Re: Wielbimy!

Menu
 
wyjątkowa
Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci
news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=blue]
> [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url][/color]

No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna
zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl.
Dominikanskiego) a w druga strone i tak zawsze jest syf wiec to i tak
niczego nie zmieni - no chyba tylko to, ze trzeba bedzie w niektórych
godzinach przeciskac sie miedzy autami. Takze nie wiem co tu jest
kontrowersyjnego :) Takie przejscie powinno juz tam istniec od poczatku.



Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)

Użytkownik "Przemek" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:edda2aa3-b745-4f86-bd90-aafb3dece7c3@s21g2000vbb.googlegroups.com...[color=blue]
> Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)[/color]

No słuchałem, dobrze gada - dobrze bo normalnie.

Tue, 26 May 2009 17:18:30 +0200, w <gvh18c$9l0$1@news.dialog.net.pl>,
"Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał(-a):
[color=blue]
> No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna
> zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl. [/color]

Gdzie jest Boh. Getta i ten cały Pałac? :D



In news:edda2aa3-b745-4f86-bd90-aafb3dece7c3@s21g2000vbb.googlegroups.com,
Przemek <P.Filar@gmail.com> typed:[color=blue]
> Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)[/color]

Oj warto, temu panu już dziękujemy.
--
Urko

[email]radekp@konto.pl[/email] pisze:[color=blue]
> Tue, 26 May 2009 17:18:30 +0200, w <gvh18c$9l0$1@news.dialog.net.pl>,
> "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał(-a):
>[color=green]
>> No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna
>> zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl.[/color]
>
> Gdzie jest Boh. Getta i ten cały Pałac? :D
>[/color]
Pałac jest koło łącznika pl. Wolności> Trasa WZ a boh getta to pewnie
ten łącznik ;)


[color=blue]
> No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna
> zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone
> pl.[/color]

zsynchronizowac swiatla? we Wroclawiu? Panowie od synchronizacji raczej nie
znaja tego slowa.

A pamietacie jak kilka (moze z 8) lat temu pojawil sie pomysl zabudowania
Kazimierza Wielkiego, aby powiekszyc scisle centrum. Byly nawet
wizualizacje.

pawelf

Tue, 26 May 2009 18:36:18 +0200, w <gvh6bt$ho4$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
osiek <osiek@gazeta.pl> napisał(-a):
[color=blue]
> Pałac jest koło łącznika pl. Wolności> Trasa WZ a boh getta to pewnie
> ten łącznik ;)[/color]

Czyli to już nie jest Zamkowa?

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci
> news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=green]
>> [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url]
>>[/color]
>
> No w koncu![/color]

tak
zawsze mnie zastanawialo, dlaczego tam nie mozna zrobic przejscia

--
c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC
Cigarettes and coffee, man, that's a combination
;-)

Neo[EZN] pisze:[color=blue]
> Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci
> news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=green]
>> [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url]
>>[/color]
>
> No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna
> zsynchronizowac swiatla [... bla bla ... ][/color]

czy wam naprawdę sie wydaje ze to jest robione dla pieszych
,,szlachta'' z ratusza robi sobie dogodny wyjazd z placu solnego (gepperta)
po co codziennie liczyć na to ze ktoś wpuści jak można sobie światła
postawić
przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia
bezpieczeństwa. Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem
ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P

maciek

Użytkownik "Maciej Friedel" <biuro@wwv.pl> napisał w wiadomości
news:gvjngd$2jp$1@news.dialog.net.pl...[color=blue]
> przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia bezpieczeństwa.
> Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem
> ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P[/color]

W czym kładka jest lepsza? Lubisz nimi chodzić albo przez nie przejeżdżać na
rowerze? Zwłaszcza wtedy kiedy robisz to parę razy w tygodniu ;)

Z tymi niebezpiecznymi przejściami to przesada - na chodnikach też można
stracić życie a na przejściu najczęściej ludzie to robią na własne życzenie.

In news:gvjofd$37d$1@news.dialog.net.pl,
Neo[EZN] <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> typed:[color=blue]
> Użytkownik "Maciej Friedel" <biuro@wwv.pl> napisał w wiadomości
> news:gvjngd$2jp$1@news.dialog.net.pl...[color=green]
>> przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia
>> bezpieczeństwa. Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem
>> ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P[/color]
>
> W czym kładka jest lepsza? Lubisz nimi chodzić albo przez nie
> przejeżdżać na rowerze? Zwłaszcza wtedy kiedy robisz to parę razy w
> tygodniu ;)[/color]

Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac
rowerem niż stać na światłach dla pieszych/rowerów. Super przykładem jest
przejście/przejazd w Bramie Oławskiej czy nawet przejście podziemne na
Świdnickiej (które imo powinno być uzupełnione o zjazd dla rowerów po
przeciwnelgle stronie niż zjazd dla wózków).
--
Urko

> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac

to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.

In news:3801db35-dbe7-400a-ac27-8877420df1dd@n8g2000vbb.googlegroups.com,
Przemek <P.Filar@gmail.com> typed:[color=blue][color=green]
>> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę
>> przejechac[/color]
>
>
> to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.[/color]

Znaczy się mają w 4ce rowerzystów?
--
Urko

Przemek pisze:[color=blue][color=green]
>> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac[/color]
>
>
> to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.[/color]

na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi
jada 80

maciek

Maciej Friedel pisze:[color=blue]
> na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi
> jada 80[/color]

Bo na świecie jak jest 50 to znaczy, że miejsce jest takie, że lepiej
więcej nie jechać.
A tam gdzie można jechać szybciej to jest odpowiednio 80, 100, 200,
bez ograniczeń.
Niestety u nas nawet tam gdzie można by gnać ile daje silnik są
ograniczenia do... 70.

No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...

Arek

Arek pisze:[color=blue]
> Maciej Friedel pisze:[color=green]
>> na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi
>> jada 80[/color]
>
> Bo na świecie jak jest 50 to znaczy, że miejsce jest takie, że lepiej
> więcej nie jechać.
> A tam gdzie można jechać szybciej to jest odpowiednio 80, 100, 200, bez
> ograniczeń.
> Niestety u nas nawet tam gdzie można by gnać ile daje silnik są
> ograniczenia do... 70.[/color]

a gdzież to u nas można grzać ile silnik daje może na jakimś kawałku
autostrady, oczywiście jak nie zapomnieli wybudować pasa awaryjnego :P
[color=blue]
> No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...[/color]

nawet jak jest teren zabudowany szkoła i przejście dla pieszych
to tez maja w dupie

maciek

[color=blue]
> a gdzież to u nas można grzać ile silnik daje może na jakimś kawałku
> autostrady, oczywiście jak nie zapomnieli wybudować pasa awaryjnego :P
>[/color]

można w wielu miejscach, ale jak to wytłumaczyć tym co stawiają na
autostradzie po kolei: 100, 70, 40, 80 w odległości co 100m. Spróbuj
pojechać przepisowo a na pewno ktoś w Ciebie wjedzie. W normalnym kraju
jest 100, 80 na takiej samej drodze-remoncie.
[color=blue][color=green]
>> No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...[/color]
>
> nawet jak jest teren zabudowany szkoła i przejście dla pieszych
> to tez maja w dupie
>[/color]

Jak się ustala teren zabudowany gdzie tylko się da to tak jest. Jak jadę
przez Środę Śląską to się zastanawiam po co tak teren zabudowany jak
nawet domów nie widać z drogi. Za to fotoradary ustawia się tam gdzie
nie potrzeba. Jak jadę przez Niemcy czasami, to fotoradar jest przy
większości przejść ze znakiem uwaga na dzieci, i ograniczenie do 30km/h.
Ale za to ograniczenie jest tylko przez kilkadziesiąt metrów, a chodniki
oddzielone są barierkami ochronnymi przez całą wioskę.
KK

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates