|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
A tyle było dywagacji nad zmianą cyklów świetlnych - się okazuje, iż 'prawidłowe' rozwiązanie jest znacznie bardziej trywialne: [url]http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7543978,Rondo_Reagana_nie_dla_tirow__bo_blokowaly_ruch.html[/url]
Dla nieklikatych: " Ciężarówki blokowały ruch na rondzie Reagana, dlatego ZDiUM zdecydował, że nie będą mogły tam wjeżdżać. Zamiast tego z mostu Szczytnickiego kierowane będą ul. Grunwaldzką i dalej Sienkiewicza. W środę zakończy się montaż oznakowania korygującego trasę objazdu, który wprowadzony został w związku z zamknięciem dla ciężarówek jednej z estakad na pl. Społecznym. Pojazdy o masie powyżej 3,5 tony wjeżdżające do Wrocławia od strony Warszawy będą musiały omijać rondo Reagana. Dotychczas skręcały tam w ul. Piastowską, ale ze względu na zbyt krótkie światła, nie mogły zjechać i blokowały ruch. Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta uznał, że rozwiązaniem problemu będzie skierowanie tirów z mostu Szczytnickiego w ul. Grunwaldzką i Sienkiewicza. Ciężarówki nadjeżdżające od strony mostu Zwierzynieckiego w dalszym ciągu będą korzystać z objazdu prowadzącego ulicą Piastowską. Inaczej trzeba byłoby stworzyć im możliwość zawracania na al. Kochanowskiego, a nie ma tam na to miejsca."
-- Pozdrawiam, Sebastian S.
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1hf6o1p8o8svi.1xsihlthe9k3e$.dlg@40tude.net...[color=blue] >A tyle było dywagacji nad zmianą cyklów świetlnych - się okazuje, iż > 'prawidłowe' rozwiązanie jest znacznie bardziej trywialne: > [url]http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,7543978,Rondo_Reagana_nie_dla_tirow__bo_blokowaly_ruch.html[/url][/color]
No to widzę, że do WIM trzeba będzie zadzwonić i powiedzieć, żeby dostosowali cykle świetlne (przy zjeździe z m. Szczytnickiego) do nowych warunków bo pewnie oni się o tym nie dowiedzą dopóki ktoś do nich nie zadzwoni (znaczy się - "nie dodzwoni"). Znając życie teraz korek będzie nie na Grunwaldzie tylko na Kochanowskiego.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|