być
dwa razy tyle także 20k to raczej nie przesadzona liczba...
[color=blue]
> 20000*400l = 8 000 000l (co najmniej, to skape obliczenia)paliwa
> spalonego w skali roku. Troche tego idzie w atmosfere ale chuj, nie ważne
> bo jest termin i chłopaki sie wyrobią....[/color]

Ta.... Miasto zaoszczędzi, ludzie stracą w cholerę czasu i pieniędzy, nie
mówiąc już zwiększonych kosztach transportu drogowego co się przekłada na
ceny.
[color=blue]
> Nie jest zbyt ciekawie bo jak juz przejadę mydlana i skrece w mickiewicza
> to tempo nie jest imponujace[/color]

A próbowałeś jechać od Krzywoustego przez Poprzeczną, bocznymi uliczkami
przez Karłowice do Kamieńskiego i tu w Trzebnicką i na mosty Trzebnickie
(bo domyślam się że na Kasprowicza też sajgonik)?

Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:f3je4d$nt8$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green]
>> ps. Nie odpowiedziałeś mi czy lepszym rozwiązaniem byłoby zrobienie
>> Kochanowskiego jednopasmową do centrum.[/color]
>
> Nie, wystarczyło by przestrzegać przepisów ( dotyczy tirowców i
> jeździć objazdem) nie pchać sie na "chama do końca lewym pasem a później
> wbijać się po 3-4 auta przed autobus[/color]

No to właśnie jak korek nie jest duży to wielu kierowców bardzo grzecznie
staje w tym sznurku na prawym pasie a gdy pojedzie ktoś lewym to często
włącza prawy kierunkowskaz żeby wbić się w ten sznurek i odstać swoje w
kolejce. No ale bardzo często jedzie jakiś ludzik (zwykle BMW / Mercedes)
do końca i wciska się na prawy pas przed zwężeniem.

Jeśli chodzi o TIRy to brawa dla policji. Prawie codziennie widzę, że stoją
przy Kochanowskiego i wyłapują kierowców, którzy przegapili kilka znaków
informujących o objeździe dla TIRów.

Neo[EZN] napisał(a):
[color=blue]
> A próbowałeś jechać od Krzywoustego przez Poprzeczną, bocznymi uliczkami
> przez Karłowice do Kamieńskiego i tu w Trzebnicką i na mosty Trzebnickie
> (bo domyślam się że na Kasprowicza też sajgonik)?[/color]

to zalezy o ktorej
ale po 7.00 na Kamienskiego i Zmigrodzkiej robi sie ciasno
mnie czasami zdarza sie jechac od Korony ok 7.30
z Bruecknera skrecam w Torunska, na Kromera robie hokus pokus ;)
i jade przez Warszawski, Wyszynskiego, Prusa, Matejki, Sienkiewicza,
Piaskowe do Dominikana
wyrabiam sie w niecale 30 min
wolno idzie tylko (ale idzie) od Kromera do mostu
potem na placu Bema do Hali Targowej i czasami przed Dominikanskim
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
[url]www.speed4fun.org[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]


Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał
[color=blue]
> Ulala... masakra :-O To ja już bym jechał Krzywoustego i Kromera - tu
> chyba jest bliżej do Warszawskiego niż od Jagiellońskich do
> Szczytnickiego.[/color]

Calusieńka Krzywoustego i Kromera sa zawalone od korony do końca mostu
Warszawskiego.

[color=blue]
> A próbowałeś jechać od Krzywoustego przez Poprzeczną, bocznymi uliczkami
> przez Karłowice do Kamieńskiego i tu w Trzebnicką i na mosty Trzebnickie
> (bo domyślam się że na Kasprowicza też sajgonik)?[/color]

Pracuje 100m od na Gdańskiej (równoległa do Bujwida) więc robiłbym
weeeeelgasne koło i nawet bez korków na Kasprowicza spaliłbym wiecej paliwa
i stracił więcej czasu.
Wojtek

Alti napisał(a):[color=blue]
>
> Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał
>[color=green]
>> Ulala... masakra :-O To ja już bym jechał Krzywoustego i Kromera - tu
>> chyba jest bliżej do Warszawskiego niż od Jagiellońskich do
>> Szczytnickiego.[/color]
>
> Calusieńka Krzywoustego i Kromera sa zawalone od korony do końca mostu
> Warszawskiego.[/color]

jest
wiec jedz Bruecknera, Torunska

[color=blue]
> Pracuje 100m od na Gdańskiej (równoległa do Bujwida) więc robiłbym
> weeeeelgasne koło i nawet bez korków na Kasprowicza spaliłbym wiecej
> paliwa i stracił więcej czasu.
> Wojtek[/color]

za mostem w Orzeszkowej i jestes w pracy
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
[url]www.speed4fun.org[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]


Użytkownik "jerry" <jerry@niewazne.pl> napisał w wiadomości
news:f3jbg3$qjc$1@news.interia.pl...[color=blue]
>
> Katowice - rondo chorzowskie - inwestycja publiczna - pracowali 24/7. Nie
> było mowy o przekroczeniu terminu z uwagi na strategiczne znaczenie tego
> miejsca. No ale to trzeba mieć doświadczenie przy organziacji przetargów i
> negocjacjach.[/color]

Wrocław - rondo Reagana - inwestycja publiczna - nie pracowali 24/7
Również miejsce strategiczne i też nie było mowy o przekroczeniu terminu,
początkowo...
:D


Użytkownik "click" <click_n_ride@psychop.op.pl> napisał w wiadomości
[color=blue]
> jest
> wiec jedz Bruecknera, Torunska[/color]

Czasem tak jexdziłem ale troche się blokuje większym samochodom jadacym w
drugą strone

Innym rozwiazaniem jest pojechac długosza i w lewo w boya i na stacje bp i
ciut pod prąd i w prawo na most.
Ale to też dyskusyjne rozwiązanie.
Wojtek


Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:f3ibuu$l1l$1@news.onet.pl...[color=blue]
>[color=green]
>> Codziennie przejeżdżam przez most Warszawski i mosty Jarka i Leszka.
>> Codziennie zalewa mnie krew bo żeby się znaleźć na tych mostach musze
>> odczekac swoje 30min a gdy juz się znajde w pobliżu to widzę że nic się
>> nie dzieje.[/color]
>
> Przykro mi że zniże sie do Twojego poziomu ale krew mnie zalewa jak
> widze codziennie z rana kierowców debili-ala cwaniaków co sie pchaja do
> końca lewym pasem od Kochanowskiego i skutecznie tamują płynny ruch[/color]

Właśnie o to chodzi, żeby dojeżdżąć do końca wszystkimi pasami a potem się
wpuszczać 1/1 - bo przepustowość wzrasta o kilkadziesiąt procent - jak
jedziesz jednym pasem w takim korku, to prędkość masz niewiele wiekszą niż
od sytuacji, kiedy wpuszczasz innych na zamek, a co zatem idzie
przepustowość takiego "pojedynczego" pasa jest sporo niższa od dwu ze sobą
współpracujących. Poza tym:
- efekt psychologiczny - jesteś bliżej skrzyżownia i mniej cię korek
frustruje,
- efekt psychologiczny II - nie ma wkurzających, "wpychających się"
cwaniaków
- nieblokowanie przez dłuższy jednopasowy korek wjazdów/przejazdów z
bocznych uliczek oddalonych od zwężenia.

Przez to np., że wszyscy się pchają na jeden pas (co prawda za
skrzyżowaniem), skrzyżowania przy FAT zawsze jest zablokowane - a miejsca
na klecińskiej przed etskadą jest w tej chwili na 3! pasach. Ale jak
wjedzie się na te zwężające, to żaden gamoń nie wpuści, choćby miał się
zesrać, bo widzi cwaniaka, a nie kogoś, kto zrobił innemu miejsce i skrócił
korek na wlocie o jedno auto.

Zresztą podobnie jest z wykorzystywaniem pasów włączania i wyłączania -
tylko na autostradzie ludzie w miarę z tego korzystają, a zasada jest
podobna.

pzdrw
gl12d4


[color=blue]
>
> Ales ty gupi - jadąc do konca dwoma pasami i w jeden pas wjezdzająć na
> zakładkę, raz z lewej , raz z prawej jest zdecydowanie najsprawniej dla
> wszystkich. Niemcy sie juz nauczyli...
> Ale takie ciołki jak ty jadąc prawym od 2 km usiłuja uniemożliwic tym z
> lewej właczenie sie do ruchu powodują utratę płynnosci jady dla
> wszystkich.
> I korki.
>
> Pewnie sie obraziłeś na "ciołka"? No to sobie odpowiedz na pytanie - gdyby
> wszyscy jeżdzili prawym tak jak sobie zażyczyłeś to jak daleko sięgałby
> korek. Do korony zapewne. A po drodze zakorkowane byłyby wszystkie
> skrzyżowania... I korki rozrosłyby sie na boczne uliczki. Nie po to mamy
> dwupasmową jezdnie zeby jeździć po jednym pasie[/color]

Nie, nie obraziłem się za "ciołka" bo nie jesteś dla mnie żadnym
autorytetem. Tak Niemcy się już nauczyli że jeździ sie KULTURALNIE 2 pasami
a nie na na hama wbija z lewego na prawy. poza tym nigdzie nie napisałem że
wszyscy powinni od początku jechać prawym do końca!!! tylko o umiejętności
zmiany pasa.

On Wed, 30 May 2007 10:58:10 +0200, "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> wrote:
[color=blue]
> Zupełnie się z Toba zgadzam, wszystko ok powinni jechać 2 pasami po ta
>własnie chyba są, tylko ze wszystko jest ok jak kierowcy się wpuszczają na
>zasadzie "zamka błyskawicznego" Ale wystarczy że chcesz wpuścić 1 auto a za
>nim dopychają sie 2 kolejne zaczynaja się przestoje.[/color]

Tylko że zasada jest jedna i bardzo prosta:
1. Wpuszczasz JEDNEGO.
2. Wpuszczony NIE WPUSZCZA.

Jeszcze jakieś 15 lat i ludzie się nauczą...
--
- Maciej Kulawik ----------------
- [email]mcmac@pSlPuAsMnet.pl[/email] --------------

Dnia Wed, 30 May 2007 20:54:33 +0200, gl12d4 napisał(a):[color=blue]
> Zresztą podobnie jest z wykorzystywaniem pasów włączania i wyłączania -
> tylko na autostradzie ludzie w miarę z tego korzystają, a zasada jest
> podobna.[/color]
W wielu miejscach przy takich pasach włączania jakiś idiota maluje ciągłą
linię pomiędzy dwoma pasami "standardowymi" tego samego kierunku - i
zgodnie z przepisami jadąc prawym nie mogę zjechać na lewy aby zrobić
miejsce temu który jest na pasie do włączania się do ruchu.

--
Pooh Homepage: [url]http://www.pooh.priv.pl/[/url]

Dołącz do tych, którym zależy. [url]http://fah.pooh.priv.pl/[/url]

Użytkownik "McMac" <mcmac@pSlPuAsMnet.pl> napisał w wiadomości
news:465e8045.89230246@news.gazeta.pl...
[color=blue][color=green]
> > Zupełnie się z Toba zgadzam, wszystko ok powinni jechać 2 pasami po[/color][/color]
ta[color=blue][color=green]
> > własnie chyba są, tylko ze wszystko jest ok jak kierowcy się[/color][/color]
wpuszczają na[color=blue][color=green]
> > zasadzie "zamka błyskawicznego" Ale wystarczy że chcesz wpuścić 1[/color][/color]
auto a za[color=blue][color=green]
> > nim dopychają sie 2 kolejne zaczynaja się przestoje.[/color]
>
> Tylko że zasada jest jedna i bardzo prosta:
> 1. Wpuszczasz JEDNEGO.
> 2. Wpuszczony NIE WPUSZCZA.[/color]

3. Wpuszczamy wyłącznie tych Z SAMEGO KOŃCA 'ślepego' pasa ruchu.

--
Marcin


Użytkownik "mulczas" <mulczas@o.pl> napisał w wiadomości
news:f3jpdf$hvn$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> Wrocław - rondo Reagana - inwestycja publiczna - nie pracowali 24/7
> Również miejsce strategiczne i też nie było mowy o przekroczeniu[/color]
terminu,[color=blue]
> początkowo...
> :D[/color]

a i teraz bardzo trudno powiedzieć, że zwijają się jak w ukropie...
codziennie to widzę (z musu)

--
serdeczności! zbisa

Marcin napisał(a):
[color=blue]
> 3. Wpuszczamy wyłącznie tych Z SAMEGO KOŃCA 'ślepego' pasa ruchu.
>[/color]

aha
co to jest SAM KONIEC slepego pasa ruchu?

i w jaki sposob "kapusciane lby" z Poznania czy innego
niecywilizowanego miasta maja sie w pore zorientowac, ze pas ktorym
jada jest slepy?
--
c l i c k 'n' r i d e | *UWAGA: nisko przelatujace kamienie*
[url]www.speed4fun.org[/url]
"Who wants to pedal bike uphill?
The fun is going DOWNHILL" [John Breeze]

Borys Pogoreło pisał więc napisał:
[color=blue]
> Pomysl co by bylo, gdyby mieli wybudowac cos takiego:[/color]

zesrali by się?:-D

Pozdrawiam.

--
..lamer

Jacek Popławski pisał więc napisał:
[color=blue]
> (dwa razy dziennie przejezdzam przez most warszawski)[/color]

no widzisz, to mamy winowajcę... a na wykonawców się narzeka:-) Po
prostu przeszkadzasz!!:-D

Pozdrawiam.

--
..lamer

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates