|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Potrzebuje pilnie. Nie jestem jeszcze klientem. Pozdrawiam, smartark
[email]smartark@gmail.com[/email] pisze:[color=blue] > Potrzebuje pilnie. Nie jestem jeszcze klientem.[/color]
Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego. Musisz próbować pod te numery i tam szukać pomocy:
Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 0 801 94 95 961 Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 0 801 94 94 802
Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie. Wszystko załatwia się przez centrale.
mamado
Użytkownik "mamado" <k.makowska@gmail.com> napisał w wiadomości news:goohv1$di4$1@achot.icm.edu.pl...[color=blue] > [email]smartark@gmail.com[/email] pisze:[color=green] >> Potrzebuje pilnie. Nie jestem jeszcze klientem.[/color] > > Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego. > Musisz próbować pod te numery i tam szukać pomocy: > > Ogólnopolskie Biuro Sprzedaży: 0 801 94 95 961 > Ogólnopolskie Biuro Obsługi Klienta: 0 801 94 94 802 > > Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie. > Wszystko załatwia się przez centrale.[/color]
pozatym UPC sprzedała instalacje m.in. firmie założonej przez byłych pracowników serwisu UPC.
Jacek
> Potrzebuje pilnie. Nie jestem jeszcze klientem.[color=blue] > Pozdrawiam, > smartark[/color]
Awarie zglasza sie tez pod numerem 032-4949480 Ela
> Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego.[color=blue] > Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie. > Wszystko załatwia się przez centrale.[/color]
I to jest właśnie "uroda" molocha ;-). Klient jest po prostu zwykłym numerkiem w kolejce...
On 6 Mar, 08:52, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:[color=blue][color=green] > > Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego. > > Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie. > > Wszystko załatwia się przez centrale.[/color] > > I to jest właśnie "uroda" molocha ;-). Klient jest po prostu zwykłym > numerkiem w kolejce...[/color]
Jesli jest sie klientem UPC przez Spoldzielnie majac wariant podstawowy TV wliczony w czynsz to nie mozna skorzystac z numerow UPC bo de fakto nie jest sie ich kilentem UPC. Klientem jest Spoldzielnia. Myslalem ze UPC ma swoje bezposrednie numery do dzialu technicznego gdzie moge zadzownic i zglosic usterke/ zlecic moderniazacje sieci bez udzialu Spoldzielni.
Pozdrawiam, smartark
> Jesli jest sie klientem UPC przez Spoldzielnie majac wariant[color=blue] > podstawowy TV wliczony w czynsz to nie mozna skorzystac z numerow UPC > bo de fakto nie jest sie ich kilentem UPC. > Klientem jest Spoldzielnia. Myslalem ze UPC ma swoje bezposrednie > numery do dzialu technicznego gdzie moge zadzownic i zglosic usterke/ > zlecic moderniazacje sieci bez udzialu Spoldzielni.[/color]
UPC OIDP nie ma żadnych numerów dla klientów z wyjątkiem tego "ogólnopolskiego". Chyba że coś się zmieniło. Możesz tam zadzwonić, zgłosić problem, pani Cię zapisze na "za tydzień między 11 a 17" i czekaj :-). Kiedyś zgłaszałem usterkę u moich rodziców i tak właśnie było. Stary specjalnie zwolnił się z roboty, czekał jak głupi do wieczora i nikt nie przyszedł. Następnego dnia zadzwoniłem i okazało się, że monter usunął usterkę w piwnicy, ale już nie raczył drydnąć domofonem żeby fader nie czekał pół dnia...
On 6 Mar, 14:39, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote: [color=blue] > UPC OIDP nie ma żadnych numerów dla klientów z wyjątkiem tego > "ogólnopolskiego". Chyba że coś się zmieniło. Możesz tam zadzwonić, zgłosić > problem, pani Cię zapisze na "za tydzień między 11 a 17" i czekaj :-).[/color]
Akurat w UPC to zwykle umawiaja sie z dnia na dzien. Gorzej z Multimedia, gdzie czeka sie kilka dni, do tygodnia :( Przynajmniej ja tak mialem w praktyce.
Pozdrawiam Rafal
> > Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego.[color=blue][color=green] > > Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie. > > Wszystko załatwia się przez centrale.[/color] > > I to jest właśnie "uroda" molocha ;-). Klient jest po prostu zwykłym > numerkiem w kolejce...[/color]
Jesli jest sie klientem UPC przez Spoldzielnie majac wariant podstawowy TV wliczony w czynsz to nie mozna skorzystac z numerow UPC bo de fakto nie jest sie ich kilentem UPC. Klientem jest Spoldzielnia. Myslalem ze UPC ma swoje bezposrednie numery do dzialu technicznego gdzie moge zadzownic i zglosic usterke/ zlecic moderniazacje sieci bez udzialu Spoldzielni.
To nieprawda! Wystarczy poprosic o numer abonencki w Społdzielni, bo skoro płacisz, to jestes ich abonentem. Przerabiałam to zanim podłączyli mi łącze internetowe. Numer telefonu podałam w innym poście. Pozdrawiam Ela
On 6 Mar, 22:28, "Ela" <skor...@poczta.onet.pl> wrote:[color=blue][color=green][color=darkred] > > > Nie ma czegoś takiego jak bezpośredni numer do działu technicznego. > > > Nawet nie ma oficjalnego, bezpośredniego numeru do UPC w Szczecinie.. > > > Wszystko załatwia się przez centrale.[/color][/color] >[color=green] > > I to jest właśnie "uroda" molocha ;-). Klient jest po prostu zwykłym > > numerkiem w kolejce...[/color] > > Jesli jest sie klientem UPC przez Spoldzielnie majac wariant > podstawowy TV wliczony w czynsz to nie mozna skorzystac z numerow UPC > bo de fakto nie jest sie ich kilentem UPC. > Klientem jest Spoldzielnia. Myslalem ze UPC ma swoje bezposrednie > numery do dzialu technicznego gdzie moge zadzownic i zglosic usterke/ > zlecic moderniazacje sieci bez udzialu Spoldzielni. > > To nieprawda! Wystarczy poprosic o numer abonencki w Społdzielni, bo skoro > płacisz, to jestes ich abonentem. Przerabiałam to zanim podłączyli mi łącze > internetowe. Numer telefonu podałam w innym poście. > Pozdrawiam > Ela[/color]
Ostatecznie UPC nadalo mi numer abonenta po zrobieniu uslugi - wymiany kabla takze teraz moge sie z nimi juz po ludzku kontaktowac.
Jedno co jest dziwne w UPC to ze dzwonia oni z ukrytego numeru blokujac mozliwosc oddzwonienia do nich w przypadku zmiany np. umowionego terminu
pzdr smartark
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|