Apel do kierowcow i nie tylko. Kasprzaka - Bema

Menu
 
wyjątkowa
Apel do kierowcow i wszystkich innych, ktorym zalezy na sprawnym płynnym
ruchu, i mniejszym zuzyciu paliwa i emisji spalin.

W tej chwili chodzi mi konkretnie o skrzyzowanie Kasprzaka - Bema lecz
mozecie pisac i dzwonic w kazdej sprawie zwiazanej z sygnalizacja swietlna.
W marcu na powyzszym skrzyzowaniu uruchomiono sygnalizacje. Nie chce
wchodzic w dyskusje czy byla potrzebna czy nie jednak efektem jej pracy jest
powstajacy codziennie w godzinach szczytu korek na tym wlasnie skrzyzowaniu.
Jego przyczyna jest zle ustawiona sygnalizacja. Nie funkcjonuje wogole tak
wychwalana przez wladze tzw. koordynacja czyli popularnie zwana zielona
fala. Zle dobrane sa dlugosci sygnalow. Dzwoniac do odpowiednich sluzb
dowiedzialem sie tylko, ze wiedza ze zle chodzi ale poniewaz juz nikt nie
dzwoni wiec przestali zajmowac sie tematem.
Wiec co nam zostalo?
Dzwoncie, piszcie w temacie Kasprzaka - Bema jak i w przypadku innych
skrzyzowan. Tylko w ten sposob cos mozna zdzialac.
Zeby miliony wydane na systemy, sygnalizacje itp. nie funkcjonowaly tylko na
papierze bo urzednikom nie chce sie sprawdzic w terenie jak to naprawde
dziala. Byc moze kiedys zalozy sie jakies forum poswiecone tylko i wylacznie
sprawom syganalizacji w Warszawie.
Tymczasem podaje telefony i prosze, apeluje dzwoncie i piszcie:

ZDM 022 550 81 15, 022 550 83 15
Inzynier ruchu 022 525 17 02

ZDM mail: [email]zdm@zdm.waw.pl[/email]

Inaczej jestesmy skazani na nieudolnosc urzednikow i stanie w coraz
wiekszych bezsensownych korkach.



On 2009-06-02, TERRAnova <terranova@bip.waw.pl> wrote:[color=blue]
> fala. Zle dobrane sa dlugosci sygnalow. Dzwoniac do odpowiednich sluzb
> dowiedzialem sie tylko, ze wiedza ze zle chodzi ale poniewaz juz nikt nie
> dzwoni wiec przestali zajmowac sie tematem.[/color]

Podaj nazwisko i stanowisko osoby z którą rozmawiałeś. Dopóki nie
będziemy (my - społeczeństwo) naciskać na osobistą odpowiedzialność
dopóty się za uczciwą robotę nie wezmą.

Krzysiek Kiełczewski

Dnia Tue, 2 Jun 2009 19:41:10 +0200, TERRAnova napisał(a):
[color=blue]
> W marcu na powyzszym skrzyzowaniu uruchomiono sygnalizacje. Nie chce
> wchodzic w dyskusje czy byla potrzebna czy nie jednak efektem jej pracy jest
> powstajacy codziennie w godzinach szczytu korek na tym wlasnie skrzyzowaniu.[/color]

To jest standard. Dzis przez jakis czas nie dzialala sygnalizacja na
skrzyzowaniu Sikorskiego x Sobieskiego. Sikorskiego jest z pierwszenstwem,
ale Sobieskiego to niemała ulica i jeździ tamtędy bardzo dużo samochodów. I
nie zgadniesz co... Ano to, ze nie bylo śladu nawet najmniejszego korka
ktory zwyczajowo jest w tym miejscu o prawie kazdej porze! Mowie o kierunku
w strone Dol. Sluzewieckiej. Co ciekawe korka nie bylo rowniez na
Sobieskiego. Po prostu przejezdzalo ilestam samochodow z jednego kierunku,
ktos sie zatrzymywal, za nim stawali od razu inni (nie było żadnych
"przelatywaczy" na późnym żółtym) i zaczynaly jechac auta z drugiego
kierunku.

W Krakowie pare miesiecy temu na jeden dzien wylaczyli sygnalizacje
swietlna w calym miescie i akurat tego dnia w miescie nie bylo zadnej
stluczki. Tez przypadek? Nie sadze. Moze warto wyciagnac wnioski a nie
stawiac swiatla co 200 metrow jak to czasem ma miejsce, nie mowiac juz ze
brak tam jakiejkolwiek synchronizacji. Ktos powinien za to polecieć i tyle.

--
best regards,
scream
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

TERRAnova wrote:
[color=blue]
> Dzwoncie, piszcie w temacie Kasprzaka - Bema jak i w przypadku innych
> skrzyzowan. Tylko w ten sposob cos mozna zdzialac.
> Zeby miliony wydane na systemy, sygnalizacje itp. nie funkcjonowaly tylko na
> papierze bo urzednikom nie chce sie sprawdzic w terenie jak to naprawde
> dziala. Byc moze kiedys zalozy sie jakies forum poswiecone tylko i wylacznie
> sprawom syganalizacji w Warszawie.[/color]

Bylo kiedys forum na stronie ZDM ale najwyrazniej krytyczny vox populi
stal sie bardzo niepozadany.

Moze.. standardowo - ktos sie przylozy do roboty jak mu sie do niej
przyczepi jakas stoleczna prasa czy redakcja tv?

--

"mein luftkissenfahrzeug ist voller aale"




"scream" <nie@podam.pl> wrote in message
news:1v9ia0y52ijne.1sb5czme6gy4w$.dlg@40tude.net...[color=blue]
> Dnia Tue, 2 Jun 2009 19:41:10 +0200, TERRAnova napisał(a):
>
> To jest standard. Dzis przez jakis czas nie dzialala sygnalizacja na
> skrzyzowaniu Sikorskiego x Sobieskiego. Sikorskiego jest z pierwszenstwem,
> ale Sobieskiego to niemała ulica i jeździ tamtędy bardzo dużo samochodów.
> I
> nie zgadniesz co... Ano to, ze nie bylo śladu nawet najmniejszego korka
> ktory zwyczajowo jest w tym miejscu o prawie kazdej porze! Mowie o
> kierunku
> w strone Dol. Sluzewieckiej. Co ciekawe korka nie bylo rowniez na
> Sobieskiego. Po prostu przejezdzalo ilestam samochodow z jednego kierunku,
> ktos sie zatrzymywal, za nim stawali od razu inni (nie było żadnych
> "przelatywaczy" na późnym żółtym) i zaczynaly jechac auta z drugiego
> kierunku.[/color]

A dzisiaj to niby o jakiej porze ten cud się stał? Bo ja wyjeżdżałam z
Bonifacego o 8 i czekałam na 501 jakieś 20 minut (drugi przystanek od
pętli), a koreczek w stronę o której mówisz już prawie sięgał Sobieskiego :/

Pozdrówki,
gusiana

> To jest standard. Dzis przez jakis czas nie dzialala sygnalizacja na[color=blue]
> skrzyzowaniu Sikorskiego x Sobieskiego. Sikorskiego jest z pierwszenstwem,
> ale Sobieskiego to niemała ulica i jeździ tamtędy bardzo dużo samochodów.
> I
> nie zgadniesz co... Ano to, ze nie bylo śladu nawet najmniejszego korka
> ktory zwyczajowo jest w tym miejscu o prawie kazdej porze! Mowie o
> kierunku[/color]

Przyjęcie zasady, że światło czerwone to zakaz ruchu, jest niezgodne z
optymalnymi zasadami ruchu. Powinno to oznaczać pierwszeństwo przejazdu i
wtedy korków by nie było. Podobna niesłuszna zasada jest o tzw. ograniczeniu
prędkości. Najbezpieczniejsza prędkość to około 80-90 km/godz. Prędkości
poniżej i powyżej są bardziej niebezpieczne, zostało to obliczone.

Dnia Tue, 2 Jun 2009 22:45:37 +0200, wt napisał(a):
[color=blue]
> Najbezpieczniejsza prędkość to około 80-90 km/godz. Prędkości
> poniżej i powyżej są bardziej niebezpieczne, zostało to obliczone.[/color]

Mnie się jednak wydaje, że najbezpieczniejsza prędkość to dokładnie 0 km/h.

--
F♯A♯∼

Dnia Tue, 2 Jun 2009 21:10:31 +0200, scream napisał(a):
[color=blue]
> Dnia Tue, 2 Jun 2009 19:41:10 +0200, TERRAnova napisał(a):
>[color=green]
>> W marcu na powyzszym skrzyzowaniu uruchomiono sygnalizacje. Nie chce
>> wchodzic w dyskusje czy byla potrzebna czy nie jednak efektem jej pracy jest
>> powstajacy codziennie w godzinach szczytu korek na tym wlasnie skrzyzowaniu.[/color]
>
> To jest standard. Dzis przez jakis czas nie dzialala sygnalizacja na
> skrzyzowaniu Sikorskiego x Sobieskiego. Sikorskiego jest z pierwszenstwem,
> ale Sobieskiego to niemała ulica i jeździ tamtędy bardzo dużo samochodów. I
> nie zgadniesz co... Ano to, ze nie bylo śladu nawet najmniejszego korka
> ktory zwyczajowo jest w tym miejscu o prawie kazdej porze! Mowie o kierunku
> w strone Dol. Sluzewieckiej. Co ciekawe korka nie bylo rowniez na
> Sobieskiego. Po prostu przejezdzalo ilestam samochodow z jednego kierunku,
> ktos sie zatrzymywal, za nim stawali od razu inni (nie było żadnych
> "przelatywaczy" na późnym żółtym) i zaczynaly jechac auta z drugiego
> kierunku.[/color]

Ostatnio notorycznie nie ma świateł przy Dw.Wileńskim,
wtedy Targowa jest nieprzejezdna tylko na kawałku prawego pasa.

A jak wymieniali światła na Wołoska x Racławicka,
to też żadnego korka przez cały dzień nie było.

--
ŁK (2009-06-02 23:26:00)

scream pisze:
[color=blue]
> To jest standard. Dzis przez jakis czas nie dzialala sygnalizacja na
> skrzyzowaniu Sikorskiego x Sobieskiego. Sikorskiego jest z pierwszenstwem,
> ale Sobieskiego to niemała ulica i jeździ tamtędy bardzo dużo samochodów.[/color]

Ostatnio kilka razy tamtędy przejeżdżałem i ze zdziwieniem zauważyłem,
że pierwszeństwo ma Sobieskiego.

On 2009-06-02, Fikander <anderfik@gmail.com.hahaha> wrote:
[color=blue][color=green]
>> Najbezpieczniejsza prędkość to około 80-90 km/godz. Prędkości
>> poniżej i powyżej są bardziej niebezpieczne, zostało to obliczone.[/color]
>
> Mnie się jednak wydaje, że najbezpieczniejsza prędkość to dokładnie 0 km/h.[/color]

Ta, najbezpieczniesza... Najgorsza: 100% zgonów przed dotarciem do
celu...

Krzysiek Kiełczewski

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates