autobus 209

Menu
 
wyjątkowa
a ja mam pytanie dla kogo uruchomiono linię 209,
[url]http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=326&l=1[/url]

czy ilość much na Jeziorkach jest tak duża, że trzeba je przewozić autobusem ?

--
Wysłano z serwisu OnetNiusy:



Imiennika wysmarował/a:
[color=blue]
> a ja mam pytanie dla kogo uruchomiono linię 209,
> [url]http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=326&l=1[/url][/color]
[color=blue]
> czy ilość much na Jeziorkach jest tak duża, że trzeba je przewozić autobusem ?[/color]

Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa. W ten sposób jest znacznie
szybciej niż 709 do Wilanowskiej przez korek na Puławskiej. Autobus
widziałem już trzy razy, na brak frekwencji nie narzekał.

--
pzdr,
Tomek Jabłczyński ... [email]japkoo@idea.net.pl[/email]

On Wed, 28 Oct 2009 14:40:20 +0100, Tomasz Jabłczyński
<japko@idea.net.pl> wrote:
[color=blue]
>Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa. W ten sposób jest znacznie
>szybciej niż 709 do Wilanowskiej przez korek na Puławskiej. Autobus
>widziałem już trzy razy, na brak frekwencji nie narzekał.[/color]

MSPANC: To teraz buspas by się na całej trasie przydał bo przeeież
trasa ma na jednym końcu kolej a na drugim metro i ci z Piaseczna
mogliby się przesiadać w to 209 :-P

Zdrówko

Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=blue]
> On Wed, 28 Oct 2009 14:40:20 +0100, Tomasz Jabłczyński
> <japko@idea.net.pl> wrote:
>[color=green]
>> Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa. W ten sposób jest znacznie
>> szybciej niż 709 do Wilanowskiej przez korek na Puławskiej. Autobus
>> widziałem już trzy razy, na brak frekwencji nie narzekał.[/color]
>
> MSPANC: To teraz buspas by się na całej trasie przydał bo przeeież
> trasa ma na jednym końcu kolej a na drugim metro i ci z Piaseczna
> mogliby się przesiadać w to 209 :-P[/color]

Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.




Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hc9p91$h3o$2@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Maciek "Babcia" Dobosz pisze:[color=green]
>> On Wed, 28 Oct 2009 14:40:20 +0100, Tomasz Jabłczyński
>> <japko@idea.net.pl> wrote:
>>[color=darkred]
>>> Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa. W ten sposób jest znacznie
>>> szybciej niż 709 do Wilanowskiej przez korek na Puławskiej. Autobus
>>> widziałem już trzy razy, na brak frekwencji nie narzekał.[/color]
>>
>> MSPANC: To teraz buspas by się na całej trasie przydał bo przeeież
>> trasa ma na jednym końcu kolej a na drugim metro i ci z Piaseczna
>> mogliby się przesiadać w to 209 :-P[/color]
>
> Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
> Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]

O co znowu tupiesz nóżką, gupi jasiu?

Jan Strybyszewski pisze:
[color=blue]
> Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
> Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]

Zapewne nie wiedza o istnieniu paradoksu Downsa-Jonsona,ktory stwierdza,
ze predkosc podrozy samochodem po miescie zalezy wprost od sredniej
predkosci podrozy srodkami transportu zbiorowego liczac to "od drzwi do
drzwi". Czyli okrojenie jezdni na rzecz transportu zbiorowego przyczynia
sie do zmniejszenia korkow.

A teraz sie zacznie najazd tych, co sie przyspawali do fotela i
kierownicy w swoim samochodzie... :-))

Krzysztof

Dnia Wed, 28 Oct 2009 14:40:20 +0100, Tomasz Jabłczyński napisał(a):
[color=blue]
> Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa. W ten sposób jest znacznie
> szybciej niż 709 do Wilanowskiej[/color]

da się zaobserwować zwiększenie pasażerów na st.Stokłosy, nowe twarze się
pojawiają

--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
[url]http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124718.php[/url]
zakaz wjazdu do lasu kabackiego

Skrypëk pisze:
[color=blue][color=green]
>> Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
>> Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]
>
> O co znowu tupiesz nóżką, gupi jasiu?[/color]

Ja ? A to niby z jakiego powodu skoro polityka miasta i buspasy mi sie
podobaja[color=blue]
>
>[/color]

Krzysztof Olszak pisze:[color=blue]
> Jan Strybyszewski pisze:
>[color=green]
>> Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
>> Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]
>
> Zapewne nie wiedza o istnieniu paradoksu Downsa-Jonsona,ktory stwierdza,
> ze predkosc podrozy samochodem po miescie zalezy wprost od sredniej
> predkosci podrozy srodkami transportu zbiorowego liczac to "od drzwi do
> drzwi". Czyli okrojenie jezdni na rzecz transportu zbiorowego przyczynia
> sie do zmniejszenia korkow.[/color]

Przeciez to nie paradoks tylko logika. Jesli komunikacja miejska
porusza sie szybciej wiele osob porzuca samochody.... przez co
a)robi sie luzniej dla pozostalych a wiec ich predkosc rosnie
proporcjonalnie do liczby osob porzucajacych samochody
b) komunikacja miejska traci na atrakcyjnosci poprzez wzrost zatloczenia
oraz wzrost predkosci podrozy samochodem.

Oba srodki transportu wiec daza do rownowagi.

[color=blue]
>
> A teraz sie zacznie najazd tych, co sie przyspawali do fotela i
> kierownicy w swoim samochodzie... :-))[/color]

Oczywiscie ze tego nie zrozumieja[color=blue]
>
> Krzysztof[/color]


Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hca643$b5h$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Skrypëk pisze:
>[color=green][color=darkred]
>>> Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
>>> Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]
>>
>> O co znowu tupiesz nóżką, gupi jasiu?[/color]
>
> Ja ? A to niby z jakiego powodu skoro polityka miasta i buspasy mi sie
> podobaja[/color]

No to właśnie ja się pytam z jakiego tak powodu pyszczysz.


Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hca69s$b5h$2@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Przeciez to nie paradoks tylko logika. Jesli komunikacja miejska porusza
> sie szybciej wiele osob porzuca samochody.... przez co
> a)robi sie luzniej dla pozostalych a wiec ich predkosc rosnie
> proporcjonalnie do liczby osob porzucajacych samochody
> b) komunikacja miejska traci na atrakcyjnosci poprzez wzrost zatloczenia
> oraz wzrost predkosci podrozy samochodem.
>
> Oba srodki transportu wiec daza do rownowagi.[/color]

A potem się maluje buspas i całą naturalną równowagę diabli biorą.

On Wed, 28 Oct 2009 16:50:13 +0100, Jan Strybyszewski <ktos@w.pl>
wrote:
[color=blue]
>Rozumiem ... twoja zona tez w ciaze zaszla przez buspas ... ?
>Niektorym kompleks istnienia buspasow uderza do glowy zbyt mocno.[/color]

Jasiu powiem Ci brutalnie ale za to raz tylko: wróć do trollowania o
swoim ukochanym ajfołnie a od mojej rodziny się od....ol. Bo może Cię
przykrość spotkać.

Zdrówko

On 28 Paź, 14:40, Tomasz Jabłczyński <ja...@idea.net.pl> wrote:[color=blue]
> Imiennika wysmarował/a:
>[color=green]
> > a ja mam pytanie dla kogo uruchomiono linię 209,
> >[url]http://www.ztm.waw.pl/zmiany.php?c=102&i=326&l=1[/url]
> > czy ilość much na Jeziorkach jest tak duża, że trzeba je przewozić autobusem ?[/color]
>
> Dowozówka do metra dla zielonego Ursynowa.[/color]

Poniekad zgadza sie.
[color=blue]
> W ten sposób jest znacznie
> szybciej niż 709 do Wilanowskiej przez korek na Puławskiej.[/color]

No fakt, odpada jeden z gorszych (przez lewoskret w Poleczki) odcinkow
Pulawskiej + okolice Walbrzyskiej i dojazd do Wilanowskiej :)
[color=blue]
> Autobus
> widziałem już trzy razy, na brak frekwencji nie narzekał.[/color]

Nie watpie .. i tu przechodzimy do meritum ;-)

Az spojrzalem w rozklad jazdy (bo czasem Szkodnikowi mogloby sie
przydac to polaczenie) i co widze?
W 'krytycznych' godzinach porannych (7-10, a wlasciwie to do 13, ale
to juz nie moje ramy czasowe, no i po 10 to w miare swobodnie mozna
smigac Pulawska) rzeczony autobus jezdzi z Jeziorek ... UWAGA .... co
godzine ...

Normalnie BIG ROTFL jesli chodzi o bodziec pozostawienia samochodu i
przesiadki do zbiorkomu (pomijam litosciwie fakt mozliwosci
pozostawienia samochodu w okolicy stacji Jeziorki, badz jej
przyleglosciach - wszystkie wolne miejsca sa juz zawalone w okolicach
7 - 7,30).
To juz ciapag Kolei Maz. jezdzi w tym czasie co +/- pol godziny, a
czas dojazdu (bezposrednio) do centrum bije na glowe kombinacje bus +
metro z przesiadkami.

Podawany czas przejazdu (pytanie, na ile realny w porannym tloku -
jednak kawalek Pulawskiej jest do pokonania) od Jeziorki do metra
Stoklosy wynosi od 18 do 23 minet ... w tym czasie pociag KM jest juz
praktycznie w centrum (stacja Srodmiescie). Czas przejazdu KM z
Jeziorek do Srodmiescia to 28 do minut zaleznie od kursu.

To ja sie pytam ... po jaka cholere i dla kogo uruchomiono ta linie z
czestotliwoscia 'co godzine'? Kursow 'podwojnych' jest raptem az TRZY
w ciagu calego dnia ... i tylko jeden obejmuje godziny korkogenne
(popoludniowe), ten o 17,10 i 17,40 (w strone miasta - IMO bez sensu)
i 18,04 oraz 18,34 z metra Stoklosy na wies.

Rzeczywiscie, rewelacyjne rozwiazanie komunikacyjne;-) Szyte chyba na
miare babci bez samochodu (bark innej alternatywy przemieszczania),
ktorej nigdzie sie nie spieszy (nie przeszkadzaja kursy co godzine, w
koncu jest na emeryturze).

Ruch z tamtego kierunku jest taki, ze (przy rozsadnej infrastrukturze
PandRide) nawet kursy co 15-20 minut tez pewnie bylyby pelne.

Kolejny bezsens, a w grafiku 'usprawnien' bedzie mozna odliczyc i
premie odebrac ;-)

Pzdr

L

Skrypëk pisze:
[color=blue]
> A potem się maluje buspas i całą naturalną równowagę diabli biorą.[/color]

Przeczytaj dokladnie paradoks Downsa-Jonsona. Bo jest dokladnie na odwrot.

Krzysztof

"Krzysztof Olszak" wrote...[color=blue]
>
> Przeczytaj dokladnie paradoks Downsa-Jonsona.
> Bo jest dokladnie na odwrot.
>[/color]
Ejże! Ten paradoks mówi o "polepszaniu" komunikacji zbiorowej, a nie o
pogarszaniu indywidualnej!
Zapewniam Cie, że jak II linia metra do mnie dojdzie, to nie za często
wsiądę do samochodu, ale na razie nie ma innej opcji :(
Nie muszę chyba tłumaczyć, że pierwsza linia już nie wyrabia i to ona
jest w dużym stopniu odpowiedzialna (jej niewydolność) za korki
północ-południe, zgodnie ze wspomnianym przez Ciebie paradoksem!
Wystarczy "udrożnić" metro to i korki się zmniejszą na tym kierunku
zgodnie z paradoksem Pigou-Knight-Downsa!
Gdyby z Tarchomina leciało do Centrum metro to korki by były mniejsze
czy większe? W ogóle dlaczego to się nazywa paradoks zamiast prawo?
Nie widzę w tym nic paradoksalnego! :)
A.

Aaron pisze:

[color=blue]
> Gdyby z Tarchomina leciało do Centrum metro to korki by były mniejsze
> czy większe? W ogóle dlaczego to się nazywa paradoks zamiast prawo?
> Nie widzę w tym nic paradoksalnego! :)
> A.[/color]

Bo zamiast argumentowania "jak polepszymy komunikację miejską to
zmniejszą się korki" wśród socjalistów mówi się "jak pogorszymy
komunikację indywidualną, to zmniejszą się korki" i to jest właśnie ten
paradoks - z racjonalnych przesłanek wyciąga się błędne wnioski!

--
Liwiusz


Użytkownik "Luca" <lpalczynski@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:0c625949-2b36-45df-a984-d43dab86d1fe@t2g2000yqn.googlegroups.com...[color=blue]
> Nie watpie .. i tu przechodzimy do meritum ;-)
>
> Az spojrzalem w rozklad jazdy (bo czasem Szkodnikowi mogloby sie
> przydac to polaczenie) i co widze?
> W 'krytycznych' godzinach porannych (7-10, a wlasciwie to do 13, ale
> to juz nie moje ramy czasowe, no i po 10 to w miare swobodnie mozna
> smigac Pulawska) rzeczony autobus jezdzi z Jeziorek ... UWAGA .... co
> godzine ...
>
> Normalnie BIG ROTFL jesli chodzi o bodziec pozostawienia samochodu i
> przesiadki do zbiorkomu (pomijam litosciwie fakt mozliwosci
> pozostawienia samochodu w okolicy stacji Jeziorki, badz jej
> przyleglosciach - wszystkie wolne miejsca sa juz zawalone w okolicach
> 7 - 7,30).[/color]

I dlatego możesz się wkrótce spodziewać wdrożenia na tej trasie planowanych
utrudnień dla komunikacji prywatnej, by ta za przeproszeniem publiczna stała
się nagle relatywnie atrakcyjna.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates