KM (autobusy) w Srodmiesciu.

Menu
 
wyjątkowa
Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi
sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego?
Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini
wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum.
Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?
AM



Hades wrote:[color=blue]
> Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi
> sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego?
> Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini
> wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum.
> Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]

Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie da
się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.

wer

W dniu 2010-02-23 11:22, [email]bofh@nano.pl[/email] pisze:[color=blue]
> Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie da
> się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color]

a musi być na centralnym?
mało ulic w pobliżu?

KG


Użytkownik "kam" <k@k.pl> napisał w wiadomości
news:hm0c7p$cks$2@news.onet.pl...[color=blue]
>W dniu 2010-02-23 11:22, [email]bofh@nano.pl[/email] pisze:[color=green]
>> Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie
>> da
>> się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color]
>
> a musi być na centralnym?
> mało ulic w pobliżu?[/color]

Co więc zaproponujesz?

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!




Użytkownik "Hades" <waruga@vp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hm09ob$68n$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi
> sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego?
> Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini
> wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum.
> Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]

Byłby. Ale eko i socjo oszołomstwu się wydaje, że wszyscy pracują w centrum
i do niego dążą

> Użytkownik "Araneus Diadematus"
[color=blue][color=green][color=darkred]
> >> Ale pętla na Centalnym i tak jest potrzebna dla nocnych, inaczej nie
> >> da
> >> się zrobić gwiaździstej komunikacji w nocy.[/color][/color][/color]
[color=blue][color=green]
> > a musi być na centralnym?
> > mało ulic w pobliżu?[/color][/color]
[color=blue]
> Co więc zaproponujesz?[/color]

Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do
tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie
ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla
wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby
miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich.
AM

Hades pisze:

[color=blue]
> Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do
> tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie
> ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla
> wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby
> miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich.
> AM[/color]

Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.

--
Liwiusz

Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:57:00 +0100, Hades napisał(a):
[color=blue]
> w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla
> wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby
> miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich.[/color]

To znaczy dla kogo?

--
F♯A♯∼

"Araneus Diadematus" wrote...[color=blue]
>[color=green]
> > a musi być na centralnym?
> > mało ulic w pobliżu?[/color]
>
> Co więc zaproponujesz?
>[/color]
Kiedyś nocne zajmowały całą E. Plater pomiędzy Świetokrzyską a
Alejami.
Pętla przy Centralnym przegra z budową metra przedewszytkim! Będzie
taki cyrk, że szybko zmienią choćby na Plac Defilad albo plac
Konstytucji albo nie wiem gdzie, pewnie zdecentralizują w efekcie
nieudanych poszukiwań :)
A.

W dniu 2010-02-23 12:44, Araneus Diadematus pisze:[color=blue]
> Co więc zaproponujesz?[/color]

Jeśli już istniałaby konieczność utrzymania pętli wyłącznie dla linii
nocnych i w pobliżu centralnego, to w nocy spokojnie można wykorzystać
Al.Jerozolimskie, E.Plater itd.
Ale bardziej dyskusyjne jest tworzenie wyłącznie linii przelotowych i
likwidacja pętli przy centralnym, a to ze względu na korki w jednej
części miasta, mające wpływ na całą trasę takich linii.
Bo jakoś w tak daleko idące uprzywilejowanie komunikacji miejskiej nie
bardzo wierzę.

KG

On Tue, 23 Feb 2010 11:10:55 +0100, "Hades" <waruga@vp.pl> wrote:
[color=blue]
>Czy w planowaniu strategi uprzywilejowania KM w Warszawie nie robi
>sie bledu pozostawiajac petle autobusowe w rejonie Dworca Centralnego?
>Skoro chce sie cos usprawniac to moze nalezalo by storzyc wariant lini
>wylacznie przelotowych majacych swoje krance poza scislym Centrum.
>Czy taki uklad nie bylby korzystniejszy?[/color]

Byłby. Podobnie jak przydatne byłyby pośpieszne linie obwodowe między
sąsiednimi dzielnicami. Ale "niedasie" bo ZTM uważa że połowa
mieszkańców albo jeżdżą z peryferiów do Centrum albo przez Centrum. A
druga połowa tylko po linii metra więc inne relacje sa niepotrzebne. I
np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum bo masz
do wyboru jedynie 148 kursujące w szczycie 3 razy na godzinę. A i to
tylko na lotnisko. Po prostu ZTM lepiej wie co mieszkańcom jest
potrzebne niż oni sami.

Zdrówko


Użytkownik "kam" <k@k.pl> napisał w wiadomości
news:hm0gtg$s9h$1@news.onet.pl...[color=blue]
>W dniu 2010-02-23 12:44, Araneus Diadematus pisze:[color=green]
>> Co więc zaproponujesz?[/color]
>
> Jeśli już istniałaby konieczność utrzymania pętli wyłącznie dla linii
> nocnych i w pobliżu centralnego, to w nocy spokojnie można wykorzystać
> Al.Jerozolimskie, E.Plater itd.
> Ale bardziej dyskusyjne jest tworzenie wyłącznie linii przelotowych i
> likwidacja pętli przy centralnym, a to ze względu na korki w jednej
> części miasta, mające wpływ na całą trasę takich linii.
> Bo jakoś w tak daleko idące uprzywilejowanie komunikacji miejskiej nie
> bardzo wierzę.[/color]

Co więc w takim razie dla podróżnych kolejowych, ma zapylać na plac
Defilad?
Może to i dobry pomysł, zwłaszcza dla kogoś starszego z walizkami... OK,
nie ma sprawy.
Na poważnie - nie mówię :"nie", ale pod warunkiem, że będzie coś w
zamian.

--
Pająk chwat,
wszystkich brat!

> Użytkownik "Liwiusz"[color=blue][color=green]
> > Petla dla autobusow nocnych tak, ale tylko w godzinach gdy jest do
> > tego potrzebna. Tak wiec w godzinach 22.30 - 4.30 tylko i wylacznie
> > ruch autobusow, w pozostalych godzinach ogulnodestepnosc dla
> > wszystkich uzytkownikow ruchu drogowego. Moga to byc chocby
> > miejsca parkingowe z korzyscia dla wszystkich.
> > AM[/color][/color]
[color=blue]
> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
> Liwiusz[/color]

Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.
AM

Dnia Tue, 23 Feb 2010 14:17:53 +0100, Hades napisał(a):
[color=blue]
> Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color]

Oczywiście trwa to 0 minut i nie powoduje utrudnień w ruchu autobusów.

--
F♯A♯∼

Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
[color=blue]
> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color]

504.

--
F♯A♯∼

On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander
<anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
[color=blue]
>Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>[color=green]
>> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color]
>
>504.[/color]

Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
lotniska to nie Okęcie.

Zdrówko

Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
[color=blue]
> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
> lotniska to nie Okęcie.[/color]

To się przesiądziesz, zief.

--
F♯A♯∼


Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=blue]
> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>[color=green]
>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
>> lotniska to nie Okęcie.[/color]
>
> To się przesiądziesz, zief.[/color]

Ot cały stosunek ZTM do klienta.

Hades pisze:
[color=blue][color=green]
>> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
>> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
>> Liwiusz[/color]
>
> Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color]

Patrz wątek "kolejny inteligentny"

Shrek.

> Użytkownik "Shrek"[color=blue][color=green][color=darkred]
> >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
> >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
> >> Liwiusz[/color][/color][/color]
[color=blue][color=green]
> > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.[/color][/color]
[color=blue]
> Patrz wątek "kolejny inteligentny"
> Shrek.[/color]

Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale zdaje sie ze policjanci mieli jakies
ciche umowy z tymi od holowania bo w przypadku kolizji holowniki na
miejscu zdarzenia pojawilay sie w kilka minut. Sadzac po dzisiejszym
"tramwaju" chyba to juz nie dziala.
AM

On 2010-02-23 14:17, Hades wrote:
[color=blue][color=green]
>> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
>> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
>> Liwiusz[/color]
>
> Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.
> AM
>[/color]

Jeżeli dziś, nieomal w samo połusnie, usunięcie jednego czarnego bmw z
Nowowiejskiej zajęło godzinę...

> Użytkownik "Maciej Bebenek[color=blue][color=green][color=darkred]
> >> Nie dla wszystkich, tylko dla grupki 30 samochodów, z którymi potem
> >> będą problemy, jak 5 kierowców zapomni je wyparkować przed 22.
> >> Liwiusz[/color][/color][/color]
[color=blue][color=green]
> > Usuniecie 5 - 15 samochdow to chyba w XXI wieku nie problem.
> > AM[/color][/color]
[color=blue]
> Jeżeli dziś, nieomal w samo połusnie, usunięcie jednego czarnego bmw z
> Nowowiejskiej zajęło godzinę...[/color]

Wiesz co to jest padlinozerca? Pojawi sie niezwlocznie tam gdzie
moze cos smierdzacego pozrec. Tak samo bylo by z lawetami i
holownikami. Jesli tylko znalezli by stale zrodlo dochodu to sami
zadbali by o to aby pojawic sie w odpowiednim miejscu o wlasciwej
porze. Mysle ze z tym nie bylo by wiekszego problemu.
AM

"Hades" wrote...[color=blue]
>
> Nie wiem czy cos sie zmienilo, ale zdaje sie ze
> policjanci mieli jakies ciche umowy z tymi od
> holowania bo w przypadku kolizji holowniki na
> miejscu zdarzenia pojawilay sie w kilka minut.[/color]

Eeee, na całym świecie mechanizm jest ten sam! Po prostu prowadzą
nasłuchy na częstotliwościach używanych przez policję i to cała
tajemnica! :)
Nie wykluczam oczywiście "cichych" układów, ale nie demonizowałbym
tego nadmiernie. Ponadto sam miałem kiedyś problem w Trójmieście gdy
policjanci po prostu bali się mi dać namiary na holownik żeby nie być
podejrzanymi o korupcję.
A.

On Tue, 23 Feb 2010 16:40:34 +0100, Fikander
<anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
[color=blue]
>Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>[color=green]
>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
>> lotniska to nie Okęcie.[/color]
>
>To się przesiądziesz, zief.[/color]

Rozumiem. Wpierw do 504 trza dotrzeć - powiedzmy 10 minut plus
czekanei na to żeby przyjechał. Potem 20-30 minut 504. Potem z 10
minut czekania na kolejny autobus plus czas transfer na inny
przystanek. I kolejne 10-20 jazdy. Wychodzi 60-70 minut. Samochodem o
połowę krócej. Przez Centrum jeszce dłuzej ale przynajmniej w metrze
można usiąść a i tramwaje częsciej jeżdżą wiec mnei sie sterczy na
przystankach. Więc teraz mi wytłumacz jak i gdzie tu ZTM promuje
przesiadanei się do autobusów które podobno jeżdżą szybko i sprawnie
wszędzie. Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia
obwodowa po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na
zachód. Chociaż wiem jaka będzie odpowiedź: w trosce o to żeby pasażer
się nei zastał powinien z 3-4 razy po drodze sie przesiąść. Albo
pojechać przez Centrum. No i oczywiście metrem może jechać. I nieważne
że jedzie z Grochowa na Okęcie czy z Bródna na Wolę - przecież może
dojechac do metra.

Zdrówko

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue]
> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa
> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color]

401 skasowali?

Musisz jeździć z tą swoją szafą samochodem to jedź, ja też jeżdżę
głównie samochodem. Ale nie opowiadaj głupot o liniach autobusowych
bez sprawdzenia, dobrze?

MJ

On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>[color=green]
>> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa
>> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color]
>
>401 skasowali?[/color]

To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy
Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa
Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby
"pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w
zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną
strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w
lewo z powrotem na Dolinkę. Ale wiem - według światłego ZTM ma to
zapewne dowozić ludzi do metra. Tyle że tych linii dowozowych na
Wałbrzyskiej jest kilka a z Okęcia czy z drugiej strony nikt o
zdrowych zmysłach nie czeka na 401 by dojechac do niego akurat na
Słuzewiec. Efekt kest taki że nie jest to ani autobus tranzytowy
między dzielnicami ani dowozówka do metra. Zresztą podobny "geniusz"
wymyślał układ linii na Ursynowie. W efekcie tego nei ma chyba żadnej
linii która jechałaby wprost ulića przez cął dzielniće - szybko i
prosto. Każda musi krążyć uliczkami. Efekt jest taki ze mimo pomysłów
geniuszy na coraz nowe trasy nikt specjlanie nei chce z tych autobusów
korzystać. Zresztą mało kto w Warszawie nadąża za zmianiami tras,
linii czy numeracji. Ja nie mogę sobie przypomnieć poza 111 i 195
żadnych innych linii które z grubsza jechałyby po tej samej trasie od
kilkunastu lat. To jakaś paranoja że co chwila coś się zmienia.

Zdrówko

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue]
> On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski
> <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
>[color=green]
>>"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>>[color=darkred]
>>> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa
>>> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color][/color][/color]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[color=blue][color=green]
>>
>>401 skasowali?[/color]
>
> To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy
> Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa
> Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby[/color]

Autobus tej linii przejezdza _całą_ Trase Siekierkowska, jedzie tez
ulica Dolina Sluzewiecka. Dalej jedzie na zachod do Ursusa.

Nie pisales, ze ma nie jechac Walbrzyska.

MJ

On Wed, 24 Feb 2010 11:27:03 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>Autobus tej linii przejezdza _całą_ Trase Siekierkowska, jedzie tez
>ulica Dolina Sluzewiecka. Dalej jedzie na zachod do Ursusa.[/color]

Jedzie małym kawałkiem Doliny Służewieckiej nawet się na niej nei
zatrzymując. Równie dobrze mógłby krązyć godzine po Grochowie
wjeżdżając na Trasę Siekierkowską np. z Wału Miedzeszyńskiego i dla
Ciebei też byłoby to że jeździ po Trasie Siekierkowskije. Bo przeciez
kawąłek nią jedzie.
[color=blue]
>
>Nie pisales, ze ma nie jechac Walbrzyska.[/color]

No ta. W sumei jakby jakiś autobuś wyjeżdżał z Anody i skręcął w
Wałbrzyską bez przystanku to też jeździ Doliną Służewiecką. A że nei
za bardzo ma sie gdzie zatrzymać to nei ma znaczenia. Bo formalnie by
tam jeździł. A że w okolice Wyścigów czy na Rzymowskiego 401 nie da
rady dojechać to już szczgół niewarty uwagi. W końcu ZTM moze byc
zadowolony bo formalnie kawąłkiem ulicy 401 przemyka.

Zdrówko

"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue]
> Jedzie małym kawałkiem Doliny Służewieckiej nawet się na niej nei
> zatrzymując.[/color]

Na dalszej czesci ulicy Dolina Sluzewiecka w ogole nie ma przystankow
autobusowych.
[color=blue]
> tam jeździł. A że w okolice Wyścigów czy na Rzymowskiego 401 nie da
> rady dojechać to już szczgół niewarty uwagi. W końcu ZTM moze byc[/color]

A gdyby jechal Rzymowskiego, to bys rozpaczal, ze nie mozna nim
dojechac na Walbrzyska.

No to napisz, ze chcez miec bezposredni autobus zewszad dowszad i nie
zawracaj glowy.

MJ

On Wed, 24 Feb 2010 12:29:27 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>No to napisz, ze chcez miec bezposredni autobus zewszad dowszad i nie
>zawracaj glowy.[/color]

Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne
jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi
uliczkami bocznymi.

Zdrówko

Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
[color=blue]
> Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne
> jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi
> uliczkami bocznymi.[/color]

Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie
szybko.

--
F♯A♯∼

Dnia Wed, 24 Feb 2010 09:28:41 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
[color=blue]
> Rozumiem. Wpierw do 504 trza dotrzeć - powiedzmy 10 minut plus
> czekanei na to żeby przyjechał. Potem 20-30 minut 504. Potem z 10
> minut czekania na kolejny autobus plus czas transfer na inny
> przystanek. I kolejne 10-20 jazdy. Wychodzi 60-70 minut.[/color]

Nawet biorąc pod uwagę korki na Marynarskiej, jazda z Ursynowa na Taśmową
nie zajmuje zazwyczaj 30 minut; przejazd z Taśmowej do przystanku Hynka to
jest 5 minut, a nie 20. Przesiadka jest na tym samym przystanku, 504 w
szczycie jeździ co 10 minut, czyli przeciętny czas oczekiwania to 5 minut;
189+401 mają w szczycie łącznie 15 kursów na godzinę, czyli autobus co 4
minuty; nawet przy braku koordynacji mamy przeciętny czas oczekiwania na
poziomie 3 minut. Łącznie mamy 5+20+3+5, czyli 33 minuty, a nie 60.

--
F♯A♯∼


Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:4k97r57mhwim$.dlg@fikander.com...[color=blue]
> Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>[color=green]
>> Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne
>> jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi
>> uliczkami bocznymi.[/color]
>
> Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie
> szybko.[/color]

Bo kierowcy autobusów lepiej wiedzą od pasażerów gdzie ci drudzy chcą
jechać. A potem wielkie oburzenie jak ludzie nie chcą jeździć niepasującą im
zupełnie miejską komunikacją.

On Wed, 24 Feb 2010 18:16:30 +0100, Fikander
<anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
[color=blue]
>Dnia Wed, 24 Feb 2010 13:12:29 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>[color=green]
>> Nie - chciałbym mieć logiczny system szybkich połaczeń. I logiczne
>> jest że taki szybki autobus jedzie główną arterią a nie zakorkowanymi
>> uliczkami bocznymi.[/color]
>
>Dzięki czemu frekwencja w nim będzie o 80% niższa - ale za to będzie
>szybko.[/color]

Rozumiem że autobus pośpieszny to najlepszy środek dojazdu 2
przystanków z metra/Puławskiej do biurowców na Śłużewcu w sytuacji gdy
jeżdżą tam tez zwykłe linie? Jak tak ważna jest frekwencja na tym
odcinku to moze puslili by autobus tylko na tym krótkim odcinku? Bo
taka trasa skutecznei odstrasza od jazdy miedzy dzielnicami.

Akurat wczoraj około 14.40 jechałem 401 od Metro Wałbrzyska do al
Wilanowskiej - robięłm akurat w Centrum Damiana badania okresowe i do
teścia potem wapdłem. Autobus pusty - poza mna może że 3-4 osoby
wsiadły/wysiadły przy metrze. Za to jechałem 18 minut ten krróciutki
kawałek (rozkładowo niby 5 minut) a jechałbym zapewne dłużej gdyby
kierowca nie łamał przepisów skręcając w lewo z prawego pasa. A to
jeszce nie był popołudniowy szczyt.

Zdrówko

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue]
> On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander
> <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
>[color=green]
>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>>[color=darkred]
>>> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum[/color]
>> 504.[/color]
>
> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
> lotniska to nie Okęcie.[/color]

Ale masz jakies dane ze 50tys ursynowian pracuje w Raszynie i w Obi na
Okeciu?

SkrypĂŤk pisze:[color=blue]
>
> Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=green]
>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>>[color=darkred]
>>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
>>> lotniska to nie Okęcie.[/color]
>>
>> To się przesiądziesz, zief.[/color]
>
> Ot cały stosunek ZTM do klienta.[/color]

Pokaz mi klientów na jazde z Kabat do Obi na Okeciu 10tys wystarczy[color=blue]
>
>
>[/color]

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue]
> On Wed, 24 Feb 2010 09:50:32 +0100, Michal Jankowski
> <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
>[color=green]
>> "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>>[color=darkred]
>>> Bo ZTM nie dotrzega np. że przydałaby się pośpieszna linia obwodowa
>>> po Trasie Siekierkowskiej, Dolince śłużewieckiej i dalej na zachód.[/color]
>> 401 skasowali?[/color]
>
> To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy
> Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa
> Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby
> "pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w
> zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną
> strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w
> lewo z powrotem na Dolinkę.[/color]

Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie
bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy
dla siebie i dorabiac do tego ideologie

> Użytkownik "Jan Strybyszewski"
[ciach]
[color=blue][color=green]
> > To sprawdź sobie jaką to 401 ma trasę. Po czym zastanów sie czy
> > Wałbrzyska, al. Lotników i i al. Wilanowska to jest Trasa
> > Siekierkowska czy Dolinka Służewiecka. Bezsebsem jest autobus niby
> > "pospieszny" który zamiast jechać najszybszą trasą zjeźdza pośrodku w
> > zakorkowany w godzinach szczytu ciąg Wałbrzyskiej. Stojąc w jedną
> > strone przez Puławską a w druga czekając na zmiłowanie by wyjechać w
> > lewo z powrotem na Dolinkę.[/color][/color]

[color=blue]
> Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie
> bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy
> dla siebie i dorabiac do tego ideologie[/color]

Jakim to trzeba byc przyglupem zeby z czyjejs wypowiedzi wysnuwac
podobny wniosek. Maciek napewno nic takiego nie postulowal, ale jak
ktos nie ma pojecia (bo moze malo korzysta?) jak funkcjonuje w Stolicy
KM to i wypisuje takie dyrdymaly. Maciek ma niestety racje w tym o
czym napisal na samym poczatku. KM w Warszawie jest zroganizowana
zle (b.zle?) a to zlo to wlasnie zlozenie ze wszyscy musza jechac "do"
lub "przez" Centrum.
AM


Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hm5gno$puv$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=green]
>> On Tue, 23 Feb 2010 14:33:08 +0100, Fikander
>> <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
>>[color=darkred]
>>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 13:36:51 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>>>
>>>> I np. na takie Okęcie musisz sie pchać z Ursynowa przez Centrum
>>> 504.[/color]
>>
>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
>> lotniska to nie Okęcie.[/color]
>
>
> Ale masz jakies dane ze 50tys ursynowian pracuje w Raszynie i w Obi na
> Okeciu?[/color]

A ty masz jakie dane, krynico wiedzy?


Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hm5gor$puv$2@news.onet.pl...[color=blue]
> SkrypĂŤk pisze:[color=green]
>>
>> Użytkownik "Fikander" <anderfik@gmail.com.hahaha> napisał w wiadomości
>> grup dyskusyjnych:1pw77blxt1y6k$.dlg@fikander.com...[color=darkred]
>>> Dnia Tue, 23 Feb 2010 15:42:16 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz napisał(a):
>>>
>>>> Dojadę nim w okolice al. Krakowskiej? Pisałem że dojazd w okolice
>>>> lotniska to nie Okęcie.
>>>
>>> To się przesiądziesz, zief.[/color]
>>
>> Ot cały stosunek ZTM do klienta.[/color]
>
> Pokaz mi klientów na jazde z Kabat do Obi na Okeciu 10tys wystarczy[color=green]
>>[/color][/color]

O Jasiu się obudził i będzie tupał nóżką. A skąd ci weznę takich klientów,
jak nie ma takich autobusów i jeżdżą autami lub naokoło przez centrum?

On Thu, 25 Feb 2010 10:42:35 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:
[color=blue]
>Tio powiedz ze chcesz linie spod domu do Obi na Okeciu tylko dla siebie
>bedzie prosciej. Jakim trzeba byc inteligentem by wymyslac autobusy
>dla siebie i dorabiac do tego ideologie[/color]

Nie chcę. Akurat od Dolinki to ja mieszkam parę kilometrów na
południe. Do OBI rzadko jeżdżę pomijając to że na Puławskiej mam
bliżej. Natomiast chciałbym mieć szybkie autobusy między dzielnicami
po trasach tranzytowych. 401 tego warunku nie spełnia. Jazda przez
Wałbrzyską to akurat coś takiego jakby autobusy z Trasy Łazienkowskiej
zjeżdżały sobie na Grochów czu Saską Kepę i tam się przeciskały przez
wąskie uliczki. Bo tam przecież pasażerowie też są więc Ci którym
podróż się wydłuży nei powinni narzekać bo wszak zapełnienei
autobiusów wzrośnie a to jest cel ZTM. A że ze zdrowym rozsądkiem nei
ma to wiele wspólnego to inna sprawa.

Zdrówko

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:
[color=blue]
> Natomiast chciałbym mieć szybkie autobusy między dzielnicami
> po trasach tranzytowych.[/color]

Przecież masz coś takiego. Są linie zarówno tranzytowe, jak i takie które
kręcą i rozwożą.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates