|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne.
Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz zwiazane z tym linki przerozniaste.
Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i ze nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic zamieniliby na zielone alejki, byloby chlodniej :)
Piotr Karocki wrote:[color=blue] > Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne. > > Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz > zwiazane z tym linki przerozniaste. > > Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i ze > nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic zamieniliby na > zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color] jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
i wszyscy na rowery!!!!!!!!!!!!1
ale siepodniesie wrzask!
> ale siepodniesie wrzask!
Wrzask jeździ na rowerze!
zyga -- warning! [url]http://zarzecki.com[/url] We have nothing to fear but fear itself - Franklin Delano Roosevelt
> Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne.[color=blue] > > Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz > zwiazane z tym linki przerozniaste. > > Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i ze > nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic zamieniliby na > zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color]
Utopia utopią utopię pogania. :>
zyga -- warning! [url]http://zarzecki.com[/url] We have nothing to fear but fear itself - Franklin Delano Roosevelt
Piotr Karocki wrote:[color=blue] > Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne. > > Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz > zwiazane z tym linki przerozniaste. > > Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i > ze nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic > zamieniliby na zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color]
to lepiej od razu przetłumacz naszym debilarzom cały ten artykuł bo oni gotowi zrozumieć tylko likwidacje samochodów ale juz tego jak bezie tam wyglądać komunikacja miejska to raczej nie zrozumieją.
Zygmunt M. Zarzecki wrote:[color=blue][color=green] >> ale siepodniesie wrzask![/color] > > Wrzask jeździ na rowerze![/color]
No toz pisze, ze sie podniesie, po fikolku ;)
"Marek Dyjor" <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote in news:g4j0fg$b3$1 @news.onet.pl:[color=blue] > to lepiej od razu przetlumacz naszym debilarzom caly ten artykul bo oni > gotowi zrozumiec tylko likwidacje samochodów ale juz tego jak bezie tam > wygladac komunikacja miejska to raczej nie zrozumieja.[/color] Hm... ale ta likwidacja to rowniez likwidacja samochodow sluzbowych - a poniewaz wladcy naszego grodu niezwykli poruszac sie piechota, to cos beda musieli zrobic. Tylko naszego glownego wlodarza raz widzialem, jak wyszedl z magistratu i poszedl sobie na piechote w strone Poczty Glownej. Nawet, przyznam sie, dziwnie to wygladalo :)
Byc moze ktos od naszych decydentow bedzie mial kontakt z UTRA na Heatrow, to moze "zajarzyc".
PS. Czy "decydent" to jedna dziesiata denta? :)
> Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne.[color=blue] > > Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz > zwiazane z tym linki przerozniaste. > > Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i ze > nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic zamieniliby na > zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color]
Tylko, że to jest projekt... Jeżeli będzie dopracowany to pojawi się tam metro, kolej szynowa... w sumie to będzie tam piękne: [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_rapid_transit[/url]
B.Z.
"|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in news:g4j84d $gv3$1@atlantis.news.neostrada.pl:[color=blue] > Jezeli bedzie dopracowany to pojawi sie tam > metro, kolej szynowa... w sumie to bedzie tam piekne: > [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_rapid_transit[/url][/color] Albo strona producenta: [url]http://www.atsltd.co.uk/prt/spec/[/url]
Naprawde niewiele brakuje, by toto potrafilo jezdzic po normalnych drogach razem z samochodami wyposazonymi w kierowce. (nie podejmuje sie odpowiedzi na pytanie, po jaka cholere ten najbardziej zawodny element mialby sie znajdowac w jakimkolwiek pojezdzie)
>> Jezeli bedzie dopracowany to pojawi sie tam[color=blue][color=green] >> metro, kolej szynowa... w sumie to bedzie tam piekne: >> [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_rapid_transit[/url][/color] > Albo strona producenta: [url]http://www.atsltd.co.uk/prt/spec/[/url] > > Naprawde niewiele brakuje, by toto potrafilo jezdzic po normalnych drogach > razem z samochodami wyposazonymi w kierowce. > (nie podejmuje sie odpowiedzi na pytanie, po jaka cholere ten najbardziej > zawodny element mialby sie znajdowac w jakimkolwiek pojezdzie)[/color]
Coś dokładniejsze niż GPS i GALILEO musi tym sterować... chocia GALILEO w wersji komercyjnej ma mieć dokładność do 0.5 metra...
B.Z.
"|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in news:g4j9ai$m4$1@nemesis.news.neostrada.pl:[color=blue] > Cos dokladniejsze niz GPS i GALILEO musi tym sterowac... chociaz > GALILEO w wersji komercyjnej ma miec dokladnosc do 0.5 metra...[/color] GPS ma taka sama dokladnosc, pod warunkiem dobrego odbiornika i braku zaklocen podstawy czasu. Zreszta galileo, gps i glonas (GGG) to ta sama technologia, wiec nie bardzo wiem, skad mialyby sie brac istotne roznice w dokladnosci. Zreszta zawsze mozna upowszechnic stacje roznicowe GGG (miejsce, ktore ma znane wspolrzedne, i rozsyla poprawke pomiedzy swoja pozycja prawdziwa a ta, ktora wychodzi z odbiornika GGG).
Do poruszania sie po trasie nie musi byc pozycjonowanie z GGG. Moze byc z radiolatarni lokalnych, z rozpoznawania obrazu (to chyba najtrudniej) badz z elementow infrastruktury. Jak wmontowywane na Alasce magnesiki w srodek jezdni, by odsniezarka mogla jechac szybko bez widocznosci drogi (do 100 km/h nawet potrafi tak jechac, jesli sniegu nie jest za duzo i nie jest zbyt zbity). Komunikacja pomiedzy infrastruktura a pojazdem opisana jest w normie IEEE 1455 ("IEEE Standard for Message Sets for Vehicle/Roadside Communications" ostatnia wersja: 1999 rok), a takze seria 1609 z 2006 roku (.1: "Standard for Wireless Access in Vehicular Environments (WAVE)- Resource Manager"; ..2: "Draft Standard for Wireless Access in Vehicular Environments - Security Services for Applications and Management Messages"; .3 "Standard for Wireless Access in Vehicular Environments (WAVE) - Networking Services".
>> Cos dokladniejsze niz GPS i GALILEO musi tym sterowac... chociaz[color=blue][color=green] >> GALILEO w wersji komercyjnej ma miec dokladnosc do 0.5 metra...[/color] > GPS ma taka sama dokladnosc, pod warunkiem dobrego odbiornika i braku > zaklocen podstawy czasu. Zreszta galileo, gps i glonas (GGG) to ta sama > technologia, wiec nie bardzo wiem, skad mialyby sie brac istotne roznice w > dokladnosci.[/color]
Po prostu gdzieś widziałem tabelkę z opisem: GPS 1 metr dokładności GALILEO 0.5 metra dokładności Nie będę się uperał, że tak nie jest - nie jestem specjalistą czy jakimś magikiem w tym temacie. [color=blue] > Zreszta zawsze mozna upowszechnic stacje roznicowe GGG (miejsce, ktore ma > znane wspolrzedne, i rozsyla poprawke pomiedzy swoja pozycja prawdziwa a > ta, ktora wychodzi z odbiornika GGG). > > Do poruszania sie po trasie nie musi byc pozycjonowanie z GGG. Moze byc z > radiolatarni lokalnych, z rozpoznawania obrazu (to chyba najtrudniej) badz > z elementow infrastruktury. Jak wmontowywane na Alasce magnesiki w srodek > jezdni, by odsniezarka mogla jechac szybko bez widocznosci drogi (do 100 > km/h nawet potrafi tak jechac, jesli sniegu nie jest za duzo i nie jest > zbyt zbity).[/color]
Myśle (jako nie-specjalista), że lokalne radiolatarnie były by najlepszym rozwiazniem, jednak znając życie zaraz pojawiło by się kilka standartów, które by tym zarządzały...
Przyznam, że zaciekawiłeś mnie tą Alaską - masz jakiś większe info na ten temat?
B.Z>
Użytkownik "Piotr Karocki" [color=blue] > nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania. Polowe ulic zamieniliby na > zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color]
tzn, wzieliby olejna i pomalowali jak w dawnych czasach socjalizmu? bo nie zauwazylam, zeby nasze sluzby potrafily zrobic ladny trawnik, a teraz jak sie ociepla to juz w ogole sobie tego nie wyobrazam :-) wiec nie mialbys chlodniej tylko brudniej, bo te - nazwijmy to trawniki, o ktorych napisales - pylily :-)
-- ania
[color=blue] > i wszyscy na rowery!!!!!!!!!!!!1[/color]
i wszyscy się będą zderzać na tych rowerach i będą korki rowerowe i znowu jakiś śwagier zrobi światła, tym razem na ścieżkach i zrobią estakady rowerowe i będą je remontować; w końcu ktoś za 50 lat rzuci: car power! budować drogi dla samochodów! i tak historia zatoczy koło (ostre)
pzdr, scby
Piotr Karocki pisze: [color=blue] > Mam nadzieje, ze tam sie dobrze sprawdzi wersja miasta bez korkow, i ze > nasi wlodarze skopiuja tamtejsze rozwiazania.[/color]
może najpierw niech ruszą dupę i skończą szyPki tramwaj wtedy będziemy już tylko kilometr za dzikusami
pzdr, scby
On Thu, 3 Jul 2008 16:31:53 +0000 (UTC), Piotr Karocki <pkar@ieee.org> wrote: [color=blue] > Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne.[/color]
Jak na Kubie, a pozniej zaspiewamy 'Hasta siempre commandante...' [color=blue] > Zapraszam do lektury [url]http://en.wikipedia.org/wiki/Masdar_City[/url] oraz >zwiazane z tym linki przerozniaste.[/color]
Znam pare ciekawszym i bardziej pozytecznych sposob na wypieprzenie 22 miliardow dolkow w pustynie. [color=blue] > Polowe ulic zamieniliby na zielone alejki, byloby chlodniej :)[/color]
Niech na poczatek zaoraja i obsadza drzewami sciezki rowerowe (koncza sie bez sensu, maja zla nawierzchnie, ludzie po nich chodza itd)
Pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta
"|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl> wrote in news:g4jb23$3lv$1@nemesis.news.neostrada.pl:[color=blue] > Przyznam, ze zaciekawiles mnie ta Alaska - masz jakies wieksze info na > ten temat?[/color] To byl artykul w Alaska Technology Transfer, ktore dziwnym trafem otrzymalem pare lat temu. Chwalili sie zakonczeniem montowania tychze magnesikow. O tyle wiarygodne zrodlo, ze wydawane toto jest przez drogowcow tamtejszych, wiec chyba wiedza, co sami robia :)
Piotr Karocki wrote:[color=blue] > Najprosciej sie pozbyc korkow likwidujac samochody prywatne.[/color]
a kurwom zaszyć cipy!
moon
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|