|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
Bo ja ani troche: [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] Wojtek
Alti napisał(a):[color=blue] > Bo ja ani troche: > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] > Wojtek[/color] a mi to tak przeszkadza.... lata nie ma, wiec grunwaldzki przelkne...
Alti pisze:[color=blue] > Bo ja ani troche: > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] > Wojtek[/color]
Czy nie wydaje Wam się pewnego rodzaju schizofrenią fakt, że z jednej strony władze Wrocławia są przez wszystkich uwielbiane (za co?) a z drugiej nikogo nie dziwi, że planowanie/budowa/remonty cały czas idą fatalnie?
Dzisiaj na Kromera zamiast tego dziwnego objazdu jechało się prosto. Tylko, że wszyscy nie jechali a stali...
Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:f8kn35$52s$1@news.onet.pl...[color=blue] > Bo ja ani troche: > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url][/color]
alez skąd... :-((( przecież wszystko w porzadku, zwijają się przez te wiele miesięcy jak w ukropie, tłumy robotników pracuja prawie cała dobę, a samo rondo przeciez nie ma żadnego znaczenia w systemie komunikacyjnym miasta... codziennie to widzę...
-- serdeczności! zbisa
Alti naciapał: [color=blue] > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url][/color]
taka nasza tradycja. To dlatego Wrocław zawsze będzie tylko marnym cieniem Breslau.
Pozdrawiam.
-- ..lamer
Użytkownik "zbisa" <zbisaSPAM_FUJ@zr.ita.pwr.wroc.pl> napisał [color=blue] > ukropie, tłumy robotników pracuja prawie cała dobę, a samo rondo przeciez > nie ma żadnego znaczenia w systemie komunikacyjnym miasta...[/color]
BTW mogę się założyć że gdześ wczesną wiosna 2008 przeczytamy " Most szczytnicki jednak nie w czerwcu a najwcześniej w połowie sierpnia" a chwile później gdzieś w lipcu "Most szczytnicki dopiero pod koniec września" Wojtek
Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:f8ko6g$958$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green] >> ukropie, tłumy robotników pracuja prawie cała dobę, a samo rondo >> przeciez >> nie ma żadnego znaczenia w systemie komunikacyjnym miasta...[/color] > > BTW mogę się założyć że gdześ wczesną wiosna 2008 przeczytamy " Most > szczytnicki jednak nie w czerwcu a najwcześniej w połowie sierpnia" a > chwile później gdzieś w lipcu "Most szczytnicki dopiero pod koniec > września"[/color]
Ta... I tym samym pobijemy chyba rekord świata w szybkości remontowania 200 metrowego mostu o ile jeszcze tego wyczynu nie dokonaliśmy. Chyba szybciej Warszawski zbudują i wyremontują stary niż skończą robić Szczytnicki.
Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał w wiadomości news:f8kpuj$79i$1@nemesis.news.tpi.pl...[color=blue] > Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości > news:f8ko6g$958$1@news.onet.pl...[color=green][color=darkred] >>> ukropie, tłumy robotników pracuja prawie cała dobę, a samo rondo >>> przeciez >>> nie ma żadnego znaczenia w systemie komunikacyjnym miasta...[/color] >> >> BTW mogę się założyć że gdześ wczesną wiosna 2008 przeczytamy " Most >> szczytnicki jednak nie w czerwcu a najwcześniej w połowie sierpnia" a >> chwile później gdzieś w lipcu "Most szczytnicki dopiero pod koniec >> września"[/color] > > Ta... I tym samym pobijemy chyba rekord świata w szybkości remontowania > 200 metrowego mostu o ile jeszcze tego wyczynu nie dokonaliśmy. Chyba > szybciej Warszawski zbudują i wyremontują stary niż skończą robić > Szczytnicki.[/color]
Mnie ten remont doprowadził do prawa jazdy kat A bo nie dawałem rady stać codziennie na kochanowskiego od jednych mostów do drugich... Tak więc mam ambiwalentne uczucia co do remontu, choć zażenowanie postępem robót przeważa. ;-) Pzdr Wojtek
[color=blue] > Bo ja ani troche: >[/color] Jak widać my nie, ale Ty chyba tak skoro zakładasz wątek jakby to było coś dziwnego. Dziwne, że Wrocław chce się ubiegać o organizacje wielkich imprez wiedząc, że nasi wykonawcy nie są w stanie dotrzymywać terminów. Pewnie zakładają, że zlecą się tu firmy zagraniczne, tylko jak widać na przykładzie pl.Grunwaldziego nie ma inwentaryzacji sieci podziemnej i każdy wykonawca może z tego tytułu niedotrzymywać terminów
-- m.
m pisze:[color=blue] >[color=green] >> Bo ja ani troche: >>[/color] > Jak widać my nie, ale Ty chyba tak skoro zakładasz wątek jakby to było > coś dziwnego. > Dziwne, że Wrocław chce się ubiegać o organizacje wielkich imprez > wiedząc, że nasi wykonawcy nie są w stanie dotrzymywać terminów. > Pewnie zakładają, że zlecą się tu firmy zagraniczne, tylko jak widać na > przykładzie pl.Grunwaldziego nie ma inwentaryzacji sieci podziemnej i > każdy wykonawca może z tego tytułu niedotrzymywać terminów >[/color]
Nasi? A SKANSKA to niby polska firma?
Cyprian
-- Robótki Marzeny - są nowe fotki: [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:f8kn35$52s$1@news.onet.pl...[color=blue] > Bo ja ani troche: > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] > Wojtek[/color]
No ale tak czy inaczej nawet szybko się wyrobili z tym placem. W marcu 2006 zaczęli prace, przed końcem grudnia już można było częściowo przejechać przez plac. Rok później już było całe jajo przejezdne.
Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości news:f8kn35$52s$1@news.onet.pl...[color=blue] > Bo ja ani troche: > [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url][/color]
bo tak to jest jak sie wybiera najtansza oferte.... BZDURA NA RESORACH i w kazdym normalnym kraju liczy sie przede wszystkim renoma firmy u nas niestety ciagle kasa gora...;/ ZENADA i tyle
k.
Neo[EZN] <adessaxKASUJ@wp.pl> wrote:[color=blue] > Użytkownik "Alti" <tu.nie@ma.adresu.pl> napisał w wiadomości > news:f8kn35$52s$1@news.onet.pl...[color=green] >> Bo ja ani troche: >> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] >> Wojtek[/color] > > No ale tak czy inaczej nawet szybko się wyrobili z tym placem. W marcu 2006 > zaczęli prace, przed końcem grudnia już można było częściowo przejechać > przez plac. Rok później już było całe jajo przejezdne. [/color]
Pewnie, tramwaj na Kozanow juz 30 lat sie buduje :P
[color=blue] > Nasi? A SKANSKA to niby polska firma? >[/color] Pewnie że Polska :) Pojęcia nie masz ile już wykupili. Baza koło LG, kamieniołom koło Jordanowa ..... Z tym Grunwaldem to chyba Dromex (?)
Zresztą zawsze mnie uczyli że pod Grunwaldem to mysmy odniesli sukces . A Skanska byłaby polska gdyby nie :
[url]http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_polsko-szwedzka_1592-1599[/url]
-- m
m pisze:[color=blue][color=green] >> Nasi? A SKANSKA to niby polska firma? >>[/color] > Pewnie że Polska :)[/color]
Polska tak samo jak Tesco czy Carefour. [color=blue] > Pojęcia nie masz ile już wykupili. > Baza koło LG, kamieniołom koło Jordanowa ..... > Z tym Grunwaldem to chyba Dromex (?)[/color]
Tak, ale słynny rekordowy most Szczytnicki to oni.
Cyprian
-- Robótki Marzeny - są nowe fotki: [url]http://fanturia.googlepages.com/home[/url]
[color=blue] > bo tak to jest jak sie wybiera najtansza oferte.... > BZDURA NA RESORACH i w kazdym normalnym kraju liczy sie przede wszystkim > renoma firmy > u nas niestety ciagle kasa gora...;/ > ZENADA i tyle[/color]
A kto Ci naopowiadał takich bzdur że wybierana jest najtańsza oferta ?? Po pierwsze przetarg takich inwestycji jak most Szczytnicki czy plac Grunwaldzki to proces co najmniej trzy etapowy i akurat cena jest brana pod uwagę po przejściu 2 pierwszych etapów. A i tak najniższa oferta jest odrzucana.
Szewskie deja vu - będą rozbierać bruk, żeby położyć kabel :)
> uwagę po przejściu 2 pierwszych etapów. A i tak najniższa oferta jest[color=blue] > odrzucana.[/color]
buahahaha..to zes palnal chlopie :) vide przebudowa Legnickiej :D
k.
[color=blue] > > buahahaha..to zes palnal chlopie :) > vide przebudowa Legnickiej :D[/color]
Nie mówię o śmiesznej renowacji SMA i regulacji krawężników oraz wpustów ulicznych tylko o INWESTYCJACH.
mulczas wrote:[color=blue] > Szewskie deja vu - będą rozbierać bruk, żeby położyć > kabel :)[/color]
i co z tego? wielki ajwaj, przecież po to się kładzie bruk żeby był łatwy dostęp do podziemnych instalacji. chryja by była gdyby asfalt mieli kuć. i nie rozbierać bruk, a zrobić parę rowów kilkudziesięciocentymetrowej szerokości. nic specjalnego, nie ma się co podniecać ... wybiórcza stała się ostatnio specjalistką w rozdzieraniu szat i darciu ryja z byle powodu.
-- artek
jedzie po szynach lokomotywa cała się kiwa od tego piwa chciała zagwizdać na szyn zakręcie lecz gwizd się zmienił w straaaszne ziewnięcie
Dnia Mon, 30 Jul 2007 14:59:11 +0200, Jacek Popławski napisał(a): [color=blue] > Alti pisze:[color=green] >> Bo ja ani troche: >> [url]http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,4349634.html[/url] >> Wojtek[/color] > > Czy nie wydaje Wam się pewnego rodzaju schizofrenią fakt, że z jednej > strony władze Wrocławia są przez wszystkich uwielbiane (za co?) a z > drugiej nikogo nie dziwi, że planowanie/budowa/remonty cały czas idą > fatalnie? >[/color]
Dodają coś do wody ? Jakieś narkotyki pewnie! I dlatego! -- SOCAR
Dnia Tue, 31 Jul 2007 06:38:01 +0200, PYTON napisał(a): [color=blue][color=green] >> buahahaha..to zes palnal chlopie :) >> vide przebudowa Legnickiej :D[/color] > > Nie mówię o śmiesznej renowacji SMA i regulacji krawężników oraz wpustów > ulicznych tylko o INWESTYCJACH.[/color]
No ok, wiemy, że pracujesz na tej budowie - to wytłumacz nam, zwykłym użytkownikom tego mostu, dlaczego to tyle trwa, dlaczego są takie obsuwy i w końcu dlaczego na placu budowy mało kogo widać?
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
Użytkownik "artek" <bezspamu.pkkompas@klub_chip_pl> napisał w wiadomości news:46aec4cc$1@news.home.net.pl...[color=blue] > mulczas wrote:[color=green] > > Szewskie deja vu - będą rozbierać bruk, żeby położyć > > kabel :)[/color] > > i co z tego? wielki ajwaj, przecież po to się kładzie bruk żeby był > łatwy dostęp do podziemnych instalacji. chryja by była gdyby asfalt > mieli kuć. > i nie rozbierać bruk, a zrobić parę rowów > kilkudziesięciocentymetrowej szerokości. nic specjalnego, nie ma > się co podniecać ... > wybiórcza stała się ostatnio specjalistką w rozdzieraniu szat i > darciu ryja z byle powodu.[/color]
co Ty z ta "wybiórczą"??? ... jakies uczulenie... po co czytasz? na rondzie tez juz zaplanowali rozbieranie części swiezutko połozonej nawierzchni, aby pociągnąć kabelki do tej najnowoczesniejszej sygnalizacji/informacji dla pasażerów. Po prostu - brak gospodarskiego pomyślunku i odpowiedniej synchronizacji...
-- serdeczności! zbisa
> Nie mówię o śmiesznej renowacji SMA i regulacji krawężników oraz wpustów[color=blue] > ulicznych tylko o INWESTYCJACH.[/color]
ojej...czyzbys byl wielkim INWESTOREM? no to kurcze FANTASTYCZNIE
k.
Użytkownik "zbisa" <zbisaSPAM_FUJ@zr.ita.pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości news:f8nbh8$gq$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl... [color=blue] > na rondzie tez juz zaplanowali rozbieranie części swiezutko połozonej > nawierzchni, aby pociągnąć kabelki do tej najnowoczesniejszej > sygnalizacji/informacji dla pasażerów. Po prostu - brak gospodarskiego > pomyślunku i odpowiedniej synchronizacji...[/color]
no, toż właśnie o tym pisałem :) chociaż może to taka polityka antyemigracyjna teraz - póki jest co robić, póty nie wyjadą, więc każą robotnikom kłaść, rozbierać, kłaść... :]
Użytkownik "mulczas" <mulczas@o.pl> napisał w wiadomości news:f8nhd2$4h3$1@news.dialog.net.pl...[color=blue] > no, toż właśnie o tym pisałem :) > chociaż może to taka polityka antyemigracyjna teraz - póki jest co[/color] robić,[color=blue] > póty nie wyjadą, więc każą robotnikom kłaść, rozbierać, kłaść... > :][/color]
nie ma to jak szybkie czytanie :-) napisałeś ..."Szewskie deja vu..." przeczytałem "Szewska..." tam tez rozbierali, aby kabelek pociągnąć...
-- serdeczności! zbisa
Dnia Tue, 31 Jul 2007 07:12:36 +0200, artek napisał(a): [color=blue] > i co z tego? wielki ajwaj, przecież po to się kładzie bruk żeby był > łatwy dostęp do podziemnych instalacji. chryja by była gdyby asfalt > mieli kuć. > i nie rozbierać bruk, a zrobić parę rowów > kilkudziesięciocentymetrowej szerokości. nic specjalnego, nie ma > się co podniecać ...[/color]
Ta, to może niech na Grunwaldzkim też położą bruk, żeby było łatwiej instalacje wymieniać albo dołożyć czego zapomnieli?
Na Szewskiej to było typowe niedbalstwo.
-- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl
[color=blue] > > No ok, wiemy, że pracujesz na tej budowie - to wytłumacz nam, zwykłym > użytkownikom tego mostu, dlaczego to tyle trwa, dlaczego są takie obsuwy i > w końcu dlaczego na placu budowy mało kogo widać?[/color]
Na tej i nie tylko tej to tak w kwestii wyjaśnienia. Owszem są opóźnienia ( około 3 miesięcy), ale nie wynika to do końca z winy wykonawcy. Po pierwsze na samym początku nie można było rozpocząć budowy zgodnie z zaplanowanym terminem gdyż nie została zakończona budowa części placu Grunwaldzkiego, co uniemożliwiało wprowadzenia zmian organizacji ruchu ( 28 dni od planowego rozpoczęcia robót). Po drugie niewypały w odrze w miejscu posadowienia mostu tymczasowego. Poza tym od tego roku weszło prawo budowlane, które mówi, że w konstrukcjach mostowych sieci nie mogą być kładzione w łuku, jak pewnie zauważyłeś most ma konstrukcje łukową i był problem albo przeprojektować całą konstrukcje albo zrobić wyjątek i jednak położyć sieci w łuku. Do tego ścieżki rowerowe były projektowane w innej kolejności niż obecnie mówi ustawa, i znów problem, bo jak zamieni się, wydawałoby sie w najprostszy sposób ścieżkę z chodnikiem to w ścieżce wyjdą studnie czy sygnalizatory. Następne to dźwig, który miął włożyć konstrukcje stalowa na swoje miejsce okazał sie nie odpowiedni ( wyszło to po badaniu wytrzymałości konstrukcji filara) i teraz trzeba sprowadzić dźwig z drugiego końca polski ( jedyne 17 osi i po złożeniu 560 ton). A co do pytania, że na placu mało, kogo widać to hmm, to pytanie raczej nie do mnie, nie zajmuje się organizacją pracy, ale czy tak mało ludzi tam jest to bym nie powiedział.
Pozdrawiam
[color=blue] > ojej...czyzbys byl wielkim INWESTOREM? > no to kurcze FANTASTYCZNIE[/color]
Nie, nie jestem inwestorem.
Pozdrawiam
Borys Pogoreło wrote:[color=blue] > Ta, to może niech na Grunwaldzkim też położą bruk, żeby[/color] przecież jest bruk, o co chodzi? [color=blue] > było łatwiej instalacje wymieniać albo dołożyć czego > zapomnieli?[/color]
a kto powiedział że zapomnieli? sim na rondzie reagana to niezależna i całkiem świeża inwestycja. podobne instalacje będą się pojawiać w kolejnych miejscach. i co, też się będą ludzie zapluwać, ze na niedawno remontowanym rynku, oławskiej czy gdziekolwiek indziej rozkopują bruk? [color=blue] > Na Szewskiej to było typowe niedbalstwo.[/color]
nie, znacznie gorzej - to był efekt dawnej decyzji o rozbiciu kompetencji między zdikiem a mpk, zdik odpowiada za drogi, ale za torowiska i trakcję odpowiada mpk. z jakiś dziwnych powodów obie instytucje kompletnie nie potrafiły - czy też nie chciały się dogadać. i wyszło to co wyszło. jest jeszcze parę innych tego typu spraw za które odpowiada mpk a nie um - na przykład rozkłady jazdy, czego skutkiem są notoryczne opóźnienia w ich publikowaniu.
-- artek
jedzie po szynach lokomotywa cała się kiwa od tego piwa chciała zagwizdać na szyn zakręcie lecz gwizd się zmienił w straaaszne ziewnięcie
Użytkownik "artek" <bezspamu.pkkompas@klub_chip_pl> napisał w wiadomości news:46af7bdc$1@news.home.net.pl...[color=blue] > sim na rondzie reagana to niezależna i całkiem świeża inwestycja.[/color]
i oczywiście planując całe rondo nie wiedzieli, że ten system będzie tam montowany? Naprawdę (prezentując myslenie dobrego gospodarza) nic nie mozna było zrobić aby połozenie niezbędnych kabelków zsynchronizowac i załatwic przed połozeniem nawierzchni? Jasne - nie da się bo: przetargi, brak pomyslunku i postepowanie godne solidnych, zaprawionych w bojach urzedasów. Naprawdę patrząc na to wszystko codziennie widzi się, że interes zwykłego mieszkańca Wrocławia jest na szarym końcu...
-- serdeczności! zbisa
zbisa wrote:[color=blue][color=green] >> sim na rondzie reagana to niezależna i całkiem świeża >> inwestycja.[/color] > > i oczywiście planując całe rondo nie wiedzieli, że ten > system będzie tam montowany?[/color]
czepiasz się, jak zwykle zresztą - rónie upierdliwie co bez sensu. wiedzieć "że" to jedno, wiedzieć "jak" to zupełnie inna bajka. od zamiarów przez koncepcję do wykonania długa droga.
-- artek
jedzie po szynach lokomotywa cała się kiwa od tego piwa chciała zagwizdać na szyn zakręcie lecz gwizd się zmienił w straaaszne ziewnięcie
Użytkownik "artek" <bezspamu.pkkompas@klub_chip_pl> napisał w wiadomości news:46af8579$1@news.home.net.pl...[color=blue] > czepiasz się, jak zwykle zresztą - rónie upierdliwie co bez sensu. > wiedzieć "że" to jedno, wiedzieć "jak" to zupełnie inna bajka. > od zamiarów przez koncepcję do wykonania długa droga.[/color]
nieeee.... bede skakał z radości, że tak robią "z sensem" wiem "że" bo widze, a "jak" to oni powinni wiedziec skoro sa specjalistami, piekarze przeciez nie zajmują się tym... nie mów, że na tę sygnalizację wpadli dopiero przed chwilką...
-- serdeczności! zbisa
Użytkownik "PYTON" <pyton@rozanka.wroc.pl> napisał [color=blue] > Na tej i nie tylko tej to tak w kwestii wyjaśnienia. Owszem są opóźnienia > ( około 3 miesięcy), ale nie wynika to do końca z winy wykonawcy.[/color]
Bo biednemu to wiatr zawsze w oczy...
Po[color=blue] > pierwsze na samym początku nie można było rozpocząć budowy zgodnie z > zaplanowanym terminem gdyż nie została zakończona budowa części placu > Grunwaldzkiego, co uniemożliwiało wprowadzenia zmian organizacji ruchu > ( 28 dni od planowego rozpoczęcia robót).[/color]
A co ma piernik do wiatraka [color=blue] >Po drugie niewypały w odrze w miejscu > posadowienia mostu tymczasowego.[/color]
Ojej! Saperom zabrało to 2x po pół dnia
Poza tym od tego roku weszło prawo[color=blue] > budowlane, które mówi, że w konstrukcjach mostowych sieci nie mogą być > kładzione w łuku, jak pewnie zauważyłeś most ma konstrukcje łukową i był > problem albo przeprojektować całą konstrukcje albo zrobić wyjątek i jednak > położyć sieci w łuku.[/color]
I zapewne nie dało rady robić cokolwiek innego na budowie tylko inżyniery siedziały i dumały.....
Do tego ścieżki rowerowe były projektowane w innej[color=blue] > kolejności niż obecnie mówi ustawa, i znów problem, bo jak zamieni się, > wydawałoby sie w najprostszy sposób ścieżkę z chodnikiem to w ścieżce > wyjdą studnie czy sygnalizatory.[/color]
No i też dumali zamiast pracować....
Następne to dźwig, który miął włożyć konstrukcje[color=blue] > stalowa na swoje miejsce okazał sie nie odpowiedni[/color]
LOL [color=blue] >teraz trzeba sprowadzić dźwig z drugiego końca polski ( jedyne 17 osi i po >złożeniu 560 ton).[/color]
No to z drugiego końca polski to na rowerze dałbym rade w 7 dni a ten dźwig coś mi się zdaje ma napęd....
[color=blue] > się organizacją pracy, ale czy tak mało ludzi tam jest to bym nie > powiedział.[/color]
A ja mówie że wogóle tam nie było ludzi przez pół roku a obecnie kilku się pojawiło i kawałek asfaltu położyli.
Jednym słowem biedemu to wiatr zawsze w oczy. Gdyby takie problemy mieli np w Chorwacji przy budowie autostrad to to może 5km by położyli przez ostatnie 6 lat a tymczasem udało im się dobrze ponad 600km położyć.... Wojtek
>[color=blue] > Jednym słowem biedemu to wiatr zawsze w oczy. Gdyby takie problemy mieli > np w Chorwacji przy budowie autostrad to to może 5km by położyli przez > ostatnie 6 lat a tymczasem udało im się dobrze ponad 600km położyć.... > Wojtek[/color]
Nawet nie chce mi się odpisywać na Twoje lekko śmieszne sugestie co do mojej wcześniejszej wypowiedzi ( co ma wspólnego zamknięcie drogi przez most Szczytnicki z nie otwartym placem Grunwaldzkim- nie ma nic, w końcu jedno skrzyżowanie jest w zupełnie innej części miasta niz drugi i bez problemu można zamkną jedno i drugie. Tylko że wtedy na grupie napisał byś "kto zamka dwie przelotowe drogi równocześnie, pewnie jakiś debil.. ) ale mam dla Ciebie propozycje, skoro jesteś taki super i stwierdzasz że powyższe problemy to pikuś to zacznij pracować w firmie budowlanej na stanowisku kierownika budowy będziesz miał pole do popisu przy organizowaniu pracy, a w wolnych chwilach będziesz robił super projekty które nie będą miały żadnych błędów. To w tedy 600 km będziemy w rok budować :)))))
Pozdrawiam
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|