|
|
|
wyjÄ
tkowa |
|
|
(wysłałem ze złą godziną, anulowałem, wysyłam jeszcze raz)
Eh, chyba lepiej było jak most Szczytnicki był w remoncie. Takiego komunikacyjnego "sajgonu" jaki przed chwilą miałem okazję zobaczyć to już dawno nie było. Jak stanąłem w korku przed jądrem Reagana to dojazd do Podwala zajął mi ponad 20 minut czasu. Cały Społeczny zawalony - ale odwrotnie niż to było wcześniej - bo w stronę centrum. Estakada do Wróblewskiego - to samo, parking.
Także tyle jęków było że most Szczytnicki jest za wąski a tu wystarczy jeden pas ruchu na moście (dla jednego kierunku ruchu), brak blokujących wyjazd ze Skłodowskiej-Curie na jądro i mamy komunikacyjny klops.
Jednak lepiej trzymać się starych tras - 2 km dalej ale szybciej ;) - z Wyszyńskiego wyjazd na plac był dużo lepszy.
Kochanowskiego - Gajowicka - 14:40 - 15:30 (a wczoraj tylko 20 minut - deszcz rulez ;).
Użytkownik 625 napisał: [..][color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Oczywiście, że się da. Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
Użytkownik 625 napisał: [..][color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Oczywiście, że się da. Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
625 pisze: [color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Demografia rozwiąże problem korków i we Wrocławiu i w Krakowie, faktem jest, że potrwa to z pół wieku.
T.
625 pisze: [color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Demografia rozwiąże problem korków i we Wrocławiu i w Krakowie, faktem jest, że potrwa to z pół wieku.
T.
Arek <arek@eteria.net> wrote:[color=blue] > Użytkownik 625 napisał: > [..][color=green] >> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o >> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez >> korków.[/color] > > Oczywiście, że się da. > Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać[/color]
Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
Tramwaje sie same zwina!
To jest moj plan: [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url]
Arek <arek@eteria.net> wrote:[color=blue] > Użytkownik 625 napisał: > [..][color=green] >> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o >> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez >> korków.[/color] > > Oczywiście, że się da. > Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać[/color]
Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
Tramwaje sie same zwina!
To jest moj plan: [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url]
Użytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości news:315360d2-9539-4983-ab3e-4b6a265cb7e4@y29g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue] > było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum > zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice. > po całkowitym otwarciu będzie gorzej :D[/color]
Będzie bo jeszcze chwilami rano Kochanowskiego jest przytkana na jakiś 1km.
A co do obwodnic to myślę, że za zwężanie ulic będzie się można zabrać wtedy, kiedy one powstaną -sam się wówczas podpiszę pod petycją w tej sprawie do UM :)
Użytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości news:315360d2-9539-4983-ab3e-4b6a265cb7e4@y29g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue] > było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum > zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice. > po całkowitym otwarciu będzie gorzej :D[/color]
Będzie bo jeszcze chwilami rano Kochanowskiego jest przytkana na jakiś 1km.
A co do obwodnic to myślę, że za zwężanie ulic będzie się można zabrać wtedy, kiedy one powstaną -sam się wówczas podpiszę pod petycją w tej sprawie do UM :)
Użytkownik tomi napisał:[color=blue] > Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac > chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer. > To jest moj plan: > [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]
Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc postojowych w zupełności by wystarczyło.
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
Użytkownik tomi napisał:[color=blue] > Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac > chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer. > To jest moj plan: > [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]
Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc postojowych w zupełności by wystarczyło.
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
625 pisze:[color=blue] > było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum > zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice. >[/color]
Oplułem się... Jakie k... obwodnice? Coś się stało od wczoraj, czy to ty się obudziłeś dopiero? [color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Nie każdy lubi kopać się z koniem. Poza tym wszystkie te rozmowy z tobą są takie owocne, że trzeba było nowe ulice i centrum wybudować, żeby dalej można było coś zamykać...
--
marcin
Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.
625 pisze:[color=blue] > było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum > zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice. >[/color]
Oplułem się... Jakie k... obwodnice? Coś się stało od wczoraj, czy to ty się obudziłeś dopiero? [color=blue] > a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o > demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez > korków.[/color]
Nie każdy lubi kopać się z koniem. Poza tym wszystkie te rozmowy z tobą są takie owocne, że trzeba było nowe ulice i centrum wybudować, żeby dalej można było coś zamykać...
--
marcin
Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.
Dnia Wed, 29 Oct 2008 17:40:26 +0100, Arek napisał(a): [color=blue] > Użytkownik tomi napisał:[color=green] >> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac >> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer. >> To jest moj plan: >> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color] > > Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc > postojowych w zupełności by wystarczyło.[/color]
No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...
pozdrawiam -- kffiatek
Dnia Wed, 29 Oct 2008 17:40:26 +0100, Arek napisał(a): [color=blue] > Użytkownik tomi napisał:[color=green] >> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac >> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer. >> To jest moj plan: >> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color] > > Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc > postojowych w zupełności by wystarczyło.[/color]
No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...
pozdrawiam -- kffiatek
Użytkownik kffiatek napisał:[color=blue] > No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko > jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]
To popatrz na mapę i pomyśl.
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
Użytkownik kffiatek napisał:[color=blue] > No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko > jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]
To popatrz na mapę i pomyśl.
--
pozdrawiam Arek
[url]http://www.reputacja.net[/url]
Arek pisze:[color=blue] > Użytkownik kffiatek napisał:[color=green] >> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym >> tylko >> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color] > > To popatrz na mapę i pomyśl. >[/color] kup sobie amfibie...
Arek pisze:[color=blue] > Użytkownik kffiatek napisał:[color=green] >> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym >> tylko >> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color] > > To popatrz na mapę i pomyśl. >[/color] kup sobie amfibie...
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ge9vqf$420$1@news.onet.pl...[color=blue] > Użytkownik 625 napisał: > [..][color=green] >> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o >> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez >> korków.[/color] > > Oczywiście, że się da. > Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać >[/color]
Nom, wywalić wszelkie samochody i będzie miasto bez korków :-)
Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.
Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ge9vqf$420$1@news.onet.pl...[color=blue] > Użytkownik 625 napisał: > [..][color=green] >> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o >> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez >> korków.[/color] > > Oczywiście, że się da. > Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać >[/color]
Nom, wywalić wszelkie samochody i będzie miasto bez korków :-)
Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.
[MD]Cinek pisze: [color=blue] > Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.[/color]
O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu (z pewnymi wątpliwościami w wypadku paru miejsc, gdzie byłoby za wąsko). Nie sądzę, żeby korki natychmiast zniknęły. Ale wtedy by mi to wiiisiaaałoooo... :)
Pozdrawiam, -- Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl [url]http://psoras.republika.pl[/url] "Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć" (c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007
[MD]Cinek pisze: [color=blue] > Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.[/color]
O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu (z pewnymi wątpliwościami w wypadku paru miejsc, gdzie byłoby za wąsko). Nie sądzę, żeby korki natychmiast zniknęły. Ale wtedy by mi to wiiisiaaałoooo... :)
Pozdrawiam, -- Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl [url]http://psoras.republika.pl[/url] "Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć" (c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007
Piotr Waszkielewicz pisze:[color=blue] > [MD]Cinek pisze: >[color=green] >> ,[/color] > O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color] to jest jedyne rozsądne wyjście. Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby korek ominąć...
Piotr Waszkielewicz pisze:[color=blue] > [MD]Cinek pisze: >[color=green] >> ,[/color] > O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color] to jest jedyne rozsądne wyjście. Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby korek ominąć...
fakir <arthel@towywalpoczta.onet.pl> wrote: [color=blue] > Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci > kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby > korek ominąć...[/color]
Ja tak sobie ostatnio jezdze tym 319 i sie zastanawiam, czemu na Osobowickiej nie ma buspasu tylko takie nedzne wjazdy i wyjazdy w zatoczke. Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa?? Ale jak ci ludzie maja jezdzic KZ jak miasto Wroclaw robi dobrze tylko samochodziarzom?
fakir <arthel@towywalpoczta.onet.pl> wrote: [color=blue] > Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci > kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby > korek ominąć...[/color]
Ja tak sobie ostatnio jezdze tym 319 i sie zastanawiam, czemu na Osobowickiej nie ma buspasu tylko takie nedzne wjazdy i wyjazdy w zatoczke. Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa?? Ale jak ci ludzie maja jezdzic KZ jak miasto Wroclaw robi dobrze tylko samochodziarzom?
tomi pisze:[color=blue] > Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak pociąg jedzie...)
ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości pytam ;)
tomi pisze:[color=blue] > Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak pociąg jedzie...)
ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości pytam ;)
Użytkownik "fakir" <arthel@towywalpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gec19b$4qi$1@news.onet.pl...[color=blue] > Piotr Waszkielewicz pisze:[color=green] >> [MD]Cinek pisze: >>[color=darkred] >>> ,[/color] >> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color] > to jest jedyne rozsądne wyjście. > Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci > kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby > korek ominąć...[/color]
Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody
Użytkownik "fakir" <arthel@towywalpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gec19b$4qi$1@news.onet.pl...[color=blue] > Piotr Waszkielewicz pisze:[color=green] >> [MD]Cinek pisze: >>[color=darkred] >>> ,[/color] >> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color] > to jest jedyne rozsądne wyjście. > Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci > kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby > korek ominąć...[/color]
Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody
ducze wrote:[color=blue] > tomi pisze:[color=green] >> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color] > > Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili > pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie > można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże > Tyrmanda).[/color]
a niby co miałoby to dać? na wlocie 1 pas, na wylocie 1 pas - zysk żaden. niby na strzegomskiej pod gądowianka są trzy pasy, ale i tak się korkuje - i z przodu, i z tyłu. a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...
-- artek
ducze wrote:[color=blue] > tomi pisze:[color=green] >> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color] > > Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili > pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie > można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże > Tyrmanda).[/color]
a niby co miałoby to dać? na wlocie 1 pas, na wylocie 1 pas - zysk żaden. niby na strzegomskiej pod gądowianka są trzy pasy, ale i tak się korkuje - i z przodu, i z tyłu. a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...
-- artek
artek pisze: [color=blue] > a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...[/color]
O to mi właśnie chodziło ;) tyle, że wtedy przewężenie miałoby z kilkadziesiąt metrów, więc może jednak sensowniej byłoby już poprowadzić ten pas od ronda.
artek pisze: [color=blue] > a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...[/color]
O to mi właśnie chodziło ;) tyle, że wtedy przewężenie miałoby z kilkadziesiąt metrów, więc może jednak sensowniej byłoby już poprowadzić ten pas od ronda.
ducze <ducze23@wp.ier.pl> wrote:[color=blue] > tomi pisze:[color=green] >> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color] > > Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;)[/color]
Tez to stwierdzam, w zasadzie to nabudowalo sie tam domow a infrastruktura jak za czasow gdy krowy tam pasano. Komunikacja miejska to tez nedza, jakies 119 grzeznace na calej swojej trasie i 107 pamietajace krola cwieka. Najgorsze ze taki sam problem maja inne "mlode" osiedla: - Strachocin - _Maslice_ - Jagodno [color=blue] > zrobili > pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie > można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże > Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się > niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak > pociąg jedzie...) > > ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości > pytam ;)[/color]
6:44 ;) o 5:57 to jestem gdzies w okolicach cmentarza na Osobowicach.
ducze <ducze23@wp.ier.pl> wrote:[color=blue] > tomi pisze:[color=green] >> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color] > > Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;)[/color]
Tez to stwierdzam, w zasadzie to nabudowalo sie tam domow a infrastruktura jak za czasow gdy krowy tam pasano. Komunikacja miejska to tez nedza, jakies 119 grzeznace na calej swojej trasie i 107 pamietajace krola cwieka. Najgorsze ze taki sam problem maja inne "mlode" osiedla: - Strachocin - _Maslice_ - Jagodno [color=blue] > zrobili > pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie > można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże > Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się > niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak > pociąg jedzie...) > > ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości > pytam ;)[/color]
6:44 ;) o 5:57 to jestem gdzies w okolicach cmentarza na Osobowicach.
[MD]Cinek <md_cinek@tlen.pl> wrote: [color=blue] > Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by > gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody[/color]
Projekt linii i miejsce pod nia jest juz przygotowane od 20 lat ale w tym czasie trzeba bylo zrobic "wazniejsze" rzeczy typu poszerzenie Zmigrodzkiej, niewydolna Milenijna.
Pozniej tez beda wazniejsze rzeczy (trzeba bedzie przebudowac skrzyzowanie Lotniczej i na Ostatnim Groszu bo przepustowosc bedzie za mala).
I niech mi ktos powie ze wladze miasta nie robia dobrze tylko samochodziarzom.
[MD]Cinek <md_cinek@tlen.pl> wrote: [color=blue] > Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by > gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody[/color]
Projekt linii i miejsce pod nia jest juz przygotowane od 20 lat ale w tym czasie trzeba bylo zrobic "wazniejsze" rzeczy typu poszerzenie Zmigrodzkiej, niewydolna Milenijna.
Pozniej tez beda wazniejsze rzeczy (trzeba bedzie przebudowac skrzyzowanie Lotniczej i na Ostatnim Groszu bo przepustowosc bedzie za mala).
I niech mi ktos powie ze wladze miasta nie robia dobrze tylko samochodziarzom.
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plrebeccafierce.htw.pl
|
|
|