Nagroda Darwina a nie Wawel!

Menu
 
wyjątkowa
Nagroda Darwina a nie Wawel!

Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?

--
Best regards - Wieslaw Czechowski
FSE Poland
Tel. : +48 501 196 707
e-mail: [email]wieslaw.cz@poczta.fm[/email]



On 13 Kwi, 20:51, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:[color=blue]
> Nagroda Darwina a nie Wawel!
>
> Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?[/color]

Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
krańcowo ograniczeni.

Madoff pisze:
[color=blue][color=green]
>> Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?[/color]
>
> Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
> stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
> krańcowo ograniczeni.[/color]

A co tragedia, nawiet "największa tragedia" ma wspolnego z pochowkiem
jej ofiary na Wawelu? Czy pozostałych 95 zmarlych w najwiekszej tragedii
tez na Wawelu nalezy pochowac?

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
[url]http://lecawkulki.eu/[/url] , a Mokotów jest tu: [url]http://mokotow.btx.pl/[/url]

> Nagroda Darwina a nie Wawel![color=blue]
>
> Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?[/color]

Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
krańcowo ograniczeni.

a ty bys go świetym zrobił jełopie, co? nasi już działają

[url]http://polskalokalna.pl/wiadomosci/malopolskie/krakow/news/protest-w-krakowie-skanduja-nie-na-wawel,1464383[/url]



za onet pl

Od dobrych kilku tygodni obserwowałem w Krakowie billboardy, plakaty i
ulotki, na których czarno na białym stoi, żeby przyłączyć się do protestu
przeciwko honorowemu obywatelstwu Krakowa dla śp. Lecha Kaczyńskiego, a dziś
za jego miejsce pochówku ustala się Wawel. Nikt z naszych wspaniałych
decydentów nie pomyślał, że trochę się jedno z drugim kłóci?

W dniu 2010-04-13 20:51, Wiesiaczek pisze:[color=blue]
> Nagroda Darwina a nie Wawel![/color]

____________________
|\ /| | |
||__|| | Proszę nie |
/ o o \ | dokarmiać TROLLA |
/ \ | DZIĘKUJĘ |
/ \ \| |
/ _ \ \--------------------´
/ |\__\ \ ||
/ |\|_|\_../ ||
/ \|_|_|/ \ _||
/ / \ |____| ||
/ | | | --|
| | | |____ --|
*_ | |^|^|^| | \-/
*--_-\ _ \ ^ ^ ^ / ||
/ _ \\ | | `´
* / \_ /- | | |
* c_c_c_C/ \C_c_c_c

Dnia Tue, 13 Apr 2010 14:46:49 -0500, A.L. napisał(a):
[color=blue]
> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
> Wawelu?[/color]

Megalomania jego brata?

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]


Użytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisał w wiadomości
news:kgm9s5toh3ht26hjscju2c8459qfn03apv@4ax.com...[color=blue]
> On Tue, 13 Apr 2010 22:25:59 +0200, Adam Płaszczyca
> <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:
>[color=green]
>>Dnia Tue, 13 Apr 2010 14:46:49 -0500, A.L. napisał(a):
>>[color=darkred]
>>> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
>>> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
>>> Wawelu?[/color]
>>
>>Megalomania jego brata?[/color]
>
> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
> decyzje?...[/color]

Wystarczajace.

Thomas

W dniu 2010-04-13 wtorek 22:55, A.L. pisze:[color=blue]
> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
> decyzje?...[/color]

przecież dziwisz powiedzial ze w rozmowie z jarem to ustalili

Użytkownik "antypisior" <wawel@dlakrolow.pl> napisał w wiadomości
news:hq2irg$5p6$1@mx1.internetia.pl...[color=blue]
> za onet pl
>
> Od dobrych kilku tygodni obserwowałem w Krakowie billboardy, plakaty i
> ulotki, na których czarno na białym stoi, żeby przyłączyć się do protestu
> przeciwko honorowemu obywatelstwu Krakowa dla śp. Lecha Kaczyńskiego, a
> dziś > za jego miejsce pochówku ustala się Wawel. Nikt z naszych
> wspaniałych decydentów nie pomyślał, że trochę się jedno z drugim kłóci?[/color]

To wystarczy nawoływanie paru pacanów żeby ich wrzask uznać za opinię
Krakusów? Ładne masz pojęcie o demokracji.

Dnia Tue, 13 Apr 2010 15:55:17 -0500, A.L. napisał(a):
[color=blue][color=green]
>>Megalomania jego brata?[/color]
>
> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
> decyzje?...[/color]

Jest rodziną zmarłego, a to rodzina decydowała.

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:mazyapq8h21w$.dlg@oldfield.org.pl...[color=blue]
> Dnia Tue, 13 Apr 2010 15:55:17 -0500, A.L. napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>>Megalomania jego brata?[/color]
>>
>> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
>> decyzje?...[/color]
>
> Jest rodziną zmarłego, a to rodzina decydowała.[/color]

Twoja rodzina też wybierze Wawel na miejsce dla ciebie?

Dnia Tue, 13 Apr 2010 23:48:05 +0200, MC napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
>>> decyzje?...[/color]
>> Jest rodziną zmarłego, a to rodzina decydowała.[/color]
> Twoja rodzina też wybierze Wawel na miejsce dla ciebie?[/color]

Nie, moja rodzina nie jest tak nadęta jak Jarosław Kaczyński.

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1u6tnab2qirle.dlg@oldfield.org.pl...[color=blue]
> Dnia Tue, 13 Apr 2010 23:48:05 +0200, MC napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>>> jakie stanowisko/wplywy itede ma jego brat aby spowodowac taka
>>>> decyzje?...
>>> Jest rodziną zmarłego, a to rodzina decydowała.[/color]
>> Twoja rodzina też wybierze Wawel na miejsce dla ciebie?[/color]
>
> Nie, moja rodzina nie jest tak nadęta jak Jarosław Kaczyński.[/color]

O, to nawet nadąć się nie można?

Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci
news:vqt9s553ocbghiu1oss1ao75topnn21sln@4ax.com...[color=blue]
>
> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>
> W katedrze leza królowie, królowe, ale nie ma prezydenta. Prezydenci
> sa chowani w stolicy, a stolica zostala przeniesiona do Warszawy i to
> jest naturalne miejsce spoczynku prezydenta..."[/color]

Glupio powiedzial skoro juz lezy tam Sikorski. Nie byl królem ani tym
bardziej królowa.


Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci
news:vqt9s553ocbghiu1oss1ao75topnn21sln@4ax.com...[color=blue]
> On Tue, 13 Apr 2010 23:51:40 +0200, "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> wrote:
>[color=green]
>>
>>Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
>>stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
>>krańcowo ograniczeni.
>>
>>Mam nadzieje (bynajmniej mu tego nie zycze, ale wiem ze na kazdego
>>przyjdzie
>>jego pora) ze generala Wojciecha Jaruzelskiego pochowaja obok Kaczynskiego
>>na Wawelu, o ile tylko rodzina wyrazi kiedys zgode.
>>
>>Nie rozumiem po co jest tworzyc taki precedens..
>>chyba po to by wlasnie sklocac ze soba ludzi...no albo pokazac ze "czarni"
>>tu rzadza.
>>
>>/fiqs.
>>[/color]
>
> "czarni" nei sa w zgodzie. Biskup Pieronek oprotestowal ten pomysl.
> Ale on nie znal Papieza osobiscie, w odroznieniu od Dziwisza, wiec
> widac ma mniejsza zile pzrebicia:
>
> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>[/color]

Nie arcybiskup, a biskup.
Ponadto nie bardzo wiem, co ma do tego ten biskup nie pelniacy w polskim
kosciele zadnych funkcji, chyba nie nalezacy obecnie do polskiego
episkopatu) bo którego diecezja w ogóle nie lezy w Polsce (to Cufruta lezaca
OIDP w Tunezji).
Przeciez to, ze Pieronek jest czlonkiem Rady Fundacji im. Stefana Batorego
finansowanej przez oslawionego Geoga Sorosa (raczej nic z Kosciolem
Katolickim nie majacym wspólnego;-)), a którym zarzadza podobny niekatolik,
bo Aleksander Smolar chyba jeszcze nie wystarcza do ingerowania w decyzje
najwyzszego decydenta spraw dot. Katedry Wawelskiej, kardynala Dziwisza.
;-)

p47


Uzytkownik "p47" <karolakowie1@wp.pl> napisal w wiadomosci
news:hq3aba$t7b$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
>[/color]
[color=blue][color=green]
>>
>> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>>[/color]
>
>
> Nie arcybiskup, a biskup.
> Ponadto nie bardzo wiem, co ma do tego ten biskup nie pelniacy w polskim
> kosciele zadnych funkcji, chyba nie nalezacy obecnie do polskiego
> episkopatu) bo którego diecezja w ogóle nie lezy w Polsce (to Cufruta
> lezaca OIDP w Tunezji).
> Przeciez to, ze Pieronek jest czlonkiem Rady Fundacji im. Stefana Batorego
> finansowanej przez oslawionego Geoga Sorosa (raczej nic z Kosciolem
> Katolickim nie majacym wspólnego;-)), a którym zarzadza podobny
> niekatolik, bo Aleksander Smolar chyba jeszcze nie wystarcza do
> ingerowania w decyzje najwyzszego decydenta spraw dot. Katedry Wawelskiej,
> kardynala Dziwisza.
> ;-)
>[/color]

Patrz:
[url]http://www.catholic-hierarchy.org/diocese/d4c32.html#info[/url]

p47

Dnia Tue, 13 Apr 2010 22:25:59 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
[color=blue]
> Megalomania jego brata?[/color]

[url]http://mainhg.demotywatory.pl/uploads/201004/1271182335_by_Ziouo.jpg[/url]
--
marcin

A.L. pisze:[color=blue]
> On Tue, 13 Apr 2010 12:39:09 -0700 (PDT), Madoff
> <fan.prezydenta.klausa@gmail.com> wrote:
>[color=green]
>> On 13 Kwi, 20:51, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:[color=darkred]
>>> Nagroda Darwina a nie Wawel!
>>>
>>> Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?[/color]
>> Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
>> stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
>> krańcowo ograniczeni.[/color]
>
> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
> Wawelu?[/color]

Przypominam

Gabriel Narutowicz, pierwszy prezydent II RP, którego zastrzelono w 1922
r., został pochowany w bazylice archikatedralnej św. Jana Chrzciciela na
warszawskim Starym Mieście. Jego następca Stanisław Wojciechowski (zmarł
w 1953 r.) jest pochowany na Powązkach. Trzeci prezydent II RP Ignacy
Mościcki zmarł w 1946 r. w Szwajcarii w miejscowości Versoix koło Genewy
i tam został pochowany. W 1993 r. jego szczątki przeniesiono do tego
samego kościoła, gdzie spoczywa Narutowicz.

A.L. pisze:[color=blue]
> On Tue, 13 Apr 2010 23:51:40 +0200, "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> wrote:
>[color=green]
>> Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
>> stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
>> krańcowo ograniczeni.
>>
>> Mam nadzieje (bynajmniej mu tego nie zycze, ale wiem ze na kazdego przyjdzie
>> jego pora) ze generala Wojciecha Jaruzelskiego pochowaja obok Kaczynskiego
>> na Wawelu, o ile tylko rodzina wyrazi kiedys zgode.
>>
>> Nie rozumiem po co jest tworzyc taki precedens..
>> chyba po to by wlasnie sklocac ze soba ludzi...no albo pokazac ze "czarni"
>> tu rzadza.
>>
>> /fiqs.
>>[/color]
>
> "czarni" nei sa w zgodzie. Biskup Pieronek oprotestowal ten pomysl.
> Ale on nie znal Papieza osobiscie, w odroznieniu od Dziwisza, wiec
> widac ma mniejsza zile pzrebicia:
>
> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>
> W katedrze leza królowie, królowe, ale nie ma prezydenta. Prezydenci
> sa chowani w stolicy, a stolica zostala przeniesiona do Warszawy i to
> jest naturalne miejsce spoczynku prezydenta..."[/color]

Ten co przeniosl stolice ..... lezy na Wawelu.
A ostatni krol Polski w Warszawie. Ale macie racje skoro dwoch
prezydentow Polski lezy w Warszawie w archiokatedrze to i ten tam
powinien zgodnie z logika Kaczorowski rowniez. Jesli to problem mozna
zaczac nowa tradycje chowania "wladcow" Polski w Swiatyni Opatrznosci
Bozej (propozycja dla Kaczorowskiego taka jest)

MC pisze:[color=blue]
> Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci
> news:vqt9s553ocbghiu1oss1ao75topnn21sln@4ax.com...[color=green]
>>
>> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>>
>> W katedrze leza królowie, królowe, ale nie ma prezydenta. Prezydenci
>> sa chowani w stolicy, a stolica zostala przeniesiona do Warszawy i to
>> jest naturalne miejsce spoczynku prezydenta..."[/color]
>
>
> Glupio powiedzial skoro juz lezy tam Sikorski. Nie byl królem ani tym
> bardziej królowa.[/color]

Nie byl tez Prezydentem, za to dwaj prezydenci leza u sw Jana Chrzciciela


Użytkownik "p47" <karolakowie1@wp.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hq3aba$t7b$1@nemesis.news.neostrada.pl...[color=blue]
>
> Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci
> news:vqt9s553ocbghiu1oss1ao75topnn21sln@4ax.com...[color=green]
>> On Tue, 13 Apr 2010 23:51:40 +0200, "fiqs" <fiqs@acn.waw.pl> wrote:
>>[color=darkred]
>>>
>>>Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet najwiĂŞksza tragedia nie jest w
>>>stanie zmusiĂŚ do myÂślenia. NaprawdĂŞ biedni ludzie... a moÂże tez
>>>kraĂącowo ograniczeni.
>>>
>>>Mam nadzieje (bynajmniej mu tego nie zycze, ale wiem ze na kazdego
>>>przyjdzie
>>>jego pora) ze generala Wojciecha Jaruzelskiego pochowaja obok
>>>Kaczynskiego
>>>na Wawelu, o ile tylko rodzina wyrazi kiedys zgode.
>>>
>>>Nie rozumiem po co jest tworzyc taki precedens..
>>>chyba po to by wlasnie sklocac ze soba ludzi...no albo pokazac ze
>>>"czarni"
>>>tu rzadza.
>>>
>>>/fiqs.
>>>[/color]
>>
>> "czarni" nei sa w zgodzie. Biskup Pieronek oprotestowal ten pomysl.
>> Ale on nie znal Papieza osobiscie, w odroznieniu od Dziwisza, wiec
>> widac ma mniejsza zile pzrebicia:
>>
>> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>>[/color]
>
>
> Nie arcybiskup, a biskup.
> Ponadto nie bardzo wiem, co ma do tego ten biskup nie pelniacy w polskim
> kosciele zadnych funkcji, chyba nie nalezacy obecnie do polskiego
> episkopatu) bo którego diecezja w ogóle nie lezy w Polsce (to Cufruta
> lezaca OIDP w Tunezji).[/color]

Jaką by rolę nie pełnił w polskim oddziale Watykanu, to nie jest to żadna
rola państwie polskim. Jakiekolwiek opinie biskupa, arcy czy nie arcy, są
tyle samo warte co dowolnego innego trolla.

Dnia Wed, 14 Apr 2010 03:51:36 +0200, MC napisał(a):
[color=blue][color=green][color=darkred]
>>> Twoja rodzina też wybierze Wawel na miejsce dla ciebie?[/color]
>> Nie, moja rodzina nie jest tak nadęta jak Jarosław Kaczyński.[/color]
> O, to nawet nadąć się nie można?[/color]
Alez można. I potem usłyszeć, że się jest nadętym bufionem.

Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
Kaczyńskiego?

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

"A.L." wrote:[color=blue]
>
> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
> Wawelu?
>
> A.L.[/color]

Proszę bardzo. Tylko uprzedzam, że to obraz bardzo odstający od tego
wyzierającego z "wiodących mediów". Pod koniec wyjaśniam dlaczego...

Zaczął proces powrotu Polski na należne jej miejsce w Europie
i na świecie. Za jego prezydencji Polska stała się liczącym się
graczem na arenie międzynarodowej, a nie ubogą krewną, która ma
siedzieć cicho w kącie i cieszyć się, jeżeli siedzący przy stole
łaskawie jej coś rzucą (bo taka była "koncepcja polityczna"
"partii białej flagi").
I jest to opinia zachodnich przywódców, międzynarodowej prasy,
bo naszym specjalistom od czrnego PR-u to przez zęby nie przejdzie.

Zrobiłby w tej mierze dużo więcej, gdyby nie rzucane Mu w kraju
kłody pod nogi, przez ludzi dla których wąsko pojmowany interes
partyjny był ważniejszy od polskiej racji stanu (poważniejszych
zarzutów nie będę tu wymieniać - zarówno z braku dowodów, jak
i powagi chwili, ale nie można zapominać o takiej możliwości).
W każdym razie zachodni negocjatorzy w najostrzejszych fazach
rozmów mogli liczyć na mocne (i mocno stronnicze - to standard
w takich momentach) wsparcie ze strony prasy rodzimej, oraz...
polskiej.

Przywrócił w Polsce pojęcie polityki historycznej. Na miejsce
pedagogiki wstydu (w imię której Polacy mieli sie wyłącznie
wstydzić za własną historię - za wszystkie prawdziwe, wydumane
czy wyolbrzymione polskie wady; mam przypominać działania
architektów tej polityki? Czy choćby fakt, że wszystkie
chociażby scenariusze filmów o bohaterach z AK przez wiele
lat nie mogły się doczekać realizacji - zawsze nawet w ostatniej
chwili coś stawało na przeszkodzie, reżyserzy o tym wspominali)
zaczął wprowadzać politykę dumy z własnej historii - taką, jaka
w Niemczech, Rosji czy gdziekolwiek indziej jest oczywistością.
A u nas nawet pojawienie się bilboardów z umundurowanymi weteranami
(aby młodzież miała świadomość, że coś im zawdzięcza i ma z kogo
być dumna) budziło protesty - że to militaryzm, niebezpieczny
szowinizm, niemal faszyzm. Wszystko, co się zmieniło od tamtej
pory, jest w dużej mierze zasługą Kaczyńskiego.
Muzeum Powstania. Coś, co nie mogło powstać przez 60 lat (w tym
15 niepodległej podobno Polski) zdołał zbudować w rok! Mam
przypominać te wszystkie niespodziewane przeszkody, które
nagle zaczęły się mnożyć? Czy tych ludzi, którzy ochotniczo,
w czynie społecznym (rzecz rzadka w III Rp) pracowali dzień
i noc na budowie? Czy choćby tego operatora koparki, który
z własnej woli, z narażeniem życia wydobył z ziemi wojenny
niewypał, żeby tylko 1.VIII.2004r. zaproszeni z całego świata
Weterani Powstania mogli zasiąść na Trybunie Honorowej?
Tyle uśpionej w III Rp dobrej woli i patriotyzmu zdołał obudzić
w ludziach prezydent Kaczyński. Ku wściekłości "usypiaczy"...

Polityka wschodnia. Polityka budowania wspólnoty państw Europy
Wschodniej. Strasznie zresztą trudna, z wielu zarówno zewnętrznych
jak i wewnętrznych przyczyn. Współpraca z Litwą, Ukrainą (tu
kontynuacja polityki prowadzonej przez prezydenta Kwaśniewskiego),
Gruzją i innymi. Chociażby zebranie w Gruzji, w trudnych dla
tego kraju momentach prezydentów Polski, Litwy, Ukrainy,
Azerbejdżanu. Możliwe, że ich obecność powstrzymała pochód
rosyjskich wojsk na Tibilisi. Za co Gruzini są Mu wdzięczni do
dzisiaj. Jest dla nich bohaterem narodowym. A komentarze w kraju?
Szkoda gadać...
Ostatnio, kiedy zachodni politycy zaczęli przyznawać półgębkiem,
że kraje Europy Wschodniej są przyjęte do NATO na szczególnych
warunkach, że gwarancje bezpieczeństwa dla nas są inne niż
dla Niemiec czy Francji, kiedy okazało się, że zapewnienia
naszych polityków - że po wejściu do NATO jesteśmy bezpieczni
po wszystkie czasy, możemy leżeć do góry brzuchem, rozpuścić
armię do domu i wogóle niczym się nie przejmować, byle nie
zadrażniać sąsiadów - są funta kłaków warte, wyszło na jaw,
jak bardzo nam jest potrzebna polityka wschodnia.
Podobnie zresztą jak tarcza antyrakietowa czy generalnie
infrastruktura NATO, która z niewiadomych powodów bardzo
naszemu wielkiemu wschodniemu sąsiadowi przeszkadza.
I z Tarczą (mającą dla Prezydenta, świadomego jej ważności
dla Polski - znowu wbrew opiniom negujących wszystko, co robił,
dziennikarzy) prawie się udało. Nie wyszło z powodu zmiany
rządów w USA i w Polsce. Obu nowym rządom bardzo zależało na
wyhamowaniu budowy Tarczy...

Rozwiązanie WSI. Nie wnikam, któremu z braci Kaczyńskich
zawdzięczamy to w większym stopniu, powiem tylko, że
w ocenach zachodnich wywiadowni podobno jest to największy
sukces rządów PiS. Wbrew ocenie wielu naszych dziennikarzy
rzecz jasna. Polska przestała być wylęgarnią sowieckich
służb. Koniem trojańskim w NATO. A wspominam o tym, bo boję
się, że teraz nastąpi powolna rehabilitacja tamtych kadr...

Generalnie cała Jego polityka zagraniczna wynikała ze świadomości,
że myślenie w kategoriach narodowych to nie jest anachronizm.
Że wbrew temu, o czym przekonywali nas dziennikarze, a także,
o zgrozo, politycy (pomińmy tu, czy z głup... braku orientacji
czy ze złej woli) dzisiaj wszyscy nie myślą wyłącznie o wspólnej
Europie, altruistycznie pochylają się nad dobrem wspólnym.
Że mający usta pełne wzniosłych komunałów politycy francuscy
czy niemieccy prowadzą "pod spodem" twardą i bezwzględną grę
o czysto narodowe interesy. A wyśmiewający "anachronicznego"
i "nie wiedzącego na jakim świecie żyje" Prezydenta RP pismacy
(i politycy) tylko ich w tym wspierali.

A całą Jego politykę wewnętrzną można w skrócie i symbolicznie
ująć jako wierność tym z Katynia. Wierność rozstrzelanej przez
NKWD i wdeptanej w ziemię przez PRL II-giej Rp, którą
chciał odbudować (na miarę XXI wieku rzecz jasna, nie tak,
jak przedstawiali to do niedawna prasa i jego przeciwnicy).
II Rp, nie mogąca się odrodzić po okrągłym stole
(który, choćby ze struktury zaproszonych tam, starannie
wybranych przez gen. Kiszczaka elit, był bardziej kontynuacją
- po to zresztą przecież wogóle był ten mebel - niż przełomem),
zaczęła powoli odradzać się dopiero za prezydentury Kaczyńskiego.
Co rzecz jasna budziło wściekły opór powstałych/przekształconych
po Okrągłym Stole elit, które uważają, że "ich" Polska
-- w dużej mierze (na tyle, na ile w nowych warunkach się dało)
kontynuatorka PRL-u -- jest tą Polską "właściwą", "prawdziwą".
Stąd właśnie rodził się niesamowity, przekraczający wszelkie
normy (histerii, kultury, zdrowego rozsądku) sprzeciw - za wszelką
cenę. Dla nich - władców m.in. mediów - to gra o wszystko.
Stąd hasła typu "Tusku musisz", dlatego powstał
(budowany w propagandowym stylu niczym z najgorszych lat socjalizmu)
medialny obraz "strasznych Kaczorów" (dla nich rzeczywiście
strasznych).

Wojna o III Rp tocząca się od lat, to w jakimś sensie wojna między
II Rp a PRL-em bis. Przy czym jedna strona ma większość mediów
(do afery Rywina miała w zasadzie monopol, bo "oszołomów" -
prawdziwych czy mniemanych nikt nie słuchał), a druga, pozbawiana
elit, pieniędzy, mediów, przedstawiana jako siedlisko zawiści,
ksenofobii i wogóle wszystkiego najgorszego, z patriotyzmem
i katolicyzmem włącznie ;-) budzi się głównie podczas narodowych
zrywów. Wyboru czy odejścia Papieża albo teraz. Kiedy zwykli
ludzie zdołają się policzyć, "elyty" mają kłopoty... przez pewien
czas. Ale od czego w końcu są specjaliści od PR-u, propagandy,
od czego media...

J.

PS: Ktoś tu się wyśmiewał, że "zaraz zrobią z niego męczennika".
Nie wiem czy od razu męczennika, ale warto wspomnieć, że
nasi dziennikarze dość szybko wyczuli słabe strony Prezydenta.
Że nie mógł scierpieć kpin z rodziny czy z majestatu urzędu
Prezydenta Rzeczypospolitej, bo to były ważne dla Niego rzeczy.
Najważniejsze. Natychmiast zaczęli Go prowokować najbardziej
niewybrednymi dowcipami na ten temat. Od wulgarnych rysunków
w prasie, po zakulisowe zagrania. A wszystkie Jego reakcje
natychmiast nagłaśniano jako dowód egocentryzmu, ponuractwa i pychy.
Był - przepraszam za wyrażenie - "zwierzęciem niemedialnym".
Wszystkie starania PR-owskie były mu najgłębiej obce.
W tym sensie był bardzo "przedwojenny". Być może to wada...
Uważał, że zadaniem polityka jest działać, nie błaznować.
Tego nie potrafił ekstremalnie. Walczyć o popularność.
Jego przeciwnicy polityczni bili Go pod tym względem o kilka
długości. Przy każdych wyborach potrafią być tacy, na jakich
zapotrzebowanie zgłasza akurat elektorat. Moda na europejskość?
Proszę bardzo. Zapotrzebowanie na patriotyzm? Nie ma sprawy.
Mąż stanu? Chłopak z sąsiedztwa? Już się robi...
Będziecie mieli takiego, jakiego sobie wymarzycie...

PS2: A tu jest krytyka rodzącego się kultu prezydenta Kaczyńskiego,
z którą skłonny byłbym się zgodzić:
[url]http://blog.rp.pl/lisicki/2010/04/13/zaloba-i-kicz-pojednania/[/url]
Polecam też sąsiedni, zlinkowany tam tekst:
[url]http://blog.rp.pl/lisicki/2010/04/12/tragiczny-rys-prezydentury-lecha-kaczynskiego/[/url]
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:1o8ifdolwc5j2.dlg@oldfield.org.pl...[color=blue]
> Dnia Wed, 14 Apr 2010 03:51:36 +0200, MC napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>>> Twoja rodzina też wybierze Wawel na miejsce dla ciebie?
>>> Nie, moja rodzina nie jest tak nadęta jak Jarosław Kaczyński.[/color]
>> O, to nawet nadąć się nie można?[/color]
> Alez można. I potem usłyszeć, że się jest nadętym bufionem.
>
> Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
> Kaczyńskiego?[/color]

Nie wolałbyś sam dojść do tego? Każdy krok Lecha był opluwany włącznie z
tymi, które zasługiwały na najwyższą pochwałę. Nie dam ci okazji do
ponownego opluwania. Przynajmniej nie dzisiaj.

Uzytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisal w wiadomosci
news:hq3scu$8j8$4@news.onet.pl...[color=blue]
> MC pisze:[color=green]
>> Uzytkownik "A.L." <alewando@aol.com> napisal w wiadomosci
>> news:vqt9s553ocbghiu1oss1ao75topnn21sln@4ax.com...[color=darkred]
>>>
>>> "Arcybiskup Tadeusz Pieronek:
>>>
>>> W katedrze leza królowie, królowe, ale nie ma prezydenta. Prezydenci
>>> sa chowani w stolicy, a stolica zostala przeniesiona do Warszawy i to
>>> jest naturalne miejsce spoczynku prezydenta..."[/color]
>>
>>
>> Glupio powiedzial skoro juz lezy tam Sikorski. Nie byl królem ani tym
>> bardziej królowa.[/color]
>
> Nie byl tez Prezydentem, za to dwaj prezydenci leza u sw Jana Chrzciciela
>[/color]
Ktos musi byc pierwszy. Ale teraz oceniamy argumentacje Pieronka. A ta jest
beznadziejna.

Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:40:08 +0200, MC napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
>> Kaczyńskiego?[/color]
>
> Nie wolałbyś sam dojść do tego? Każdy krok Lecha był opluwany włącznie z
> tymi, które zasługiwały na najwyższą pochwałę. Nie dam ci okazji do
> ponownego opluwania. Przynajmniej nie dzisiaj.[/color]

Wolałbym, ale widocznie jestem mocno ograniczony, bo nie umiem nic takiego
znaleźć. Zatem przypomnij, jakimże to bohaterstwem zasłynął Lech Kaczyński?
Kiedy ryzykował swym dobrem osobistym, a może i życiem dla dobra Polski?

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:tl0zjlhag6v8.dlg@oldfield.org.pl...[color=blue]
> Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:40:08 +0200, MC napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
>>> Kaczyńskiego?[/color]
>>
>> Nie wolałbyś sam dojść do tego? Każdy krok Lecha był opluwany włącznie z
>> tymi, które zasługiwały na najwyższą pochwałę. Nie dam ci okazji do
>> ponownego opluwania. Przynajmniej nie dzisiaj.[/color]
>
> Wolałbym, ale widocznie jestem mocno ograniczony, bo nie umiem nic takiego
> znaleźć.[/color]

Trudno, już taki zostaniesz albo zdobędziesz się na minimum wysiłku.

Dnia 13-04-2010 o 22:46:49 A.L. <alewando@aol.com> napisał(a):
[color=blue]
> On Tue, 13 Apr 2010 12:39:09 -0700 (PDT), Madoff
> <fan.prezydenta.klausa@gmail.com> wrote:
>[color=green]
>> On 13 Kwi, 20:51, "Wiesiaczek" <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:[color=darkred]
>>> Nagroda Darwina a nie Wawel!
>>>
>>> Czy już wszystkim całkiem odbiło w tym kraju?[/color]
>>
>> Takich ludzi jak "Wiesiaczek" nawet największa tragedia nie jest w
>> stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
>> krańcowo ograniczeni.[/color]
>
> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
> Wawelu?[/color]

A twój "wysiłek umysłowy", Panie wielki "uczony radziecki z Ameryki", jest
tyle wart co stękanie przy robieniu kupy.

--

--- [url]news://freenews.netfront.net/[/url] - complaints: [email]news@netfront.net[/email] ---

Dnia 14-04-2010 o 18:48:56 Adam Płaszczyca
<trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał(a):
[color=blue]
> Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:40:08 +0200, MC napisał(a):
>[color=green][color=darkred]
>>> Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
>>> Kaczyńskiego?[/color]
>>
>> Nie wolałbyś sam dojść do tego? Każdy krok Lecha był opluwany włącznie z
>> tymi, które zasługiwały na najwyższą pochwałę. Nie dam ci okazji do
>> ponownego opluwania. Przynajmniej nie dzisiaj.[/color]
>
> Wolałbym, ale widocznie jestem mocno ograniczony, bo nie umiem nic
> takiego
> znaleźć. Zatem przypomnij, jakimże to bohaterstwem zasłynąłLech
> Kaczyński?
> Kiedy ryzykował swym dobrem osobistym, a może i życiem dla dobraPolski?[/color]

Pioniersko przeciwstawił się IDIOKRACJI!

To niezwykle bohaterska postawa żeby przeciwstawić się temu stadu
ujadających kundli, pasionych i szczutych przez Bóg wie kogo!
I zapłacił za to cene najwyższą. Najpierw plugawiony przez wszystkie media
ziejące jednym i tym samym jadem, za wyjątkiem Radia Maryja i TV "Trwam",
a teraz stał się ofiarą wypadku lotniczego - jeśli nawet nie byłto zamach
(tych samych sił co sterują mediami polskopodobnymi) to wypadek na pewno
można uznać za wynik bardzo nerwowej atmosfery biorącej się z
nieustających utarczek i szykan związanych z "walką o rządowy samolot". W
takiej sytuacji nie było mowy o zadbanie o zwykłe procedury bezpieczeństwa
- DLACZEGO WSZYSCY LUDZIE PREZYDENTA LECIELI TYM SAMYM SAMOLOTEM? To
niewyobrażalne w innych krajach...

--

--- [url]news://freenews.netfront.net/[/url] - complaints: [email]news@netfront.net[/email] ---

Dnia Wed, 14 Apr 2010 22:07:47 +0200, MC napisał(a):
[color=blue][color=green]
>> Wolałbym, ale widocznie jestem mocno ograniczony, bo nie umiem nic takiego
>> znaleźć.[/color]
>
> Trudno, już taki zostaniesz albo zdobędziesz się na minimum wysiłku.[/color]

Zdobyłem się, wynik jest taki, że Lech Kaczyński żadnego bohaterskiego
czynu nie dokonał.

--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)
_______/ /_ GG: 3524356
___________/ Wywoływanie slajdów [url]http://trzypion.pl/[/url]

Dnia pięknego Wed, 14 Apr 2010 22:07:47 +0200, osobnik zwany MC wystukał:
[color=blue]
> Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> napisał
> w wiadomości news:tl0zjlhag6v8.dlg@oldfield.org.pl...[color=green]
>> Dnia Wed, 14 Apr 2010 16:40:08 +0200, MC napisał(a):
>>[color=darkred]
>>>> Ale słuchaj, w końcu podasz jakis wielki czyn będący dziełem Lecha
>>>> Kaczyńskiego?
>>>
>>> Nie wolałbyś sam dojść do tego? Każdy krok Lecha był opluwany włącznie
>>> z tymi, które zasługiwały na najwyższą pochwałę. Nie dam ci okazji do
>>> ponownego opluwania. Przynajmniej nie dzisiaj.[/color]
>>
>> Wolałbym, ale widocznie jestem mocno ograniczony, bo nie umiem nic
>> takiego znaleźć.[/color]
>
> Trudno, już taki zostaniesz albo zdobędziesz się na minimum wysiłku.[/color]

taki sam jak pokazanie tajnej umowy kupców z KDT?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Dnia pięknego Wed, 14 Apr 2010 13:28:58 +0200, osobnik zwany J. wystukał:
[color=blue]
> "A.L." wrote:[color=green]
>>
>> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
>> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
>> Wawelu?
>>
>> A.L.[/color]
>
> Proszę bardzo. Tylko uprzedzam, że to obraz bardzo odstający od tego
> wyzierającego z "wiodących mediów". Pod koniec wyjaśniam dlaczego...
>
> Zaczął proces powrotu Polski na należne jej miejsce w Europie i na
> świecie. Za jego prezydencji Polska stała się liczącym się graczem na
> arenie międzynarodowej, a nie ubogą krewną,[/color]

[ciach bełkot] a konkretnie?
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

On 15 Kwi, 00:40, masti <g...@to.hell> wrote:[color=blue]
> Dnia pięknego Wed, 14 Apr 2010 13:28:58 +0200, osobnik zwany J. wystukał:
>[/color]
[color=blue]
>[color=green]
> > Zaczął proces powrotu Polski na należne jej miejsce w Europie i na
> > świecie. Za jego prezydencji Polska stała się liczącym się graczem na
> > arenie międzynarodowej, a nie ubogą krewną,[/color]
>
> [ciach bełkot] a konkretnie?[/color]

Prosze:
[url]http://wiadomosci.onet.pl/2153136,11,polski_nie_traktowano_tak_od_czasow_radzieckich,item.html[/url]
Wyborcza 10.04.2010.7.00am
M

Dnia pięknego Thu, 15 Apr 2010 00:47:40 +0300, osobnik zwany Po Polsku
wystukał:

[color=blue]
> Pioniersko przeciwstawił się IDIOKRACJI![/color]

[color=blue]
> bezpieczeństwa - DLACZEGO WSZYSCY LUDZIE PREZYDENTA LECIELI TYM SAMYM
> SAMOLOTEM? To niewyobrażalne w innych krajach...[/color]

nie widzisz sprzeczności w tym co napisałeś?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

W dniu 2010-04-14 środa 23:47, Po Polsku pisze:
[color=blue]
> bezpieczeństwa - DLACZEGO WSZYSCY LUDZIE PREZYDENTA LECIELI TYM SAMYM
> SAMOLOTEM? To niewyobrażalne w innych krajach...[/color]

zorganizuj seansik z talerzykiem i
zapytaj Szczygle - szefa BBN.... w konco od tego to biuro jest
aaa... jeszcze go nie zidentyfikowali.... jakze mi przykro

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości
news:0061488d00019bc6a95a58e261f30013@f650.pl.eu.org...[color=blue][color=green]
>>
>> Trudno, już taki zostaniesz albo zdobędziesz się na minimum wysiłku.[/color]
>
> taki sam jak pokazanie tajnej umowy kupców z KDT?[/color]

Onegdaj sam napisałeś, że była. Zdecyduj się kiedy skłamałeś.

On 15 Kwi, 03:52, A.L. <alewa...@aol.com> wrote:[color=blue][color=green][color=darkred]
> >>> stanie zmusić do myślenia. Naprawdę biedni ludzie... a może tez
> >>> krańcowo ograniczeni.[/color][/color]
>[color=green][color=darkred]
> >> Powysze gadanei to czyste pustoslowie. Mozesz mi podac jaki to wysilek
> >> umyslowy prowadzi do wniosku aby Przezydenta Kaczynskiego pochowac na
> >> Wawelu?[/color][/color]
>[color=green]
> >A twój "wysiłek umysłowy", Panie wielki "uczony radziecki z Ameryki", jest *
> >tyle wart co stękanie przy robieniu kupy.[/color]
>
> W Kielcach wiecej takich mundrali jest?...[/color]

Jak widzę kolega AL ma kompleksy ciężko-wielkoświatowca.

Polecam lekturę: [url]http://kozminski.edu.pl/index.php/pl/aktualnosci/art224.html[/url]

On 15 Kwi, 01:16, masti <g...@to.hell> wrote:[color=blue]
> Dnia pięknego Thu, 15 Apr 2010 00:47:40 +0300, osobnik zwany Po Polsku
> wystukał:
>[color=green]
> > Pioniersko przeciwstawił się IDIOKRACJI!
> > bezpieczeństwa - DLACZEGO WSZYSCY LUDZIE PREZYDENTA LECIELI TYM SAMYM
> > SAMOLOTEM? To niewyobrażalne w innych krajach...[/color]
>
> nie widzisz sprzeczności w tym co napisałeś?[/color]

Dlaczego cytujesz tak bardzo selektywnie? Jakbyś dodał jeszcze to o
nieustającej "awanturze o rządowy samolot", oraz masę plugawych
wyzwisk powielanych przez polskopodobne media (w związku z tą sprawą
ale nie tylko przecież) - to wtedy sprzeczności nijak zaobserwować się
nie da, nawet przy tym całym tutejszym wysiłku szeptanej propagandy.

On 16 Kwi, 20:03, A.L. <alewa...@aol.com> wrote:[color=blue][color=green]
> >Jak widzę kolega AL ma kompleksy ciężko-wielkoświatowca.[/color]
>[color=green]
> >Polecam lekturę:[url]http://kozminski.edu.pl/index.php/pl/aktualnosci/art224.html[/url][/color]
>
> Tez ci zarekomenduje lekture
>
> [url]http://www.nytimes.com/2010/04/16/opinion/16osiatynski.html[/url][/color]

Kolejny ktoś (Osiatyński - czy to ten z Unii Wolności?) zdradliwie
obrzuca Polskę błotem w samym centrum świata a ty się tym nadymasz?

Poza tym żeby wystąpić przeciwko gloryfikacji Prezydenta RP to widać
trzeba gloryfikować "the well-known psychologist Wojciech
Eichelberger" - który urósł tu do rangi międzynarodowego wszech-
autorytetu... Żałosne!


Użytkownik "Po Polsku" <myslacy.po.polsku@gmail.com> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1f0ef941-0f53-4edc-9c48-a77c881ea013@z7g2000yqb.googlegroups.com...[color=blue]
> On 16 Kwi, 20:03, A.L. <alewa...@aol.com> wrote:[color=green][color=darkred]
>> >Jak widzę kolega AL ma kompleksy ciężko-wielkoświatowca.[/color]
>>[color=darkred]
>> >Polecam
>> >lekturę:[url]http://kozminski.edu.pl/index.php/pl/aktualnosci/art224.html[/url][/color]
>>
>> Tez ci zarekomenduje lekture
>>
>> [url]http://www.nytimes.com/2010/04/16/opinion/16osiatynski.html[/url][/color]
>
> Kolejny ktoś (Osiatyński - czy to ten z Unii Wolności?) zdradliwie
> obrzuca Polskę błotem w samym centrum świata a ty się tym nadymasz?
>
> Poza tym żeby wystąpić przeciwko gloryfikacji Prezydenta RP to widać
> trzeba gloryfikować "the well-known psychologist Wojciech
> Eichelberger" - który urósł tu do rangi międzynarodowego wszech-
> autorytetu... Żałosne!
>
>[/color]

Kto? Gdzie? U was w Kielcach może... Czy co?

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates