Re: skm trójmiasto i grzanie na maxa =28CROSSPOST!=29

Menu
 
wyjątkowa

Logicznym dla mnie jest utrzymanie prawidłowej temperatury.

Jeśli to zbyt trudne to należałoby się przyznać,
że SKM nie potrafi tego zrobić.
Następnie uzasadnić dlaczego
a nie kłamać co roku, że problem zostanie rozwiązany.

Poza tym uważam twoją propozycję
wieszania szalików, rękawiczek, czapek i płaszczy na haczykach
za sensowną jedynie wtedy, gdy podróż trwa dłużej niż zdejmowanie
i nakładanie tego wszystkiego.

W pozostałych przypadkach propozycja jest naiwna lub wręcz głupia i
bezczelna.
Zwłaszcza, że w godzinach szczytu panuje ogromny ścisk
i nie wiem gdzie te haczyki miałyby się znaleźć dla wszystkich.

Proponujesz coś analogicznego do stawiania znaków ograniczenia prędkości
zamiast łatania dziur czyli komfort klientów masz w D..

Cieszę się ogromnie, że tymi bydlęcymi wagonami nie muszę już jeździć.
Współczuję zmuszonym.

--
MIkolaj




Użytkownik "Mikolaj" <sterowanie_komputerowe@_haha_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:op.ulxnfcq8y81a5e@rr19-9.radmor.com.pl...
[color=blue]
>
> Logicznym dla mnie jest utrzymanie prawidłowej temperatury.[/color]

Moim zdaniem temperatura utrzymywana na chwilę obecną z małymi wyjątkami
jest raczej logiczna.

[color=blue]
> Jeśli to zbyt trudne to należałoby się przyznać,
> że SKM nie potrafi tego zrobić.
> Następnie uzasadnić dlaczego
> a nie kłamać co roku, że problem zostanie rozwiązany.[/color]

Coś co jest problemem dla jednych nie koniecznie jest problemem dla drugich.

[color=blue]
> Poza tym uważam twoją propozycję
> wieszania szalików, rękawiczek, czapek i płaszczy na haczykach
> za sensowną jedynie wtedy, gdy podróż trwa dłużej niż zdejmowanie
> i nakładanie tego wszystkiego.[/color]

Jeśli uważasz, że 1 minuta jest porównywalna z 30-oma minutami.....

[color=blue]
> W pozostałych przypadkach propozycja jest naiwna lub wręcz głupia[/color]

To samo mogę powiedzieć o tym co Ty proponujesz. Znacząco chcesz ograniczyć
mi swobodę podróży poprzez konieczność trzymania na sobie założonej kurtki.

[color=blue]
>i bezczelna.[/color]

Bezczelne to jest forsowanie czegoś co dla niektórych może spowodować zmianę
na gorsze w ogóle nijak się z tym nie licząc.

[color=blue]
> Zwłaszcza, że w godzinach szczytu panuje ogromny ścisk
> i nie wiem gdzie te haczyki miałyby się znaleźć dla wszystkich.[/color]

Haczyki są dla większości siedzących. Stoi się zazwyczaj w przedsionkach w
których temperatura jest niższa z powodu częstego otwierania drzwi.

[color=blue]
> Proponujesz coś analogicznego do stawiania znaków ograniczenia prędkości
> zamiast łatania dziur czyli komfort klientów masz w D..[/color]
[color=blue]
> Cieszę się ogromnie, że tymi bydlęcymi wagonami nie muszę już jeździć.
> Współczuję zmuszonym.[/color]

Patrz a ja się cieszę, że jeżdżę w temperaturze pozwalającej na zdjęcie
okrycia wierzchniego. Naprawdę brak kurtki (szczególnie zimowej) sprawia, że
znacząco zyskuje się swobodę ruchu, co nie jest bez znaczenia. Praktycznie
siedem razy na dziesięć jak jadę kolejką do Gdańska to czegoś się w niej
douczam. W kurtce byłby pewien problem.

--

Pozdrawiam
Karol Domagalski


Plastikowe siedzenia są tak gorące, że parzą.
Nie sądzę, żeby wszyscy, tak jak ty to uwielbiali
i czuli się komfortowo. Tak jest całą zime co roku.
Czyżbyśmy jeździliśmy innymi kolejkami?

--
Mikolaj


Użytkownik "Mikolaj" <sterowanie_komputerowe@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:op.ul2luwpcm2nqbm@xmasnew...[color=blue]
>
> Plastikowe siedzenia są tak gorące, że parzą.
> Nie sądzę, żeby wszyscy, tak jak ty to uwielbiali
> i czuli się komfortowo. Tak jest całą zime co roku.
> Czyżbyśmy jeździliśmy innymi kolejkami?[/color]

Przesadzasz. Ja chciałem tylko zwrócić uwagę, że obecna temperatura w
kolejkach (mniej więcej podobna do temperatury w budynkach) jest bardzo
odpowiednia. Ty chcesz ją obniżyć o jakieś kilka stopni tak, żeby podróż
była komfortowa tylko wtedy gdy nie zdejmie się kurtki.
Pzrypadki w których grzejniki są ustawione po prostu na pełny wicher tak, że
czuć jak cośtam pod fotelem zaczyna sie topić są przypadkami skrajnymi i
zdarzają się naprawdę rzadko. Mam wrażenie, ze jak skład wyjeżdża z Cisowej
to jednak ustawia sie przed odjazdem na termostatach ~20 stopni. Czasem
owszem zdarza się zapomnieć i wyruszy się z ogrzrewaniem rozregulowanym na
maksimum.

--
Pozdrawiam
Karol Domagalski



Dnia Fri, 12 Dec 2008 23:24:22 +0100, Mikolaj napisał(a):
[color=blue]
> Plastikowe siedzenia są tak gorące, że parzą.
> Nie sądzę, żeby wszyscy, tak jak ty to uwielbiali
> i czuli się komfortowo. Tak jest całą zime co roku.
> Czyżbyśmy jeździliśmy innymi kolejkami?[/color]

Najwyraźniej. Składy z grzaniem ustawionym na maksimum spotykam dosyć
rzadko. Poza tym pod częścią podwójnych siedzeń są dwa grzejniki, pod
częścią jeden na środku a pod niektórymi w ogóle nie ma (chyba tylko
pojedyncze przy ściankach działowych) więc można wybrać, jak ciepło chce
się mieć pod czterema literami. Jeżdżąc ileś czasu SKMkami można chyba
zauważyć, że nie wszędzie tak samo mocno grzeje, nieprawdaż? :)
--
Pozdrawiam Bad Worm badworm[maupa]post{kopek}pl
GG#2400455 ICQ#320399066

Dnia 13-12-2008 o 23:15:53 badworm <nospam@post.pl> napisał(a):

(...)[color=blue]
> Najwyraźniej. Składy z grzaniem ustawionym na maksimum spotykam dosyć
> rzadko. Poza tym pod częścią podwójnych siedzeń są dwa grzejniki, pod
> częścią jeden na środku a pod niektórymi w ogóle nie ma (chyba tylko
> pojedyncze przy ściankach działowych) więc można wybrać, jak ciepło chce
> się mieć pod czterema literami. Jeżdżąc ileś czasu SKMkami można chyba
> zauważyć, że nie wszędzie tak samo mocno grzeje, nieprawdaż? :)[/color]

Między 6-8 oraz 15-17 jest taka obsada, że można tylko liczyć
na dobre stojące między siedzeniami.

--
Mikolaj

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates