Ale burdel na Spolecznym - gorzej jak za starych czasow...

Menu
 
wyjątkowa
(wysłałem ze złą godziną, anulowałem, wysyłam jeszcze raz)

Eh, chyba lepiej było jak most Szczytnicki był w remoncie. Takiego
komunikacyjnego "sajgonu" jaki przed chwilą miałem okazję zobaczyć to już
dawno nie było. Jak stanąłem w korku przed jądrem Reagana to dojazd do
Podwala zajął mi ponad 20 minut czasu. Cały Społeczny zawalony - ale
odwrotnie niż to było wcześniej - bo w stronę centrum. Estakada do
Wróblewskiego - to samo, parking.

Także tyle jęków było że most Szczytnicki jest za wąski a tu wystarczy jeden
pas ruchu na moście (dla jednego kierunku ruchu), brak blokujących wyjazd ze
Skłodowskiej-Curie na jądro i mamy komunikacyjny klops.

Jednak lepiej trzymać się starych tras - 2 km dalej ale szybciej ;) - z
Wyszyńskiego wyjazd na plac był dużo lepszy.

Kochanowskiego - Gajowicka - 14:40 - 15:30 (a wczoraj tylko 20 minut -
deszcz rulez ;).



Użytkownik 625 napisał:
[..][color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Oczywiście, że się da.
Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik 625 napisał:
[..][color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Oczywiście, że się da.
Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

625 pisze:
[color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Demografia rozwiąże problem korków i we Wrocławiu i w Krakowie, faktem
jest, że potrwa to z pół wieku.

T.



625 pisze:
[color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Demografia rozwiąże problem korków i we Wrocławiu i w Krakowie, faktem
jest, że potrwa to z pół wieku.

T.

Arek <arek@eteria.net> wrote:[color=blue]
> Użytkownik 625 napisał:
> [..][color=green]
>> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
>> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
>> korków.[/color]
>
> Oczywiście, że się da.
> Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać[/color]

Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.

Tramwaje sie same zwina!

To jest moj plan:
[url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url]

Arek <arek@eteria.net> wrote:[color=blue]
> Użytkownik 625 napisał:
> [..][color=green]
>> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
>> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
>> korków.[/color]
>
> Oczywiście, że się da.
> Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać[/color]

Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.

Tramwaje sie same zwina!

To jest moj plan:
[url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url]

Użytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:315360d2-9539-4983-ab3e-4b6a265cb7e4@y29g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue]
> było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum
> zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice.
> po całkowitym otwarciu będzie gorzej :D[/color]

Będzie bo jeszcze chwilami rano Kochanowskiego jest przytkana na jakiś 1km.

A co do obwodnic to myślę, że za zwężanie ulic będzie się można zabrać
wtedy, kiedy one powstaną -sam się wówczas podpiszę pod petycją w tej
sprawie do UM :)

Użytkownik "625" <P.Filar@gmail.com> napisał w wiadomości
news:315360d2-9539-4983-ab3e-4b6a265cb7e4@y29g2000hsf.googlegroups.com...[color=blue]
> było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum
> zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice.
> po całkowitym otwarciu będzie gorzej :D[/color]

Będzie bo jeszcze chwilami rano Kochanowskiego jest przytkana na jakiś 1km.

A co do obwodnic to myślę, że za zwężanie ulic będzie się można zabrać
wtedy, kiedy one powstaną -sam się wówczas podpiszę pod petycją w tej
sprawie do UM :)

Użytkownik tomi napisał:[color=blue]
> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
> To jest moj plan:
> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]

Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc
postojowych w zupełności by wystarczyło.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik tomi napisał:[color=blue]
> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
> To jest moj plan:
> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]

Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc
postojowych w zupełności by wystarczyło.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

625 pisze:[color=blue]
> było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum
> zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice.
>[/color]

Oplułem się... Jakie k... obwodnice? Coś się stało od wczoraj, czy to ty
się obudziłeś dopiero?
[color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Nie każdy lubi kopać się z koniem. Poza tym wszystkie te rozmowy z tobą
są takie owocne, że trzeba było nowe ulice i centrum wybudować, żeby
dalej można było coś zamykać...

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

625 pisze:[color=blue]
> było do przewidzenia, jak w kółko poszerza się dojazdy do centrum
> zamiast je zamykać i kierować ruch na obwodnice.
>[/color]

Oplułem się... Jakie k... obwodnice? Coś się stało od wczoraj, czy to ty
się obudziłeś dopiero?
[color=blue]
> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
> korków.[/color]

Nie każdy lubi kopać się z koniem. Poza tym wszystkie te rozmowy z tobą
są takie owocne, że trzeba było nowe ulice i centrum wybudować, żeby
dalej można było coś zamykać...

--

marcin

Day, ut ia pobrusa, a ti poziwai.

Dnia Wed, 29 Oct 2008 17:40:26 +0100, Arek napisał(a):
[color=blue]
> Użytkownik tomi napisał:[color=green]
>> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
>> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
>> To jest moj plan:
>> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]
>
> Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc
> postojowych w zupełności by wystarczyło.[/color]

No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko
jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...

pozdrawiam
--
kffiatek

Dnia Wed, 29 Oct 2008 17:40:26 +0100, Arek napisał(a):
[color=blue]
> Użytkownik tomi napisał:[color=green]
>> Wyburzmy Ratusz na poczatek i zrobmy tam parking. POzniej mozna zlikwidowac
>> chodniki i sciezki rowerowe, kto nie ma samochodu ten frajer.
>> To jest moj plan:
>> [url]http://img148.imageshack.us/my.php?image=wroclaw300iu2.jpg[/url][/color]
>
> Myślę, że zasypanie fosy i zbudowanie na jej miejscu trasy i miejsc
> postojowych w zupełności by wystarczyło.[/color]

No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko
jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...

pozdrawiam
--
kffiatek

Użytkownik kffiatek napisał:[color=blue]
> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko
> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]

To popatrz na mapę i pomyśl.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Użytkownik kffiatek napisał:[color=blue]
> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym tylko
> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]

To popatrz na mapę i pomyśl.

--

pozdrawiam
Arek

[url]http://www.reputacja.net[/url]

Arek pisze:[color=blue]
> Użytkownik kffiatek napisał:[color=green]
>> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym
>> tylko
>> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]
>
> To popatrz na mapę i pomyśl.
>[/color]
kup sobie amfibie...

Arek pisze:[color=blue]
> Użytkownik kffiatek napisał:[color=green]
>> No tak, w końcu 3/4 wrocławian dzień w dzień nie myśli o niczym innym
>> tylko
>> jak dojechać z jednego końca fosy na drugi...[/color]
>
> To popatrz na mapę i pomyśl.
>[/color]
kup sobie amfibie...


Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości
news:ge9vqf$420$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Użytkownik 625 napisał:
> [..][color=green]
>> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
>> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
>> korków.[/color]
>
> Oczywiście, że się da.
> Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać
>[/color]

Nom, wywalić wszelkie samochody i będzie miasto bez korków :-)

Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.


Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości
news:ge9vqf$420$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Użytkownik 625 napisał:
> [..][color=green]
>> a w wątku o paraliżu krakowa miłośnicy aut wolą dyskutować o
>> demografii, bo trudno przyznać, że nie da się zrobić z Wro miasta bez
>> korków.[/color]
>
> Oczywiście, że się da.
> Trzeba tylko wreszcie zacząć to robić, a nie celowo utrudniać
>[/color]

Nom, wywalić wszelkie samochody i będzie miasto bez korków :-)

Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.

[MD]Cinek pisze:
[color=blue]
> Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.[/color]

O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu
(z pewnymi wątpliwościami w wypadku paru miejsc, gdzie byłoby za wąsko).
Nie sądzę, żeby korki natychmiast zniknęły. Ale wtedy by mi to
wiiisiaaałoooo... :)

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

[MD]Cinek pisze:
[color=blue]
> Albo szybka i sprawna KZ, a jak ktos chce jechac autem to niech sie kisi.[/color]

O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu
(z pewnymi wątpliwościami w wypadku paru miejsc, gdzie byłoby za wąsko).
Nie sądzę, żeby korki natychmiast zniknęły. Ale wtedy by mi to
wiiisiaaałoooo... :)

Pozdrawiam,
--
Piotr Waszkielewicz - piotrwasz[małpa]o2[kropka]pl
[url]http://psoras.republika.pl[/url]
"Jestem katolem i homofobem. I nie mam zamiaru się z tego leczyć"
(c) Wojciech Cejrowski, Gala, 2007

Piotr Waszkielewicz pisze:[color=blue]
> [MD]Cinek pisze:
>[color=green]
>> ,[/color]
> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color]
to jest jedyne rozsądne wyjście.
Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
korek ominąć...

Piotr Waszkielewicz pisze:[color=blue]
> [MD]Cinek pisze:
>[color=green]
>> ,[/color]
> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color]
to jest jedyne rozsądne wyjście.
Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
korek ominąć...

fakir <arthel@towywalpoczta.onet.pl> wrote:
[color=blue]
> Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
> kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
> korek ominąć...[/color]

Ja tak sobie ostatnio jezdze tym 319 i sie zastanawiam, czemu na Osobowickiej
nie ma buspasu tylko takie nedzne wjazdy i wyjazdy w zatoczke.
Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??
Ale jak ci ludzie maja jezdzic KZ jak miasto Wroclaw robi dobrze tylko
samochodziarzom?

fakir <arthel@towywalpoczta.onet.pl> wrote:
[color=blue]
> Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
> kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
> korek ominąć...[/color]

Ja tak sobie ostatnio jezdze tym 319 i sie zastanawiam, czemu na Osobowickiej
nie ma buspasu tylko takie nedzne wjazdy i wyjazdy w zatoczke.
Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??
Ale jak ci ludzie maja jezdzic KZ jak miasto Wroclaw robi dobrze tylko
samochodziarzom?

tomi pisze:[color=blue]
> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]

Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili
pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się
niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak
pociąg jedzie...)

ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości
pytam ;)

tomi pisze:[color=blue]
> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]

Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili
pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się
niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak
pociąg jedzie...)

ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości
pytam ;)


Użytkownik "fakir" <arthel@towywalpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gec19b$4qi$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Piotr Waszkielewicz pisze:[color=green]
>> [MD]Cinek pisze:
>>[color=darkred]
>>> ,[/color]
>> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color]
> to jest jedyne rozsądne wyjście.
> Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
> kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
> korek ominąć...[/color]

Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by
gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody


Użytkownik "fakir" <arthel@towywalpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gec19b$4qi$1@news.onet.pl...[color=blue]
> Piotr Waszkielewicz pisze:[color=green]
>> [MD]Cinek pisze:
>>[color=darkred]
>>> ,[/color]
>> O tym właśnie marzę. Na początek - wydzielić 100% torowisk we Wrocławiu[/color]
> to jest jedyne rozsądne wyjście.
> Ciężko wybierać KZ gdy prawie każda linia ma odcinki gdzie sie traci
> kilka/kilkanaście minut. I w odróżnieniu od KI trasy sie nie zmieni aby
> korek ominąć...[/color]

Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by
gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody

ducze wrote:[color=blue]
> tomi pisze:[color=green]
>> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
>
> Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili
> pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
> można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
> Tyrmanda).[/color]

a niby co miałoby to dać? na wlocie 1 pas, na wylocie 1 pas - zysk żaden.
niby na strzegomskiej pod gądowianka są trzy pasy, ale i tak się korkuje - i
z przodu, i z tyłu.
a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...

--
artek

ducze wrote:[color=blue]
> tomi pisze:[color=green]
>> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
>
> Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;) zrobili
> pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
> można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
> Tyrmanda).[/color]

a niby co miałoby to dać? na wlocie 1 pas, na wylocie 1 pas - zysk żaden.
niby na strzegomskiej pod gądowianka są trzy pasy, ale i tak się korkuje - i
z przodu, i z tyłu.
a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...

--
artek

artek pisze:
[color=blue]
> a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...[/color]

O to mi właśnie chodziło ;) tyle, że wtedy przewężenie miałoby z
kilkadziesiąt metrów, więc może jednak sensowniej byłoby już poprowadzić
ten pas od ronda.

artek pisze:
[color=blue]
> a przy tyrmanda to by się bardziej pas do skrętu w lewo przydał ...[/color]

O to mi właśnie chodziło ;) tyle, że wtedy przewężenie miałoby z
kilkadziesiąt metrów, więc może jednak sensowniej byłoby już poprowadzić
ten pas od ronda.

ducze <ducze23@wp.ier.pl> wrote:[color=blue]
> tomi pisze:[color=green]
>> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
>
> Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;)[/color]

Tez to stwierdzam, w zasadzie to nabudowalo sie tam domow a
infrastruktura jak za czasow gdy krowy tam pasano.
Komunikacja miejska to tez nedza, jakies 119 grzeznace na calej swojej
trasie i 107 pamietajace krola cwieka.
Najgorsze ze taki sam problem maja inne "mlode" osiedla:
- Strachocin
- _Maslice_
- Jagodno
[color=blue]
> zrobili
> pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
> można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
> Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się
> niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak
> pociąg jedzie...)
>
> ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości
> pytam ;)[/color]

6:44 ;)
o 5:57 to jestem gdzies w okolicach cmentarza na Osobowicach.

ducze <ducze23@wp.ier.pl> wrote:[color=blue]
> tomi pisze:[color=green]
>> Czemu od Minskiej do Nowy Dwor/Krzyzowka nie ma buspasa??[/color]
>
> Bo Mińska to w ogóle zapomniana przez wszystkich okolica ;)[/color]

Tez to stwierdzam, w zasadzie to nabudowalo sie tam domow a
infrastruktura jak za czasow gdy krowy tam pasano.
Komunikacja miejska to tez nedza, jakies 119 grzeznace na calej swojej
trasie i 107 pamietajace krola cwieka.
Najgorsze ze taki sam problem maja inne "mlode" osiedla:
- Strachocin
- _Maslice_
- Jagodno
[color=blue]
> zrobili
> pseudorondo, za którym zaraz jest zwężenie do jednego pasa. Jakby nie
> można było pociągnąć 2 pasów do zjazdu na Muchobór Wlk (bodajże
> Tyrmanda). Ze 100m przez które korek sięga często krzyżówki i traci się
> niezależnie czy furą czy MPK po dobrych kilkanaście minut (a jeszcze jak
> pociąg jedzie...)
>
> ps. jeździsz też rano tym 319? konkretnie 5:57 z FATu? tak z ciekawości
> pytam ;)[/color]

6:44 ;)
o 5:57 to jestem gdzies w okolicach cmentarza na Osobowicach.

[MD]Cinek <md_cinek@tlen.pl> wrote:
[color=blue]
> Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by
> gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody[/color]

Projekt linii i miejsce pod nia jest juz przygotowane od 20 lat ale w tym
czasie trzeba bylo zrobic "wazniejsze" rzeczy typu poszerzenie
Zmigrodzkiej, niewydolna Milenijna.

Pozniej tez beda wazniejsze rzeczy (trzeba bedzie przebudowac skrzyzowanie
Lotniczej i na Ostatnim Groszu bo przepustowosc bedzie za mala).

I niech mi ktos powie ze wladze miasta nie robia dobrze tylko samochodziarzom.

[MD]Cinek <md_cinek@tlen.pl> wrote:
[color=blue]
> Nie prawie kazda, tylko kazda, obecnie nie ma linii tramwajowej, ktora by
> gdzies nie tracila czasu i nie robila opoznienia przez samochody[/color]

Projekt linii i miejsce pod nia jest juz przygotowane od 20 lat ale w tym
czasie trzeba bylo zrobic "wazniejsze" rzeczy typu poszerzenie
Zmigrodzkiej, niewydolna Milenijna.

Pozniej tez beda wazniejsze rzeczy (trzeba bedzie przebudowac skrzyzowanie
Lotniczej i na Ostatnim Groszu bo przepustowosc bedzie za mala).

I niech mi ktos powie ze wladze miasta nie robia dobrze tylko samochodziarzom.

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • rebeccafierce.htw.pl
  •  
    Copyright Š 2006 MySite. Designed by Web Page Templates