Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1. Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania organizatorów wyścigów. Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na krakowskim Pasterniku.
więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url]
--
Przemek Budzyński wrote:[color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor > Formuły 1. Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne > wymagania organizatorów wyścigów. > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od > lotniska - 8 km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w > bardzo atrakcyjnym turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą > hotelową, restauracyjną. Bardzo niewiele polskich lokalizacji spełnia > wyśrubowane kryteria, które są warunkiem do rozgrywania imprez > Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław Podhalański z Politechniki > Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt Group). To pod jego > kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na krakowskim > Pasterniku. > > więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url][/color]
Kolo Galerii niech zrobia, bedzie mniejszy tlok.
W artykule Przemek Budzyński napisał(a): [color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1. > Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania > organizatorów wyścigów. > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 > km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym > turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo > niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są > warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław > Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt > Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na > krakowskim Pasterniku. > > więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url][/color]
Czemu uważasz, że komuś odwaliło? Zawsze to przynajmniej 4km całkiem dobrej nawierzchni.
pozdr, fEnIo
-- ,''`. Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland `. `' phone:+48602383548 | proud Debian maintainer and user `- [url]http://fenski.pl[/url] | xmpp:fenio@jabber.org | rlu:172001
[color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły[/color] 1.[color=blue] > Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania > organizatorów wyścigów. > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska -[/color] 8[color=blue] > km autostradą. - Parametry są idealne.[/color]
Przemku a nie jest to info z 1.04 ? ;-) zamiast 1.04 w kompie komuś chyba wskoczyły dwie 1 i wyszło 11.04 :-) brat
Ps a jeżeli chcą? niech budują, co mi tam, miło popatrzeć jak kraj się rozwija i ewoluuje.
Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@debian.org> napisał(a): [color=blue] > Czemu uważasz, że komuś odwaliło? Zawsze to przynajmniej 4km całkiem dobrej > nawierzchni.[/color]
może palących gumy tam wypchnąć....
--
Dnia Sat, 12 Apr 2008 09:36:55 +0000 (UTC), Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@debian.org> w wiadomości <slrng010j7.jdc.fenio@komputer.fenia.pl> napisał(a): [color=blue] >Czemu uważasz, że komuś odwaliło? Zawsze to przynajmniej 4km całkiem dobrej >nawierzchni.[/color]
Znając polskie realia to zamiast dobrej nawierzchni miałbyś ograniczenie do 50 km/h i znak ostrzegawczy A-11. ;)
-- Z wyrazami szacunku Jan M. Mayer <j_m_mayer (_a_) poczta.onet.pl> Archiwum grupy pl.sci.historia: [url]http://horyzonty.org/psh/[/url]
Przemek Budzyński wrote:[color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1.[/color]
Pierwsza czy druga obwodnica? :) [color=blue] > Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania > organizatorów wyścigów.[/color]
Ale spoko, jesli maja projekt, jesli sa przedsiebiorcami, jesli beda miec inwestora - niech buduja - wielka im chwala za to, wielkie wiadro wazeliny! [color=blue] > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 > km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym > turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo > niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są > warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław > Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt > Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na > krakowskim Pasterniku. > > więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url] >[/color]
No to kiedy zaczna budowac? Byle szybko, zanim slomiany zapal kubicomaniakow sie wypali!!!!
JMM pisze:[color=blue] > Dnia Sat, 12 Apr 2008 09:36:55 +0000 (UTC), Bartosz Feński aka fEnIo > <fenio@debian.org> w wiadomości > <slrng010j7.jdc.fenio@komputer.fenia.pl> napisał(a): >[color=green] >> Czemu uważasz, że komuś odwaliło? Zawsze to przynajmniej 4km całkiem dobrej >> nawierzchni.[/color] > > Znając polskie realia to zamiast dobrej nawierzchni miałbyś > ograniczenie do 50 km/h i znak ostrzegawczy A-11. ;) >[/color] Miał być tor Formuły 1, a wyszedł jak zwykle - crossowy ? ;)
-- Wojciech Smagowicz [url]http://www.ebaja.pl[/url] zabawki, które Twoje dziecko pokocha
Dnia Sat, 12 Apr 2008 09:28:59 +0000 (UTC), Przemek Budzyński napisał(a): [color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1.[/color]
To sa jakies bzdurne rojenia. Pasternik jest obudowany osiedlami domow i domkow, wlasnie powstaje kolejne. O kompleksie strzelnic nie wspomne.
-- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
[color=blue][color=green] > > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor[/color][/color] Formuły 1.[color=blue] > > To sa jakies bzdurne rojenia. Pasternik jest obudowany osiedlami domow i > domkow, wlasnie powstaje kolejne. O kompleksie strzelnic nie wspomne.[/color]
fakt, u nas nie da sie parkingu podziemnego zrobić bo 2000 lat przed Chrystusem mogły w tym miejscu mieć siedlisko dzikie kaczki, a w ogóle to może promieniować albo sie zawalić... brat
Dnia Sat, 12 Apr 2008 15:19:31 +0200, bratPit napisał(a): [color=blue] > fakt, u nas nie da sie parkingu podziemnego zrobić bo 2000 lat przed > Chrystusem mogły w tym miejscu mieć siedlisko dzikie kaczki, a w ogóle to > może promieniować albo sie zawalić...[/color]
Nie rozumiesz, ze to po prostu nie jest pusty teren? Trzeba by zlikwidowac cos istniejacego i pozytecznego, zeby zbudowac tor.
Poza tym wyobraz sobie mieszkanie w bezposrednim sasiedztwie jazgoczacych bolidow, z ktorych kazdy produkuje 120 decybeli.
-- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
> Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować
A ja chcę latać. Machając ręcami. Na szczęście z obu tych rzeczy nic nie wyjdzie.
-- pozdrawia Adam różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url] /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/
Janko Muzykant pisze:[color=blue][color=green] >> Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować[/color] > > A ja chcę latać. Machając ręcami. > Na szczęście z obu tych rzeczy nic nie wyjdzie. >[/color]
...a próbowałeś? ;)
pzdr A.
>>> Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować[color=blue][color=green] >> >> A ja chcę latać. Machając ręcami. >> Na szczęście z obu tych rzeczy nic nie wyjdzie. >>[/color] > > ..a próbowałeś? ;)[/color]
Przed chwilą. I nic. Ino kurz się wzbił.
-- pozdrawia Adam różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url] /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/
On Sat, 12 Apr 2008 09:28:59 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński" <bat_oczir@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote: [color=blue] >Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt >Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na >krakowskim Pasterniku. > >więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url][/color]
Trzymam kciuki ale nie specjalnie wierze w powodzenie. Stawiam dyche ze predzej swoj tor zbuduje Pietropawłowsk niz Krakow.
Pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija!
Użytkownik "Janko Muzykant" <jankomuzykant@wp.pl> napisał w wiadomości news:ftqiq5$2ra$1@news.onet.pl...[color=blue][color=green] >> Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować[/color] > > A ja chcę latać. Machając ręcami.[/color]
Skocz z 10 pietra machajac rekoma. Na pewno polecisz.. kawalek. [color=blue] > Na szczęście z obu tych rzeczy nic nie wyjdzie.[/color]
Na szczescie? Ja bym tam chcial tor F1 w Krakowie. Inna sprawa, ze nie bardzo wierze, ze uda sie zbudowac. Nie rozumiem jednak jak mozna krytykowac sam pomysl nawet? Calkowicie poraza i przeraza mnie Twoja postawa (podobnie jak postawa zalozyciela watku). :/
Thomas
Przemek Budzyński pisze:[color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1. > Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania > organizatorów wyścigów. > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 > km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym > turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo > niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są > warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław > Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt > Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na > krakowskim Pasterniku. > > więcej [url]http://www.sport.pl/moto/1,88648,5112910.html[/url] >[/color]
Lepiej żeby zajęli się przygotowaniami do EURO 2012...
Thomas <angel_USUN_TO_@bci.pl> napisal:[color=blue] > Nie rozumiem jednak jak mozna > krytykowac sam pomysl nawet?[/color]
Bo jest calkowicie surrealistyczny. [color=blue] > Calkowicie poraza i przeraza mnie Twoja > postawa (podobnie jak postawa zalozyciela watku). :/[/color]
To postawa calkowicie racjonalna i wcale nie jest defetystyczna. To tylko troche wieksze od Twojego doswiadczenie zyciowe i swiadomosc, ze lansowanie surrealistycznych pomyslow sluzy z reguly do przewalenia wiekszej kasy. Jak nie kojarzysz to przypomnij sobie radosne pomysly tureckiego cwaniaka na Podlasiu. Tam tez mialo byc lotnisko, tor F1 i inne podobne bzdety. To nie Dubaj. Tu najpierw musisz miec kase, a potem mozesz miec pomysly. -- Pozdrawiam,
Jacek
>> A ja chcę latać. Machając ręcami.[color=blue] > Skocz z 10 pietra machajac rekoma. Na pewno polecisz.. kawalek.[/color]
Chę się unosić, a nie opadać. Opadanie jest powszechne. [color=blue][color=green] >> Na szczęście z obu tych rzeczy nic nie wyjdzie.[/color] > > Na szczescie? Ja bym tam chcial tor F1 w Krakowie. Inna sprawa, ze nie > bardzo wierze, ze uda sie zbudowac. Nie rozumiem jednak jak mozna > krytykowac sam pomysl nawet? Calkowicie poraza i przeraza mnie Twoja > postawa (podobnie jak postawa zalozyciela watku). :/[/color]
Mieszkam tu już długo i z doświadczenia modę postawić tezę, że ''zrobić tor f1'' znaczy wyprać kupę kasy i pozostawić kupę. Poza tym osobiście nie lubię huku, smrodu i spędów wieśniaków czekających z utęsknieniem, aż któryś z samobójców się rozwali, ale nie to jest głównym powodem mojego sceptycznego nastawienia do pomysłu.
-- pozdrawia Adam różne takie tam: [url]www.smialek.prv.pl[/url] /choć wydaje się to niemożliwe, nie jestem nieomylny/
Thomas <angel_USUN_TO_@bci.pl> napisał(a):
[color=blue] > Na szczescie? Ja bym tam chcial tor F1 w Krakowie. Inna sprawa, ze nie > bardzo wierze, ze uda sie zbudowac. Nie rozumiem jednak jak mozna > krytykowac sam pomysl nawet? Calkowicie poraza i przeraza mnie Twoja > postawa (podobnie jak postawa zalozyciela watku). :/[/color]
to drżyj ze strachu dalej.
A jak już wytrzęsiesz umysł, to może się zastanów odrobinę nad:
- wykorzystaniem toru przez 364 dni w roku - kosztami jego utrzymania - trasami dojazdowymi do niego i infrastrukturą - planowaną jego lokalizacją na terenie Krakowa - kosztami jego wybudowania w dobie jednoczesnej budowy stadionów na Euro - zainteresowaniem i oglądalnością F1 w Polsce (bez Kubicy zainteresowanie było śladowe, z Kubicą ciut większe, ale kto zaręczy, że za kilka lat on tam dalej będzie?) - coraz bardziej napiętym terminarzem rozgrywek Formuły 1 (już to widzę, jak wypiernicza się z rozkładu Brazylię i wpisuje Polskę.....) - casusem Małysza i budowanych w Polsce skoczni
Jak ci z kolei inny nawiedzeniec wymyśli, że zbuduje kosmodrom na Woli Duchackiej, to też przyklaśniesz, pełny podziwu dla wizjonerstwa i "odwagi Lenina"??
--
On Sun, 13 Apr 2008 20:05:15 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: [color=blue] >- wykorzystaniem toru przez 364 dni w roku[/color]
Napewno tyle nie jest wykorzystywany _zaden_ tor na swiecie. A poza wyscigami R1 moznaby chyba tor wynajmowac roznym zainteresowanym (np do wyscigow renaultow z minimalna szansa na spotkanie psa samobojcy na jezdni). [color=blue] >- kosztami jego utrzymania[/color]
To chyba warto by pozostawic wlascicielowi obiektu, moze ktos ma pieniadz i fantazje ? ;) [color=blue] >- trasami dojazdowymi do niego i infrastrukturą[/color]
A to najwiekszy problem. [color=blue] >- planowaną jego lokalizacją na terenie Krakowa[/color]
Ano, troche glupio jesli chce sie budowac. Ale moze chodzi tylko o lykniecie fajnych terenow pod budowe kolejnych blokowisk, tfu, cichych zielonych, spokojnych, magicznych, wgorz ;) [color=blue] >- kosztami jego wybudowania w dobie jednoczesnej budowy stadionów na Euro[/color]
No to oddajmy erło :-D [color=blue] >- zainteresowaniem i oglądalnością F1 w Polsce (bez Kubicy zainteresowanie >było śladowe, z Kubicą ciut większe, ale kto zaręczy, że za kilka lat on tam >dalej będzie?)[/color]
A jaka ma byc ogladalnosc dowolnych zawodow motorowych skoro telewizje ich nie pokazuja ? No dobra, zuzel czasami. Reszta w telewizji istnieje jako wzmianka, albo i to nie bardzo. Wystarczyloby raz w tygodniu puszczac relacje z zawodow golfowych i zaczac mowic ze golf cieszy sie wiekszym zainteresowaniem i ogladalnoscia niz zawody WRC :) [color=blue] >- coraz bardziej napiętym terminarzem rozgrywek Formuły 1 (już to widzę, jak >wypiernicza się z rozkładu Brazylię i wpisuje Polskę.....)[/color]
Brazylie to nie, ale jakbysmy wygrali wojne z Emiratami to znalazloby sie jedno miejsce w kalendarzu ;) [color=blue] >Jak ci z kolei inny nawiedzeniec wymyśli, że zbuduje kosmodrom na Woli >Duchackiej, to też przyklaśniesz, pełny podziwu dla wizjonerstwa i "odwagi >Lenina"??[/color]
Oczywiscie taki kosmodrom na Woli to calkowita bzdura, co innego gdyby go postawic w _c_h_ó_cie ;) -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija!
[email]newrom@spamcom.com[/email] wrote:[color=blue] > On Sun, 13 Apr 2008 20:05:15 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński" > <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: >[color=green] >> - wykorzystaniem toru przez 364 dni w roku[/color] > > Napewno tyle nie jest wykorzystywany _zaden_ tor na swiecie. A poza > wyscigami R1 moznaby chyba tor wynajmowac roznym zainteresowanym (np > do wyscigow renaultow z minimalna szansa na spotkanie psa samobojcy na > jezdni).[/color]
ziomki pewnie dalej by si escigali po "bezplatnych" torach... [color=blue][color=green] >> - trasami dojazdowymi do niego i infrastrukturą[/color] > > A to najwiekszy problem.[/color]
A tam najwiekszy. Zwykly, polski problem. [color=blue][color=green] >> - planowaną jego lokalizacją na terenie Krakowa[/color] > > Ano, troche glupio jesli chce sie budowac. Ale moze chodzi tylko o > lykniecie fajnych terenow pod budowe kolejnych blokowisk, tfu, cichych > zielonych, spokojnych, magicznych, wgorz ;)[/color]
....berz infrastruktury, z jedna blotnista droga dojazdowa... [color=blue][color=green] >> - kosztami jego wybudowania w dobie jednoczesnej budowy stadionów na Euro[/color] > > No to oddajmy erło :-D[/color]
pies jebal to euro, i tak za 2 lata nam odbiora...
[color=blue][color=green] >> Jak ci z kolei inny nawiedzeniec wymyśli, że zbuduje kosmodrom na Woli >> Duchackiej, to też przyklaśniesz, pełny podziwu dla wizjonerstwa i "odwagi >> Lenina"??[/color] > > Oczywiscie taki kosmodrom na Woli to calkowita bzdura, co innego gdyby > go postawic w _c_h_ó_cie ;)[/color]
albo na chucie ;)
Przemek Budzyński pisze:[color=blue] > Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor Formuły 1. > Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne wymagania > organizatorów wyścigów. > Długość - nieco ponad 4 km. Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. > Odległość od centrum miasta - 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 > km autostradą. - Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym > turystycznym mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo > niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są > warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław > Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter Projekt > Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru wyścigowego na > krakowskim Pasterniku.[/color]
Tor zbudują nam Pan Tajster i firma Budostal-5. Co 50 metrów będą na nim światła zbudowane przez szwagra, a co 100 metrów tablica informująca, że nasz Pan Prezydent Majchrowski wydał nową gazetkę dokumentującą jego osiągnięcia.
-- Grzegorz Janoszka
Grzegorz Janoszka pisze:[color=blue] > Przemek Budzyński pisze:[color=green] >> Przedsiębiorcy z Krakowa chcą budować w mieście profesjonalny tor >> Formuły 1. Zapewniają, że ich gotowy już projekt spełnia restrykcyjne >> wymagania organizatorów wyścigów. Długość - nieco ponad 4 km. >> Całkowita powierzchnia terenu - 210 ha. Odległość od centrum miasta - >> 10 km, od autostrady - 1700 m, od lotniska - 8 km autostradą. - >> Parametry są idealne. A to wszystko w bardzo atrakcyjnym turystycznym >> mieście, z dobrą infrastrukturą hotelową, restauracyjną. Bardzo >> niewiele polskich lokalizacji spełnia wyśrubowane kryteria, które są >> warunkiem do rozgrywania imprez Formuły 1 - podkreśla dr Bogusław >> Podhalański z Politechniki Krakowskiej (jest też prezesem Inter >> Projekt Group). To pod jego kierunkiem na PK powstawał projekt toru >> wyścigowego na krakowskim Pasterniku.[/color] > > Tor zbudują nam Pan Tajster i firma Budostal-5. Co 50 metrów będą na nim > światła zbudowane przez szwagra, a co 100 metrów tablica informująca, że > nasz Pan Prezydent Majchrowski wydał nową gazetkę dokumentującą jego > osiągnięcia. >[/color]
Tor F-1 z rondami i światłami - to byłby ciekawy experyment. Jeszcze gdyby udało się koleiny zrobić.
pzdr
TRad
Dnia Mon, 14 Apr 2008 14:57:45 +0200, Tomasz Radko napisał(a): [color=blue] > Jeszcze > gdyby udało się koleiny zrobić.[/color]
Zaraz widac, ze sie na kladzeniu drog nie znasz. Wpusci sie bolidy, to beda i koleiny.
-- pozdrawiam, Maciek "Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF
>> Tor zbudują nam Pan Tajster i firma Budostal-5. Co 50 metrów będą na[color=blue][color=green] >> nim światła zbudowane przez szwagra, a co 100 metrów tablica >> informująca, że nasz Pan Prezydent Majchrowski wydał nową gazetkę >> dokumentującą jego osiągnięcia. >>[/color] > > Tor F-1 z rondami i światłami - to byłby ciekawy experyment. Jeszcze > gdyby udało się koleiny zrobić.[/color]
Przecież koleiny są by default!
zyga -- warning! [url]http://zarzecki.com[/url] We have nothing to fear but fear itself - Franklin Delano Roosevelt
Maciek pisze:[color=blue] > Dnia Mon, 14 Apr 2008 14:57:45 +0200, Tomasz Radko napisał(a): >[color=green] >> Jeszcze >> gdyby udało się koleiny zrobić.[/color] > > Zaraz widac, ze sie na kladzeniu drog nie znasz. Wpusci sie bolidy, to beda > i koleiny.[/color]
To jest partactwo - zwalać tak istotny element budowy dróg na użytkowników.
pzdr
TRad
Dnia Sat, 12 Apr 2008 11:51:21 +0000, Przemek Budzyński napisał: [color=blue] > Bartosz Feński aka fEnIo <fenio@debian.org> napisał(a): >[color=green] >> Czemu uważasz, że komuś odwaliło? Zawsze to przynajmniej 4km całkiem >> dobrej nawierzchni.[/color] > > może palących gumy tam wypchnąć....[/color]
Nic w tym dziwnego. Po Nurburgringu (i nie tylko) można za nie tak dużą kasę pojeździć w wybrane dni swoim samochodem.
-- Smook
@autograf w Polsce
On Sun, 13 Apr 2008 20:05:15 +0000 (UTC), "Przemek Budzyński" <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> wrote: [color=blue] >A jak już wytrzęsiesz umysł, to może się zastanów odrobinę nad: > >- wykorzystaniem toru przez 364 dni w roku[/color]
Tak jak NurburgRing [color=blue] >- planowaną jego lokalizacją na terenie Krakowa[/color]
Poza. [color=blue] >- zainteresowaniem i oglądalnością F1 w Polsce (bez Kubicy zainteresowanie >było śladowe, z Kubicą ciut większe, ale kto zaręczy, że za kilka lat on tam >dalej będzie?)[/color]
A po cholerę nam Polacy? Zagranica przyjedzie. [color=blue] >- coraz bardziej napiętym terminarzem rozgrywek Formuły 1 (już to widzę, jak >wypiernicza się z rozkładu Brazylię i wpisuje Polskę.....)[/color]
Znaczy, mają za mało torów?
-- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98) _______/ /_ [url]http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html[/url] ___________/ mail: [email]_555@irc.pl[/email] GG: 3524356
Adam Płaszczyca wrote: [color=blue][color=green] >> - zainteresowaniem i oglądalnością F1 w Polsce (bez Kubicy zainteresowanie >> było śladowe, z Kubicą ciut większe, ale kto zaręczy, że za kilka lat on tam >> dalej będzie?)[/color] > > A po cholerę nam Polacy? Zagranica przyjedzie.[/color]
Nie przyjada, bo: - po pierwsze polska do tego czasu bedzi enajdrozszym krajem swiata - po drugie nie bedzie jak dojechac, bo drogi te co sa to sie rozpadna, a te co buduja nigdy nie powstana - po trzecie - niesmak po euro 2012 pozostanie ;)
On Tue, 15 Apr 2008 00:15:10 +0200, Walle <walle@amorki.pl> wrote: [color=blue][color=green] >> A po cholerę nam Polacy? Zagranica przyjedzie.[/color] > >Nie przyjada, bo: >- po pierwsze polska do tego czasu bedzi enajdrozszym krajem swiata[/color]
Na razie do Krakowa przyjeżdżają tłumnie. [color=blue] >- po drugie nie bedzie jak dojechac, bo drogi te co sa to sie rozpadna,[/color]
Tacy to nei jadą, a lecą.
-- ___________ (R) /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122688 ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków, (012) 3783198 _______/ /_ [url]http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/[/url] ___________/ GG: 3524356
Przemek Budzyński pisze:[color=blue] > - wykorzystaniem toru przez 364 dni w roku[/color]
Pomijając fakt, że w czasie jednego Grand Prix tor wykorzystywany jest dłużej niż jeden dzień (treningi, kwalifikacje), pragnę Cię poinformować, że istnieję również inne serie wyścigów. Zarówno samochodowych jak i motocyklowych. Także w Polsce. Dodatkowo tory wyścigowe wynajmowane są przez różne kluby i pojedynczych pasjonatów na track days, korzystają z nich szkoły doskonalenia techniki jazdy, a w dni wolne od wszelkiego rodzaju imprez może na nich za stosowną opłatą pojeździć każdy. [color=blue] > - kosztami jego utrzymania[/color]
To już problem inwestora. Tory w Poznaniu i w Kielcach jakoś działają i nie bankrutują (wiem, wiem, nie ta skala, ale i dochody z organizacji imprez nie te). [color=blue] > - trasami dojazdowymi do niego i infrastrukturą[/color]
No to już jest większy ból. Ale z drugiej strony - blisko lotniska, dojazd samochodem od zachodu dobry (z pominięciem wjazdu do miasta). Od północnego wlotu - nie wiem, teraz Radzikowskiego się korkuje, ale ma być niby estakada nad Rondem Ofiar Katynia. Poza tym wyścig o największej frekwencji kibiców odbywałby się raz w roku i w weekend - można chyba to wytrzymać? W pozostałe dni, nie spodziewałbym się znacznie więcej ludzi niż przyjeżdża na szlagierowe mecze na Wisłę - a jakoś stadion na Reymonta daje radę. [color=blue] > - planowaną jego lokalizacją na terenie Krakowa[/color]
Nie wiem dokładnie w którym miejscu miałby stanąć. Pasternik to szerokie pojęcie. Jeśli gdzieś dalej (okolica Auto Special, Leroy Merlin itd) to czemu nie?. [color=blue] > - kosztami jego wybudowania w dobie jednoczesnej budowy stadionów na Euro[/color]
Zakładam, że to problem inwestora. Miasto jak na razie nie zadeklarowało chęci pomocy finansowej. [color=blue] > - zainteresowaniem i oglądalnością F1 w Polsce (bez Kubicy zainteresowanie > było śladowe, z Kubicą ciut większe, ale kto zaręczy, że za kilka lat on tam > dalej będzie?)[/color]
Następny Kubica się sam z siebie nie weźmie. Musi mieć się gdzie ścigać i rozwijać. Powstanie jednego obiektu będzie impulsem do powstawania kolejnych innej rangi i ogólny rozwój wyścigów w Polsce (teraz chęci są, ale nie ma obiektów). Nie wszyscy potencjalni kierowcy wyścigowi są zainteresowani emigracją w wieku 13 lat. Poza tym zdziwiłbyś się, jak wielu kibiców mają sporty motorowe w Polsce. Pomimo braku ich promocji w środkach masowego rażenia. Prolog Rajdu Polski na Błoniach w 1998 roku zgromadził sporo ponad 100 tysięcy widzów (niektórzy mówią o 140 tysiącach). [color=blue] > - coraz bardziej napiętym terminarzem rozgrywek Formuły 1 (już to widzę, jak > wypiernicza się z rozkładu Brazylię i wpisuje Polskę.....)[/color]
Pomimo napiętego kalendarza Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata, za rok Rajd Polski będzie rundą cyklu WRC. [color=blue] > - casusem Małysza i budowanych w Polsce skoczni[/color]
I to jest de facto największy problem. Istnieje oczywiście obawa, że jest to jakiś wałek podobny do Turka, co to już jeden tor F1 w Polsce budował. Względnie próba wydębienia terenów AMW, żeby potem walnąć tam osiedle. Nie wiem. Ale nie przekreślałbym sprawy na samym początku. Jeśli o mnie chodzi, 100 razy bardziej wolałbym tor F1, niż Euro 2012 w Krakowie.
-- [ .:::::::::: Krzysztof Kubas ::::::::::. ] [ .:::::::::::: GG: 1304033 ::::::::::::. ] [ .::::: [url]http://krzychoo.araneo.pl[/url] :::::. ] [ Odpowiadając wytnij "pulapka." z adresu ]
krzychoo <krzychoo@pulapka.araneo.pl> napisał(a):
[color=blue][color=green] > > - kosztami jego wybudowania w dobie jednoczesnej budowy stadionów na Euro[/color] > > Zakładam, że to problem inwestora.[/color]
a ja sądzę, że inwestor tego nie zakłada. Idę o zakład, że będzie się domagał znacznego współudziału miasta.
[color=blue] > Pomimo napiętego kalendarza Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Świata, > za rok Rajd Polski będzie rundą cyklu WRC.[/color]
to jednak trochę co innego. Nieporównywalna skala finansowa.
[color=blue] > Jeśli o mnie chodzi, 100 razy bardziej wolałbym tor F1, niż Euro 2012 w > Krakowie.[/color]
ja szczerze mówiąc wolałbym chyba uniknąć zarówno jednego i drugiego, znając możliwości swojego miasta w zakresie przepustowości.
Tyle, że jednak przy imprezie takiej jak Euro można liczyć na pewną pomoc państwa, etc.
--
Przemek Budzyński pisze:[color=blue] > a ja sądzę, że inwestor tego nie zakłada. Idę o zakład, że będzie się domagał > znacznego współudziału miasta.[/color]
A inwestor to chyba jeszcze jest poniekąd wirtualny, więc trudno powiedzieć jakie będzie miał oczekiwania. Wyciągnąć coś od miasta na pewno będzie chciał (to naturalne), ale na ile będzie to dla niego decydujące - trudno przewidzieć. [color=blue] > to jednak trochę co innego. Nieporównywalna skala finansowa.[/color]
Ale w tym punkcie chyba rozmawiamy o miejscu w kalendarzu FIA, a nie o kosztach organizacji. [color=blue] > ja szczerze mówiąc wolałbym chyba uniknąć zarówno jednego i drugiego, znając > możliwości swojego miasta w zakresie przepustowości.[/color]
Ja szczerze mówiąc jestem przekonany, że Euro 2012 będzie dużo bardziej uciążliwe dla mieszkańców miasta i okolic, niż potencjalne jedno Grand Prix F1 w roku. [color=blue] > Tyle, że jednak przy imprezie takiej jak Euro można liczyć na pewną pomoc > państwa, etc.[/color]
Rzekłbym nawet, że Euro 2012 jest organizowane przez państwo. PZPN to chyba nie instytucja prywatna? Żeby nie było, nie jestem entuzjastą budowania toru F1 w Krakowie. Gdyby jednak to przedsięwzięcie wypaliło, a pomoc państwa ograniczyłaby się do pomocy administracyjno-formalnej, to czemu nie?
-- [ .:::::::::: Krzysztof Kubas ::::::::::. ] [ .:::::::::::: GG: 1304033 ::::::::::::. ] [ .::::: [url]http://krzychoo.araneo.pl[/url] :::::. ] [ Odpowiadając wytnij "pulapka." z adresu ]
Dnia 16-04-2008 o 07:34:46 Przemek Budzyński <bat_oczir@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a): [color=blue][color=green] >> Zakładam, że to problem inwestora.[/color] > a ja sądzę, że inwestor tego nie zakłada. Idę o zakład, że będzie się > domagał > znacznego współudziału miasta.[/color]
Jeśli się będzie domagał to bedę przeciwny, tak samo jak jestem przeciwny finansowaniu z budżetu państwa turnieju piłki kopanej. Ale jeśli wyłoży na to własne pieniądze to jestem za, mimo iż fanem F1 nie jestem.
-- SW3
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|