Nowe automaty do biletów again

Menu
 
wyjątkowa
Własnei zauważyłem wczoraj na Kabatach instalację w kolejnych nowych
automatów do biletów i ładowania kart. W miejsce zdemontowanego
starego typu. I tak sie zastanawiam: po co? Po co montuje się kolejne
automaty w odległości tak 10-15 metrów od już działającego? Zwłaszzca
od strony Jeżewskiego gdzie ruch jest nieduży? W sumei na stacji będą
4 automty - chyba ciut przesadzają? Nie lepiej zainstalować taki
automat np. na pętli autobusowej przy al. Wilanowskiej? Albo nawet w
którymś Centrum handlowym? Ogólnie poza stacjami metra gdzie po 2
automaty na stację wystarczają. I znów przeczytamy że ZTM zainstalował
200 automatów tylko nikt nei napisze że ich lokalizacja jest
kretyńska.

Zdrówko



"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
[color=blue]
> starego typu. I tak sie zastanawiam: po co? Po co montuje się kolejne
> automaty w odległości tak 10-15 metrów od już działającego? Zwłaszzca[/color]

Zebys nie marudzil, ze jest tylko jeden i to zepsuty.

MJ

On Tue, 10 Feb 2009 10:18:54 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>[color=green]
>> starego typu. I tak sie zastanawiam: po co? Po co montuje się kolejne
>> automaty w odległości tak 10-15 metrów od już działającego? Zwłaszzca[/color]
>
>Zebys nie marudzil, ze jest tylko jeden i to zepsuty.[/color]

Są dwa a będa cztery - IMHO trochę za dużo. To czy działają czy nie to
trochę inna sprawa. Nie mówiąc już o tym że wystarczy jeden na stację
- byle działał.

Zdrówko

Ostatnio regularnie nie dzialaja bilety jednorazowe. A czlowiek
ma prawo spodziewac sie zakupu biletu na stacji metra wieczorem
kiedy sie spieszy. A biletu nie ma, lub jakis blad (na wielu stacjach
staje sie to regula). I co wtedy? Fruwac? Dzwonic do umowionego/ej,
ze sie czlowiek spozni 30 minut, bo musi isc do tramwaju lub autobusu
(no i modlic sie, zeby kierowca mial bilety, np. w taka niedziele wieczorem).

SKANDAL



Maksovsky pisze:[color=blue]
> Ostatnio regularnie nie dzialaja bilety jednorazowe. A czlowiek
> ma prawo spodziewac sie zakupu biletu na stacji metra wieczorem
> kiedy sie spieszy. A biletu nie ma, lub jakis blad (na wielu stacjach
> staje sie to regula). I co wtedy? Fruwac? Dzwonic do umowionego/ej,
> ze sie czlowiek spozni 30 minut, bo musi isc do tramwaju lub autobusu
> (no i modlic sie, zeby kierowca mial bilety, np. w taka niedziele
> wieczorem).
>
> SKANDAL[/color]

Według mnie to dobry sposób na jazdę na gapę.

--
Liwiusz

Liwiusz pisze:[color=blue]
> Maksovsky pisze:[color=green]
>>
>> SKANDAL[/color]
>
> Według mnie to dobry sposób na jazdę na gapę.[/color]

Kontrolerzy mają inne zdanie :(

--
Przemek

Przemek Jaroszewski pisze:[color=blue]
> Liwiusz pisze:[color=green]
>> Maksovsky pisze:[color=darkred]
>>> SKANDAL[/color]
>> Według mnie to dobry sposób na jazdę na gapę.[/color]
>
> Kontrolerzy mają inne zdanie :([/color]

Mam mocne przeczucie, że przed sądem ZTM by przegrał. Póki co kanary
nikogo do zapłaty kary nie są w stanie zmusić.

--
Liwiusz

Maciek "Babcia" Dobosz wrote:[color=blue]
> Własnei zauważyłem wczoraj na Kabatach instalację w kolejnych nowych
> automatów do biletów i ładowania kart. W miejsce zdemontowanego
> starego typu. I tak sie zastanawiam: po co? Po co montuje się kolejne
> automaty w odległości tak 10-15 metrów od już działającego? Zwłaszzca
> od strony Jeżewskiego gdzie ruch jest nieduży? W sumei na stacji będą
> 4 automty - chyba ciut przesadzają? Nie lepiej zainstalować taki
> automat np. na pętli autobusowej przy al. Wilanowskiej? Albo nawet w
> którymś Centrum handlowym? Ogólnie poza stacjami metra gdzie po 2
> automaty na stację wystarczają. I znów przeczytamy że ZTM zainstalował
> 200 automatów tylko nikt nei napisze że ich lokalizacja jest
> kretyńska.[/color]

W Szanghaju na kazdej stacji metra bylo ok 30 automatow (zazwyczaj
dzialajace wszystkie, ale czesc na monety - najwiecej i
najpopularniejsze, a czesc na banknowy+monety, byly tez jakies oddzielne
do placenia karta/gotowka - za bilety wielokrotne) - zgrupowane po 5-8
przy kazdym wejsciu - i do tego ciagle kolejki - chociaz nigdy nie
stalem w kolejce dluzej niz 3 minuty - podchodzisz, 3 klikniecia (napisy
po chinsku lub angielsku - do wyboru), wrzucenie 3-4 monet i odebranie
biletu - max. 30 sek. Wiekszosc ludzi jezdzi tam na biletach
jednorazowych. Pisze to dla porownania - jak mozna sprawnie rozwiazac
problem w przypadku duzego natezenia ruchu. Moze wlansie ZTM
przygotowuje sie juz do oblezenia na EURO2012? :D

W Chinach zostalo jeszcze jedna sprawa rozwiazana - kazda nowowybudowana
stacja ma juz zainstalowane wszystkie automaty - a nie jak u nas, ze
dopiero po jakims czasie sie je doklada. Do tego linia dlugosci 20
stacji powstala w 2-3 lata (a dokladniej to chyba 5 takich linii w 4-5
lat). Mamy sie wiec od kogo uczyc - i to niekoniecznie z Zachodu.

PS. A dlaczego pisze o Chinach? Poniewaz wiekszy tlok w metrze jest
tylko w Japonii.
--
Regards,
Maverick

A biletomaty jak nie działały, tak nie działają. Dw. Gdański, Politechnika.
Gdzie to zgłosić? Przecież to skandal.

On Tue, 10 Feb 2009 10:18:54 +0100, Michal Jankowski
<michalj@fuw.edu.pl> wrote:
[color=blue]
>"Maciek \"Babcia\" Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> writes:
>[color=green]
>> starego typu. I tak sie zastanawiam: po co? Po co montuje się kolejne
>> automaty w odległości tak 10-15 metrów od już działającego? Zwłaszzca[/color]
>
>Zebys nie marudzil, ze jest tylko jeden i to zepsuty.[/color]

Prorok jakiś jesteś czy co ;-)

Wczoraj zostawiłem w pracy portfel miedzy innym z karta miejską.
Zorientowałem się w metrze przy bramce. Nie chjciało mi się juz cofać
do pracy to radośnie podszedłem do automatu. Zaordynowąłem 2 bilety
normalne żeby i na dziś mieć na powrót. 5,60 trza byóło zapłacić. No i
nastąpił ZONK - automat odmówił przyjmowania monet - przelatywały
przez niego jak woda przez człowieka przy biegunce ;-) No ale musz
eteż pochwalić - banknot 10-złotowy przyjłą w zamian i wydał resztę co
do grosza.

Zdrówko

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates