wyważenie kół bez zdejmowania-gdzie?

Menu
 
wyjątkowa
j.w.



a to da sie tak?
M.

>a to da sie tak?

Da, i jest dużo lepiej, z samej definicji. Wyważasz wtedy wszystko, co się
obraca, łącznie z tarczami hamulcowymi. Bo co z wyważonego koła, jeśli
tarcza bije....?

Użytkownik "Robert J." <rob_33@wp.pl> napisał w wiadomości[color=blue][color=green]
> >a to da sie tak?[/color]
> Da, i jest dużo lepiej, z samej definicji. Wyważasz wtedy wszystko, co się
> obraca, łącznie z tarczami hamulcowymi. Bo co z wyważonego koła, jeśli
> tarcza bije....?[/color]

no dobra, ale w temacie jest wyraźnie "wyważanie kół" a nie wyważanie
całego układu kierowniczego.
drobiazg a jednak...

Stoout



> no dobra, ale w temacie jest wyraźnie "wyważanie kół" a nie wyważanie[color=blue]
> całego układu kierowniczego.[/color]

Tarcza nie jest elementem układu kierowniczego, a raczej jezdnego. To tak
gwoli ścisłości. A generalnie chodzi o wyważenie układu jezdnego :-).

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates