|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
[url]http://www.glosszczecinski.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/REGION/60825013[/url]
[url]http://www.sedina.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1110[/url]
Zastanawiam się co z tego wyjdzie ? Zwłaszcza że niedawno czytaliśmy o rozbiórce linii do Polic w ogóle. A jeśli wyjść by miało to czy to oznacza kapitalny remont przystanków na trasie, w tym mojego ulubionego Dworca Niebuszewo ?
W każdym razie pomysł bardzo ciekawy i oby nie był z gatunku tych "kampanijnych"
Grzegorz Z. napisał(a):[color=blue] > [url]http://www.glosszczecinski.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/REGION/60825013[/url] > > [url]http://www.sedina.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1110[/url] > > Zastanawiam się co z tego wyjdzie ? Zwłaszcza że niedawno czytaliśmy o > rozbiórce linii do Polic w ogóle. A jeśli wyjść by miało to czy to oznacza > kapitalny remont przystanków na trasie, w tym mojego ulubionego Dworca > Niebuszewo ? > > W każdym razie pomysł bardzo ciekawy i oby nie był z gatunku tych > "kampanijnych"[/color]
Moim zdaniem pomysł jest zajebisty, o ile kupią te szynobusy
Dobrze by wtedy było np. ze stacji Szczecin Turzyn czy Szczecin Pogodno, powywalać te niby poczekalnie, i wstawić same ławeczki tylko, czy nawet wiaty, dać oświetlenie, na Zelechowie czy Skolwinie poprawić dojście do stacji tak by wyglądało to nie na dworzec a na przystanek z prawdziwego zdarzenia 8)
Aha, do tego pasowało by mi to jakby bilety były wspólne z zditm, że na jednej sieciówce można i na busa i na pociąg. Bo szczerze mówiąc to ja wolałbym zamiast T-9 i A-103 do Polic, wolałbym na Łeknie wsiąść w szynobusa 8)
-- Pozdrawiam Przemek Stępień --- polutt.piwko.pl
Grzegorz Z. w wiadomości <news:16v6ol6zl1b5n$.bu3mqbhz96th.dlg@40tude.net> napisał(a):[color=blue] > Zwłaszcza że niedawno czytaliśmy o rozbiórce linii do Polic w > ogóle.[/color]
Kolejowej??? W ramach chyba akcji "tanie państwo" D! Kto nato wpadł? To już towarowe do zakładów chemicznych i naftobaz nie jeżdżą? Ciekawe!
-- Pozdrawiam ! Mirmil Suma inteligencji na planecie jest stała a populacja rośnie!
> [url]http://www.glosszczecinski.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/REGION/60825013[/url]
Jeśli przy okazji dojdzie do rewitalizacji dworców przy tej trasie, to tylko przyklasnąć. Jeśli nie, to będzie to faktycznie turystyczna trasa, ale szlakiem ruin dworcowych stacji.
Sceptycznie wiedzę przejście pasażerów z komunikacji autobusowej na kolejową, dojeżdżających do firmy "Dobosz" i kompleksu plażowego w Trzebieży. W tej chwili autobusy dowożą ich "pod same drzwi" obu miejsc (m.in. linia plażowa) - z dworca jest około 2 kilometrów.
Pamiętam jak pociągi na tej trasie były zapchane do pełna. Komunikacja autobusowa - bardziej mobilna, wyparła kolejową i to, że ta trasa została zlikwidowana, nie winił bym PKP. W ostatnim okresie kursowania pociągów, pasażerów można było policzyć na palcach jednej ręki, ludzie przenieśli się na wygodniejsza Linie Samorządową. Sporo ludzi korzysta z własnych samochodów. Mniej ludzi pracuje - dojeżdża do papierni, huty, stoczni i ZCH Police.
Podoba mi sie i chyba ma największą szanse realizacji pomysł Jakuba Matury
"W Trzebieży znajduje się zdewastowany poniemiecki kompleks kolejowy, m.in. była parowozownia, warsztaty, wieża ciśnień itd. Warto przywrócić te obiekty do życia w nowej, rozrywkowo-kulturalno-hotelarskiej formie. Wzorem może być nieodległy kompleks Lokschuppen w niemieckim Pasewalku. "
ak
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|