|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Niveks napisał(a):[color=blue] > witajcie, > > juz mi rece opadają, gdy pomysle o Vobisie >[/color] [skrót][color=blue] > >[/color]
Cytuję za artykułem z Gazety Wyborczej:
"Federacja Konsumentów
1. Pomoże rozwiązać problem z kredytem, pożyczką, psującym się sprzętem elektronicznym, wadliwymi butami. Pomocy udzielają prawnicy.
2. Pomogą napisać pismo do sądu lub instytucji, z którą jesteśmy w sporze. Posiada uprawnienia do występowania przed sądami powszechnymi w charakterze pełnomocnika pokrzywdzonego.
3. poniedziałek 10-16, wtorek, czwartek 10-18, środa, piątek 10-14, ul. 1 Maja 13 pokój 808, tel/fax 535 21 16.
Miejski Rzecznik Praw Konsumenta przy Urzędzie Miasta Olsztyn
1. Pomoc znajdzie tu każdy konsument z Olsztyna, który ma problem np. z umową, jaką proponuje do podpisania deweloper; z samochodem czy sprzętem RTV/AGD, wszelkiego rodzaju firmami usługowymi np. telekomunikacyjnymi.
2. Rzecznik podejmuje na rzecz konsumentów interwencje listowne, rzadziej telefoniczne. Pisze również pozwy i pisma procesowe oraz wspiera konsumentów w sądzie. Może sam wytoczyć proces nieuczciwemu sprzedawcy!
3. Pon 10-17, wt-pt 11-15.30, plac Jana Pawła II 1, tel/fax 522 28 01, 527 31 11 w.372.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej
1. Pomaga konsumentom w podobnych kwestiach, co Miejski Rzecznik Praw Konsumenta, ale ma nieco inne uprawnienia. Nie udziela pomocy prawnej firmom i nie prowadzi spraw dotyczących prawa bankowego oraz usług telekomunikacyjnych.
2. Nieuczciwego przedsiębiorcę może skontrolować, w imieniu pokrzywdzonego konsumenta prowadzi także osobiste mediacje. Jeśli sprawa trafi przed sąd, pracownicy WIIH nie mogą być stroną w sprawie.
3. Pon. 8-16, wt-pt 7-15, ul. Dąbrowszczaków 10, tel. 527 27 65, fax. 527 42 51"
POWODZENIA w walce o swoje prawa, bo jak najbardziej zostały naruszone.
--
------------------- |....co słońce....| |.ma w ziarenkach.| -------------------
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|