|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=blue] > [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url][/color]
No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl. Dominikanskiego) a w druga strone i tak zawsze jest syf wiec to i tak niczego nie zmieni - no chyba tylko to, ze trzeba bedzie w niektórych godzinach przeciskac sie miedzy autami. Takze nie wiem co tu jest kontrowersyjnego :) Takie przejscie powinno juz tam istniec od poczatku.
Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)
Użytkownik "Przemek" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości news:edda2aa3-b745-4f86-bd90-aafb3dece7c3@s21g2000vbb.googlegroups.com...[color=blue] > Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)[/color]
No słuchałem, dobrze gada - dobrze bo normalnie.
Tue, 26 May 2009 17:18:30 +0200, w <gvh18c$9l0$1@news.dialog.net.pl>, "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał(-a): [color=blue] > No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna > zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl. [/color]
Gdzie jest Boh. Getta i ten cały Pałac? :D
In news:edda2aa3-b745-4f86-bd90-aafb3dece7c3@s21g2000vbb.googlegroups.com, Przemek <P.Filar@gmail.com> typed:[color=blue] > Ale warto posłuchać słów pana Prezydenta ;)[/color]
Oj warto, temu panu już dziękujemy. -- Urko
[email]radekp@konto.pl[/email] pisze:[color=blue] > Tue, 26 May 2009 17:18:30 +0200, w <gvh18c$9l0$1@news.dialog.net.pl>, > "Neo[EZN]" <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> napisał(-a): >[color=green] >> No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna >> zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone pl.[/color] > > Gdzie jest Boh. Getta i ten cały Pałac? :D >[/color] Pałac jest koło łącznika pl. Wolności> Trasa WZ a boh getta to pewnie ten łącznik ;)
[color=blue] > No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna > zsynchronizowac swiatla z tymi przy pl. Bohaterów Getta (jadac w strone > pl.[/color]
zsynchronizowac swiatla? we Wroclawiu? Panowie od synchronizacji raczej nie znaja tego slowa.
A pamietacie jak kilka (moze z 8) lat temu pojawil sie pomysl zabudowania Kazimierza Wielkiego, aby powiekszyc scisle centrum. Byly nawet wizualizacje.
pawelf
Tue, 26 May 2009 18:36:18 +0200, w <gvh6bt$ho4$1@nemesis.news.neostrada.pl>, osiek <osiek@gazeta.pl> napisał(-a): [color=blue] > Pałac jest koło łącznika pl. Wolności> Trasa WZ a boh getta to pewnie > ten łącznik ;)[/color]
Czyli to już nie jest Zamkowa?
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci > news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=green] >> [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url] >>[/color] > > No w koncu![/color]
tak zawsze mnie zastanawialo, dlaczego tam nie mozna zrobic przejscia
-- c l i c k ' n ' r i d e | MSPANC Cigarettes and coffee, man, that's a combination ;-)
Neo[EZN] pisze:[color=blue] > Uzytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisal w wiadomosci > news:a9356f36-033f-4724-9495-ec4939bb385f@r37g2000yqd.googlegroups.com...[color=green] >> [url]http://www.prw.pl/articles/view/11665/kontrowersyjny-pomysl-dutkiewicza-trasa-wz-dla-pieszych-posluchaj[/url] >>[/color] > > No w koncu! Swietny pomysl a korków nie bedzie bo przeciez mozna > zsynchronizowac swiatla [... bla bla ... ][/color]
czy wam naprawdę sie wydaje ze to jest robione dla pieszych ,,szlachta'' z ratusza robi sobie dogodny wyjazd z placu solnego (gepperta) po co codziennie liczyć na to ze ktoś wpuści jak można sobie światła postawić przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia bezpieczeństwa. Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P
maciek
Użytkownik "Maciej Friedel" <biuro@wwv.pl> napisał w wiadomości news:gvjngd$2jp$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia bezpieczeństwa. > Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem > ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P[/color]
W czym kładka jest lepsza? Lubisz nimi chodzić albo przez nie przejeżdżać na rowerze? Zwłaszcza wtedy kiedy robisz to parę razy w tygodniu ;)
Z tymi niebezpiecznymi przejściami to przesada - na chodnikach też można stracić życie a na przejściu najczęściej ludzie to robią na własne życzenie.
In news:gvjofd$37d$1@news.dialog.net.pl, Neo[EZN] <adessaxKASUJTOTO@wp.pl> typed:[color=blue] > Użytkownik "Maciej Friedel" <biuro@wwv.pl> napisał w wiadomości > news:gvjngd$2jp$1@news.dialog.net.pl...[color=green] >> przejście dla pieszych to debilny pomysł z punktu widzenia >> bezpieczeństwa. Kładka jest zdecydowanie lepszym pomysłem >> ale i tak w tym kraju decyduje sie własna wygodą a nie cudzą :P[/color] > > W czym kładka jest lepsza? Lubisz nimi chodzić albo przez nie > przejeżdżać na rowerze? Zwłaszcza wtedy kiedy robisz to parę razy w > tygodniu ;)[/color]
Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac rowerem niż stać na światłach dla pieszych/rowerów. Super przykładem jest przejście/przejazd w Bramie Oławskiej czy nawet przejście podziemne na Świdnickiej (które imo powinno być uzupełnione o zjazd dla rowerów po przeciwnelgle stronie niż zjazd dla wózków). -- Urko
> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac
to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.
In news:3801db35-dbe7-400a-ac27-8877420df1dd@n8g2000vbb.googlegroups.com, Przemek <P.Filar@gmail.com> typed:[color=blue][color=green] >> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę >> przejechac[/color] > > > to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.[/color]
Znaczy się mają w 4ce rowerzystów? -- Urko
Przemek pisze:[color=blue][color=green] >> Ja np. sto razy wolę każde podziemne przejście, przez które mogę przejechac[/color] > > > to wykop sobie takie - na świecie tego się już nie robi.[/color]
na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi jada 80
maciek
Maciej Friedel pisze:[color=blue] > na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi > jada 80[/color]
Bo na świecie jak jest 50 to znaczy, że miejsce jest takie, że lepiej więcej nie jechać. A tam gdzie można jechać szybciej to jest odpowiednio 80, 100, 200, bez ograniczeń. Niestety u nas nawet tam gdzie można by gnać ile daje silnik są ograniczenia do... 70.
No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...
Arek
Arek pisze:[color=blue] > Maciej Friedel pisze:[color=green] >> na świecie jak jest 50 kierowcy jada 49,5 a w Polsce ci najwolniejsi >> jada 80[/color] > > Bo na świecie jak jest 50 to znaczy, że miejsce jest takie, że lepiej > więcej nie jechać. > A tam gdzie można jechać szybciej to jest odpowiednio 80, 100, 200, bez > ograniczeń. > Niestety u nas nawet tam gdzie można by gnać ile daje silnik są > ograniczenia do... 70.[/color]
a gdzież to u nas można grzać ile silnik daje może na jakimś kawałku autostrady, oczywiście jak nie zapomnieli wybudować pasa awaryjnego :P [color=blue] > No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...[/color]
nawet jak jest teren zabudowany szkoła i przejście dla pieszych to tez maja w dupie
maciek
[color=blue] > a gdzież to u nas można grzać ile silnik daje może na jakimś kawałku > autostrady, oczywiście jak nie zapomnieli wybudować pasa awaryjnego :P >[/color]
można w wielu miejscach, ale jak to wytłumaczyć tym co stawiają na autostradzie po kolei: 100, 70, 40, 80 w odległości co 100m. Spróbuj pojechać przepisowo a na pewno ktoś w Ciebie wjedzie. W normalnym kraju jest 100, 80 na takiej samej drodze-remoncie. [color=blue][color=green] >> No i są tego skutki, że kierowcy mają je potem w d...[/color] > > nawet jak jest teren zabudowany szkoła i przejście dla pieszych > to tez maja w dupie >[/color]
Jak się ustala teren zabudowany gdzie tylko się da to tak jest. Jak jadę przez Środę Śląską to się zastanawiam po co tak teren zabudowany jak nawet domów nie widać z drogi. Za to fotoradary ustawia się tam gdzie nie potrzeba. Jak jadę przez Niemcy czasami, to fotoradar jest przy większości przejść ze znakiem uwaga na dzieci, i ograniczenie do 30km/h. Ale za to ograniczenie jest tylko przez kilkadziesiąt metrów, a chodniki oddzielone są barierkami ochronnymi przez całą wioskę. KK
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|