|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Witam,
System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania. Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu. Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008. W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny. Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?
<by Igor Krajnow>
Z nieukrywaną dumą informuję, że warszawski system Parkuj i Jedź ma już rok. Rocznica uruchomienia pierwszego parkingu, a co za tym idzie również startu całego systemu, mija jutro - dokładnie o godz. 4.30. Z perspektywy czasu można powiedzieć, że to uruchomienie P+R to był strzał w dziesiątkę. Dzięki miejskim parkingom coraz więcej kierowców dobrowolnie decyduje się na pozostawienie swojego samochodu i przesiadkę do komunikacji miejskiej.
Jako pierwszy ruszył parking P+R Metro Marymont przy ul. Włościańskiej. Mimo tego, że do stacji metra dojeżdżał wtedy tylko pociąg wahadłowy z pl. Wilsona, parking z dnia na dzień zapełniał cię coraz bardziej. Obecnie, gdy stacja Marymont została włączona do normalnego ruchu podziemnej kolejki i dojeżdżają do niej wszystkie pociągi, parking przeżywa prawdziwe oblężenie. Średnio codziennie korzysta z niego obecnie około 300 kierowców dziennie. Dziś padł kolejny rekord frekwencji. Maksymalne napełnienie wyniosło 350 aut! Przypominam, że cały garaż może pomieścić "tylko" 400 aut, czyli napełnienie sięgnęło sięgnęło ok. 88%! To rewelacyjny wynik, a kierowców z pewnością będzie przybywać. Tym bardziej, że trwa tam budowa dużej pętli autobusowej. Przebudowywane jest także skrzyżowanie ulic: Włościańskiej i Słowackiego. Dzięki temu dojazd do parkingu będzie o wiele łatwiejszy.
Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy - uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska. Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie zajętych jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na parkingu w tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202). Korzystają z niego głównie kierowcy dojeżdżający do Warszawy z podwarszawskich miejscowości takich jak Piaseczno czy Konstancin. Dzięki przesiadkom do metra, oszczędzają czas i paliwo, nie stojąc w korkach na remontowanej ul. Puławskiej. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej.
Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych przez nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość kierowców pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. Stanowią 64% użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z biletów okresowych zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. Jedynie 7% kierowców używa biletów dobowych. Po jednym procencie użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 i 7 dniowe.
Władze m. st. Warszawy oraz Zarząd Transportu Miejskiego będą sukcesywnie rozwijać system Parkuj i Jedź w stolicy. W drugiej połowie bieżącego roku otwarty zostanie czwarty parking P+R - Metro Młociny. Zlokalizowany będzie na terenie gigantycznego węzła komunikacyjnego, który powstaje właśnie przy końcowej stacji I linii metra. Zaawansowane są także prace nad realizacją kolejnych parkingów. Trwają obecnie prace projektowe parkingów przy stacji PKP Anin oraz przy stacji metra Ursynów. Ich budowa rozpocznie się jeszcze w tym roku. W planach jest także budowa parkingów przy pętli Okęcie, przy stacji PKP Wawer, przy stacji PKP Wesoła oraz przy stacji PKP Rembertów.
Systemy Park & Ride z powodzeniem funkcjonują w wielu europejskich miastach. Mogą z nich korzystać kierowcy np. z Pragi, Berlina, Wiednia czy Amsterdamu.
Wszystkich Państwa oczywiście zapraszam zarówno do korzystania z parkingu jak i do udokumentowania panującego tam tłoku :)
</by Igor Krajnow>
Szkoda, że nie mam jak skorzystać.
-- Pozdrawiam Szuwaks
[color=blue] > > System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania. > Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu. > Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008. > W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny. > Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić? >[/color] A o P&R na Połczynskiej zapomniales?? Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.
"Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> wrote in message news:ftlkb4$cqn$1@inews.gazeta.pl... [color=blue] > Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy - > uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska. > Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie > zajętych jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na > parkingu w tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202).[/color]
Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych blokow - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie wiem, ile w tym prawdy)
-- Axel
Grupki wrote:[color=blue] > A o P&R na Połczynskiej zapomniales?? > Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.[/color]
"Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej."
Czytaj dokladnie.
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Axel wrote:[color=blue] > Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego > parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych blokow > - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie wiem, ile w > tym prawdy)[/color]
dokładnie to samo chciałem napisać garaż to koszt ok 150zł miesięcznie za te pieniądze ma się kwartał w P&R i do tego jeszcze bilet na KM gratis :)
Dnia Thu, 10 Apr 2008 19:55:51 +0200, Szuwaks napisał(a): [color=blue] > Witam, > > System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania. > Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu. > Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008. > W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny. > Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić? > > <by Igor Krajnow> > > Z nieukrywaną dumą informuję, że warszawski system Parkuj i Jedź ma już rok. > Rocznica uruchomienia pierwszego parkingu, a co za tym idzie również startu > całego systemu, mija jutro - dokładnie o godz. 4.30. Z perspektywy czasu > można powiedzieć, że to uruchomienie P+R to był strzał w dziesiątkę. Dzięki > miejskim parkingom coraz więcej kierowców dobrowolnie decyduje się na > pozostawienie swojego samochodu i przesiadkę do komunikacji miejskiej. > > Jako pierwszy ruszył parking P+R Metro Marymont przy ul. Włościańskiej. Mimo > tego, że do stacji metra dojeżdżał wtedy tylko pociąg wahadłowy z pl. > Wilsona, parking z dnia na dzień zapełniał cię coraz bardziej. Obecnie, gdy > stacja Marymont została włączona do normalnego ruchu podziemnej kolejki i > dojeżdżają do niej wszystkie pociągi, parking przeżywa prawdziwe oblężenie. > Średnio codziennie korzysta z niego obecnie około 300 kierowców dziennie. > Dziś padł kolejny rekord frekwencji. Maksymalne napełnienie wyniosło 350 > aut! Przypominam, że cały garaż może pomieścić "tylko" 400 aut, czyli > napełnienie sięgnęło sięgnęło ok. 88%! To rewelacyjny wynik, a kierowców z > pewnością będzie przybywać. Tym bardziej, że trwa tam budowa dużej pętli > autobusowej. Przebudowywane jest także skrzyżowanie ulic: Włościańskiej i > Słowackiego. Dzięki temu dojazd do parkingu będzie o wiele łatwiejszy. > > Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy - > uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska. > Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie zajętych > jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na parkingu w > tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202). Korzystają z niego > głównie kierowcy dojeżdżający do Warszawy z podwarszawskich miejscowości > takich jak Piaseczno czy Konstancin. Dzięki przesiadkom do metra, > oszczędzają czas i paliwo, nie stojąc w korkach na remontowanej ul. > Puławskiej. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z > działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej. > > Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych przez > nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość kierowców > pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. Stanowią 64% > użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z biletów okresowych > zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. Jedynie 7% kierowców używa > biletów dobowych. Po jednym procencie użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 > i 7 dniowe. > > Władze m. st. Warszawy oraz Zarząd Transportu Miejskiego będą sukcesywnie > rozwijać system Parkuj i Jedź w stolicy. W drugiej połowie bieżącego roku > otwarty zostanie czwarty parking P+R - Metro Młociny. Zlokalizowany będzie > na terenie gigantycznego węzła komunikacyjnego, który powstaje właśnie przy > końcowej stacji I linii metra. Zaawansowane są także prace nad realizacją > kolejnych parkingów. Trwają obecnie prace projektowe parkingów przy stacji > PKP Anin oraz przy stacji metra Ursynów. Ich budowa rozpocznie się jeszcze w > tym roku. W planach jest także budowa parkingów przy pętli Okęcie, przy > stacji PKP Wawer, przy stacji PKP Wesoła oraz przy stacji PKP Rembertów. > > Systemy Park & Ride z powodzeniem funkcjonują w wielu europejskich miastach. > Mogą z nich korzystać kierowcy np. z Pragi, Berlina, Wiednia czy Amsterdamu. > > Wszystkich Państwa oczywiście zapraszam zarówno do korzystania z parkingu > jak i do udokumentowania panującego tam tłoku :) > > </by Igor Krajnow> > > Szkoda, że nie mam jak skorzystać.[/color] A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie wisły takiego nie uświadczę?
-- Pozdrawiam JoShiMa
> A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie[color=blue] > wisły takiego nie uświadczę?[/color]
Parking P&R jest przy każdej prawobrzeżnej stacji metra :-)
~BitPump
On Thu, 10 Apr 2008 19:55:51 +0200, "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> wrote: [color=blue] >Witam, > >System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania. >Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu. >Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008. >W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny. >Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?[/color]
Szuwaks - jak piękna laurka. Tylko że mnei się marzy sytuacja jak we Wiedniu gdzie parkingi podzimne są co kilakset metrów a nad ulicami są wyświetlacze kierujące do najbliższego wraz z podaną ilością wolnych miejsc. I co niewykonalne najwyraźniej u nas - większość parkingów mieści się pod starymi kamienicami. Tyle że jednocześnie zapomniano doać że wiedńskie parkingi są płatne.
Zdrówko
"Przemyslaw Popielarski" wrote...[color=blue] > > "Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się > trzeci z działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej." >[/color] Na domiar złego skrócili czas funkcjonowania, pierwotnie parking był czynny do 22:00 teraz jest dużo krócej, nie napiszę do której bo nie chcę wprowadzać w błąd, i znów trochę ludzi zrezygnowało :( Ale lokalizacja jest przyszłościowa, już za 10 lat może będzie zapełnienie :) Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu! A.
Rafał Zieliński wrote:[color=blue] > Axel wrote:[color=green] >> Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego >> parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych >> blokow - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie >> wiem, ile w tym prawdy)[/color] > > dokładnie to samo chciałem napisać > garaż to koszt ok 150zł miesięcznie > za te pieniądze ma się kwartał w P&R i do tego jeszcze bilet na KM > gratis :)[/color]
Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja? W koncu to nie jest parking dobowy, tylko na dojazdy do pracy - jesli ludzie z okolicznych budynkow beda zajmowali miejsca, to osoby chcace skorzystac z P&R nie beda mieli gdzie stawiac aut i cale przedsiewziecie szlag trafi. I pieniadze podatnikow tez.
-- Jacek "Mr.Jack" Sawicki Klub Thundercata: [url]http://www.motocykl.org/thundercat[/url] Webdesign, Grafika, Multimedia: [url]http://www.oxygencreations.pl[/url]
> Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na[color=blue] > Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color] Sprawdź lepiej kto za prezydentury Kaczyńskiego (kiedy decydowano o przebiegu drugiej linii metra) był odpowiedzialny za inwestycje w Warszawie i gdzie kupił dom jednorodzinny.
-- Paweł X
Szuwaks pisze: [...][color=blue] > Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych > przez nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość > kierowców pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. > Stanowią 64% użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z > biletów okresowych zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. > Jedynie 7% kierowców używa biletów dobowych. Po jednym procencie > użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 i 7 dniowe.[/color] [...] Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam "kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie uświadczyłem tam żadnego kontroli :)
-- Grych
On 11 Kwi, 09:59, "Aaron" <spamt...@pulapka.qdnet.pl> wrote:[color=blue] > Na domiar złego skrócili czas funkcjonowania, pierwotnie parking był > czynny do 22:00 teraz jest dużo krócej, nie napiszę do której bo nie > chcę wprowadzać w błąd, i znów trochę ludzi zrezygnowało :( > Ale lokalizacja jest przyszłościowa, już za 10 lat może będzie > zapełnienie :) > Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na > Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color]
Tak jakby obok tego parkingu nie bylo hipermarketu ;)
Krzysiek Rudnik
Dnia Fri, 11 Apr 2008 11:04:27 +0200, Grych napisał(a): [color=blue] > Szuwaks pisze: > [...][color=green] >> Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych >> przez nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość >> kierowców pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. >> Stanowią 64% użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z >> biletów okresowych zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. >> Jedynie 7% kierowców używa biletów dobowych. Po jednym procencie >> użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 i 7 dniowe.[/color] > [...] > Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam > "kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie > uświadczyłem tam żadnego kontroli :)[/color] No przecież napisane jest: "Z badań przeprowadzonych przez nas wśród użytkowników parkingów P+R " Znaczy sie ankietę robili.
-- Pozdrawiam JoShiMa
Grych pisze: [color=blue] > Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam > "kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie > uświadczyłem tam żadnego kontroli :)[/color]
Przy wyjeździe po prawej stronie wisi skrzynka na ankiety.
-- Azja
"Pawel X" wrote ... [color=blue] > Sprawdź lepiej kto za prezydentury Kaczyńskiego (kiedy > decydowano o przebiegu drugiej linii metra) był odpowiedzialny > za inwestycje w Warszawie i gdzie kupił dom jednorodzinny. >[/color] Może po prostu napisz to, bardzo ciekawa koncepcja która zresztą nie jesrt sprzeczna z moją, jest wręcz komplementarna i wiele wyjaśnia jak myslę! :) A.
<rudnik@kki.net.pl> wrote ... [color=blue] > Tak jakby obok tego parkingu nie bylo hipermarketu ;)[/color]
Popatrz, nie zauważyłem! :) Pzdr, A. P.S. W pierwotnej wersji przebiegu II linii metra po lewej stronie W-wy był 1 hipermarket w zasięgu, obecnie są III - IV i nie ma to nic wspólnego ze "strumieniem" pasażerów, ponieważ na Górczewskiej raczej się nie zwiększy radykalnie tenże strumień, natomiast na "starej" linii potencjał wzrostu jest ponad 100% ze względu na planowane inwestycje mieszkaniowe, m. inn. wzdłuż linii kolejowej ... to są setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach Kazimierzowskiej i nie tylko zresztą, całe Odolany to będzie drugi "mały" Ursynów!
"Przemyslaw Popielarski" <premax@hot.pl> wrote in message news:47fe90fe$1@news.home.net.pl...[color=blue] > Grupki wrote:[color=green] >> A o P&R na Połczynskiej zapomniales?? >> Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.[/color] > > "Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z > działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej."[/color]
Tez mi chwile zeszlo znalezienie tej wzmianki, bo po tekscie tylko sie przesliznalem, ale jak sie tak chwala zapelnieniem pozostalych parkingow, to moze by i podali zapelnienie tego? Ale nie. Wiadomo, ze by wyszlo, ze to jakas porazka, co od pierwszego dnia juzprzyznawano i wspominano od razu o zamianie terenu, np. na kino samochodowe :)
-- Pozdrawiam MARC
"Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> wrote in message news:47ff1a01.0@news.qdnet.pl...[color=blue] > Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na > Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color]
Stacje metra planowao chyba jednak dopiero przy Czluchowskiej, a to jeszcze kawalek...
-- Pozdrawiam MARC
"Axel" <alexb@polbox.NOSPAM.pl> writes: [color=blue] > Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego > parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych > blokow - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie > wiem, ile w tym prawdy)[/color]
Przeciez to nie jest parking calodobowy i nie wolno zostawiac samochodu po jego zamknieciu (nie wiem, czy ten punkt regulaminu jest przestrzegany).
MJ
[color=blue] > A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie > wisły takiego nie uświadczę?[/color]
W zasadach usenetu też nie jesteś obeznana jak widzę. Nie cytuj całego 5KB postu żeby dodać 2 linijki.
On 11 Kwi, 12:46, "Aaron" <spamt...@pulapka.qdnet.pl> wrote:[color=blue] > P.S. W pierwotnej wersji przebiegu II linii metra po lewej stronie > W-wy był 1 hipermarket w zasięgu, obecnie są III - IV i nie ma to nic > wspólnego ze "strumieniem" pasażerów, ponieważ na Górczewskiej raczej > się nie zwiększy radykalnie tenże strumień, natomiast na "starej" > linii potencjał wzrostu jest ponad 100% ze względu na planowane > inwestycje mieszkaniowe, m. inn. wzdłuż linii kolejowej ... to są > setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach > Kazimierzowskiej i nie tylko zresztą, całe Odolany to będzie drugi > "mały" Ursynów![/color]
I uwazasz ze jest sens budowac metro wzdluz linii kolejowej?
Krzysiek Rudnik
Aaron wrote:[color=blue] > setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach > Kazimierzowskiej[/color]
Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra...
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Przemyslaw Popielarski wrote: [color=blue] > Aaron wrote:[color=green] >> setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach >> Kazimierzowskiej[/color] > > Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra... >[/color]
Chodzilo chyba o Jana Kazimierza.
Krzysiek Rudnik
Witam,
Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w wiadomości news:s76uv3hquuebifq53aq942ccja2q2nd2hq@4ax.com... [color=blue] > Szuwaks - jak piękna laurka.[/color]
No nie? :)) Sami sobie napisali. [color=blue] > Tylko że mnei się marzy sytuacja jak we > Wiedniu gdzie parkingi podzimne są co kilakset metrów a nad ulicami są > wyświetlacze kierujące do najbliższego wraz z podaną ilością wolnych > miejsc.[/color]
No cóż, tylko przytaknąć. Ja pozostaję pod wrażeniem tych z Genewy. Sprzed 20 lat.
--
Pozdrawiam Szuwaks
<rudnik@kki.net.pl> wrote ... [color=blue] > I uwazasz ze jest sens budowac metro > wzdluz linii kolejowej?[/color]
A ja to oczywiście gdzieś napisałem? Wiesz jaka jest odległość pomiędzy metrem wg. starego planu a tymi wspaniałymi torami które do niewiele czego się nadają? A w W-wie już powoli jest sens budowy kolejnych 2 linii metra północ-południe, mimo tego, że jedna już prawie jest gotowa! W tym jedna po prawej stronie Wisły oczywiście :) I żadne tory kolejowe W-wie nie pomogą w komunikacji miejskiej (nie podmiejskiej, tylko miejskiej!), nawet przy super przyjaznej postawie właściciela torów :( A.
"Przemyslaw Popielarski" wrote ...[color=blue] > > Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra... >[/color] Od lat Jana Kazimierza myli mi się z Karzimierzowską! - to ta lateryzacja prawego ucha z lewą nogą jest winna :) Przepraszam, chodziło mi o Jana Kazimierza oczywiście!
A.
Urgh blurp bzium ke 2008-04-14 plask (10:07), Aaron plum trzask blup-blup!: [color=blue] > A w W-wie już powoli jest sens budowy kolejnych 2 linii metra > północ-południe, mimo tego, że jedna już prawie jest gotowa![/color]
Brednie.
-- -=[ Cyryl 'Fikander' Gzyło ]=- -=[ anderfik(_âŞ_)gmail.com ]=- -=[ Warszawa-Ochota ]=-- --=[ [url]http://wawkom.waw.pl/forum/[/url] ]=-
Dnia 11-04-2008 o 10:07:35 Mr.Jack <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> napisał(a): [color=blue] > Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja?[/color]
A może po prostu wprowadzić opłaty adekwatne do wartości usługi? No bo jak się wszyscy zrzucają na "darmowy" parking dla 400 kierowców to nic dziwnego, że się potem może okazać że to nie te 400 o które chodziło...
-- SW3
SW3 wrote:[color=blue] > Dnia 11-04-2008 o 10:07:35 Mr.Jack <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> > napisał(a): >[color=green] >> Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja?[/color] > > A może po prostu wprowadzić opłaty adekwatne do wartości usługi? > No bo jak się wszyscy zrzucają na "darmowy" parking dla 400 kierowców > to nic dziwnego, że się potem może okazać że to nie te 400 o które > chodziło...[/color]
Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie obecnych?
-- Jacek "Mr.Jack" Sawicki Klub Thundercata: [url]http://www.motocykl.org/thundercat[/url] Webdesign, Grafika, Multimedia: [url]http://www.oxygencreations.pl[/url]
"Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> wrote in message news:fu49tm$9e3$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue] > Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie > obecnych?[/color]
Za stworzenie kolejnych parkingow, jak na Polczynskiej, to powinni placic urzednicy, ktorzy je tworzyli :)
-- Pozdrawiam MARC
Dnia Thu, 17 Apr 2008 14:47:14 +0200, Marek Grochocki napisał(a): [color=blue] > "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> wrote in message > news:fu49tm$9e3$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=green] >> Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie >> obecnych?[/color] > > Za stworzenie kolejnych parkingow, jak na Polczynskiej, to powinni placic > urzednicy, ktorzy je tworzyli :)[/color] A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.
-- Pozdrawiam JoShiMa
JoShiMa wrote:[color=blue] > A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na > grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.[/color]
Na Wiatraku znaczy?
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Dnia Fri, 18 Apr 2008 19:42:58 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a): [color=blue] > JoShiMa wrote:[color=green] >> A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na >> grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.[/color] > > Na Wiatraku znaczy?[/color] Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?
-- Pozdrawiam JoShiMa
JoShiMa wrote:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na >>> grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko >>> ja.[/color] >> >> Na Wiatraku znaczy?[/color] > Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?[/color]
Mam. Nie ma Reala na Grochowie.
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Dnia Mon, 21 Apr 2008 21:58:54 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a): [color=blue] > JoShiMa wrote:[color=green] >> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?[/color] > > Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color] A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo obeznana jestem.
-- Pozdrawiam JoShiMa
JoShiMa wrote:[color=blue][color=green][color=darkred] >>> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś >>> przeciw?[/color] >> >> Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color] > A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo > obeznana jestem.[/color]
Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a: [color=blue] > A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo > obeznana jestem.[/color]
Real to dawny Jean.
-- animka
Dnia Tue, 22 Apr 2008 20:28:59 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a): [color=blue] > JoShiMa wrote:[color=green][color=darkred] >>>> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś >>>> przeciw? >>> >>> Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color] >> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo >> obeznana jestem.[/color] > > Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color] Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia to jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym systemie baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.
-- Pozdrawiam JoShiMa
Dnia Wed, 23 Apr 2008 02:37:20 +0200, Animka napisał(a):[color=blue] > Real to dawny Jean.[/color]
Ta... Miszel Żar ;) -- Marcin Stanisz
"A lie will go round the world before the truth has got its boots on" Terry Pratchett, "Truth"
Witam,
Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości news:fumudt$ev2$1@node2.news.atman.pl... W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a:[color=blue][color=green] >> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo >> obeznana jestem.[/color] >[/color] Real to dawny Jean.
Kaja..... ;(((( Proszę...
-- Pozdrawiam Szuwaks
JoShiMa wrote:[color=blue][color=green] >> Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color] > Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia > to jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym > systemie baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.[/color]
W tym miejscu moglby miec powodzenie rowne parkingowi na Polczynskiej. Bo jak tam dojedziesz, to najwieksze korki masz juz za sobą. Chyba lepszym miejscem jednak byloby PKP Wawer.
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:33:08 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a): [color=blue] > JoShiMa wrote:[color=green][color=darkred] >>> Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color] >> Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia >> to jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym >> systemie baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.[/color] > > W tym miejscu moglby miec powodzenie rowne parkingowi na Polczynskiej. Bo > jak tam dojedziesz, to najwieksze korki masz juz za sobą. Chyba lepszym > miejscem jednak byloby PKP Wawer.[/color] Jesteś w błędzie. Wszelkie atrakcje jeszcze przed Tobą, ale zadowoliłby mnie nawet parking przy PKP Wawer, chociaz nie widzę szczególnej różnicy w dojeździe do Reala czy do PKO Wawer.
-- Pozdrawiam JoShiMa
JoShiMa wrote:[color=blue] > Jesteś w błędzie. Wszelkie atrakcje jeszcze przed Tobą, ale > zadowoliłby mnie nawet parking przy PKP Wawer, chociaz nie widzę > szczególnej różnicy w dojeździe do Reala czy do PKO Wawer.[/color]
Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą? Dla mnie jest. Przejazd Real-Wawer PKP zabiera mi np. w piątek okolo 19.00 czasem i 20 minut.
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:01:57 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a): [color=blue] > Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą?[/color] Nie. Napotykam po drodze (znaczy dalej) bardziej zakorkowane miejsca, a PKP Wawer mam trochę nie po drodze.
-- Pozdrawiam JoShiMa
JoShiMa wrote:[color=blue][color=green] >> Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą?[/color] > Nie. Napotykam po drodze (znaczy dalej) bardziej zakorkowane miejsca, > a PKP Wawer mam trochę nie po drodze.[/color]
Czyli dojezdzasz prawdopodobnie od strony Marysina / Rembertowa. Nadal sie dziwie, ze chcesz sie przesiadac w tramwaj po odstaniu najwiekszych korkow na ulicy Marsa. Nie prosciej byloby w pociag na Goclawku?
-- ../ premax ../ [email]premax@hot.pl[/email] ../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.
Animka nabazgrał:[color=blue] > W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a: >[color=green] >> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo >> obeznana jestem.[/color] > > Real to dawny Jean.[/color]
o rotflu przenajświętszy!
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|