|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Witam :)
Polećcie proszę dobrego mechanika który bez zbędnych ceregieli postara się zlokalizować usterkę a przy tym nie nadszarpnie mojego budżetu. Sprawa wydaje się błacha. Od 2 dni autko nierówno pracuje na jałowych obrotach. Może to kwestia przeczyszczenia jakiejś dyszy dolotowej lub drobnej regulacji. Samochód to Opel Omega A 2.0 wtrysk.
DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZ :)
MH zapodał(-a):[color=blue] > Witam :) > Polećcie proszę dobrego mechanika który bez zbędnych ceregieli postara > się zlokalizować usterkę a przy tym nie nadszarpnie mojego budżetu. > Sprawa wydaje się błacha. Od 2 dni autko nierówno pracuje na jałowych > obrotach. Może to kwestia przeczyszczenia jakiejś dyszy dolotowej lub > drobnej regulacji. Samochód to Opel Omega A 2.0 wtrysk. > DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZ :)[/color]
Podłączyć się pod komputer. Dobrze zrobi to serwis na Karkonowskiej (nr 40 albo 50). (Nie autoryzowany).
ps. na 99% silnik krokowy (regulator wolnych obrotów), lub zawór recyrkulacji spalin (EGR). Podaj model silnika ;)
1% - kable WN :>
-- Dominik Siedlak (bachus) Na serwerze bachus - login taki mam, serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...
Dnia 23.07.2007 DooMiniK <bachus20> napisał/a:[color=blue] > MH zapodał(-a):[color=green] >> Witam :) >> Polećcie proszę dobrego mechanika który bez zbędnych ceregieli postara >> się zlokalizować usterkę a przy tym nie nadszarpnie mojego budżetu. >> Sprawa wydaje się błacha. Od 2 dni autko nierówno pracuje na jałowych >> obrotach. Może to kwestia przeczyszczenia jakiejś dyszy dolotowej lub >> drobnej regulacji. Samochód to Opel Omega A 2.0 wtrysk. >> DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZ :)[/color] > > Podłączyć się pod komputer. Dobrze zrobi to serwis na Karkonowskiej (nr 40 albo 50). > (Nie autoryzowany). > > ps. na 99% silnik krokowy (regulator wolnych obrotów), lub zawór recyrkulacji spalin > (EGR). Podaj model silnika ;) > > 1% - kable WN :>[/color]
Bulszit, jeszcze 100 różnych innych przyczyn może być... ;-) -- Samotnik [url]http://www.bizuteria-artystyczna.pl/[/url]
> Polećcie proszę dobrego mechanika który bez zbędnych ceregieli postara się[color=blue] > zlokalizować usterkę a przy tym nie nadszarpnie mojego budżetu. Sprawa > wydaje się błacha. Od 2 dni autko nierówno pracuje na jałowych obrotach. > Może to kwestia przeczyszczenia jakiejś dyszy dolotowej lub drobnej > regulacji. Samochód to Opel Omega A 2.0 wtrysk.[/color]
Pan Wieslaw Wiecek, ma wlasny warsztat na Hallera ( jadac w strone Grabiszynskiej zaraz za kladka dla pieszych w prawo, trzeba wjechac w podworze ) - warsztat moze wyglada mizernie w porownaniu do serwisow, ale czlowiek zna sie na rzeczy ( w serwisie autoryzowanym tez zreszta pracuje ) i zanim podepnie sie do komputera to sprawdzi wszystko od strony mechanicznej. S.
Dnia Mon, 23 Jul 2007 22:31:55 +0200, MH napisał(a): [color=blue] > Może to kwestia przeczyszczenia jakiejś dyszy dolotowej lub drobnej > regulacji. Samochód to Opel Omega A 2.0 wtrysk.[/color]
"Porcz" - jak mało kto znają się na silnikach, Opla spokojnie możesz tam oddać.
Auto-Diagnostyka Roman Porcz ul. Grota Roweckiego 51 52-218 Wrocław
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Samotnik zapodał(-a):[color=blue] > Dnia 23.07.2007 DooMiniK <bachus20> napisał/a:[color=green] >> MH zapodał(-a):[color=darkred] >>> Witam :)[/color][/color][/color] [...][color=blue][color=green][color=darkred] >>> DZIĘKUJE ZA ODPOWIEDZ :)[/color] >> Podłączyć się pod komputer. Dobrze zrobi to serwis na Karkonowskiej >> (nr 40 albo 50). (Nie autoryzowany). >> ps. na 99% silnik krokowy (regulator wolnych obrotów), lub zawór >> recyrkulacji spalin (EGR). Podaj model silnika ;) >> 1% - kable WN :>[/color] > Bulszit, jeszcze 100 różnych innych przyczyn może być... ;-)[/color]
No kupa w baku też ;P
-- Dominik Siedlak (bachus) Na serwerze bachus - login taki mam, serwer post.pl, w całość złóż to sobie sam...
Jestem umówiony na jutro na 10 rano u Porcza. Zdam relację z przebiegu naprawy :)
Witam ALL
Oto kilka refleksji po wizycie w warsztacie u Porcza.
Obsługa miła i fachowa. Mechanik sprawdził wszystko co możliwe zanim podłączył komputer do diagnostyki parametrów, czyli filtry powietrza był ok czyli przeczyścił tylko sprężonym powietrzem. Później został przeczyszczony i sprawdzony przepływomierz powietrza, następnie cięgna sterowania przepustnicą, regulator biegu jałowego, rozdzielacz zapłonu, świece zapłonowe i przewody wysokiego napięcia. Dokonał sprawdzenia wydzielanych spalin na benzynie i gazie. Cena za usługę - 200 PLN i auto chodzi jak zegarek :) Gwarancja na 10000 km przebiegu. Jestem bardzo zadowolony. Dziękuję za polecenie i sam polecam wyżej wymieniony zakład :))
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|