|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego? Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum. Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy? AM
Hades wrote:[color=blue] > Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi > sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego? > Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini > wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum. > Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]
Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie da się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.
wer
W dniu 2010-02-23 11:22, [email]bofh@nano.pl[/email] pisze:[color=blue] > Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie da > się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color]
a musi być na centralnym? mało ulic w pobliżu?
KG
Użytkownik "kam" <k@k.pl> napisał w wiadomości news:hm0c7p$cks$2@news.onet.pl...[color=blue] >W dniu 2010-02-23 11:22, [email]bofh@nano.pl[/email] pisze:[color=green] >> Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie >> da >> się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color] > > a musi być na centralnym? > mało ulic w pobliżu?[/color]
Co więc zaproponujesz?
-- Pająk chwat, wszystkich brat!
Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm09ob$68n$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue] > Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi > sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego? > Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini > wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum. > Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]
Byłby. Ale eko i socjo oszołomstwu się wydaje, że wszyscy pracują w centrum i do niego dążą
> Użytkownik "Araneus Diadematus" [color=blue][color=green][color=darkred] > >> Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie > >> da > >> się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color][/color][/color] [color=blue][color=green] > > a musi być na centralnym? > > mało ulic w pobliżu?[/color][/color] [color=blue] > Co więc zaproponujesz?[/color]
Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich. AM
Hades pisze:
[color=blue] > Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do > tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie > ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla > wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby > miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich. > AM[/color]
Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
-- Liwiusz
Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:57:00 +0100, Hades napisał(a): [color=blue] > w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla > wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby > miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich.[/color]
To znaczy dla kogo?
-- FâŻAâŻâź
"Araneus Diadematus" wrote...[color=blue] >[color=green] > > a musi być na centralnym? > > mało ulic w pobliżu?[/color] > > Co więc zaproponujesz? >[/color] Kiedyś nocne zajmowały całą E. Plater pomiędzy Świetokrzyską a Alejami. Pętla przy Centralnym przegra z budową metra przedewszytkim! Będzie taki cyrk, że szybko zmienią choćby na Plac Defilad albo plac Konstytucji albo nie wiem gdzie, pewnie zdecentralizują w efekcie nieudanych poszukiwań :) A.
W dniu 2010-02-23 12:44, Araneus Diadematus pisze:[color=blue] > Co więc zaproponujesz?[/color]
Jeśli już istniałaby konieczność utrzymania pętli wyłącznie dla linii nocnych i w pobliżu centralnego, to w nocy spokojnie można wykorzystać Al.Jerozolimskie, E.Plater itd. Ale bardziej dyskusyjne jest tworzenie wyłącznie linii przelotowych i likwidacja pętli przy centralnym, a to ze względu na korki w jednej części miasta, mające wpływ na całą trasę takich linii. Bo jakoś w tak daleko idące uprzywilejowanie komunikacji miejskiej nie bardzo wierzę.
KG
On Tue, 23 Feb 2010 11:10:55 +0100, "Hades" <waruga@vp.pl> wrote: [color=blue] >Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi >sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego? >Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini >wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum. >Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]
Byłby. Podobnie jak przydatne byłyby pośpieszne linie obwodowe między sąsiednimi dzielnicami. Ale "niedasie" bo ZTM uważa że połowa mieszkańców albo jeżdżą z peryferiów do Centrum albo przez Centrum. A druga połowa tylko po linii metra więc inne relacje sa niepotrzebne. I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum bo masz do wyboru jedynie 148 kursujące w szczycie 3 razy na godzinę. A i to tylko na lotnisko. Po prostu ZTM lepiej wie co mieszkańcom jest potrzebne niż oni sami.
Zdrówko
Użytkownik "kam" <k@k.pl> napisał w wiadomości news:hm0gtg$s9h$1@news.onet.pl...[color=blue] >W dniu 2010-02-23 12:44, Araneus Diadematus pisze:[color=green] >> Co więc zaproponujesz?[/color] > > Jeśli już istniałaby konieczność utrzymania pętli wyłącznie dla linii > nocnych i w pobliżu centralnego, to w nocy spokojnie można wykorzystać > Al.Jerozolimskie, E.Plater itd. > Ale bardziej dyskusyjne jest tworzenie wyłącznie linii przelotowych i > likwidacja pętli przy centralnym, a to ze względu na korki w jednej > części miasta, mające wpływ na całą trasę takich linii. > Bo jakoś w tak daleko idące uprzywilejowanie komunikacji miejskiej nie > bardzo wierzę.[/color]
Co więc w takim razie dla podróżnych kolejowych, ma zapylać na plac Defilad? Może to i dobry pomysł, zwłaszcza dla kogoś starszego z walizkami... OK, nie ma sprawy. Na poważnie - nie mówię :"nie", ale pod warunkiem, że będzie coś w zamian.
-- Pająk chwat, wszystkich brat!
> Użytkownik "Liwiusz"[color=blue][color=green] > > Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do > > tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie > > ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla > > wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby > > miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich. > > AM[/color][/color] [color=blue] > Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem > będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22. > Liwiusz[/color]
Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem. AM
Dnia Tue, 23 Feb 2010 14:17:53 +0100, Hades napisał(a): [color=blue] > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color]
Oczywiście trwa to 0 minut i nie powoduje utrudnień w ruchu autobusów.
-- FâŻAâŻâź
Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): [color=blue] > I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color]
504.
-- FâŻAâŻâź
On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote: [color=blue] >Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >[color=green] >> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color] > >504.[/color]
Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice lotniska to nie Okęcie.
Zdrówko
Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): [color=blue] > Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice > lotniska to nie Okęcie.[/color]
To się przesiądziesz, zief.
-- FâŻAâŻâź
Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=blue] > Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >[color=green] >> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice >> lotniska to nie Okęcie.[/color] > > To się przesiądziesz, zief.[/color]
Ot cały stosunek ZTM do klienta.
Hades pisze: [color=blue][color=green] >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22. >> Liwiusz[/color] > > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color]
Patrz wątek "kolejny inteligentny"
Shrek.
> Użytkownik "Shrek"[color=blue][color=green][color=darkred] > >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem > >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22. > >> Liwiusz[/color][/color][/color] [color=blue][color=green] > > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color][/color] [color=blue] > Patrz wątek "kolejny inteligentny" > Shrek.[/color]
Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale zdaje sie ze policjanci mieli jakies ciche umowy z tymi od holowania bo w przypadku kolizji holowniki na miejscu zdarzenia pojawilay sie w kilka minut. Sadzac po dzisiejszym "tramwaju" chyba to juz nie dziala. AM
On 2010-02-23 14:17, Hades wrote: [color=blue][color=green] >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22. >> Liwiusz[/color] > > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem. > AM >[/color]
Jeżeli dziś, nieomal w samo połusnie, usunięcie jednego czarnego bmw z Nowowiejskiej zajęło godzinę...
> Użytkownik "Maciej Bebenek[color=blue][color=green][color=darkred] > >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem > >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22. > >> Liwiusz[/color][/color][/color] [color=blue][color=green] > > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem. > > AM[/color][/color] [color=blue] > Jeżeli dziś, nieomal w samo połusnie, usunięcie jednego czarnego bmw z > Nowowiejskiej zajęło godzinę...[/color]
Wiesz co to jest padlinozerca? Pojawi sie niezwlocznie tam gdzie moze cos smierdzacego pozrec. Tak samo bylo by z lawetami i holownikami. Jesli tylko znalezli by stale zrodlo dochodu to sami zadbali by o to aby pojawic sie w odpowiednim miejscu o wlasciwej porze. Mysle ze z tym nie bylo by wiekszego problemu. AM
"Hades" wrote...[color=blue] > > Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale zdaje sie ze > policjanci mieli jakies ciche umowy z tymi od > holowania bo w przypadku kolizji holowniki na > miejscu zdarzenia pojawilay sie w kilka minut.[/color]
Eeee, na całym świecie mechanizm jest ten sam! Po prostu prowadzą nasłuchy na częstotliwościach używanych przez policję i to cała tajemnica! :) Nie wykluczam oczywiście "cichych" układów, ale nie demonizowałbym tego nadmiernie. Ponadto sam miałem kiedyś problem w Trójmieście gdy policjanci po prostu bali się mi dać namiary na holownik żeby nie być podejrzanymi o korupcję. A.
On Tue, 23 Feb 2010 16:40:34 +0100, Fikander <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote: [color=blue] >Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >[color=green] >> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice >> lotniska to nie Okęcie.[/color] > >To się przesiądziesz, zief.[/color]
Rozumiem. Wpierw do 504 trza dotrzeć - powiedzmy 10 minut plus czekanei na to żeby przyjechał. Potem 20-30 minut 504. Potem z 10 minut czekania na kolejny autobus plus czas transfer na inny przystanek. I kolejne 10-20 jazdy. Wychodzi 60-70 minut. Samochodem o połowę krócej. Przez Centrum jeszce dłuzej ale przynajmniej w metrze można usiąść a i tramwaje częsciej jeżdżą wiec mnei sie sterczy na przystankach. Więc teraz mi wytłumacz jak i gdzie tu ZTM promuje przesiadanei się do autobusów które podobno jeżdżą szybko i sprawnie wszędzie. Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód. Chociaż wiem jaka będzie odpowiedź: w trosce o to żeby pasażer się nei zastał powinien z 3-4 razy po drodze sie przesiąść. Albo pojechać przez Centrum. No i oczywiście metrem może jechać. I nieważne że jedzie z Grochowa na Okęcie czy z Bródna na Wolę - przecież może dojechac do metra.
Zdrówko
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue] > Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa > po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color]
401 skasowali?
Musisz jeździć z tą swoją szafą samochodem to jedź, ja też jeżdżę głównie samochodem. Ale nie opowiadaj głupot o liniach autobusowych bez sprawdzenia, dobrze?
MJ
On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: >[color=green] >> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa >> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color] > >401 skasowali?[/color]
To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby "pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w lewo z powrotem na Dolinkę. Ale wiem - według światłego ZTM ma to zapewne dowozić ludzi do metra. Tyle że tych linii dowozowych na Wałbrzyskiej jest kilka a z Okęcia czy z drugiej strony nikt o zdrowych zmysłach nie czeka na 401 by dojechac do niego akurat na Słuzewiec. Efekt kest taki że nie jest to ani autobus tranzytowy między dzielnicami ani dowozówka do metra. Zresztą podobny "geniusz" wymyślał układ linii na Ursynowie. W efekcie tego nei ma chyba żadnej linii która jechałaby wprost ulića przez cął dzielniće - szybko i prosto. Każda musi krążyć uliczkami. Efekt jest taki ze mimo pomysłów geniuszy na coraz nowe trasy nikt specjlanie nei chce z tych autobusów korzystać. Zresztą mało kto w Warszawie nadąża za zmianiami tras, linii czy numeracji. Ja nie mogę sobie przypomnieć poza 111 i 195 żadnych innych linii które z grubsza jechałyby po tej samej trasie od kilkunastu lat. To jakaś paranoja że co chwila coś się zmienia.
Zdrówko
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue] > On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski > <michalj@fuw.edu.pl> wrote: >[color=green] >>"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: >>[color=darkred] >>> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa >>> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color][/color][/color] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ [color=blue][color=green] >> >>401 skasowali?[/color] > > To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy > Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa > Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby[/color]
Autobus tej linii przejezdza _całą_ Trase Siekierkowska, jedzie tez ulica Dolina Sluzewiecka. Dalej jedzie na zachod do Ursusa.
Nie pisales, ze ma nie jechac Walbrzyska.
MJ
On Wed, 24 Feb 2010 11:27:03 +0100, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >Autobus tej linii przejezdza _całą_ Trase Siekierkowska, jedzie tez >ulica Dolina Sluzewiecka. Dalej jedzie na zachod do Ursusa.[/color]
Jedzie małym kawałkiem Doliny Służewieckiej nawet się na niej nei zatrzymując. Równie dobrze mógłby krązyć godzine po Grochowie wjeżdżając na Trasę Siekierkowską np. z Wału Miedzeszyńskiego i dla Ciebei też byłoby to że jeździ po Trasie Siekierkowskije. Bo przeciez kawąłek nią jedzie. [color=blue] > >Nie pisales, ze ma nie jechac Walbrzyska.[/color]
No ta. W sumei jakby jakiś autobuś wyjeżdżał z Anody i skręcął w Wałbrzyską bez przystanku to też jeździ Doliną Służewiecką. A że nei za bardzo ma sie gdzie zatrzymać to nei ma znaczenia. Bo formalnie by tam jeździł. A że w okolice Wyścigów czy na Rzymowskiego 401 nie da rady dojechać to już szczgół niewarty uwagi. W końcu ZTM moze byc zadowolony bo formalnie kawąłkiem ulicy 401 przemyka.
Zdrówko
"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: [color=blue] > Jedzie małym kawałkiem Doliny Służewieckiej nawet się na niej nei > zatrzymując.[/color]
Na dalszej czesci ulicy Dolina Sluzewiecka w ogole nie ma przystankow autobusowych. [color=blue] > tam jeździł. A że w okolice Wyścigów czy na Rzymowskiego 401 nie da > rady dojechać to już szczgół niewarty uwagi. W końcu ZTM moze byc[/color]
A gdyby jechal Rzymowskiego, to bys rozpaczal, ze nie mozna nim dojechac na Walbrzyska.
No to napisz, ze chcez miec bezposredni autobus zewszad dowszad i nie zawracaj glowy.
MJ
On Wed, 24 Feb 2010 12:29:27 +0100, Michal Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote: [color=blue] >No to napisz, ze chcez miec bezposredni autobus zewszad dowszad i nie >zawracaj glowy.[/color]
Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi uliczkami bocznymi.
Zdrówko
Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): [color=blue] > Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne > jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi > uliczkami bocznymi.[/color]
Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie szybko.
-- FâŻAâŻâź
Dnia Wed, 24 Feb 2010 09:28:41 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): [color=blue] > Rozumiem. Wpierw do 504 trza dotrzeć - powiedzmy 10 minut plus > czekanei na to żeby przyjechał. Potem 20-30 minut 504. Potem z 10 > minut czekania na kolejny autobus plus czas transfer na inny > przystanek. I kolejne 10-20 jazdy. Wychodzi 60-70 minut.[/color]
Nawet biorąc pod uwagę korki na Marynarskiej, jazda z Ursynowa na Taśmową nie zajmuje zazwyczaj 30 minut; przejazd z Taśmowej do przystanku Hynka to jest 5 minut, a nie 20. Przesiadka jest na tym samym przystanku, 504 w szczycie jeździ co 10 minut, czyli przeciętny czas oczekiwania to 5 minut; 189+401 mają w szczycie łącznie 15 kursów na godzinę, czyli autobus co 4 minuty; nawet przy braku koordynacji mamy przeciętny czas oczekiwania na poziomie 3 minut. Łącznie mamy 5+20+3+5, czyli 33 minuty, a nie 60.
-- FâŻAâŻâź
Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4k97r57mhwim$.dlg@fikander.com...[color=blue] > Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >[color=green] >> Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne >> jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi >> uliczkami bocznymi.[/color] > > Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie > szybko.[/color]
Bo kierowcy autobusów lepiej wiedzą od pasażerów gdzie ci drudzy chcą jechać. A potem wielkie oburzenie jak ludzie nie chcą jeździć niepasującą im zupełnie miejską komunikacją.
On Wed, 24 Feb 2010 18:16:30 +0100, Fikander <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote: [color=blue] >Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >[color=green] >> Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne >> jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi >> uliczkami bocznymi.[/color] > >Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie >szybko.[/color]
Rozumiem że autobus pośpieszny to najlepszy środek dojazdu 2 przystanków z metra/Puławskiej do biurowców na Śłużewcu w sytuacji gdy jeżdżą tam tez zwykłe linie? Jak tak ważna jest frekwencja na tym odcinku to moze puslili by autobus tylko na tym krótkim odcinku? Bo taka trasa skutecznei odstrasza od jazdy miedzy dzielnicami.
Akurat wczoraj około 14.40 jechałem 401 od Metro Wałbrzyska do al Wilanowskiej - robięłm akurat w Centrum Damiana badania okresowe i do teścia potem wapdłem. Autobus pusty - poza mna może że 3-4 osoby wsiadły/wysiadły przy metrze. Za to jechałem 18 minut ten krróciutki kawałek (rozkładowo niby 5 minut) a jechałbym zapewne dłużej gdyby kierowca nie łamał przepisów skręcając w lewo z prawego pasa. A to jeszce nie był popołudniowy szczyt.
Zdrówko
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue] > On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander > <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote: >[color=green] >> Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >>[color=darkred] >>> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color] >> 504.[/color] > > Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice > lotniska to nie Okęcie.[/color]
Ale masz jakies dane ze 50tys ursynowian pracuje w Raszynie i w Obi na Okeciu?
SkrypĂŤk pisze:[color=blue] > > Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości > grup dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=green] >> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >>[color=darkred] >>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice >>> lotniska to nie Okęcie.[/color] >> >> To się przesiądziesz, zief.[/color] > > Ot cały stosunek ZTM do klienta.[/color]
Pokaz mi klientów na jazde z Kabat do Obi na Okeciu 10tys wystarczy[color=blue] > > >[/color]
Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue] > On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski > <michalj@fuw.edu.pl> wrote: >[color=green] >> "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes: >>[color=darkred] >>> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa >>> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color] >> 401 skasowali?[/color] > > To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy > Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa > Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby > "pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w > zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną > strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w > lewo z powrotem na Dolinkę.[/color]
Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy dla siebie i dorabiac do tego ideologie
> Użytkownik "Jan Strybyszewski" [ciach] [color=blue][color=green] > > To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy > > Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa > > Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby > > "pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w > > zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną > > strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w > > lewo z powrotem na Dolinkę.[/color][/color]
[color=blue] > Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie > bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy > dla siebie i dorabiac do tego ideologie[/color]
Jakim to trzeba byc przyglupem zeby z czyjejs wypowiedzi wysnuwac podobny wniosek. Maciek napewno nic takiego nie postulowal, ale jak ktos nie ma pojecia (bo moze malo korzysta?) jak funkcjonuje w Stolicy KM to i wypisuje takie dyrdymaly. Maciek ma niestety racje w tym o czym napisal na samym poczatku. KM w Warszawie jest zroganizowana zle (b.zle?) a to zlo to wlasnie zlozenie ze wszyscy musza jechac "do" lub "przez" Centrum. AM
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm5gno$puv$1@news.onet.pl...[color=blue] > Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=green] >> On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander >> <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote: >>[color=darkred] >>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >>> >>>> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum >>> 504.[/color] >> >> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice >> lotniska to nie Okęcie.[/color] > > > Ale masz jakies dane ze 50tys ursynowian pracuje w Raszynie i w Obi na > Okeciu?[/color]
A ty masz jakie dane, krynico wiedzy?
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm5gor$puv$2@news.onet.pl...[color=blue] > SkrypĂŤk pisze:[color=green] >> >> Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości >> grup dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=darkred] >>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a): >>> >>>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice >>>> lotniska to nie Okęcie. >>> >>> To się przesiądziesz, zief.[/color] >> >> Ot cały stosunek ZTM do klienta.[/color] > > Pokaz mi klientów na jazde z Kabat do Obi na Okeciu 10tys wystarczy[color=green] >>[/color][/color]
O Jasiu się obudził i będzie tupał nóżką. A skąd ci weznę takich klientów, jak nie ma takich autobusów i jeżdżą autami lub naokoło przez centrum?
On Thu, 25 Feb 2010 10:42:35 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl> wrote: [color=blue] >Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie >bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy >dla siebie i dorabiac do tego ideologie[/color]
Nie chcę. Akurat od Dolinki to ja mieszkam parę kilometrów na południe. Do OBI rzadko jeżdżę pomijając to że na Puławskiej mam bliżej. Natomiast chciałbym mieć szybkie autobusy między dzielnicami po trasach tranzytowych. 401 tego warunku nie spełnia. Jazda przez Wałbrzyską to akurat coś takiego jakby autobusy z Trasy Łazienkowskiej zjeżdżały sobie na Grochów czu Saską Kepę i tam się przeciskały przez wąskie uliczki. Bo tam przecież pasażerowie też są więc Ci którym podróż się wydłuży nei powinni narzekać bo wszak zapełnienei autobiusów wzrośnie a to jest cel ZTM. A że ze zdrowym rozsądkiem nei ma to wiele wspólnego to inna sprawa.
Zdrówko
Maciek "Babcia" Dobosz wrote: [color=blue] > Natomiast chciałbym mieć szybkie autobusy między dzielnicami > po trasach tranzytowych.[/color]
Przecież masz coś takiego. Są linie zarówno tranzytowe, jak i takie które kręcą i rozwożą.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|