|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
....zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z przejsciami podziemnymi do metra?
uplynnilby sie ruch?
zmiany swiatel dl a podporzadkowanych bylyby krotsze?
potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek oczywiscie)
dla niepolnosprawnych sa windy
tak sobie pomyslalem dzis jadac autem i patrzac na kladke przy BN.
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
> tak sobie pomyslalem dzis jadac autem i patrzac na kladke przy BN.
jasne, pieszych pod ziemię żeby puszki mogły szybciej śmigać. Puukinj sie
jk
Dnia 30-09-2009 o 15:42:38 KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a): [color=blue] > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra?[/color]
Zdecydowanie popieram. Nie będą się inwalidzi na wózkach, osoby starsze i kulawe, a także matki z wózkami pętać po ulicach! od razu porządek się większy zrobi!
-- Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz Sprawdź! To ma sens! [url]http://www.sensowne.pl[/url]
On Wed, 30 Sep 2009 15:42:38 +0200, KuFeL <kufel@o2.pl> wrote: [color=blue] >...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z >przejsciami podziemnymi do metra? > >uplynnilby sie ruch? > >zmiany swiatel dl a podporzadkowanych bylyby krotsze?[/color]
Zwroc uwage ze na KEN-ie wiekszosc duzych przecznic ma peirwszenstwo a nie KEN. Zwrociles na to uwage? To zaszlosc historyczna z czasow gdy KEN byl niewielka drozka. I przez lata nikt tego nie zmienil z wyjatkiem chyba 2 skrzyzowan. Przy awarii swiatel czy zoltych w nocy jest Sajgon i o wypadek latwo. [color=blue] > >potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek oczywiscie) > >dla niepolnosprawnych sa windy[/color]
Nie wszędzie. Imielin czy Ursynow takimi przykladami. Windy sa po poludniowej stronie stacji co nei zawsze pokrywa sie ze skrzyzowaniem.
Zdrowko
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue] > On Wed, 30 Sep 2009 15:42:38 +0200, KuFeL <kufel@o2.pl> wrote: >[color=green] >> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >> niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z >> przejsciami podziemnymi do metra? >> >> uplynnilby sie ruch? >> >> zmiany swiatel dl a podporzadkowanych bylyby krotsze?[/color] > > Zwroc uwage ze na KEN-ie wiekszosc duzych przecznic ma peirwszenstwo a > nie KEN. Zwrociles na to uwage? To zaszlosc historyczna z czasow gdy > KEN byl niewielka drozka. I przez lata nikt tego nie zmienil z > wyjatkiem chyba 2 skrzyzowan. Przy awarii swiatel czy zoltych w nocy > jest Sajgon i o wypadek latwo.[/color]
po nocy nie jezdze, ale zerkne jak bede pedalowal, bo czesciej jestem na KEN rowerem niz samochodem. W sumie to chociaz poprzeczne do KEN przejscia mozna by zlikwidowac, bo to one duzo wiecej czasu zajmuja. [color=blue] >[color=green] >> potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek oczywiscie) >> >> dla niepolnosprawnych sa windy[/color] > > Nie wszędzie. Imielin czy Ursynow takimi przykladami. Windy sa po > poludniowej stronie stacji co nei zawsze pokrywa sie ze skrzyzowaniem.[/color]
nie ma co generalizowac, rzucam pomysl...
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
jarek pisze:[color=blue][color=green] >> tak sobie pomyslalem dzis jadac autem i patrzac na kladke przy BN.[/color] > > jasne, pieszych pod ziemiĂŞ Âżeby puszki mogÂły szybciej ÂśmigaĂŚ. > Puukinj sie >[/color] nie, mniej by staly w korkach i mniej smrodzily tym samym.
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
Adam Pietrasiewicz pisze:[color=blue] > Dnia 30-09-2009 o 15:42:38 KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a): >[color=green] >> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >> niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie >> z przejsciami podziemnymi do metra?[/color] > > Zdecydowanie popieram. Nie będą się inwalidzi na wózkach, osoby starsze > i kulawe, a także matki z wózkami pętać po ulicach! od razu porządek się > większy zrobi! > >[/color] czybys ironizowal? ;)
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
KuFeL pisze:
.....zamknąć ulicę w w ciągu ken / niepodleglosci czyli tam gdzie jezdnie pokrywają się z linią metra?
Upłynnił by się ruch pieszych?
Zmiany swiateł dla pieszych byłyby dłuższe?
potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek dla samochodów oczywiscie)
dla kierowców byłoby metro z windami dla niepełnosprawnych
tak sobie pomyślałem jak przeczytałem twój post;)
Pozdr Shrek.
Dnia 30-09-2009 o 16:16:52 KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a): [color=blue] > Adam Pietrasiewicz pisze:[color=green] >> Dnia 30-09-2009 o 15:42:38 KuFeL <kufel@o2.pl> napisał(a): >>[color=darkred] >>> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >>> niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie >>> z przejsciami podziemnymi do metra?[/color] >> Zdecydowanie popieram. Nie będą się inwalidzi na wózkach, osoby >> starsze i kulawe, a także matki z wózkami pętać po ulicach! od razu >> porządek się większy zrobi! >>[/color] > czybys ironizowal? ;)[/color]
Ja? W życiu!
Całym sercem popieram różne takie pomysły - Francuzi mawiają - "plus on est fou, plus on s'amuse" czyli, w wolnym tłumaczeniu, im bardziej zwariowany pomysł, tym lepsza zabawa!
-- Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz Sprawdź! To ma sens! [url]http://www.sensowne.pl[/url]
Użytkownik "KuFeL" napisał[color=blue] > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra? > > uplynnilby sie ruch? > > zmiany swiatel dl a podporzadkowanych bylyby krotsze? > > potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek oczywiscie) > > dla niepolnosprawnych sa windy > > tak sobie pomyslalem dzis jadac autem i patrzac na kladke przy BN. >[/color]
To idac za twoim przykladem ja proponuje : -Pobierac oplate od tych ktorzy przyjezdzaja z poza naszej Warszawy i blokuja nasze ulice, a podatki placa u siebie w dziuplach:P
/fiqs
Użytkownik "KuFeL" <kufel@o2.pl> napisał w wiadomości news:h9vn8f$m6a$1@inews.gazeta.pl...[color=blue] > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra? > > uplynnilby sie ruch?[/color]
nie [color=blue] > zmiany swiateł dla podporzadkowanych bylyby krotsze?[/color]
nie [color=blue] > potracen byloby mniej? (pod warunkiem barierek oczywiscie)[/color]
zapytaj wróżki od wypadków
> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken /[color=blue] > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra? >[/color] Dużo może pomóc zmiana znaczenia świateł czerwonych. Zamiast jak do tej pory oznaczenia zakaz wjazdu, wprowadzić oznaczenie znak stopu. Drugim dobrym pomysłem jest wprowadzenie zakazu wchodzenia na jezdnię w czasie ruchu pojazdów i jednocześnie obowiązek kierowców do zatrzymania się przy czekających pieszych, wskazujących zamiar przejścia. Dotychczasowe oznaczenia zakładają traktowanie społeczeństwa jak...
KuFeL pisze:[color=blue] > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra? > > uplynnilby sie ruch?[/color]
Nie. Byloby dokladnie tak jak jest. Co najwyzej korek tworzylby sie o jedno, dwa skrzyzowanie dalej. Zreszta czesc wyjsc z metra nie pokrywa sie ze skrzyzowaniami, wobec czego w al. Niepodleglosci czesc skrzyzowan pozstac musi bez zmian. Inaczej kazesz pieszym nabijac dodatkowe kilometry spaceru, jednoczesnie zachecajac ich do nielegalnego przechodzenia przez jezdnie.
Krzysztof
Powitanko, [color=blue] > jasne, pieszych pod ziemię żeby puszki mogły szybciej śmigać.[/color]
Co w tym zlego? Piesi tez pewnie jakos dojezdzaja, a tylko kawalek ida na piechote.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:[color=blue] > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<*******[/color]
Powitanko, [color=blue] > uplynnilby sie ruch?[/color]
Ruch by sie uplynnil, gdyby zlikwidowac... Galasa. Zartowalem kiedys, ze ten bezmozg niedlugo zacznie stawiac swiatla na parkingach i wiesz co? Juz cos takiego widzialem - swiatla przy wyjezdzie z parkingu na niebardzo ruchliwej ulicy. Popis debilizmu dal tez ten pan na Nowoursynowskiej, calosc to wrecz symfonia debilizmu. Najbardziej cieszy mnie wyjazd z SGGW (tej czesci gdzie jest rektorat): szlaban i za szlabanem swiatla i twardo pali sie czerwone dla pieszych, ktorzy oczywiscie je olewaja sikiem panoramicznym perlistym. O kosmicznej sekwencji na skrzyzowaniu z Ciszewskiego, to juz nawet nie ma co pisac. Natomias Twoja koncepcja jest zrealizowana w paru stolicach, a sprowadza sie do tego, ze jest kilka tras uprzywilejowanych (prawie autostrad) pozwalajacych szybko przejechac z dzielnicy do dzielnicy, a dalej juz spokojnie, pomalutku. U nas tego nie ma, a niewielkim kosztem mogloby byc. Wystarczyloby usprawnic kawalek Hynka i Rzymowskiego, zeby z polnocy (Marsa) az do Jerozolimskich dojechac bez zatrzymywania sie. Czerniakowska - Wislostrada - Wybrzeze G tez niewielka zmiana organizacji ruchu i kawal Warszawy szczesliwy. Problemem sa drogi wyjazdowe: permanentny korek na Janki, zatwardzenie na Pulawskiej w godzinach szczytu, tak samo wylot na Lomianki, pewnie trzebaby pokombinowac jak to usprawnic, no ale jak mamy Galasa, to ten gosc zrobilby korek nawet na Saharze.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:[color=blue] > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<*******[/color]
On Wed, 30 Sep 2009 22:37:29 +0200, Pawel O'Pajak <opajak1@gazeta.pl> wrote: [color=blue] >Juz cos takiego widzialem - swiatla przy wyjezdzie z parkingu na >niebardzo ruchliwej ulicy.[/color]
Ursynów, Jastrzębowskiego przy MarcPolu?
-- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński [email]xxx.jerzu@poczta.onet.pl[/email] [url]http://jerzu.waw.pl[/url] GG:129280 [url]http://bitnova.info/?p=495699[/url] -> [url]http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu[/url]
> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken /[color=blue] > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > przejsciami podziemnymi do metra? >[/color] Świetny pomysł, moja żona idąc z córką na spacer/mała w wózku/ chętnie przefrunie nad ulicą po to, żebyś Ty samochodem miał lepiej. Przecież to taki problem zatrzymać się na minutę:( Pozdrawiam Piotr
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
> KuFeL pisze:[color=blue][color=green] > > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z > > przejsciami podziemnymi do metra? > > > > uplynnilby sie ruch?[/color] > > Nie. Byloby dokladnie tak jak jest. Co najwyzej korek tworzylby sie o > jedno, dwa skrzyzowanie dalej. > Zreszta czesc wyjsc z metra nie pokrywa sie ze skrzyzowaniami, wobec > czego w al. Niepodleglosci czesc skrzyzowan pozstac musi bez zmian. > Inaczej kazesz pieszym nabijac dodatkowe kilometry spaceru, jednoczesnie > zachecajac ich do nielegalnego przechodzenia przez jezdnie. >[/color] Ale to jest takie proste. Pieszy chętnie przejdzie kilka-kilkadziesiąt metrów tylko po to żeby kierowca samochodu nie musiał stać bez sensu kilka minut. Najlepiej skasujmy wszystkie przejścia, przecież pieszy może zrobić kilka kilometrów więcej po to żeby ominąć ulicę, zakładając, że coś takiego jest możliwe w tym mieście.... Wszystko po to żeby kierowca mógł bez problemu pojechać gdzie chce. Więcej takich pomysłów!!!! Pozdrawiam Piotr
-- Wysłano z serwisu OnetNiusy:
Powitanko, [color=blue] > Ursynów, Jastrzębowskiego przy MarcPolu?[/color]
Belgradzka przy Lanciego, ale widze, ze ten rewelacyjnie podnoszacy bezpieczenstwo pomysl jest w wielu miejscach. Ciekawe czy jutro wychodzac z klatki schodowej nie natrafie na czerwone.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->:[color=blue] > pavel(ten_smieszny_znaczek)aster.pl <<<<*******[/color]
Pawel O'Pajak pisze: [color=blue] > Popis debilizmu dal tez ten pan na Nowoursynowskiej, calosc to wrecz > symfonia debilizmu. Najbardziej cieszy mnie wyjazd z SGGW (tej czesci > gdzie jest rektorat): szlaban i za szlabanem swiatla i twardo pali sie > czerwone dla pieszych, ktorzy oczywiscie je olewaja sikiem panoramicznym > perlistym.[/color]
Wyjazd z terenu Gwardii przy Raclawickiej - to samo. Dobrym pomyslem sa tez przyciski na przejsciach dla pieszych przez Marszalkowska. Nic nie wnosza do organizacji ruchu, ale za to fantastycznie blokuja przejscia dla pieszych, bedac potencjalnie dobrym zrodlem zarobku dla policji podczas akcji w rodzaju "bezpieczne przejscie dla pieszych" czy jak to oni sobie hucznie nazwa.
Krzysztof
KuFeL wrote:[color=blue] > ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / > niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie > z przejsciami podziemnymi do metra?[/color]
Jeśli chodzi o Al. Niepodległości, to tam od TŁ zielona fala działa bardzo dobrze. Z wyjątkiem skrzyżowań z Batorego i Rakowiecką jedzie się dość płynnie. Natomiast problemem KEN jest mała przepustowość Puławskiej - tam jest kupę przecznic ze światłami, które tworzą korki i wielu mieszkaców Ursynowa wybiera trasę przez KEN. IMO, należałoby polikwidować część przecznic a ruch z nich puścić na jedno skrzyżowanie (a najlepiej wiadukt), powiedzmy, co 2 kilometry. yamma
On Wed, 30 Sep 2009 16:15:22 +0200, KuFeL <kufel@o2.pl> wrote: [color=blue] >po nocy nie jezdze, ale zerkne jak bede pedalowal, bo czesciej jestem na >KEN rowerem niz samochodem. W sumie to chociaz poprzeczne do KEN >przejscia mozna by zlikwidowac, bo to one duzo wiecej czasu zajmuja.[/color]
Zerknij. O ile powiedzmy taka sytuacja w przypadku Wawozowej ma jeszce jakis sens to dalej w kierunku Dolinki juz nei za bardzo bo domiunuje ruch KEN-em. Zreszta tam na KEN-ie w paru miejscach tez nikt nei pomyslal by wydzielic kroteki pasy do skretu w prawo an kilku skrzyzowaniach - zwlasza mniejszych. A ze ruch duzy to czesto jeden z dwoch pasow jest wulaczony z ruchu bo wystrczy jeden samochod do skretu i reszt na jego pasie stoi. A miejsce na takei pasy jest - tylko pomyslec by trzeba. [color=blue] >nie ma co generalizowac, rzucam pomysl...[/color]
Ale tam gdzie nie ma wind trzeba by je wybudowac. A nie zawsze to jest latwe. Ja bardziej czekam na wiadukt nad Dolinką do Rolnej i dalej na przebicie Rolnej do Puławskiej. Bo tma powodem korkow sa raczej waskie wyjazdy z dzielnicy i ich niedostaeczna ilosc. Stad ogromna popularnosc tzw. skrotu do Powsina. Mieszkam na Kabatach i wiekszosc powrotow w godzinach szczytu jade tamtedy bo Dolinka do Rosola czy KEN-u stoi w obie strony.
Zdrowko
Piotr pisze:[color=blue][color=green] >> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >> niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z >> przejsciami podziemnymi do metra? >>[/color] > Świetny pomysł, moja żona idąc z córką na spacer/mała w wózku/ chętnie > przefrunie nad ulicą po to, żebyś Ty samochodem miał lepiej. Przecież to taki > problem zatrzymać się na minutę:([/color]
Można by było zlikwidować też wszystkie chodniki wzdłuż KEN/Niepodległości i zamienić je na parkingi. Piesi zeszliby do podziemi aby kultywować tradycje powstańcze. Pomysł przyjemny, pożyteczny i patriotyczny zarazem.
pozdrawiam,
mirek
Piotr pisze:[color=blue][color=green] >> ...zlikwidowac wszystkie przejscia dla pieszych w ciagu ken / >> niepodleglosci czyli tam gdzie skrzyzowania i przejscia pokrywaja sie z >> przejsciami podziemnymi do metra? >>[/color] > Świetny pomysł, moja żona idąc z córką na spacer/mała w wózku/ chętnie > przefrunie nad ulicą po to, żebyś Ty samochodem miał lepiej. Przecież to taki > problem zatrzymać się na minutę:( > Pozdrawiam Piotr >[/color] oj tam, rzucam pomysl tylko... sam pamietam jak moja zone krew zalewala jak nie mogla przedostac sie z wozkiem z pod fim tower w okolice centralnego.
Pzdr, KuFeL -- gg:71218 / [url]http://kufel.bloog.pl[/url] [url]http://www.zachody.pl[/url] / skype:kufel78
KuFeL pisze:[color=blue][color=green] >>[/color] > oj tam, rzucam pomysl tylko... sam pamietam jak moja zone krew zalewala > jak nie mogla przedostac sie z wozkiem z pod fim tower w okolice > centralnego.[/color]
Taka sytuacja spotyka Ciebie / Twoją żonę pewnie raz na jakiś czas. A to, co proponujesz, spowodowałoby dla mieszkających w pobliżu utrudnienia na co dzień.
Pozdrawiam, Artur
Witam,
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ha1hgd$i27$1@inews.gazeta.pl... [color=blue] > Jeśli chodzi o Al. Niepodległości, to tam od TŁ zielona fala działa bardzo > dobrze. Z wyjątkiem skrzyżowań z Batorego i Rakowiecką jedzie się dość > płynnie.[/color]
Nooooo.... Ona (Al. Niepodległości) jest super ze swoją zieloną falą. Nie raz udało mi sie przejechać, późnym wieczorem, od Koszykowej do Domaniewskiej na zielonym. Normalnie aż mnie przytykało jak fajnie się jedzie. Pod warunkiem, że wozidło jechało co najmniej 80 km/h. Jak kiedyś się zawziąłem i zaprogramowałem wozidło na 50 km/h to każde czerwone było moje :))) Mimo braku mocnej konkurencji na weju. -:)
-- Pozdrawiam Szuwaks
Szuwaks wrote: [color=blue] > Nooooo.... > Ona (Al. Niepodległości) jest super ze swoją zieloną falą. > Nie raz udało mi sie przejechać, późnym wieczorem, od Koszykowej do > Domaniewskiej na zielonym. > Normalnie aż mnie przytykało jak fajnie się jedzie. > Pod warunkiem, że wozidło jechało co najmniej 80 km/h.[/color]
I o to chodzi. :-) To jest bardzo dobra prędkość. Z własnych doświadczeń wiem, że jest graniczną prędkością, przy której nie zaskakuje zmiana świateł. yamma
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|