Vattenfall - podrożał czy staniał? Warto fakturę on-line?

Menu
 
wyjątkowa
Witam,

Dostałem pismo z Vattenfalla o zmianę cen prądu od 1 lutego w taryfie
całodobowej z ~0,26zł na ~0,31zł.

Na stronie Vattenfalla jest informacja:
"Vattenfall od 1 lutego 2010 zmienia ceny energii elektrycznej.
Ceny energii elektrycznej w taryfie spadają o 1,92 % (tj. 5 zł/ MWh).
Równocześnie wprowadzana jest miesięczna opłata stała w wysokości 4,15
zł/mc.Typowy Klient zużywający rocznie 2 000 kilowatogodzin (kWh)
zapłaci w taryfie za energię elektryczną 3,13 zł miesięcznie więcej niż
dotychczas. "

Ja tego spadku nie widzę ale generalnie prąd tak czy siak chyba
podrożał? Nieważne już czy przez cenę kWh czy opłaty miesięcznej.

Reklamują też mocno fakturę on-line z gwarancją ceny - jakbym teraz
zamówił fakturę on-line to ze stałą ceną obecną czy tą nową od lutego?
A gdy zacząłem wypełniać wniosek przez internet o fakturę on-line to
wyświetliła mi się jeszcze inna cena ~0,30zł kWh..

Ja już nic nie rozumiem, a Pani na infolinii Vattenfall nic mi nie
chciała wyjaśnić tylko umówiła z konsultantem który do tygodnia ma się
odezwać..

--
pozdrawiam,
Kranu



>[color=blue]
> Reklamują też mocno fakturę on-line z gwarancją ceny - jakbym teraz
> zamówił fakturę on-line to ze stałą ceną obecną czy tą nową od lutego?
> A gdy zacząłem wypełniać wniosek przez internet o fakturę on-line to
> wyświetliła mi się jeszcze inna cena ~0,30zł kWh..
>[/color]
Nie polecam ani gwarancji ceny (usługa płatna ok 5 zł/ miesiąc) ani tym
bardziej e-faktury bo kombinatorzy z Vattenfalla wymyslili, ze zamiast
płacić za przesyłki z naszymi rachunkami wcisna nam e-faktury, zaoszczedzą
na papierze, drukowaniu, ludziach do pracy i przesyłce a nas dodatkowo
obciążą za to rozliczenie kwotą ok. 9 zł/mc. Dzwoniłem tam dziś w tej samej
sprawie i takiej informacji udzielił mi konsultant
Cenie sobie przyrode i szkoda mi drzew na produkcję tej makulatury ale nie
dam sie skroic na dodatkową stówe rocznie jakims jeleniom z Vattenfalla.

Pewna osoba, czyli Andrzej Bogacki,
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:
[color=blue][color=green]
>> Reklamują też mocno fakturę on-line z gwarancją ceny - jakbym teraz
>> zamówił fakturę on-line to ze stałą ceną obecną czy tą nową od
>> lutego? A gdy zacząłem wypełniać wniosek przez internet o fakturę
>> on-line to wyświetliła mi się jeszcze inna cena ~0,30zł kWh..
>>[/color]
> Nie polecam ani gwarancji ceny (usługa płatna ok 5 zł/ miesiąc) ani
> tym bardziej e-faktury bo kombinatorzy z Vattenfalla wymyslili, ze
> zamiast płacić za przesyłki z naszymi rachunkami wcisna nam
> e-faktury, zaoszczedzą na papierze, drukowaniu, ludziach do pracy i
> przesyłce a nas dodatkowo obciążą za to rozliczenie kwotą ok. 9
> zł/mc. Dzwoniłem tam dziś w tej samej sprawie i takiej informacji
> udzielił mi konsultant Cenie sobie przyrode i szkoda mi drzew na produkcję
> tej makulatury
> ale nie dam sie skroic na dodatkową stówe rocznie jakims jeleniom z
> Vattenfalla.[/color]

Właśnie przeglądam i widzę:
Opłata za obsługę rozliczenia handlowego:
2,38 zł/mc (Produkt on-line)
Skąd wziąłeś tę stówę?

--
Pozdrawiam,
Heniek
[url]www.kihltd.eu[/url]

kranu pisze:[color=blue]
> Witam,
>
> Dostałem pismo z Vattenfalla o zmianę cen prądu od 1 lutego w taryfie
> całodobowej z ~0,26zł na ~0,31zł.[/color]

Już widzę swój błąd - tamta cena była bez VAT, a teraz mi podali cenę z
VAT.. Czyli generalnie prąd troszkę staniał ale dołożyli tą opłatę
miesięczną 4,15zł.

Może jednak warto sobie dać odczyt bieżący co 2 miesiące z fakturą
online za 6,04zł. z troszkę niższą stałą ceną energii?

Bo to prognozowanie niezbyt fajne jest, zwykle na koniec roku wychodzi
niezła dopłata:/ A teraz jeszcze trzeba za nie płacić 4,15zł. miesięcznie:/

--
pozdrawiam,
Kranu



Andrzej Bogacki pisze:[color=blue][color=green]
>> ReklamujÂą teÂż mocno fakturĂŞ on-line z gwarancjÂą ceny - jakbym teraz
>> zamówiÂł fakturĂŞ on-line to ze sta³¹ cenÂą obecnÂą czy tÂą nowÂą od lutego?
>> A gdy zacz¹³em wype³niaÌ wniosek przez internet o fakturê on-line to
>> wyÂświetliÂła mi siĂŞ jeszcze inna cena ~0,30zÂł kWh..
>>[/color]
> Nie polecam ani gwarancji ceny (usÂługa pÂłatna ok 5 zÂł/ miesiÂąc) ani tym
> bardziej e-faktury bo kombinatorzy z Vattenfalla wymyslili, ze zamiast
> pÂłaciĂŚ za przesyÂłki z naszymi rachunkami wcisna nam e-faktury, zaoszczedzÂą
> na papierze, drukowaniu, ludziach do pracy i przesyÂłce a nas dodatkowo
> obci¹¿¹ za to rozliczenie kwot¹ ok. 9 z³/mc.[/color]

9zł./mc płaci się za bieżący odczyt licznika i płatności co miesiąc -
nie za samą fakturę online. Bo bez faktury online by ta przyjemność
kosztowała jeszcze więcej bo aż 11,47zł./mc.

--
pozdrawiam,
Kranu

kranu napisał(a):[color=blue]
> Może jednak warto sobie dać odczyt bieżący co 2 miesiące z fakturą
> online za 6,04zł. z troszkę niższą stałą ceną energii?[/color]

W wątku obok ("Czy ktoś zmieniał dostawcę prądu?") podałem wyliczenia na
moim przykładzie (przeszedłem na e-fakturę, gwarancję ceny i bieżące,
dwumiesięczne odczyty). przy 9200kWh wychodzi 32 grosze taniej na rok.

--
maryjan
"Malżeństwo, to jedyna przygoda dostępna tchórzliwym"
Voltaire

Marian Kuś pisze:[color=blue]
> kranu napisał(a):[color=green]
>> Może jednak warto sobie dać odczyt bieżący co 2 miesiące z fakturą
>> online za 6,04zł. z troszkę niższą stałą ceną energii?[/color]
>
> W wątku obok ("Czy ktoś zmieniał dostawcę prądu?") podałem wyliczenia na
> moim przykładzie (przeszedłem na e-fakturę, gwarancję ceny i bieżące,
> dwumiesięczne odczyty). przy 9200kWh wychodzi 32 grosze taniej na rok.[/color]

Również przeszedłem na taką formę - oszczędność niby niewielka ale
chociaż unika się tego prognozowania które na koniec roku potrafi
niemiło zaskoczyć, no i gwarancja ceny chyba też jest ok, bo obniżek
raczej bym się nie spodziewał..

--
pozdrawiam,
Kranu

Czy ktoś próbował przejść ze zwykłych faktur papierowych na faktury
elektroniczne ale bez opcji gwarancji ceny? (nie mówię o przejściu na
rozliczanie za rzeczywiste zużycie - chciałbym tylko zaoszczędzić
ok.2zł/mies. i ograniczyć się do faktur wysyłanych e-mailem zamiast pocztą).
Napisałem do VF ale od tygodnia zero odpowiedzi...

Witam,
dzwonisz na numer 032 303 03 03 z aktualnym stanem licznika i numerem
ewidencyjnym i babka ci wszystko wytłumaczy.

Użytkownik "Przemolo" <przemolo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:hj6mtn$8cn$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Czy ktoś próbował przejść ze zwykłych faktur papierowych na faktury
> elektroniczne ale bez opcji gwarancji ceny? (nie mówię o przejściu na
> rozliczanie za rzeczywiste zużycie - chciałbym tylko zaoszczędzić
> ok.2zł/mies. i ograniczyć się do faktur wysyłanych e-mailem zamiast[/color]
pocztą).[color=blue]
> Napisałem do VF ale od tygodnia zero odpowiedzi...[/color]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates