|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Witam chciałam się z wami podzielić pewnym spostrzeżeniem.Mam wadę wzroku od dziecka,dość dużą,dwa tygodnie temu miałam wypadek a raczej moje okulary i niestety na gwałt potrzebowałam kupić szkła kontaktowe bo bez okularów jestem ślepa jak kret.Musiałam iść do pracy więc poprosiłam mamę żeby zadzwoniła do mojego optyka i się spytała czy nie będzie problemu z okulistą szkłami kontaktowymi.Mama została zapewniona że mogę przyjść w każdej chwili i wszystko zostanie załatwione.Więc po pracy biegusiem poszłam do optyka i tu spotkała mnie przykra niespodzianka.Okazało się że należy do okulisty się zapisać wcześniej a szkła trzeba zamówić tydzień wcześniej.Zostałam potraktowana jak jakiś kosmita, pan który mnie obsługiwał śmiał mi się w twarz.Zawsze zachwalałam tego optyka że taka miła obsługa,fachowo,sumiennie i ceny przystępne a tu taka nie miła niespodzianka.Zabawne jest to że ten sam optyk ogłasza się w gazetach że można przyjść w każdej chwili i lekarz okulista zbada itd... . Po krótkim namyśle biegiem do konkurencji bo niby co miałam zrobić.Tu kolejna niespodzianka bo zostałam fachowo obsłużona i zbadana przez okulistę szkła dopasowane. Nie trwało to dłużej niż 30 minut.Jestem zachwycona.Nie ma to jak profesjonalizm.Pan który mnie obsługiwał w zakładzie nr. jeden bez badania zamówił mi szkło do okularów które jest dość drogie bo koszt jednego to zł i był szczęśliwy,tylko że jak zbadano mnie w zakładzie nr.2 okazało się że wada mi się zmieniła.Miał pecha bo zrezygnowałam z zamówienia.Nie będę wymieniać nazwy tych zakładów ale są to jedne z większych zakładów.Zakład nr.2 ma punkty centrach handlowych.Naprawdę dawno nie zostałam tak fachowo obsłużona.
fajnie, że jestes zadowolona, ale.... tu moja historia z optykami: również mam wysoka wadę wzroku i bez okularów raczej nie dam rady funkcjonować. kupowałam okulary w jednym z supermarketów optycznych (bo zależało mi bardzo na czasie) i też chciałam sie przebadać. w trakcie badania pani "doktor" najpierw nie dawała rady nic stwierdzic, a po sprawdzeniu moich szkieł zaczęła kombinować zupełnie inna wadę niz mam i chciała mi próbowac dobierać zupełnie inne szkła niz nosiłam do tej pory. podziękowałam jej i pozostałam przy swoich szkłach. okulary wykonano, ale tez nie zupełnie sie to udało, gdyz miałam kłopoty z widzeniem w tych okularach. po jakims czasie poszłam do optyka, u którego kupowałam okulary przez ostatnie 12 lat. pan wziął je do ręki i powiedział, że są źle wygiete. w ciągu kilku minut usunął usterke i było już w porządku. Na wszelki wypadek odwiedziłam tez okulistę, ale tym razem dosyc znanego w tym mieście, żeby określił co z moja wadą. Okazało się, że nie ma zadnych zmian w wadzie i szkieł cylindrycznych nie potrzebuję, jak mi to chciała zasugerowac pani w optycznym markecie. Moje zdanie jest takie, że w marketach optycznych, owszem, obsługa miła - ale do fachowosci to często duzo im brakuje - szczególnie jeśli chodzi o wykonanie okularów. no nie wspomnę, że badania komputerowe wzroku tez często wykonują laicy, tylko przeszkoleni do obsługi maszyny. badanie komputerowe u znanego w kraju okulisty (nazwiska nie wymienię) tez "lekko" sie rózniło od wykonanego w pieknym salonie. Wzrok niestety tylko mamy jeden i jesli cos się dzieje warto poświęcić trochę czasu na porządne badanie (po atropinie), niz zdawać sie na łaskę chcących tylko sprzedac "szkła w oprawkach", a nie dobrze dobrane i porządnie oszlifowane szkła w oprawie okularowej. pzdr Luiza
Użytkownik "bridget" <myszka2003@wp.pl> napisał w wiadomości news:70fdb$439dd140$540a7a40$12361@news.chello.pl...[color=blue] > zbadano mnie w zakładzie nr.2 okazało się że wada mi się zmieniła.Miał[/color] pecha[color=blue] > bo zrezygnowałam z zamówienia.Nie będę wymieniać nazwy tych zakładów ale > są > to jedne z większych zakładów.Zakład nr.2 ma punkty centrach > handlowych.Naprawdę dawno nie zostałam tak fachowo obsłużona. > >[/color]
> fajnie, że jestes zadowolona, ale.... tu moja historia z optykami:
A ja tylko nie rozumiem jednego. Po co o tym piszecie jezeli nie wymieniacie nazw firm ?? Mi sie kula magiczna zepsula i nic mi do glowy nie przychodzi. a lanie wody na temat nie wiadomo czego nie ma chyba zwiazku ze Szczecinem. Taki opis to mozecie na pl.sci.medycyna opisywac. Bo takie cos co daliscie to NTG.
Fantom ps. Nie rozumiem czemu niektorzy boja sie pisac nazw firm. Glownie wtedy gdy opisuja je ze zlej strony. Bo jak z dobrej to faktycznie moze podchodzic pod krypto reklame. Ale jak ze zlej i nie pisza nazw firm to wynika chyba, ze sciema bo sie boja prawde napisac.
[color=blue] > ok, moja historia ze z nieudanym badaniem oraz wykonaniem okularów miała > miejsce w Optik Center na Wyzwolenia obok Pl. Zołnierza. Ponadto niezbyt > trafne badanie komputerowe wykonano mi w Vission Express w CH Piast. > pzdr > Luiza >[/color]
Użytkownik "Fantom" <szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:dnlufq$3jb$1@atlantis.news.tpi.pl...[color=blue][color=green] > > fajnie, że jestes zadowolona, ale.... tu moja historia z optykami:[/color] > > A ja tylko nie rozumiem jednego. Po co o tym piszecie jezeli nie[/color] wymieniacie[color=blue] > nazw firm ?? > > Fantom > ps. Nie rozumiem czemu niektorzy boja sie pisac nazw firm. Glownie wtedy[/color] gdy[color=blue] > opisuja je ze zlej strony.[/color]
Małe sprostowane.Nie wymieniłam nazwy firm bo nie wiedziałam czy mogę je wymieniać.Zakład w którym zostałam nie miło obsłużona to Fillman a zakład numer dwa to Vision Express.ja jestem zadowolona ale w przyszłym roku zamierzam pozbyć Sie wady operacyjnie mam dość komplikacji. Użytkownik "bridget" <myszka2003@wp.pl> napisał w wiadomości news:70fdb$439dd140$540a7a40$12361@news.chello.pl...[color=blue] > Witam chciałam się z wami podzielić pewnym spostrzeżeniem.Mam wadę wzroku[/color] od[color=blue] > dziecka,dość dużą,dwa tygodnie temu miałam wypadek a raczej moje okulary i > niestety na gwałt potrzebowałam kupić szkła kontaktowe bo bez okularów > jestem ślepa jak kret.Musiałam iść do pracy więc poprosiłam mamę żeby > zadzwoniła do mojego optyka i się spytała czy nie będzie problemu z[/color] okulistą[color=blue] > szkłami kontaktowymi.Mama została zapewniona że mogę przyjść w każdej[/color] chwili[color=blue] > i wszystko zostanie załatwione.Więc po pracy biegusiem poszłam do optyka i > tu spotkała mnie przykra niespodzianka.Okazało się że należy do okulisty[/color] się[color=blue] > zapisać wcześniej a szkła trzeba zamówić tydzień wcześniej.Zostałam > potraktowana jak jakiś kosmita, pan który mnie obsługiwał śmiał mi się w > twarz.Zawsze zachwalałam tego optyka że taka miła[/color] obsługa,fachowo,sumiennie[color=blue] > i ceny przystępne a tu taka nie miła niespodzianka.Zabawne jest to że ten > sam optyk ogłasza się w gazetach że można przyjść w każdej chwili i lekarz > okulista zbada itd... . Po krótkim namyśle biegiem do konkurencji bo niby[/color] co[color=blue] > miałam zrobić.Tu kolejna niespodzianka bo zostałam fachowo obsłużona i > zbadana przez okulistę szkła dopasowane. Nie trwało to dłużej niż 30 > minut.Jestem zachwycona.Nie ma to jak profesjonalizm.Pan który mnie > obsługiwał w zakładzie nr. jeden bez badania zamówił mi szkło do okularów > które jest dość drogie bo koszt jednego to zł i był szczęśliwy,tylko że[/color] jak[color=blue] > zbadano mnie w zakładzie nr.2 okazało się że wada mi się zmieniła.Miał[/color] pecha[color=blue] > bo zrezygnowałam z zamówienia.Nie będę wymieniać nazwy tych zakładów ale[/color] są[color=blue] > to jedne z większych zakładów.Zakład nr.2 ma punkty centrach > handlowych.Naprawdę dawno nie zostałam tak fachowo obsłużona. > >[/color]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|