|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
może ktoś zna rozkład jazdy, miejsce startu ? Tylko nie odsyłajcie mnie proszę do googli bo nie znalazłam ( może się przede mną schowało ;) . Interesuje mnie sobota lub niedziela. Jakaś informacja o cenie biletu też.
Kubusia
kubuś napisał(a):[color=blue] > może ktoś zna rozkład jazdy, miejsce startu ? Tylko nie odsyłajcie mnie > proszę do googli bo nie znalazłam ( może się przede mną schowało ;) . > Interesuje mnie sobota lub niedziela. Jakaś informacja o cenie biletu też. > > Kubusia > >[/color] Busy jadą z dworca PKS, "peron" nr 8 i 10 (o ile dobrze pamiętam), Jest tam też rozkład odjazdów. Cena 10zł. Chyba mają ulgi dla studentów, ale nie wnikałem, bo i studentem już nie jestem. Do jednej z firm "Bart-Wall" telefon 384 57 42, 0 601 089 232.
Pozdr. Daniel
Użytkownik "Daniel" <locman@post.pl> napisał w wiadomości news:4304e1e9$1@news.home.net.pl...[color=blue] > Busy jadą z dworca PKS, "peron" nr 8 i 10 (o ile dobrze pamiętam), Jest > tam też rozkład odjazdów. Cena 10zł. Chyba mają ulgi dla studentów, ale > nie wnikałem, bo i studentem już nie jestem. Do jednej z firm "Bart-Wall" > telefon 384 57 42, 0 601 089 232. > > Pozdr. Daniel[/color]
Można również wsiąść w Dąbiu - na dworcu kolejowym lub (jeszcze lepiej) na ul. Goleniowskiej, ustawiając się tuż za skrzyżowaniem z ul. Pomorską, a przed kolekturą Toto-Lotka - na żądanie zatrzyma się każdy bus z wolnym miejscem. Nawet w soboty i niedziele busy chodzą często, więc po krótkim oczekiwaniu powinno się już być uwożonym w kierunku północnym "Bart-Walem" albo "Sygdziakiem". Pozdrawiam Mieszko
> może ktoś zna rozkład jazdy, miejsce startu ?
[url]http://www.sygdziak.pl/[/url] W zasadzie zawsze jak chcialem jechac do rodziny do Gryfic to szedlem w okolice dworca i jechalem bez problemu. Co pare minut jezdzi jakis bus w tamtym kierunku, takze nie ma problemu. Jesli chcesz miec pewnosc to zadzwon na numer telefonu podany na w/w stronie, zaklep sobie miejsce - tez dziala ta opcja :) pozdr jacek
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|