Parkuj & Rajduj :)

Menu
 
wyjątkowa
Witam,

System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania.
Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu.
Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008.
W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny.
Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?

<by Igor Krajnow>

Z nieukrywaną dumą informuję, że warszawski system Parkuj i Jedź ma już rok.
Rocznica uruchomienia pierwszego parkingu, a co za tym idzie również startu
całego systemu, mija jutro - dokładnie o godz. 4.30. Z perspektywy czasu
można powiedzieć, że to uruchomienie P+R to był strzał w dziesiątkę. Dzięki
miejskim parkingom coraz więcej kierowców dobrowolnie decyduje się na
pozostawienie swojego samochodu i przesiadkę do komunikacji miejskiej.

Jako pierwszy ruszył parking P+R Metro Marymont przy ul. Włościańskiej. Mimo
tego, że do stacji metra dojeżdżał wtedy tylko pociąg wahadłowy z pl.
Wilsona, parking z dnia na dzień zapełniał cię coraz bardziej. Obecnie, gdy
stacja Marymont została włączona do normalnego ruchu podziemnej kolejki i
dojeżdżają do niej wszystkie pociągi, parking przeżywa prawdziwe oblężenie.
Średnio codziennie korzysta z niego obecnie około 300 kierowców dziennie.
Dziś padł kolejny rekord frekwencji. Maksymalne napełnienie wyniosło 350
aut! Przypominam, że cały garaż może pomieścić "tylko" 400 aut, czyli
napełnienie sięgnęło sięgnęło ok. 88%! To rewelacyjny wynik, a kierowców z
pewnością będzie przybywać. Tym bardziej, że trwa tam budowa dużej pętli
autobusowej. Przebudowywane jest także skrzyżowanie ulic: Włościańskiej i
Słowackiego. Dzięki temu dojazd do parkingu będzie o wiele łatwiejszy.

Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy -
uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska.
Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie zajętych
jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na parkingu w
tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202). Korzystają z niego
głównie kierowcy dojeżdżający do Warszawy z podwarszawskich miejscowości
takich jak Piaseczno czy Konstancin. Dzięki przesiadkom do metra,
oszczędzają czas i paliwo, nie stojąc w korkach na remontowanej ul.
Puławskiej. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z
działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej.

Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych przez
nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość kierowców
pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. Stanowią 64%
użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z biletów okresowych
zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. Jedynie 7% kierowców używa
biletów dobowych. Po jednym procencie użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3
i 7 dniowe.

Władze m. st. Warszawy oraz Zarząd Transportu Miejskiego będą sukcesywnie
rozwijać system Parkuj i Jedź w stolicy. W drugiej połowie bieżącego roku
otwarty zostanie czwarty parking P+R - Metro Młociny. Zlokalizowany będzie
na terenie gigantycznego węzła komunikacyjnego, który powstaje właśnie przy
końcowej stacji I linii metra. Zaawansowane są także prace nad realizacją
kolejnych parkingów. Trwają obecnie prace projektowe parkingów przy stacji
PKP Anin oraz przy stacji metra Ursynów. Ich budowa rozpocznie się jeszcze w
tym roku. W planach jest także budowa parkingów przy pętli Okęcie, przy
stacji PKP Wawer, przy stacji PKP Wesoła oraz przy stacji PKP Rembertów.

Systemy Park & Ride z powodzeniem funkcjonują w wielu europejskich miastach.
Mogą z nich korzystać kierowcy np. z Pragi, Berlina, Wiednia czy Amsterdamu.

Wszystkich Państwa oczywiście zapraszam zarówno do korzystania z parkingu
jak i do udokumentowania panującego tam tłoku :)

</by Igor Krajnow>

Szkoda, że nie mam jak skorzystać.

--
Pozdrawiam
Szuwaks



[color=blue]
>
> System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania.
> Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu.
> Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008.
> W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny.
> Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?
>[/color]
A o P&R na Połczynskiej zapomniales??
Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.


"Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> wrote in message
news:ftlkb4$cqn$1@inews.gazeta.pl...
[color=blue]
> Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy -
> uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska.
> Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie
> zajętych jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na
> parkingu w tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202).[/color]

Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego parkingu -
najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych blokow - bilet
miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie wiem, ile w tym prawdy)

--
Axel

Grupki wrote:[color=blue]
> A o P&R na Połczynskiej zapomniales??
> Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.[/color]

"Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z
działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej."

Czytaj dokladnie.

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.



Axel wrote:[color=blue]
> Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego
> parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych blokow
> - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie wiem, ile w
> tym prawdy)[/color]

dokładnie to samo chciałem napisać
garaż to koszt ok 150zł miesięcznie
za te pieniądze ma się kwartał w P&R i do tego jeszcze bilet na KM gratis :)

Dnia Thu, 10 Apr 2008 19:55:51 +0200, Szuwaks napisał(a):
[color=blue]
> Witam,
>
> System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania.
> Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu.
> Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008.
> W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny.
> Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?
>
> <by Igor Krajnow>
>
> Z nieukrywaną dumą informuję, że warszawski system Parkuj i Jedź ma już rok.
> Rocznica uruchomienia pierwszego parkingu, a co za tym idzie również startu
> całego systemu, mija jutro - dokładnie o godz. 4.30. Z perspektywy czasu
> można powiedzieć, że to uruchomienie P+R to był strzał w dziesiątkę. Dzięki
> miejskim parkingom coraz więcej kierowców dobrowolnie decyduje się na
> pozostawienie swojego samochodu i przesiadkę do komunikacji miejskiej.
>
> Jako pierwszy ruszył parking P+R Metro Marymont przy ul. Włościańskiej. Mimo
> tego, że do stacji metra dojeżdżał wtedy tylko pociąg wahadłowy z pl.
> Wilsona, parking z dnia na dzień zapełniał cię coraz bardziej. Obecnie, gdy
> stacja Marymont została włączona do normalnego ruchu podziemnej kolejki i
> dojeżdżają do niej wszystkie pociągi, parking przeżywa prawdziwe oblężenie.
> Średnio codziennie korzysta z niego obecnie około 300 kierowców dziennie.
> Dziś padł kolejny rekord frekwencji. Maksymalne napełnienie wyniosło 350
> aut! Przypominam, że cały garaż może pomieścić "tylko" 400 aut, czyli
> napełnienie sięgnęło sięgnęło ok. 88%! To rewelacyjny wynik, a kierowców z
> pewnością będzie przybywać. Tym bardziej, że trwa tam budowa dużej pętli
> autobusowej. Przebudowywane jest także skrzyżowanie ulic: Włościańskiej i
> Słowackiego. Dzięki temu dojazd do parkingu będzie o wiele łatwiejszy.
>
> Ogromnym zainteresowaniem cieszy się również drugi, nieco mniejszy -
> uruchomiony 2 stycznia 2008 roku - parking P+R Metro Wilanowska.
> Przewidziany jest dla 290 samochodów. Tymczasem średnio codziennie zajętych
> jest na nim ok. 200 miejsc. Rekord frekwencji padł 19 marca. Na parkingu w
> tym samym czasie stało wtedy 217 samochodów (dziś 202). Korzystają z niego
> głównie kierowcy dojeżdżający do Warszawy z podwarszawskich miejscowości
> takich jak Piaseczno czy Konstancin. Dzięki przesiadkom do metra,
> oszczędzają czas i paliwo, nie stojąc w korkach na remontowanej ul.
> Puławskiej. Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z
> działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej.
>
> Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych przez
> nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość kierowców
> pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni. Stanowią 64%
> użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z biletów okresowych
> zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej. Jedynie 7% kierowców używa
> biletów dobowych. Po jednym procencie użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3
> i 7 dniowe.
>
> Władze m. st. Warszawy oraz Zarząd Transportu Miejskiego będą sukcesywnie
> rozwijać system Parkuj i Jedź w stolicy. W drugiej połowie bieżącego roku
> otwarty zostanie czwarty parking P+R - Metro Młociny. Zlokalizowany będzie
> na terenie gigantycznego węzła komunikacyjnego, który powstaje właśnie przy
> końcowej stacji I linii metra. Zaawansowane są także prace nad realizacją
> kolejnych parkingów. Trwają obecnie prace projektowe parkingów przy stacji
> PKP Anin oraz przy stacji metra Ursynów. Ich budowa rozpocznie się jeszcze w
> tym roku. W planach jest także budowa parkingów przy pętli Okęcie, przy
> stacji PKP Wawer, przy stacji PKP Wesoła oraz przy stacji PKP Rembertów.
>
> Systemy Park & Ride z powodzeniem funkcjonują w wielu europejskich miastach.
> Mogą z nich korzystać kierowcy np. z Pragi, Berlina, Wiednia czy Amsterdamu.
>
> Wszystkich Państwa oczywiście zapraszam zarówno do korzystania z parkingu
> jak i do udokumentowania panującego tam tłoku :)
>
> </by Igor Krajnow>
>
> Szkoda, że nie mam jak skorzystać.[/color]
A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie
wisły takiego nie uświadczę?

--
Pozdrawiam
JoShiMa

> A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie[color=blue]
> wisły takiego nie uświadczę?[/color]

Parking P&R jest przy każdej prawobrzeżnej stacji metra :-)

~BitPump

On Thu, 10 Apr 2008 19:55:51 +0200, "Szuwaks" <szuwaks@go2.pl> wrote:
[color=blue]
>Witam,
>
>System P&R w Warszawie przeszedł fazę raczkowania.
>Minął rok od uruchomienia pierwszego parkingu na Żoliborzu.
>Drugi, obok Dworca Południowego działa od 2 stycznia 2008.
>W planach jest trzeci - przy stacji Metro Młociny.
>Może więc ten system wreszcie zacznie chodzić?[/color]

Szuwaks - jak piękna laurka. Tylko że mnei się marzy sytuacja jak we
Wiedniu gdzie parkingi podzimne są co kilakset metrów a nad ulicami są
wyświetlacze kierujące do najbliższego wraz z podaną ilością wolnych
miejsc. I co niewykonalne najwyraźniej u nas - większość parkingów
mieści się pod starymi kamienicami. Tyle że jednocześnie zapomniano
doać że wiedńskie parkingi są płatne.

Zdrówko

"Przemyslaw Popielarski" wrote...[color=blue]
>
> "Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się
> trzeci z działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej."
>[/color]
Na domiar złego skrócili czas funkcjonowania, pierwotnie parking był
czynny do 22:00 teraz jest dużo krócej, nie napiszę do której bo nie
chcę wprowadzać w błąd, i znów trochę ludzi zrezygnowało :(
Ale lokalizacja jest przyszłościowa, już za 10 lat może będzie
zapełnienie :)
Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na
Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu!
A.

Rafał Zieliński wrote:[color=blue]
> Axel wrote:[color=green]
>> Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego
>> parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych
>> blokow - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie
>> wiem, ile w tym prawdy)[/color]
>
> dokładnie to samo chciałem napisać
> garaż to koszt ok 150zł miesięcznie
> za te pieniądze ma się kwartał w P&R i do tego jeszcze bilet na KM
> gratis :)[/color]

Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja? W koncu to nie
jest parking dobowy, tylko na dojazdy do pracy - jesli ludzie z okolicznych
budynkow beda zajmowali miejsca, to osoby chcace skorzystac z P&R nie beda
mieli gdzie stawiac aut i cale przedsiewziecie szlag trafi. I pieniadze
podatnikow tez.

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: [url]http://www.motocykl.org/thundercat[/url]
Webdesign, Grafika, Multimedia: [url]http://www.oxygencreations.pl[/url]

> Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na[color=blue]
> Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color]
Sprawdź lepiej kto za prezydentury Kaczyńskiego (kiedy decydowano o
przebiegu drugiej linii metra) był odpowiedzialny za inwestycje
w Warszawie i gdzie kupił dom jednorodzinny.

--
Paweł X

Szuwaks pisze:
[...][color=blue]
> Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych
> przez nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość
> kierowców pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni.
> Stanowią 64% użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z
> biletów okresowych zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej.
> Jedynie 7% kierowców używa biletów dobowych. Po jednym procencie
> użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 i 7 dniowe.[/color]
[...]
Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam
"kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie
uświadczyłem tam żadnego kontroli :)

--
Grych

On 11 Kwi, 09:59, "Aaron" <spamt...@pulapka.qdnet.pl> wrote:[color=blue]
> Na domiar złego skrócili czas funkcjonowania, pierwotnie parking był
> czynny do 22:00 teraz jest dużo krócej, nie napiszę do której bo nie
> chcę wprowadzać w błąd, i znów trochę ludzi zrezygnowało :(
> Ale lokalizacja jest przyszłościowa, już za 10 lat może będzie
> zapełnienie :)
> Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na
> Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color]

Tak jakby obok tego parkingu nie bylo hipermarketu ;)

Krzysiek Rudnik

Dnia Fri, 11 Apr 2008 11:04:27 +0200, Grych napisał(a):
[color=blue]
> Szuwaks pisze:
> [...][color=green]
>> Dorzucę Państwu może jeszcze trochę liczb. Z badań przeprowadzonych
>> przez nas wśród użytkowników parkingów P+R wynika, że większość
>> kierowców pozostawiających samochody na parkingach to mężczyźni.
>> Stanowią 64% użytkowników. 92% wszystkich użytkowników korzysta z
>> biletów okresowych zakodowanych na Warszawskiej Karcie Miejskiej.
>> Jedynie 7% kierowców używa biletów dobowych. Po jednym procencie
>> użytkowników P+R wykorzystuje bilety 3 i 7 dniowe.[/color]
> [...]
> Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam
> "kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie
> uświadczyłem tam żadnego kontroli :)[/color]
No przecież napisane jest: "Z badań przeprowadzonych przez nas wśród
użytkowników parkingów P+R " Znaczy sie ankietę robili.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

Grych pisze:
[color=blue]
> Ja czegoś nie rozumiem. Skąd mają takie statystyki? Czy chodzą tam
> "kanary" sprawdzające bilety? Korzystam z P+R na Marymoncie i nie
> uświadczyłem tam żadnego kontroli :)[/color]

Przy wyjeździe po prawej stronie wisi skrzynka na ankiety.

--
Azja


"Pawel X" wrote ...
[color=blue]
> Sprawdź lepiej kto za prezydentury Kaczyńskiego (kiedy
> decydowano o przebiegu drugiej linii metra) był odpowiedzialny
> za inwestycje w Warszawie i gdzie kupił dom jednorodzinny.
>[/color]
Może po prostu napisz to, bardzo ciekawa koncepcja która zresztą nie
jesrt sprzeczna z moją, jest wręcz komplementarna i wiele wyjaśnia jak
myslę! :)
A.

<rudnik@kki.net.pl> wrote ...
[color=blue]
> Tak jakby obok tego parkingu nie bylo hipermarketu ;)[/color]

Popatrz, nie zauważyłem! :)
Pzdr,
A.
P.S. W pierwotnej wersji przebiegu II linii metra po lewej stronie
W-wy był 1 hipermarket w zasięgu, obecnie są III - IV i nie ma to nic
wspólnego ze "strumieniem" pasażerów, ponieważ na Górczewskiej raczej
się nie zwiększy radykalnie tenże strumień, natomiast na "starej"
linii potencjał wzrostu jest ponad 100% ze względu na planowane
inwestycje mieszkaniowe, m. inn. wzdłuż linii kolejowej ... to są
setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach
Kazimierzowskiej i nie tylko zresztą, całe Odolany to będzie drugi
"mały" Ursynów!

"Przemyslaw Popielarski" <premax@hot.pl> wrote in message
news:47fe90fe$1@news.home.net.pl...[color=blue]
> Grupki wrote:[color=green]
>> A o P&R na Połczynskiej zapomniales??
>> Ten swieci pustkami i jest totalnym niewypalem.[/color]
>
> "Zdecydowanie najmniejszym zainteresowaniem cieszy się trzeci z
> działających obecnie parkingów - przy ul. Połczyńskiej."[/color]

Tez mi chwile zeszlo znalezienie tej wzmianki, bo po tekscie tylko sie
przesliznalem, ale jak sie tak chwala zapelnieniem pozostalych parkingow, to
moze by i podali zapelnienie tego? Ale nie. Wiadomo, ze by wyszlo, ze to
jakas porazka, co od pierwszego dnia juzprzyznawano i wspominano od razu o
zamianie terenu, np. na kino samochodowe :)

--
Pozdrawiam
MARC

"Aaron" <spamtrap@pulapka.qdnet.pl> wrote in message
news:47ff1a01.0@news.qdnet.pl...[color=blue]
> Kiedyś planowano w tej okolicy stację metra która wyleciała na
> Górczewską dzięki lobby hipermarketowemu![/color]

Stacje metra planowao chyba jednak dopiero przy Czluchowskiej, a to jeszcze
kawalek...

--
Pozdrawiam
MARC

"Axel" <alexb@polbox.NOSPAM.pl> writes:
[color=blue]
> Z tego, co mi opowiadal kolega z pracy mieszkajacy nieopodal tego
> parkingu - najbardziej korzystaja z niego mieszkancy okolicznych
> blokow - bilet miesieczny jest tanszy, niz wynajecie garazu... (nie
> wiem, ile w tym prawdy)[/color]

Przeciez to nie jest parking calodobowy i nie wolno zostawiac
samochodu po jego zamknieciu (nie wiem, czy ten punkt regulaminu jest
przestrzegany).

MJ

[color=blue]
> A ja w tych parkingach nie obeznana jestem. Rozumiem że po prawej stronie
> wisły takiego nie uświadczę?[/color]

W zasadach usenetu też nie jesteś obeznana jak widzę. Nie cytuj całego 5KB
postu żeby dodać 2 linijki.

On 11 Kwi, 12:46, "Aaron" <spamt...@pulapka.qdnet.pl> wrote:[color=blue]
> P.S. W pierwotnej wersji przebiegu II linii metra po lewej stronie
> W-wy był 1 hipermarket w zasięgu, obecnie są III - IV i nie ma to nic
> wspólnego ze "strumieniem" pasażerów, ponieważ na Górczewskiej raczej
> się nie zwiększy radykalnie tenże strumień, natomiast na "starej"
> linii potencjał wzrostu jest ponad 100% ze względu na planowane
> inwestycje mieszkaniowe, m. inn. wzdłuż linii kolejowej ... to są
> setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach
> Kazimierzowskiej i nie tylko zresztą, całe Odolany to będzie drugi
> "mały" Ursynów![/color]

I uwazasz ze jest sens budowac metro wzdluz linii kolejowej?

Krzysiek Rudnik

Aaron wrote:[color=blue]
> setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach
> Kazimierzowskiej[/color]

Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra...

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Przemyslaw Popielarski wrote:
[color=blue]
> Aaron wrote:[color=green]
>> setki o ile nie tysiące hektarów do zagospodarowania po obu stronach
>> Kazimierzowskiej[/color]
>
> Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra...
>[/color]

Chodzilo chyba o Jana Kazimierza.

Krzysiek Rudnik

Witam,

Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
wiadomości news:s76uv3hquuebifq53aq942ccja2q2nd2hq@4ax.com...
[color=blue]
> Szuwaks - jak piękna laurka.[/color]

No nie? :))
Sami sobie napisali.
[color=blue]
> Tylko że mnei się marzy sytuacja jak we
> Wiedniu gdzie parkingi podzimne są co kilakset metrów a nad ulicami są
> wyświetlacze kierujące do najbliższego wraz z podaną ilością wolnych
> miejsc.[/color]

No cóż, tylko przytaknąć.
Ja pozostaję pod wrażeniem tych z Genewy.
Sprzed 20 lat.

--

Pozdrawiam
Szuwaks

<rudnik@kki.net.pl> wrote ...
[color=blue]
> I uwazasz ze jest sens budowac metro
> wzdluz linii kolejowej?[/color]

A ja to oczywiście gdzieś napisałem?
Wiesz jaka jest odległość pomiędzy metrem wg. starego planu a tymi
wspaniałymi torami które do niewiele czego się nadają?
A w W-wie już powoli jest sens budowy kolejnych 2 linii metra
północ-południe, mimo tego, że jedna już prawie jest gotowa! W tym
jedna po prawej stronie Wisły oczywiście :)
I żadne tory kolejowe W-wie nie pomogą w komunikacji miejskiej (nie
podmiejskiej, tylko miejskiej!), nawet przy super przyjaznej postawie
właściciela torów :(
A.

"Przemyslaw Popielarski" wrote ...[color=blue]
>
> Gdzie Kazimierzowska a gdzie druga linia metra...
>[/color]
Od lat Jana Kazimierza myli mi się z Karzimierzowską! - to ta
lateryzacja prawego ucha z lewą nogą jest winna :)
Przepraszam, chodziło mi o Jana Kazimierza oczywiście!

A.

Urgh blurp bzium ke 2008-04-14 plask (10:07), Aaron plum trzask blup-blup!:
[color=blue]
> A w W-wie już powoli jest sens budowy kolejnych 2 linii metra
> północ-południe, mimo tego, że jedna już prawie jest gotowa![/color]

Brednie.

--
-=[ Cyryl 'Fikander' Gzyło ]=- -=[ anderfik(_₪_)gmail.com ]=-
-=[ Warszawa-Ochota ]=-- --=[ [url]http://wawkom.waw.pl/forum/[/url] ]=-

Dnia 11-04-2008 o 10:07:35 Mr.Jack <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org>
napisał(a):
[color=blue]
> Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja?[/color]

A może po prostu wprowadzić opłaty adekwatne do wartości usługi?
No bo jak się wszyscy zrzucają na "darmowy" parking dla 400 kierowców to
nic dziwnego, że się potem może okazać że to nie te 400 o które chodziło...

--
SW3

SW3 wrote:[color=blue]
> Dnia 11-04-2008 o 10:07:35 Mr.Jack <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org>
> napisał(a):
>[color=green]
>> Hm, moze by robic kontrole jakies, w porozumieniu z Policja?[/color]
>
> A może po prostu wprowadzić opłaty adekwatne do wartości usługi?
> No bo jak się wszyscy zrzucają na "darmowy" parking dla 400 kierowców
> to nic dziwnego, że się potem może okazać że to nie te 400 o które
> chodziło...[/color]

Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie
obecnych?

--
Jacek "Mr.Jack" Sawicki
Klub Thundercata: [url]http://www.motocykl.org/thundercat[/url]
Webdesign, Grafika, Multimedia: [url]http://www.oxygencreations.pl[/url]

"Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> wrote in message
news:fu49tm$9e3$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie
> obecnych?[/color]

Za stworzenie kolejnych parkingow, jak na Polczynskiej, to powinni placic
urzednicy, ktorzy je tworzyli :)

--
Pozdrawiam
MARC

Dnia Thu, 17 Apr 2008 14:47:14 +0200, Marek Grochocki napisał(a):
[color=blue]
> "Mr.Jack" <mrjack@WYTNIJTOmotocykl.org> wrote in message
> news:fu49tm$9e3$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=green]
>> Ale oplaty za co? Za stworzenie kolejnych parkingow, czy za uzytkowanie
>> obecnych?[/color]
>
> Za stworzenie kolejnych parkingow, jak na Polczynskiej, to powinni placic
> urzednicy, ktorzy je tworzyli :)[/color]
A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na grochowie
chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

JoShiMa wrote:[color=blue]
> A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na
> grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.[/color]

Na Wiatraku znaczy?

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Dnia Fri, 18 Apr 2008 19:42:58 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):
[color=blue]
> JoShiMa wrote:[color=green]
>> A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na
>> grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko ja.[/color]
>
> Na Wiatraku znaczy?[/color]
Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?

--
Pozdrawiam
JoShiMa

JoShiMa wrote:[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> A to dlaczego. Jak by stworzyli gdzieś przy pętli tramwajowej na
>>> grochowie chętnie zapłaciłabym za korzystanie. I pewnie nie tylko
>>> ja.[/color]
>>
>> Na Wiatraku znaczy?[/color]
> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?[/color]

Mam. Nie ma Reala na Grochowie.

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Dnia Mon, 21 Apr 2008 21:58:54 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):
[color=blue]
> JoShiMa wrote:[color=green]
>> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś przeciw?[/color]
>
> Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color]
A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
obeznana jestem.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

JoShiMa wrote:[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś
>>> przeciw?[/color]
>>
>> Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color]
> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
> obeznana jestem.[/color]

Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a:
[color=blue]
> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
> obeznana jestem.[/color]

Real to dawny Jean.

--
animka

Dnia Tue, 22 Apr 2008 20:28:59 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):
[color=blue]
> JoShiMa wrote:[color=green][color=darkred]
>>>> Lepiej gdzieś w okolicach reala. Też jest tam pętla. Masz coś
>>>> przeciw?
>>>
>>> Mam. Nie ma Reala na Grochowie.[/color]
>> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
>> obeznana jestem.[/color]
>
> Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color]
Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia to
jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym systemie
baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

Dnia Wed, 23 Apr 2008 02:37:20 +0200, Animka napisał(a):[color=blue]
> Real to dawny Jean.[/color]

Ta... Miszel Żar ;)
--
Marcin Stanisz

"A lie will go round the world before the truth has got its boots on"
Terry Pratchett, "Truth"

Witam,

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:fumudt$ev2$1@node2.news.atman.pl...
W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a:[color=blue][color=green]
>> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
>> obeznana jestem.[/color]
>[/color]
Real to dawny Jean.

Kaja..... ;((((
Proszę...

--
Pozdrawiam
Szuwaks

JoShiMa wrote:[color=blue][color=green]
>> Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color]
> Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia
> to jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym
> systemie baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.[/color]

W tym miejscu moglby miec powodzenie rowne parkingowi na Polczynskiej. Bo
jak tam dojedziesz, to najwieksze korki masz juz za sobą. Chyba lepszym
miejscem jednak byloby PKP Wawer.

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Dnia Wed, 23 Apr 2008 22:33:08 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):
[color=blue]
> JoShiMa wrote:[color=green][color=darkred]
>>> Gocławek. I to jest dawny Geant, a nie Auchan.[/color]
>> Masz rację w obu kwestiach. Autopiętno za poprzekręcania. Nie zmienia
>> to jednak faktu, że mnie by się w tamtych okolicach parking w tym
>> systemie baaardzo podobał. Sądzę, ze nie tylko mi.[/color]
>
> W tym miejscu moglby miec powodzenie rowne parkingowi na Polczynskiej. Bo
> jak tam dojedziesz, to najwieksze korki masz juz za sobą. Chyba lepszym
> miejscem jednak byloby PKP Wawer.[/color]
Jesteś w błędzie. Wszelkie atrakcje jeszcze przed Tobą, ale zadowoliłby
mnie nawet parking przy PKP Wawer, chociaz nie widzę szczególnej różnicy w
dojeździe do Reala czy do PKO Wawer.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

JoShiMa wrote:[color=blue]
> Jesteś w błędzie. Wszelkie atrakcje jeszcze przed Tobą, ale
> zadowoliłby mnie nawet parking przy PKP Wawer, chociaz nie widzę
> szczególnej różnicy w dojeździe do Reala czy do PKO Wawer.[/color]

Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą?
Dla mnie jest. Przejazd Real-Wawer PKP zabiera mi np. w piątek okolo 19.00
czasem i 20 minut.

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Dnia Thu, 24 Apr 2008 23:01:57 +0200, Przemyslaw Popielarski napisał(a):
[color=blue]
> Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą?[/color]
Nie. Napotykam po drodze (znaczy dalej) bardziej zakorkowane miejsca, a PKP
Wawer mam trochę nie po drodze.

--
Pozdrawiam
JoShiMa

JoShiMa wrote:[color=blue][color=green]
>> Skrzyzowanie z Marsa nie jest dla Ciebie wielką różnicą?[/color]
> Nie. Napotykam po drodze (znaczy dalej) bardziej zakorkowane miejsca,
> a PKP Wawer mam trochę nie po drodze.[/color]

Czyli dojezdzasz prawdopodobnie od strony Marysina / Rembertowa. Nadal sie
dziwie, ze chcesz sie przesiadac w tramwaj po odstaniu najwiekszych korkow
na ulicy Marsa. Nie prosciej byloby w pociag na Goclawku?

--
../ premax
../ [email]premax@hot.pl[/email]
../ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.

Animka nabazgrał:[color=blue]
> W dniu 2008-04-22 09:10 JoShiMa pięknie wystukał/a:
>[color=green]
>> A do gdzie jest Real (dawny Auchan) to już nie Grochów? Jakaś słabo
>> obeznana jestem.[/color]
>
> Real to dawny Jean.[/color]

o rotflu przenajświętszy!

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates