Co mozna zrobic ciezarowkom blokujacym halleraXgajowicka?

Menu
 
wyjątkowa
Macie pomysl, jak odstraszych kierowcow ciezarowek/autobusow/TIRow i
innych dlugich pojazdow, by nie wjezdzali na skrzyzowanie bez
mozliwosci jego opuszczenia? Korki na Gajowickiej robia sie
permamentne przez to.

Probowalem dzwonic na drogowke, ale oczywiscie nikt nie odbiera.
--
Olleo



mozna je obsikac :?

> Macie pomysl, jak odstraszych kierowcow ciezarowek/autobusow/TIRow i[color=blue]
> innych dlugich pojazdow, by nie wjezdzali na skrzyzowanie bez
> mozliwosci jego opuszczenia? Korki na Gajowickiej robia sie
> permamentne przez to.
>
> Probowalem dzwonic na drogowke, ale oczywiscie nikt nie odbiera.[/color]

a ja nawet spotkalem tam radiowoz. Wiec wysiadlem i prosze o interwencje.
Panowie mnie olali.

Zlozylem skarge. W odpowiedzi dostalem "policja podjela interwencje ale
kierowca oddalil sie w nieznanym kierunku".

Moze zdjecia robic i doniesienie o wykroczeniu ?

Icek

Nie wiem co się dzieje że na neostradzie nie widzę wielu postów na grupach
duskusyjnych - napiszę zatem w tym "drzewku" bo nie widzę posta źródłowego.

Taki sam problem był podczas remontu magistrali wodociągowej na Hallera -
zwłaszcza przy Mieleckiej. Wyjazd z Kerfura to był niezły wyczyn. Światło
zielone palące się tak, że z jednego pasa mogło wyjechać na jednym cyklu
3-5 samochodów a najczęściej i tak się nie można było do przodu ruszyć bo
idioci z TIRów na Hallera blokowali wszystkie 3 pasy wyjazdowe z Kerfura.
Zastanawiało mnie wtedy to dlaczego kierowca, który siedzi bardzo wysoko i
widzi dobrze co się przed nim (za skrzyżowaniem) dzieje - ładuje się na
siłę na skrzyżowanie. Jadąc osobówką faktycznie można się czasem
nieumyślnie wpakować na środek skrzyżowania ale TIRem to nie wiem jak -
chyba tylko z premedytacją albo jadąc w kolumnie takich samych pojazdów.



Dnia 02-02-2009 o 11:43:48 Neo[EZN] napisał(a):

Siemka
<ciach>[color=blue]
> Zastanawiało mnie wtedy to dlaczego kierowca, który siedzi bardzo wysoko
> i widzi dobrze co się przed nim (za skrzyżowaniem) dzieje - ładuje się
> na siłę na skrzyżowanie.[/color]

Ano pewnie dlatego że jak on sie nie właduje to właduje sie ktoś inny i
bedzie musiał stac przed tym skrzyzowaniem gdzies tak do 20. Takie mam
przypuszczenie bo nie jeżdze tamtedy. A co do pozbycia sie TIR'ow, to niby
któredy by mieli jeździć jak nie tamtędy?

Neo[EZN] wrote:[color=blue]
> skrzyżowanie. Jadąc osobówką faktycznie można się czasem nieumyślnie
> wpakować na środek skrzyżowania ale TIRem to nie wiem jak - chyba
> tylko z premedytacją albo jadąc w kolumnie takich samych pojazdów.[/color]

Piszesz jakbyś nie wiedział jak kierowcy osobówek jeżdżą. Wątek był tu
poruszany dziesiątki razy. Problem występuje w każdej sytuacji, kiedy jest
jakiś cięzki pojazd (autobus/ciężarówka). Jak się taki nie właduje na chama,
to miszczowie w osobówkach z każdej strony będą zapychać przestrzeń przed
nim i będzie stał dopóki się korki nie rozładują.

--
Pozdrawiam
Tomek

Użytkownik "...:::Tomek:::..." <tomek@space.pl> napisał w wiadomości
news:gm712n$hhk$1@inews.gazeta.pl...[color=blue]
> Piszesz jakbyś nie wiedział jak kierowcy osobówek jeżdżą. Wątek był tu
> poruszany dziesiątki razy. Problem występuje w każdej sytuacji, kiedy jest
> jakiś cięzki pojazd (autobus/ciężarówka). Jak się taki nie właduje na
> chama, to miszczowie w osobówkach z każdej strony będą zapychać przestrzeń
> przed nim i będzie stał dopóki się korki nie rozładują.[/color]

Tyle, że tutaj podałem konkretny przykład ulicy Hallera przy Mieleckiej.
Tutaj z każdego możliwego kierunku nic nie było w stanie zapchać wolnej
przestrzeni na Hallera bo: a) zielone światło świeciło się z innych
kierunków bardzo krótko, b) zielone światło na Hallera świeciło się bardzo
długo i po każdej fazie auta dosyć znacznie przesuwały się do przodu ale pod
koniec cyklu zapychały owe skrzyżowanie.

Użytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:2c9b7a6f-6edb-4311-8cfe-dace81aaa58d@i24g2000prf.googlegroups.com...[color=blue]
> nie martwcie się, zamkną Gajowicką to problem zniknie :D[/color]

W 2015 czy w 2020 roku? ;)

Użytkownik "Neo[EZN]" <adessaxKASUJ@wp.pl> napisał w wiadomości
news:gm6isa$dmj$1@atlantis.news.neostrada.pl...[color=blue]
> Taki sam problem był podczas remontu magistrali wodociągowej na
> Hallera - zwłaszcza przy Mieleckiej. Wyjazd z Kerfura to był
> niezły wyczyn. Światło zielone palące się tak, że z jednego pasa
> mogło wyjechać na jednym cyklu 3-5 samochodów a najczęściej i tak
> się nie można było do przodu ruszyć bo idioci z TIRów na Hallera
> blokowali wszystkie 3 pasy wyjazdowe z Kerfura. Zastanawiało mnie
> wtedy to dlaczego kierowca, który siedzi bardzo wysoko i widzi
> dobrze co się przed nim (za skrzyżowaniem) dzieje - ładuje się na
> siłę na skrzyżowanie. Jadąc osobówką faktycznie można się czasem
> nieumyślnie wpakować na środek skrzyżowania ale TIRem to nie wiem
> jak - chyba tylko z premedytacją albo jadąc w kolumnie takich
> samych pojazdów.[/color]

Pytanie podstawowe .. czy jakby poczekal to by przejechal, czy
wladowaloby mu sie pare samochodow innych i powtorka z rozrywki ?
Smiem podejrzewac ze to wina tych co swiatla ustawiaja.

A teraz druga sprawa - slynne zdjecie
[url]http://patrz.pl/zdjecia/korki-wroclaw[/url]
Mowicie ze kierowcy ktorzy nie uwazali jak wjezdzali i zostali na
srodku, zablokowali to skrzyzowanie ?

Owszem, motorniczy moga tak twierdzic.
Kierowcy zas .. trzy zjazdy ze skrzyzowania sa widoczne, i
wszystkie trzy zablokowane, jedno po horyzont :-) Smiem twierdzic
ze i czwarty byl zablokowany.

A wiec czy na srodku panowalby porzadek czy Moskwa [no bo nie
obrazajmy Sajgonczykow] jak widac, to i tak skrzyzowanie byloby
nieprzejezdne. Nie tu jest problem - problem jest na dalszych
skrzyzowaniach.

J.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates